Οι άσχετες στις Χρυσές Σφαίρες - Οι μοναδικές που δεν φόρεσαν μαύρο και πόσο «φάουλ» ήταν τελικά αυτό

Οι άσχετες στις Χρυσές Σφαίρες - Οι μοναδικές που δεν φόρεσαν μαύρο και πόσο «φάουλ» ήταν τελικά αυτό Facebook Twitter
8

Είναι η πρώτη φορά που κάτι τέτοιο έγινε σε κόκκινο χαλί και υπήρξε τόσο μαζική συμμετοχή, αλλά υπήρξαν και τρεις παραφωνίες.

Όλες οι διάσημες σταρ, οι δημιουργοί και οι γυναίκες του χώρου της βιομηχανίας του κινηματογράφου εμφανίστηκαν χθες φορώντας μαύρα ρούχα δείχνοντας έτσι την συμπαράστασή τους στο κίνημα Time's Up.

Η πρωτοβουλία, που αποφασίστηκε σαν ένδειξη διαμαρτυρίας για τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις στο Χόλιγουντ και ως ένδειξη στήριξης στις γυναίκες που έχουν δεχθεί κακοποιήσεις και εκβιασμούς, προκάλεσε ωστόσο αρκετές συζητήσεις και για κάποιους ήταν από ανούσια έως απλά υποκριτική. 

Διατυπώθηκαν απόψεις που μεταξύ άλλων ανέφεραν πως όποιος επιθυμούσε πραγματικά να κάνει μια ηχηρή δήλωση, δεν θα έπρεπε να πάει καν στα βραβεία. 

Όμως κατά γενική ομολογία τα σχόλια και τα δημοσιεύματα ήταν υπέρ των διάσημων που εμφανίστηκαν μαυροφορεμένοι.

Και καθώς ακόμη και άντρες επέλεξαν χθες να φορέσουν ολόμαυρα ρούχα, οι τρεις κυρίες που δεν ακολούθησαν τον κανόνα, ξεχώρισαν  για τους εντελώς λάθος λόγους.

Το μοντέλο Barbara Meier, η Meher Tatna Πρόεδρος του Hollywood Foreign Press Association και η ηθοποιός Bianca Blanco δεν επέλεξαν μαύρο.

Οι τρεις κυρίες βρέθηκαν στο στόχαστρο του Τύπου καθώς δεν είχαν προηγουμένως δηλώσει πως δεν θα ακολουθήσουν τον «κανόνα» του μαύρου. Θα μπορούσαν να το έχουν κάνει ως αντίδραση και ως ξεχωριστή δήλωση σχετικά με το θέμα ή θα ήταν επίσης ελεύθερες να κάνουν την δική τους επιλογή. Αλλά το γεγονός πως οι σχετικές δηλώσεις έγιναν μετά και ενώ όλοι τις ξεχώριζαν, προκαλεί περαιτέρω αμηχανία.

«Φόρεσε το φόρεμα που επέλεξε με τη μητέρα της. Ως μέρος της ινδικής κουλτούρας, είναι συνηθισμένο να φοράει κανείς ένα γιορτινό χρώμα κατά τη διάρκεια ενός εορτασμού» αναφέρθηκε από μια πηγή σχετικά με το χρωματιστό φόρεμα της. Η ίδια πηγή υποστήριξε πως η Tatna στηρίζει απόλυτα το κίνημα Time's Up.

Οι άσχετες στις Χρυσές Σφαίρες - Οι μοναδικές που δεν φόρεσαν μαύρο και πόσο «φάουλ» ήταν τελικά αυτό Facebook Twitter

Η Meier με τη σειρά της επέλεξε το Instagram για να εξηγήσει την απόφασή της, υποστηρίζοντας ότι μετά από πολυετείς προσπάθειες για ελευθερία, οι γυναίκες πρέπει να μπορούν να φορούν ό, τι θέλουν. Ωστόσο, έγραψε πως επίσης στηρίζει το κίνημα.

Οι άσχετες στις Χρυσές Σφαίρες - Οι μοναδικές που δεν φόρεσαν μαύρο και πόσο «φάουλ» ήταν τελικά αυτό Facebook Twitter

Τελευταία και μάλλον χειρότερη επιλογή για έναν ακόμη λόγο ήταν αυτή της Bianca Blanco.

Οι άσχετες στις Χρυσές Σφαίρες - Οι μοναδικές που δεν φόρεσαν μαύρο και πόσο «φάουλ» ήταν τελικά αυτό Facebook Twitter

Η ηθοποιός όχι απλά δεν φόρεσε μαύρα, αλλά επέλεξε ένα κατακόκκινο φόρεμα το οποίο επιπλέον ήταν και τολμηρό - και φυσικά συγκέντρωσε τα περισσότερα και χειρότερα σχόλια.

