Bad Vegan Facebook Twitter

«Bad Vegan» στο Netflix: Τι πήγε στραβά με τη βασίλισσα της ωμοφαγίας;

0

Η ξανθιά λεπτή γυναίκα που μιλάει φαίνεται καταπονημένη. Η εικόνα της δεν έχει καμία σχέση με τη βασίλισσα της βίγκαν ωμοφαγίας που πόζαρε στα περιοδικά πριν από μερικά χρόνια. Στον λογαριασμό της στο Instagram η Sarma Melngailis γράφει ότι είναι η μητέρα του σκύλου της, συγγραφέας βιβλίων μαγειρικής, ότι πενθεί για την απώλεια του εστιατορίου της Pure Food and Wine και του brand One Lucky Duck, το οποίο έκανε τατουάζ και στο μπράτσο της, και ότι έχει κάνει φυλακή στο Rikers.

Η ιστορία της στο Netflix αποτελείται από τέσσερα χορταστικά επεισόδια. Το πιο συναρπαστικό δεν είναι ότι η Σάρμα και ο τότε σύζυγός της συνελήφθησαν επειδή παρήγγειλαν μια πίτσα, κάτι που έγινε πρωτοσέλιδο στις αμερικανικές εφημερίδες, αλλά ο τρόπος με τον οποίο αυτή η φαινομενικά δυναμική γυναίκα, πολύ ανασφαλής και εύθραυστη στην πραγματικότητα, έπεσε τόσο εύκολα θύμα μιας απάτης και τελικά έγινε μέρος της.

Το 2019 η Σάρμα έγραψε στο προσωπικό της ιστολόγιο: «Πλέον δεν υπάρχει ό,τι με προσδιόριζε και με έκανε περήφανη: το εστιατόριο και το brand. Επρόκειτο για μια εταιρεία που αποτελούνταν από πολύ καλούς ανθρώπους, της οποίας ήμουν επικεφαλής. Το εστιατόριο ήταν το Pure Food and Wine και το brand το One Lucky Duck. Ήμουν τόσο αφοσιωμένη σε αυτό, που μόλις φτιάξαμε το λογότυπο, στις αρχές του 2005, το έκανα τατουάζ στο χέρι μου.

Τα χρήματα από τα καταστήματά της πήγαιναν στην τσέπη του Άντονι που έπαιζε στα καζίνο ‒ ήταν εθισμένος στον τζόγο. Βαθιά χωμένη στη φαντασίωση ευτυχίας που της πουλούσε, πείθοντάς την ότι έπρεπε να περάσει κάποιες δοκιμασίες για να λυθούν όλα τους τα προβλήματα, η Σάρμα δεν τόλμησε να αποδράσει από την κατάσταση.

Μέσα από το εστιατόριο και το brand προσπαθούσαμε να στρέψουμε τους ανθρώπους προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Ήμουν αποφασισμένη να βελτιώσω τη ζωή των ανθρώπων, των ζώων, του πλανήτη γενικότερα». 

Bad Vegan Facebook Twitter
Το ντοκιμαντέρ του Netflix της δίνει την ευκαιρία να εξηγήσει τα γεγονότα από τη δική της πλευρά.

Και μετά όλα πήγαν στραβά, όπως αφηγείται. Συνέβη κάτι τρομερό. «Το 2015 εξαφανίστηκα για σχεδόν έναν χρόνο, κάτι που ήταν βασανιστικό και σουρεαλιστικό. Με συνέλαβαν, γι’ αυτό επέστρεψα στη γενέτειρά μου. Τότε έμαθα ότι όλα είχαν καταστραφεί, στην πραγματικότητα δεν είχα πλέον σπίτι. Κατηγορήθηκα για ένα σωρό εγκλήματα και τελικά, ανίκανη να αντέξω μια μακρά και δαπανηρή δίκη, δήλωσα ένοχη και πέρασα τέσσερις μήνες, το καλοκαίρι του 2017, στη φυλακή Rikers Island της Νέας Υόρκης».

