Τέρμα τα κομψά πακέτα τσιγάρων στην Αυστραλία

Τέρμα τα κομψά πακέτα τσιγάρων στην Αυστραλία Facebook Twitter
1
Τέρμα τα κομψά πακέτα τσιγάρων στην Αυστραλία Facebook Twitter

Από σήμερα Σάββατο, η Αυστραλία αντικατέστησε τα παραδοσιακά πακέτα τσιγάρων με κοινές συσκευασίες για όλες τις μάρκες, στις οποίες καταργούνται τα χαρακτηριστικά χρώματα και σχέδιά τους.

Το νέο πακέτο είναι πράσινο, τα λογότυπα καταργούνται, ενώ υπάρχουν ανατριχιαστικές φωτογραφίες ασθενών και απεικονίσεις μικρών παιδιών ή μωρών που επηρεάζονται από το κάπνισμα των γονιών τους.

Όπως αναφέρει η Guardian, πρόκειται για το αυστηρότερο μέτρο κατά του καπνίσματος στον κόσμο, καθώς το όνομα της μάρκας θα είναι τυπωμένο σε κάθε περίπτωση με μικρά γράμματα.

Στόχος της αυστραλιανής κυβέρνησης είναι να αποτρέψει τους νέους να καπνίζουν, οι οποίοι έδιναν έμφαση ακόμα και στην εμφάνιση ενός κομψού πακέτου τσιγάρων.

Μπορεί η χώρα να έχει ένα από τα μικρότερα ποσοστά καπνιστών, παγκοσμίως, με αποτέλεσμα οι πολυεθνικές να μην καταλάβουν τη διαφορά, αλλά κι άλλες χώρες είναι τώρα έτοιμες να μιμηθούν το παράδειγμα της Αυστραλίας.

Στην αντιπέρα όχθη, οι καπνοβιομηχανίες δεν δέχτηκαν με ενθουσιασμό το νέο νόμο, ενώ υποστηρίζουν ότι με αυτό τον τρόπο θα δοθεί ώθηση στο παρεμπόριο, όπου θα υπάρχουν διαθέσιμα φτηνότερα πακέτα τσιγάρων.

Οι καπνιστές στη χώρα δηλώνουν ανεπηρέαστοι από το νέο μέτρο, αλλά ο James Yu, ο οποίος πουλάει τσιγάρα είναι φανερά ενοχλημένος από την απόφαση της κυβέρνησης, καθώς όπως αναφέρει, χρειάζεται τέσσερις ολόκληρες ώρες για να τελειώσουν τα αποθέματά του.


Ο ίδιος μάλιστα παροτρύνει το κράτος να απαγορέψει και την πώληση τσιγάρων, ώστε να κλείσει μία και καλή το μαγαζί του.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ
«Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Living / «Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Ποιο είναι το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τα ζώα συντροφιάς; Ιστορίες –με αίσιο και μη τέλος– για ανθρώπους που χώρισαν εκτός από τους συντρόφους τους και από το κατοικίδιό τους.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
ΕΠΕΞ CHECK «Ο τρόπος που βλέπω το ντύσιμο καθορίστηκε απ’ τον αυτισμό μου»

Living / «Δεν ήμουν το παράξενο παπί, απλώς δεν ήμουν ποτέ πάπια»: Όταν μια γυναίκα της μόδας διαγνώστηκε με αυτισμό στα 50

Για τη Ζ. τα ρούχα δεν είναι απλώς αισθητική επιλογή – είναι μια γλώσσα. Η διάγνωση της νευροδιαφορετικότητάς της την έκανε να ξαναδεί τη ζωή της, την αφοσίωσή της στα υλικά και την υφή τους μέσα από αυτό το πρίσμα.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Living / Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Με αφορμή το ο νέο microtrend «no buy challenge» του TikTok, τέσσερις άνθρωποι εξιστορούν τι έκοψαν και πώς, για να εξοικονομήσουν χρήματα και να κάνουν τους μικρούς οικονομικούς τους στόχους πραγματικότητα.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ

σχόλια

1 σχόλια
Είδα τέτοια πακέτα στην Ταϊλάνδη και αγόρασα κανονικότατα, όπως και κανονικότατα φρίκαρα κάθε φορά που έβλεπα την εικόνα στο πακέτο. Δίδαγμα: αν θες να καπνίσεις, θα καπνίσεις. Βλέπω αντιδράσεις από κάποιους διαφημιστές που φωνάσκουν ασυναρτησίες γιατί με κάτι τέτοια χάνουν δουλίτσες (τί "δουλίτσες" δηλαδή, δουλειές με φούντες)Καταραμένη η ώρα και η στιγμή που ξεκίνησα το κάπνισμα, είθε να έρθει σύντομα η ώρα που θα το βγάλω απ΄τη ζωή μου.