Οι 16 εμπορικότερες ταινίες στους ελληνικούς κινηματογράφους φέτος

Οι 16 εμπορικότερες ταινίες στους ελληνικούς κινηματογράφους φέτος Facebook Twitter
7

ΟΙ ΠΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ 2014 - Τα φιλμ που έκοψαν τα περισσότερα εισιτήρια στις ελληνικές αίθουσες μέσα στο 2014

 

 

 

1. 300, Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ 408.000 εισ.

 

 

 

 

2. HOBBIT 3: Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΣΤΡΑΤΩΝ 330.000 εισ.

 

 

 

 

3. ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ 277.000 εισ.

 


 

 

4. INTERSTELLAR 230.000 εισ.

 


 

 

5. Ο ΛΥΚΟΣ ΤΗΣ WALL STREET 203.000 εισ.

 


 

 

6. ΝΩΕ. 200.000 εισ.

 


 

 

 

7. MALEFICENT 165.000 εισ.

 


 

 

 

8. LUCY 153.000 εισ.

 


 

 

 

9. DRACULA UNTOLD 150.000 εισ.

 


 

 

 

10. ANNABELLE 140.000 εισ.

 


 

 

 

11. AMAZING SPIDERMAN 2 138.000 εισ.

 


 

 

 

12. ΘΕΕ ΜΟΥ, ΤΙ ΣΟΥ ΚΑΝΑΜΕ 137.000 εισ.

 


 

 

 

13. Ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ 130.000 εισ.

 


 

 

 

14. HERCULES 130.000 εισ.

 


 

 

 

15. HUNGER GAMES: MOCKINJAY 128.000 εισ.

 


 

 

 

16. ΠΕΜΠΤΗ ΚΑΙ 12 125.000 εισ.

(η μοναδική ελληνική)

7

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Σάττι

Μυθολογίες / «Οι εικόνες του Ζβιάγκιντσεφ είναι υπνωτιστικές»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Σάττι

Στην κινηματογραφική λίστα της τραγουδοποιού, η σιωπή λέει περισσότερα από τα λόγια, οι εικόνες αποκαλύπτουν κρυμμένα συναισθήματα, οι κόσμοι είναι γεμάτοι αβεβαιότητες και συγκρούσεις, και η μουσική έχει μια ιερή διάσταση.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
21 ντοκιμαντέρ του 21ου αιώνα που αξίζει να δείτε

Οθόνες / 21 ντοκιμαντέρ του 21ου αιώνα που αξίζει να δείτε

Από μια σπουδαία στιγμή του σκορσεζικού σινεμά ως την ψηφιακή επανάσταση της Ανιές Βαρντά κι από το συγκλονιστικό δίπτυχο του Τζόσουα Οπενχάιμερ ως τη μεγάλη φιλμική «σκανταλιά» του Banksy, αυτοί είναι 21 σταθμοί του σύγχρονου σινεμά τεκμηρίωσης που πρέπει να έχει δει κάθε σινεφίλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Μπορεί να γίνει μια παραγωγή σαν το “Flow” στην Ελλάδα, αρκεί να το θέλουμε»

Οθόνες / «Μπορεί να γίνει μια παραγωγή σαν το “Flow” στην Ελλάδα, αρκεί να το θέλουμε»

Με αφορμή τη δεύτερη απονομή των βραβείων Stratos, που τιμούν το ελληνικό animation, o πρόεδρος της ASIFA HELLAS Κωνσταντίνος Κακαρούντας μιλά για την άνθηση της σκηνής, τις προκλήσεις και για το πώς η Ελλάδα μπορεί να πετύχει μια παραγωγή οσκαρικού επιπέδου.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
 «Εσύ, θείο, δεν θα φύγεις, θα μείνεις εδώ μαζί μου!» ή Γιάννα Δεληγιάννη: «Βρίσκω την ουσία μόνο στο να στηρίζει ο ένας τον άλλον». ή Η Γιάννα Δεληγιάννη προβάλλει ταινίες στους μαθητές της άγονης γραμμής.

Οθόνες / Η Γιάννα Δεληγιάννη προβάλλει ταινίες στους μαθητές της άγονης γραμμής

Η κινηματογραφίστρια και πρόεδρος της Cinemathesis μιλά για την πρωτοβουλία της να υλοποιεί κινηματογραφικά εργαστήρια για παιδιά σε απομακρυσμένα δημοτικά σχολεία της άγονης γραμμής, το όραμα και το αποτύπωμα της δράσης της, για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε και για το τι λείπει από την τυπική εκπαίδευση.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το «Adolescence» έχει αναδειχθεί σε παγκόσμιο φαινόμενο;

Pulp Fiction / Γιατί το «Adolescence» έχει αναδειχθεί σε παγκόσμιο φαινόμενο;

Είναι η τεχνική αρτιότητα μιας αστυνομικής σειράς με επίκαιρο κοινωνικό θέμα που της χαρίζει τόσο μεγάλο αντίκτυπο στο κοινό; Ή μήπως η πραγματική δύναμη πηγάζει από τον φόβο των γονιών για τις εγκληματικές παραλείψεις και, κυρίως, για την άγνοιά τους απέναντι στα κρυφά σημάδια του ψηφιακού κόσμου;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η μαμά μου, ο Μπαρτ Ρέινολντς κι ένας θάνατος που παραμένει μυστηριώδης εδώ και μισό αιώνα

Οθόνες / Η μαμά μου, ο Μπαρτ Ρέινολντς κι ένας θάνατος που παραμένει μυστηριώδης εδώ και μισό αιώνα