Το ντοκιμαντέρ του Netflix της δίνει την ευκαιρία να εξηγήσει τα γεγονότα από τη δική της πλευρά. Η Σάρμα έγραψε ότι χάρη στην επιμονή της οι παραγωγοί του «Bad Vegan», κάνοντας μια εξαίρεση στην καθιερωμένη πρακτική τους, της έδωσαν χρήματα για να μπορέσει να πληρώσει τα χρωστούμενα στους πρώην υπαλλήλους της, όσα μαζεύτηκαν μετά την εξαφάνισή της το 2015. Απ’ όλη τη ζημιά και τα χρέη που προέκυψαν, αυτό την απασχολούσε περισσότερο. 

Η Σάρμα, που σήμερα ζει στο Χάρλεμ μαζί με τον σκύλο της Λεόν, γεννήθηκε στη Λετονία, μεγάλωσε στο Newton, αποφοίτησε το 1994 από το Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια, έχει B.S. στα Οικονομικά από το Wharton School και B.A. στον ίδιο τομέα από το Κολέγιο Τεχνών και Επιστημών. Δούλεψε στον κλάδο των Οικονομικών, ώσπου κατάλαβε ότι τα ενδιαφέροντά της ήταν διαφορετικά, οπότε αποφάσισε να παρακολουθήσει μαθήματα στο Γαλλικό Ινστιτούτο Μαγειρικής, ξεκινώντας έτσι τη σταδιοδρομία της στον κόσμο του φαγητού.

Λίγα χρόνια αργότερα, το 2004, αποφάσισε με τον τότε σύντροφο και συνεργάτη της, τον σεφ, συγγραφέα και ομιλητή Matthew Kenney, να ανοίξει το Pure Food and Wine, με επενδυτή τον Jeffrey Chodorow. Ήταν το πρώτο πολυτελές εστιατόριο ωμής κουζίνας στη Νέα Υόρκη, συμπεριλήφθηκε δύο φορές στα Top 100 Restaurants του New York magazine και βρισκόταν πέντε συνεχόμενα χρόνια στη λίστα του περιοδικού Forbes με τα All Star New York Eateries.

Pure Food and Wine Facebook Twitter
Ο ηθοποιός Woody Harrelson, η σεφ του Pure Food and Wine Sarma Melngailis, ο σεφ του Pure Food and Wine Matthew Kenney και ο ηθοποιός Jason Lewis, 8 Νοεμβρίου 2004, Νέα Υόρκη. Φωτ.: Andrew Kent/Getty Images/Ideal Image

Οι τρεις τους άνοιξαν το One Lucky Duck Juice and Takeaway που πρόσφερε σνακ που παρασκευάζονταν και συσκευάζονταν στο Pure Food and Wine, καθώς και προϊόντα περιποίησης δέρματος, συμπληρώματα, βιβλία, ρούχα και είδη για το σπίτι, όλα oργανικά. Όταν χώρισαν με τον Kenney, ο Chodorow δάνεισε στη Σάρμα 2,1 εκατομμύρια δολάρια για να γίνει η επιχείρηση δική της.

Το μαγαζί της το επισκέπτονταν πολλοί διάσημοι, ένας από αυτούς ήταν και ο Άλεκ Μπάλντουιν. Με τη Σάρμα είχαν φιλική σχέση κι εκείνη, ακολουθώντας τον στο Τwitter, ξεχώρισε τον Σέιν Φοξ, που της φάνηκε έξυπνος και αστείος.

Η μοναχική γυναίκα, που δεν είχε κανέναν τελικά εκτός από τον σκύλο της, ήταν ευάλωτη και είχε χρέη και υποχρεώσεις δυσβάσταχτες, ενθουσιάστηκε μαζί του, τον ερωτεύτηκε πριν καν τον γνωρίσει. Όταν τελικά τον γνώρισε το 2011 δεν υποψιάστηκε ότι ήταν εντελώς διαφορετικός απ’ αυτό που είχε καταλάβει μέσα από τη διαδικτυακή τους σχέση. Της παρουσιάστηκε ως ο άνθρωπος που θα την προστάτευε απ’ όλους και απ’ όλα.

Η οικογένεια και οι φίλοι της προσπάθησαν με κάθε τρόπο να την προειδοποιήσουν όταν ανακάλυψαν ότι ο Σέιν Φοξ λεγόταν Άντονι Στρέιντζις και είχε ήδη μια σύλληψη στο ενεργητικό του, αλλά εκείνη δεν έδωσε καμία σημασία.

