Οι γυναίκες της Hyuro

Οι γυναίκες της Hyuro Facebook Twitter
0

Οι γυναίκες της Hyuro Facebook Twitter
Έργο της Hyuro που δημιουργήθηκε με αφορμή την 25η Νοεμβρίου, παγκόσμια ημέρα εξάλειψης της βίας κατά των γυναικών...

Η Hyuro γεννήθηκε στην Αργεντινή όμως τα τελευταία χρόνια ζει και δημιουργεί στην Ισπανία. Τα έργα της σχολιάζουν τον ρόλο της γυναίκας στην κοινωνία και τα στερεότυπα που γεννιούνται μέσα σε έναν ανδροκρατούμενο κόσμο. Τα murals που δημιουργεί κοσμούν τοίχους της Δυτικής Ευρώπης και της Νότιας Αμερικής. Το χιούμορ συνήθως απουσιάζει από τα έργα της ή για την ακρίβεια δεν το συναντούμε τόσο συχνά όπως στα έργα των ανδρών καλλιτεχνών. Πρόθεση της είναι να αναδείξει και να σχολιάσει θέματα όπως ο μισογυνισμός, ο μητρικός ρόλος, η μοναξιά, η οικογένεια και η βία κατά των γυναικών.

Η ίδια λέει σε μια συνέντευξη της ότι μια ζωή χωρίς σκέψη είναι μια ζωή που δεν αξίζει να την ζεις. Ελάχιστες φορές έχει εγκαταλείψει το μοντέλο των επαναλαμβανόμενων γυναικείων φιγούρων στα έργα της. Όπως σε αυτό το μοναδικό mural με ελάφια στην άκρη ενός αυτοκινητοδρόμου της Κοπεγχάγης τον Μάιο του 2013, φέρνοντας την φύση μέσα στην καρδιά της πόλης. Δείτε το στο βίντεο που ακολουθεί.

Οι γυναίκες της Hyuro Facebook Twitter
Οι γυναίκες της Hyuro Facebook Twitter
Οι γυναίκες της Hyuro Facebook Twitter
Οι γυναίκες της Hyuro Facebook Twitter
Οι γυναίκες της Hyuro Facebook Twitter
Οι γυναίκες της Hyuro Facebook Twitter
Οι γυναίκες της Hyuro Facebook Twitter
Οι γυναίκες της Hyuro Facebook Twitter
Οι γυναίκες της Hyuro Facebook Twitter
Οι γυναίκες της Hyuro Facebook Twitter
Οι γυναίκες της Hyuro Facebook Twitter
Οι γυναίκες της Hyuro Facebook Twitter
Οι γυναίκες της Hyuro Facebook Twitter
Οι γυναίκες της Hyuro Facebook Twitter
Οι γυναίκες της Hyuro Facebook Twitter
Οι γυναίκες της Hyuro Facebook Twitter
Οι γυναίκες της Hyuro Facebook Twitter
Οι γυναίκες της Hyuro Facebook Twitter
Οι γυναίκες της Hyuro Facebook Twitter
Οι γυναίκες της Hyuro Facebook Twitter
Το τελευταίο της έργο...
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ
«Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Living / «Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Ποιο είναι το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τα ζώα συντροφιάς; Ιστορίες –με αίσιο και μη τέλος– για ανθρώπους που χώρισαν εκτός από τους συντρόφους τους και από το κατοικίδιό τους.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
ΕΠΕΞ CHECK «Ο τρόπος που βλέπω το ντύσιμο καθορίστηκε απ’ τον αυτισμό μου»

Living / «Δεν ήμουν το παράξενο παπί, απλώς δεν ήμουν ποτέ πάπια»: Όταν μια γυναίκα της μόδας διαγνώστηκε με αυτισμό στα 50

Για τη Ζ. τα ρούχα δεν είναι απλώς αισθητική επιλογή – είναι μια γλώσσα. Η διάγνωση της νευροδιαφορετικότητάς της την έκανε να ξαναδεί τη ζωή της, την αφοσίωσή της στα υλικά και την υφή τους μέσα από αυτό το πρίσμα.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Living / Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Με αφορμή το ο νέο microtrend «no buy challenge» του TikTok, τέσσερις άνθρωποι εξιστορούν τι έκοψαν και πώς, για να εξοικονομήσουν χρήματα και να κάνουν τους μικρούς οικονομικούς τους στόχους πραγματικότητα.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