Ο γιος της ηθοποιού Σάρα Μάιλς ήταν τεσσάρων ετών όταν βρέθηκε νεκρός ο μάνατζερ και πρώην εραστής της μητέρας του. Οι υποψίες είχαν πέσει τότε πάνω στον συμπρωταγωνιστή της Μπαρτ Ρέινολντς. 51 χρόνια αργότερα, ο Μπολτ προσπαθεί να θυμηθεί τι συνέβη.
LIFO NEWSROOM
Το Παιδί Τραύμα επιλέγει τις 10 αγαπημένες του ταινίες

Μυθολογίες / «Το Festen έχει επηρεάσει τους στίχους μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Παιδιού Τραύματος

Χάνεκε αλλά και Αγγελόπουλος, «Καμιά πατρίδα για τους μελλοθάνατους» αλλά και «Aftersun», το Παιδί Τραύμα επιλέγει 10 ταινίες που κυμαίνονται από τον ωμό ρεαλισμό και τη βία μέχρι τον θρίαμβο της ποίησης και της τρυφερότητας.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
10 εξαιρετικές ταινίες που μπορείτε να δείτε τώρα στο Netflix

Οθόνες / 10 εξαιρετικές ταινίες που μπορείτε να δείτε τώρα στο Netflix

Το Netflix έχει γίνει ο παράδεισος της εύκολης ψυχαγωγίας, αλλά για τους πραγματικούς σινεφίλ κρύβει και έναν άλλο κόσμο. Αυτή είναι μια λίστα με ταινίες που απαιτούν προσοχή και αφοσίωση, που αξίζουν τον κόπο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Movies

Οθόνες / Η Χιονάτη και 8 καλύτεροι λόγοι για να πάτε σινεμά

Ένα υποψήφιο για Όσκαρ animation για ενήλικες, το σκηνοθετικό ντεμπούτο της Αριάν Λαμπέντ και μια τολμηρή ταινία για την προσφυγική εμπειρία, γυρισμένη στην Αθήνα, είναι μερικές από τις προτάσεις της εβδομάδας που θα σας αποζημιώσουν.
THE LIFO TEAM
Tο πρόβλημα με την «Εφηβεία»

Daily / Tο πρόβλημα με την «Εφηβεία»

Συμπονά κανείς όχι μόνο τους γονείς που μετά την παρακολούθηση της δραματικής μίνι σειράς του Netflix θα ψάχνουν μάταια απαντήσεις στα «ιερογλυφικά» μηνύματα που κρύβονται στα κινητά των παιδιών τους, αλλά και τα ίδια τα παιδιά.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Σε μια άγνωστη χώρα»: Μια τολμηρή ταινία, γυρισμένη στην Αθήνα

Οθόνες / «Πιστεύει κανείς ότι οι Παλαιστίνιοι θα ξεχάσουν και θα συμβιβαστούν με την απώλεια;»

Ωμή, διεισδυτική, αφτιασίδωτη, η ταινία «To a land unknown» εστιάζει στο προσφυγικό και ιδιαίτερα στους Παλαιστίνιους πρόσφυγες στην Ελλάδα. Ο σκηνοθέτης Μαντί Φλάιφελ μίλησε στη LifO για όλα τα ζητήματα που θίγει η εξαιρετική και με έντονο ελληνικό «χρώμα» ταινία του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

4 σχόλια
Μα πώς θα παει ο κοσμος να δει ελληνικη ταινια, με τα σκουπιδια που βγαζει ο ελληνικος κινηματογραφος(πλην ελαχιστων εξαιρεσεων)? Πέτυχα το 'Πεμπτη και 12' σε συνδρομητικό καναλι και μιλαμε για ΤΟ σκουπιδι. Ουτε για παιδιά δεν ειναι,δεν πιστευα αυτο που εβλεπα! Ο ελληνικος κινηματογραφος αποτελειται είτε απο φλύαρες, υστερικές "κωμωδιες" (ουτε η γιαγια μου δε γελάει) στο στυλ των ελληνικών σειρων με τους ιδιους και τους ιδιους ηθοποιους, over the top υποκριτική και μηδενικό χιουμορ, σενάριο, σκηνοθεσια ή οτιδηποτε, είτε απο και καλα "underground" δηθενιές που ειχαν ενα ενδιαφερον τις πρωτες 3-4 φορές που τις ειδαμε, αλλα πλεον ειναι "περιεργες" στο όνομα του να ειναι περιεργες!Φυσικά λοιπόν και δεν εμπιστευομαι τον ελληνικό κινηματογράφο και φυσικά και δε θα σκασω 7 ευρω για να παρακολουθησω κατι που συμφωνα με τις πιθανοτητες θα ειναι μπουρδα. Και όχι δεν ειναι θέμα budget. ΥΠΑΡΧΟΥΝ φυσικά εξαιρέσεις, αλλα ειναι ελάχιστες και συνηθως πρεπει να κανεις προσωπική ερευνα για να τις βρεις.
Κι ομως, αν εξαιρεσεις το "παραπλανητικο" τρειλερ η ταινια με εξεπληξε ευχαριστα. Οκ δεν ηταν φαντασμαγορικη εξιστορηση των 12 αθλων του Ηρακλη οπως περιμενα, αλλα μια ωραια μεταφορα του κομικ Thracian Wars στη μεγαλη οθονη με ενδιαφερουσα πλοκη, χαρακτηρες και δραση. Και ο Dwayne Johnson ο πιο ταιριαστος στο ρολο του Ηρακλη που ειδα μεχρι τωρα.