Ακόμα και όταν ο Άντονι την πήγε στο Τiffany’s για να της αγοράσει ένα πανάκριβο δαχτυλίδι και την έβαλε να ψάχνει σπίτι αξίας 15 εκατ. δολαρίων, χωρίς να κάνει στην πραγματικότητα καμία από αυτές τις αγορές, ένιωθε λες και όλα αυτά είχαν συμβεί. Είχε απόλυτη ανάγκη να πιστέψει ότι υπήρχε ένας άντρας που θα έκανε τα πάντα γι’ αυτή, που την αγαπούσε βαθιά, που ήταν γραφτό να συναντηθούν και να είναι για πάντα μαζί. Ο Άντονι το ήξερε και κατάφερνε να τη χειραγωγεί. 

Pure Food and Wine employees Facebook Twitter
Η Σάρμα έγραψε ότι χάρη στην επιμονή της οι παραγωγοί του «Bad Vegan», κάνοντας μια εξαίρεση στην καθιερωμένη πρακτική τους, της έδωσαν χρήματα για να μπορέσει να πληρώσει τα χρωστούμενα στους πρώην υπαλλήλους της, όσα μαζεύτηκαν μετά την εξαφάνισή της το 2015.

Κοιτάζοντας παρόμοιες περιπτώσεις, το μοτίβο είναι το ίδιο. Ποιο ήταν το επάγγελμα του Άντονι; Ο ίδιος δεν έλεγε ποτέ ποιος είναι και τι δουλειά έκανε, υπαινισσόταν ότι δούλευε για τη CIA, φορούσε Ρόλεξ. Όλα ήταν ασαφή και συγκεχυμένα, πολύ βολικά για τον ίδιο, αφού για κατασκόπους και συνεργάτες της CIA δεν υπάρχουν βάσεις δεδομένων. Ταξίδευε συχνά, αλλά όταν ήταν στη Νέα Υόρκη ήθελε να δείχνει ότι την προστατεύει και την κατευθύνει.

Κανένας από το προσωπικό του εστιατορίου δεν τον συμπαθούσε, ειδικά όταν άρχισε να φέρεται σαν να ήταν δικό του. Όλοι υποψιάζονταν ότι κάτι έκρυβε, ενώ παρατηρούσαν ότι η Σάρμα άλλαζε, κλεινόταν όλο και περισσότερο στον εαυτό της. Όλα αυτά μπέρδευαν τους ανθρώπους της, επικρατούσε μια παράνοια.

Ο Άντονι άρχισε να της ζητά χρήματα με τη δικαιολογία ότι τα είχε απόλυτη ανάγκη, άφηνε υπονοούμενα, σχεδόν τη διέταζε να «κάνει αυτό που πρέπει», κατηγορώντας την ότι εκτιμούσε περισσότερο τα χρήματα από εκείνον. Εμφάνισε και έναν συνεργάτη που απέκτησε πρόσβαση σε όλους τους λογαριασμούς της. Εκείνη είχε την αίσθηση ότι την παρακολουθούσε, ότι ήξερε ανά πάσα στιγμή πού βρισκόταν. Είχε την ικανότητα να την κάνει να πιστεύει ότι όλα μπορούν να λυθούν με μαγικό τρόπο. Την έπεισε ότι θα την έβαζε σε μια οικογένεια με υπερφυσικές δυνάμεις που θα έκανε ακόμα και τον σκύλο της να ζήσει για πάντα. 

Το 2012 η Σάρμα παντρεύτηκε τον Άντονι. Δεν γιόρτασε τον γάμο της, σχεδόν τον έκρυβε. Οι συνεργάτες της έλεγαν ότι δεν έμοιαζαν με ζευγάρι και ότι η ιστορία τους δεν έμοιαζε με ιστορία αγάπης. Ο ίδιος την έπεισε ότι τους παρακολουθούσαν και ότι θα τον σκότωναν αν δεν μετέφερε χρήματα στον λογαριασμό του. Επίσης, την έπεισε να αφήσει το σπίτι της και να μένουν σε ξενοδοχεία, ακόμα και στη Νέα Υόρκη.

