Η λίστα με τους 20 πιο φιλικούς προορισμούς σε τουρίστες παγκοσμίως- Η θέση της Ελλάδας

Η λίστα με τους 20 πιο φιλικούς προορισμούς σε τουρίστες παγκοσμίως- Η θέση της Ελλάδας Facebook Twitter
0

Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ δημοσίευσε την ετήσια έκθεση «Travel and Tourism Competitiveness Report 2017» που αξιολογεί τις πιο φιλικές και τις πιο «εχθρικές» χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο, απέναντι στους τουρίστες.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία, η Ισπανία βρίσκεται για ακόμη μία χρονιά στην κορυφή της λίστας, με την Ευρώπη να καταλαμβάνει συνολικά έξι θέσεις στο Top 10- Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο συγκαταλέγονται επίσης στις δέκα πιο φιλικές. Σύμφωνα με την έκθεση, μέσα στο 2016 η Ευρώπη προσέλκυσε 620 εκατομμύρια διεθνείς επισκέπτες από τα συνολικά 1.2 δισεκατομμύρια ανθρώπων που ταξίδεψαν. 

Στις πιο «εχθρικές» χώρες, καταλαμβάνοντας τις τελευταίες θέσεις της λίστας, συγκαταλέγονται οι Μαυριτανία, Κονγκό, Μπουρούντι, Τσαντ και Υεμένη.

Η Ελλάδα είναι 24η στη λίστα, έναντι της 31ης θέσης το 2015, με βαθμολογία 4.5, η οποία προκύπτει από την ανάλυση δεδομένων σε 14 διαφορετικούς τομείς.

Το άλμα της Ελλάδας αποδίδεται στις προσπάθειες που καταβάλλει η χώρα στην αξιοποίηση των φυσικών πόρων (32η θέση, 14 θέσεις πάνω), είτε άμεσα μέσω ισχυρότερης ψηφιακής ζήτησης (19η θέση) είτε έμμεσα μέσω της προστασίας του περιβάλλοντος (39η θέση, 22 θέσεις πάνω) και της εμπορικής δραστηριότητα (43η θέση, 19 θέσεις πάνω). Ταυτόχρονα, η ανταγωνιστικότητα έχει αυξηθεί σημαντικά (90η θέση, 23 θέσεις επάνω) λόγω της μείωσης του κόστους σε υπηρεσίες φιλοξενίας για διεθνείς τουρίστες, το μειωμένο κόστος καυσίμων και τη μειωμένη φορολογία σε εισιτήρια και χρεώσεις αεροδρομίων. Ωστόσο, όπως επισημαίνεται, οι πολιτικές αυτές συνέβαλαν στην προσέλκυση περισσότερων διεθνών αφίξεων, αλλά επέφεραν μεικτά αποτελέσματα όσον αφορά στα έσοδα. «Για την αύξηση των αφίξεων και των εσόδων, η Ελλάδα θα πρέπει να αποκτήσει πιο φιλικό επιχειρηματικό περιβάλλον, με λιγότερα εμπόδια για τις ξένες άμεσες επενδύσεις, μειωμένη φορολογία κερδών και περισσότερη αποτελεσματικότητα του νομοθετικού πλαισίου. Επίσης να γίνει πιο δεκτική στα πληροφοριακά συστήματα, ενώ η βελτίωση του καθεστώτος visa συνιστά επίσης μέτρο που θα είχε αντίκτυπο στα έσοδα και στις διεθνείς αφίξεις με μικρό ύψος επένδυσης», σχολιάζει το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ. 

Αυτοί είναι οι 20 πιο «φιλικοί» τουριστικοί προορισμοί:  

1. Ισπανία

2. Γαλλία

3. Γερμανία

4. Ιαπωνία

5. Ηνωμένο Βασίλειο

6. ΗΠΑ

7. Αυστραλία

8. Ιταλία

9. Καναδάς

10. Ελβετία 

11. Χονγκ Κονγκ

12. Αυστρία

13. Σιγκαπούρη

14. Πορτογαλία

15. Κίνα

16. Νέα Ζηλανδία

17. Ολλανδία

18. Νορβηγία

19. Ν. Κορέα

20. Σουηδία

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM