Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας Facebook Twitter
3

1. Η καλύτερη διαφήμιση για επιβραδυντικό προφυλακτικό

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας Facebook Twitter
Τα σπερματοζωάρια έχουν κυριολεκτικά κατασκηνώσει στους όρχεις. Διαφημιστικό πρακτορείο Age Comunicações, São Paulo. 2010

2. Η πιο τρελή διαφήμιση για προφυλακτικό XL

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας Facebook Twitter
Η ινδική εταιρεία προφυλακτικών μεγέθους ΧL, Adam, επέλεξε αυτή τη διαφήμιση για να προωθήσει τα προιόν της. Ο άντρας με τα πλούσια προσόντα κάθεται στην άλλη άκρη της πισίνας και ικανοποιεί τη γυναίκα που βρίσκεται απέναντί του. Αστεία λεπτομέρεια είναι ο βάτραχος, έξω από την πισίνα, ο οποίος χρειάζεται τη βοήθεια μεγεθυντικού φακού για να βρει το μόριό του. 2010

3. Η πιο πρακτική διαφήμιση προφυλακτικού

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας Facebook Twitter
Του 2009. H φρικτή τοποθέτηση των προϊόντων στο διαφημιστικό φυλλάδιο λειτουργεί ευεργετικά για την προώθηση των προφυλακτικών της μάρκας Cupid Διαφημιστικό Πρακτορείο: Publicis.

4.

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας Facebook Twitter
Του 2010. Η ευτυχία βρίσκεται στα παιδιά των άλλων. Αυτό είναι το μήνυμα που επιχειρεί να περάσει η έξυπνη διαφήμιση της μάρκας Tulipan.

5.

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας Facebook Twitter
Από το 2007. Ακόμα και στις βροχερές μέρες τα ζευγάρια, ομοφυλόφιλα ή ετερόφυλα, μπορούν να είναι σίγουρα για την προστασία τους, μα φυσικά με τα προφυλακτικά Jontex.

6. Το καλύτερο διαφημιστικό σποτάκι για μάρκα προφυλακτικών

Λαγουδάκια φτιαγμένα από προφυλακτικά διασκεδάζουν την κάθε στιγμή. 2008.

7. Η καλύτερη διαφήμιση προφυλακτικού

Πρόκειται για διαφήμιση του λεπτότερου προφυλακτικού στον κόσμο. Δύο εραστές τρέχουν να συναντηθούν μεταξύ τους, η απόσταση μεταξύ τους καταγράφεται σε χιλιοστά.

[via]

Design
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η μυστική ζωή της Όντρεϊ Χέπμπορν

Design / Τι σχέση είχαν οι γονείς της Όντρεϊ Χέπμπορν με τον ναζισμό;

Η διάσημη ηθοποιός του Χόλιγουντ βίωσε με πολλούς τρόπους τη φρίκη του Β’ Παγκοσμίου πολέμου. Ένα νέο ισπανικό graphic novel αποκαλύπτει το κεφάλαιο της ζωής της που η ίδια επιθυμούσε να παραμείνει κρυφό.
THE LIFO TEAM
milan_design_week

Design / Milan Design Week: Η εβδομάδα-υπερπαραγωγή δείχνει το μέλλον

Τεχνικές και τεχνολογία, ιστορικό design και πειραματισμοί, αρχιτεκτονική και διακόσμηση, υλικότητα και πνευματικοί στοχασμοί: αυτά είναι τα highlights της εβδομάδας design του Μιλάνου, που προτείνει τη σκηνογραφία της ζωής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Design / Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Ο σχεδιασμός της RETINAA στα νέα ελβετικά διαβατήρια συνδυάζει το υψηλό επίπεδο ασφαλείας με το graphic design ενώ είναι και μία αναφορά στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Ελβετίας, δημιουργώντας «κάτι παραπάνω από ένα επίσημο διοικητικό έγγραφο».
LIFO NEWSROOM
Ειρήνη Φρεζάδου: «Είμαστε οι αρχιτέκτονες της ζωής μας»

Ειρήνη Φρεζάδου / Ειρήνη Φρεζάδου: «Ό,τι κλείνει στο κέντρο, ανοίγει στη θέση του ένα μπαρ ή ένα εστιατόριο»

Αγωνίζεται ενάντια «στην απληστία που ξοδεύει τον αρχιτεκτονικό, φυσικό και πολιτιστικό μας πλούτο». Βγήκε μπροστά για το κτίριο «που ντροπιάζει την Ακρόπολη». Και τώρα, το νέο της σχέδιο είναι η αναβίωση του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Kεραμικά Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Design / Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Μια σημαντική έκθεση στο χωριό Φιοράνο της Εμίλια-Ρομάνα, όπου εδώ και είκοσι χρόνια τα κεραμικά Mutina παράγουν αισθητικό πολιτισμό με μια ομάδα σπουδαίων σύγχρονων σχεδιαστών.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Design / Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δύο πόλεις που προχωρούν προς μία επόμενη μέρα, μέσα από αστικές αναπλάσεις και αναπτύξεις. Δύο πόλεις που αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της ανοδικής πορείας του τουρισμού, της εκτόξευσης των ενοικίων και της ασύμμετρης ανάπτυξης των επιμέρους περιοχών τους. Σε αυτό το τοπίο, η δημιουργία νέων γειτονιών μοιάζει να είναι η λύση που τοποθετεί ξανά τον πολίτη στο ρόλο του πρωταγωνιστή, σύμφωνα με την Μαρία Δέδα, επικεφαλής των Deda Architects.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ

σχόλια

2 σχόλια
Η διαφήμιση προφυλακτικού στην ελληνική τηλεόραση με το χαρακτηριστικό τραγουδάκι: Μάθετε με, ωραία μου πουλάκια μάθετε με... Και στην επόμενη στροφή: κελαηδήστε, ωραία μου πουλάκια κελαηδήστε! Εμπνευσμένος ο διαφημιστής :)