Όσο τρελά και αν της έμοιαζαν αυτά, δεν έκανε τίποτα για να φύγει, άλλωστε δεν ήταν φυλακισμένη. Το πιο έξυπνο που έκανε ήταν να ηχογραφεί τις συνομιλίες τους, κάτι που της πρότεινε ένας υποψήφιος συνέταιρος του Άντονι που πήρε εγκαίρως είδηση ότι κάτι δεν πήγαινε καλά και θέλησε να την προστατεύσει.

Ο Άντονι εμφανιζόταν στην επιχείρησή της ως αφεντικό, έφτασε να κάνει συναντήσεις με το προσωπικό. Κανένας δεν τον πίστευε, όλοι υποψιάζονταν, για άλλη μία φορά, ότι ήταν απατεώνας. 

Bad Vegan Facebook Twitter
Είχε την ικανότητα να την κάνει να πιστεύει ότι όλα μπορούν να λυθούν με μαγικό τρόπο. Την έπεισε ότι θα την έβαζε σε μια οικογένεια με υπερφυσικές δυνάμεις που θα έκανε ακόμα και τον σκύλο της να ζήσει για πάντα. 

Τελικά, το ζευγάρι άρχισε να ταξιδεύει πολυτελώς στην Ευρώπη, ποστάροντας φωτογραφίες από διάφορα μέρη. Αργότερα εξαφανίστηκε, περιπλανιόταν στην Αμερική, ζώντας σε φτηνά μοτέλ. Οι λογαριασμοί της Σάρμα είχαν αδειάσει, ο Άντονι τζόγαρε στο Βέγκας και τον Ιανουάριο του 2015 το προσωπικό της Pure Food and Wine και της One Lucky Duck αποχώρησε μαζικά. Τους χρωστούσε μισθούς ενός μήνα. 

Στους εργαζόμενους έδωσε μια γελοία δικαιολογία, ότι είχε αλλάξει το σύστημα πληρωμής των τραπεζών. Τα χρήματα από τα καταστήματά της πήγαιναν στην τσέπη του Άντονι που έπαιζε στα καζίνο ‒ ήταν εθισμένος στον τζόγο. Βαθιά χωμένη στη φαντασίωση ευτυχίας που της πουλούσε, πείθοντάς την ότι έπρεπε να περάσει κάποιες δοκιμασίες για να λυθούν όλα τους τα προβλήματα, η Σάρμα δεν τόλμησε να αποδράσει από την κατάσταση. Φοβόταν; Κανείς δεν μπορούσε να καταλάβει. 

Τα καταστήματά της έκλεισαν οριστικά και το 2016 η Σάρμα και ο σύζυγός της Άντονι Στρέιντζις εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν στο Sevierville του Τενεσί, επειδή παρήγγειλαν πίτσα με πιστωτική κάρτα. Το ζευγάρι έμενε σε ξεχωριστά δωμάτια ενός ξενοδοχείου. Ο συντάκτης του «Vanity Fair» που έγραψε το άρθρο για την ιστορία της συγκρίνει την περίπτωσή της με αυτήν της Πάτι Χιρστ.

Στο ντοκιμαντέρ αποκαλύπτεται ότι ο Άντονι είχε ξαναπαντρευτεί παλιότερα και είχε και ένα παιδί. Και σε εκείνη έλεγε παρόμοια ψέματα, έλεγε ότι τον κυνηγούσαν δαίμονες, ο πατέρας της το επιβεβαίωσε. Η γυναίκα έζησε εφιαλτικά μαζί του και δυσκολεύτηκε πολύ να συνέλθει. 

anthony bad vegan Facebook Twitter
Η οικογένεια και οι φίλοι της προσπάθησαν με κάθε τρόπο να την προειδοποιήσουν όταν ανακάλυψαν ότι ο Σέιν Φοξ λεγόταν Άντονι Στρέιντζις και είχε ήδη μια σύλληψη στο ενεργητικό του, αλλά εκείνη δεν έδωσε καμία σημασία.