Το για πολλούς εντελώς ακατάλληλο με τη συγκυρία φόρεμα βρίσκεται σήμερα στα πρωτοσέλιδα των ταμπλόιντς δίπλα σε δηλητηριώδεις τίτλους.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Να ποια είναι τελικά η Blanca Blanco και να ποιος στην ευχή την κάλεσε στις Χρυσές Σφαίρες

Oscars News
8

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«I love Lucy»: Οργή, αλκοόλ, χρήμα, ξύλο και απιστίες πίσω από το πιο διάσημο οικογενειακό σόου του κόσμου

Σαν σήμερα / Λουσίλ Μπολ: Η πιο αξιολάτρευτη νοικοκυρά της Αμερικής ήταν μια απάτη

Σαν σήμερα το 1989 πεθαίνει η Αμερικανίδα ηθοποιός Λουσίλ Μπολ, πρωταγωνίστρια της διάσημης τηλεοπτικής σειράς «I love Lucy». Αν και λατρεύτηκε από εκατομμύρια τηλεθεατές, η πραγματικότητα πίσω από το «Καλύτερο τηλεοπτικό σόου όλων των εποχών» ήταν γεμάτη βία, αλκοόλ και απιστίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Οθόνες / Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Το κλείσιμο μιας τριλογίας «Star Wars» που λοιδορήθηκε, για να επανεκτιμηθεί μερικώς όταν η νεότερη έπεσε θύμα των γενικευμένων culture wars και των ελάχιστων φιλοδοξιών της, επανεμφανίζεται στα σινεμά με αφορμή την επέτειο 20 χρόνων από την κυκλοφορία της.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Daily / Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Ο Τζον Χαμ υποδύεται τον επιτυχημένο επενδυτή που χάνει ξαφνικά το έδαφος κάτω από τα πόδια του σ΄αυτή την εκλεκτικά διασκεδαστική, κατά τόπους δραματική και συχνά διεισδυτική σάτιρα ηθών της πλουτοκρατικής ελίτ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Κωστής Χαραμουντάνης / Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Ο 31χρονος σκηνοθέτης νιώθει πως ενηλικιώθηκε μαζί με την πρώτη του βραβευμένη ταινία, «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού», κινηματογραφεί τις αναμνήσεις του και είναι μία από τις πιο μεγάλες ελπίδες του ελληνικού κινηματογράφου.
M. HULOT
«Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Thalia Mavros / «Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Η διεθνώς βραβευμένη παραγωγός και σκηνοθέτις Thalia Mavros μιλά στη LIFO για τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει η «αυτοκρατορία» του Τραμπ, καθώς και για τη θέση της γυναίκας σε έναν κόσμο που αλλάζει - και όχι προς το καλύτερο.
M. HULOT
«The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Οθόνες / «The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Το πρώτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν της αγαπημένης σειράς του HBO λειτουργεί ως εισαγωγή, συστήνοντας νέους χαρακτήρες, το περιβάλλον της δράσης, τη σχέση των παλιών χαρακτήρων με αυτό αλλά και μεταξύ τους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια ‘σύγχρονη’»

Οθόνες / «Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια σύγχρονη»

Ο επιφανής μελετητής του Ομήρου και διευθυντής του New York Times Review of Books, Ντάνιελ Μέντελσον, περιγράφει στην εφημερίδα Telegraph τους τρεις βασικούς κανόνες που ελπίζει να τηρηθούν κατά τη μεταφορά της «Οδύσσειας» στη μεγάλη οθόνη.
THE LIFO TEAM
Movies

Οθόνες / Μια ταινία για τον Bloody Hawκ και άλλοι 8 λόγοι για να πάτε σινεμά

Αυτή την εβδομάδα έχουν την τιμητική τους τα κατασκοπικά θρίλερ, παίζει η επανέκδοση του Delicatessen και ένα ντοκιμαντέρ για τον δημοφιλή ράπερ που δεν απευθύνεται μόνο στο fan base του — όχι άλλο Minecraft.
THE LIFO TEAM
«Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Οθόνες / «Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Με το βραβευμένο ντοκιμαντέρ Μουσείο της Νύχτας, ο Φερμίν Ελόι Ακόστα αναδεικνύει ένα πολύτιμο φωτογραφικό αρχείο για τη Νέα Υόρκη των δεκαετιών του ’70 και του ’80, ενώ μιλά στη LiFO για την αβεβαιότητα του μέλλοντος του κινηματογράφου στην Αργεντινή και τις πολιτικές αναταράξεις στη χώρα του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Μυθολογίες / «Ο Βέγγος είναι το αγχολυτικό μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Από τον Κουροσάβα και τον Μπέργκμαν, από τις ταινίες της Pixar μέχρι τα Batman του Nόλαν, ο ηθοποιός φτιάχνει μια ετερόκλητη και ειλικρινή λίστα και πιστεύει ότι «σινεμά είναι να βλέπεις άλλες πλευρές του κόσμου».
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

Oι Αθηναίοι / Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

«Μην παίξεις ποτέ κωμωδία», της είχαν πει, αλλά τελικά το ευρύ κοινό τη λάτρεψε ως Μαρίνα Κουντουράτου. Όταν αποφάσισε να ερμηνεύσει τον ρόλο μιας τρανς γυναίκας, της είπαν «θα καταστραφείς». Ήταν πάντα τολμηρή και άφοβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ: «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Pulp Fiction / «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Ο Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ επιστρέφει με το «Ο Κύριος των Νεκρών» και μιλά στη LiFO για τις σκέψεις του πάνω στο πένθος, την τεχνητή νοημοσύνη που του έλυσε τα χέρια, και εξηγεί γιατί ασχολείται διαρκώς με τρομακτικές καταστάσεις.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