«Νομίζω ότι το “Bad Vegan” δείχνει αυτό που κατάλαβε όποιος με γνώριζε. Το τελευταίο που ήθελα ήταν να βλάψω τους καλούς ανθρώπους που δούλευαν τότε στην επιχείρησή μου. Είχαν δίκιο να είναι θυμωμένοι μαζί μου. Ήταν σαν να είχα εγκαταλείψει τα πάντα, και στην πραγματικότητα αυτό συνέβη. Δεν λειτουργούσα υπό την απειλή όπλου, οπότε ό,τι έκανα ήταν επιλογή μου. Το καταλαβαίνω. Η εξήγηση ότι πρέπει να ήμουν τρελή ή και ανόητη είναι εύκολη, μειωτική. Δεν είμαι ηλίθια, ούτε τρελή. Νιώθω ταπεινωμένη, ντρέπομαι για όλη τη ζημιά που προκάλεσα, αλλά προσπαθώ να ξαναχτίσω την αυτοπεποίθησή μου, να αποκτήσω αυτογνωσία», γράφει η Σάρμα.

«Συμφώνησα να κάνω αυτό το ντοκιμαντέρ γιατί ελπίζω ο κόσμος να μάθει κάτι από την ιστορία μου. Όπως γνωρίζει όποιος έχει βιώσει κάτι κακό, η εμπειρία βοηθάει τους άλλους να είναι πιο προσεχτικοί». 

Τον Μάιο του 2017 η Σάρμα δήλωσε ένοχη για κλοπή ποσού άνω των 2.000.000 δολαρίων από επενδυτές και δόλο με σκοπό την εξαπάτηση, καθώς και για φορολογική απάτη. Καταδικάστηκε σε φυλάκιση σχεδόν τεσσάρων μηνών. Υπέβαλε αίτηση διαζυγίου από τον Άντονι Στρέιντζις τον Μάιο του 2018.

«Δεν έχω επαφή με τον Άντονι Στρέιντζις. Έκανα αυτές τις ηχογραφήσεις πολύ νωρίτερα, επίτηδες», γράφει. «Έχω τον σκύλο μου, ένα μέρος για να μείνω, δουλειά, φαγητό, την ελευθερία μου, σχετική ασφάλεια, την οικογένειά μου και φίλους. Αν και δεν είμαι θρησκευόμενη, προσεύχομαι, όπως και πολύς κόσμος, για την ανακούφιση, τη νίκη και την ανεξαρτησία του λαού της Ουκρανίας».

Στο Instagram της η Σάρμα δεν έχει ούτε μία φωτογραφία του ανθρώπου που παντρεύτηκε, του ανθρώπου που άφησε να την καταστρέψει. Ποστάρει φωτογραφίες με τον σκύλο της και λαχταριστά, είναι η αλήθεια, «πράσινα» πιάτα. Αν η επόμενη επιχειρηματική της κίνηση είναι σωστή, η Αμερική θα τη συγχωρήσει, όπως συγχώρεσε και την εθνική της μαγείρισσα, την πρώτη αυτοδημιούργητη Αμερικανίδα δισεκατομμυριούχο, τη Μάρθα Στιούαρτ, που το 2004 πέρασε πέντε μήνες στη φυλακή για συνωμοσία, παρακώλυση δικαιοσύνης και ψευδορκία. Μπορεί και η Σάρμα να έχει μια δεύτερη ευκαιρία.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΥΡΙΑΚΗ 20/03 - ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ-«Τα Ημερολόγια του Άντι Γουόρχολ»: Μια υπνωτιστική σειρά ντοκιμαντέρ

Ηχητικά Άρθρα / «Τα Ημερολόγια του Άντι Γουόρχολ»: Μια υπνωτιστική σειρά ντοκιμαντέρ

Τα αποσπάσματα από τα ημερολόγια τα αφηγείται ο ίδιος o Άντι Γουόρχολ από το υπερπέραν, μέσω του θαύματος ενός AI αλγόριθμου που ανακαλεί τα χαρακτηριστικά της φωνής του όπως αυτή είχε καταγραφεί όταν ζούσε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η Άννα Σόροκιν: Η σειρά στο Netflix σάρωσε αλλά η ζωή της τώρα είναι μια «δεύτερη, άδοξη σεζόν»

Διεθνή / Άννα Σόροκιν: Η σειρά στο Netflix σάρωσε αλλά η ζωή της τώρα είναι μια «δεύτερη, άδοξη σεζόν»

Η διάσημη από τη σειρά του Netflix κατάφερε να εξαπατήσει την ελίτ της Νέας Υόρκης και τελευταία στιγμή, παρά την απόφαση απέλασης, να παραμείνει στις ΗΠΑ. Προς το παρόν.
THE LIFO TEAM

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Οθόνες / Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Το κλείσιμο μιας τριλογίας «Star Wars» που λοιδορήθηκε, για να επανεκτιμηθεί μερικώς όταν η νεότερη έπεσε θύμα των γενικευμένων culture wars και των ελάχιστων φιλοδοξιών της, επανεμφανίζεται στα σινεμά με αφορμή την επέτειο 20 χρόνων από την κυκλοφορία της.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Daily / Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Ο Τζον Χαμ υποδύεται τον επιτυχημένο επενδυτή που χάνει ξαφνικά το έδαφος κάτω από τα πόδια του σ΄αυτή την εκλεκτικά διασκεδαστική, κατά τόπους δραματική και συχνά διεισδυτική σάτιρα ηθών της πλουτοκρατικής ελίτ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Κωστής Χαραμουντάνης / Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Ο 31χρονος σκηνοθέτης νιώθει πως ενηλικιώθηκε μαζί με την πρώτη του βραβευμένη ταινία, «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού», κινηματογραφεί τις αναμνήσεις του και είναι μία από τις πιο μεγάλες ελπίδες του ελληνικού κινηματογράφου.
M. HULOT
«Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Thalia Mavros / «Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Η διεθνώς βραβευμένη παραγωγός και σκηνοθέτις Thalia Mavros μιλά στη LIFO για τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει η «αυτοκρατορία» του Τραμπ, καθώς και για τη θέση της γυναίκας σε έναν κόσμο που αλλάζει - και όχι προς το καλύτερο.
M. HULOT
«The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Οθόνες / «The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Το πρώτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν της αγαπημένης σειράς του HBO λειτουργεί ως εισαγωγή, συστήνοντας νέους χαρακτήρες, το περιβάλλον της δράσης, τη σχέση των παλιών χαρακτήρων με αυτό αλλά και μεταξύ τους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια ‘σύγχρονη’»

Οθόνες / «Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια σύγχρονη»

Ο επιφανής μελετητής του Ομήρου και διευθυντής του New York Times Review of Books, Ντάνιελ Μέντελσον, περιγράφει στην εφημερίδα Telegraph τους τρεις βασικούς κανόνες που ελπίζει να τηρηθούν κατά τη μεταφορά της «Οδύσσειας» στη μεγάλη οθόνη.
THE LIFO TEAM
Movies

Οθόνες / Μια ταινία για τον Bloody Hawκ και άλλοι 8 λόγοι για να πάτε σινεμά

Αυτή την εβδομάδα έχουν την τιμητική τους τα κατασκοπικά θρίλερ, παίζει η επανέκδοση του Delicatessen και ένα ντοκιμαντέρ για τον δημοφιλή ράπερ που δεν απευθύνεται μόνο στο fan base του — όχι άλλο Minecraft.
THE LIFO TEAM
«Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Οθόνες / «Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Με το βραβευμένο ντοκιμαντέρ Μουσείο της Νύχτας, ο Φερμίν Ελόι Ακόστα αναδεικνύει ένα πολύτιμο φωτογραφικό αρχείο για τη Νέα Υόρκη των δεκαετιών του ’70 και του ’80, ενώ μιλά στη LiFO για την αβεβαιότητα του μέλλοντος του κινηματογράφου στην Αργεντινή και τις πολιτικές αναταράξεις στη χώρα του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Μυθολογίες / «Ο Βέγγος είναι το αγχολυτικό μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Από τον Κουροσάβα και τον Μπέργκμαν, από τις ταινίες της Pixar μέχρι τα Batman του Nόλαν, ο ηθοποιός φτιάχνει μια ετερόκλητη και ειλικρινή λίστα και πιστεύει ότι «σινεμά είναι να βλέπεις άλλες πλευρές του κόσμου».
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

Oι Αθηναίοι / Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

«Μην παίξεις ποτέ κωμωδία», της είχαν πει, αλλά τελικά το ευρύ κοινό τη λάτρεψε ως Μαρίνα Κουντουράτου. Όταν αποφάσισε να ερμηνεύσει τον ρόλο μιας τρανς γυναίκας, της είπαν «θα καταστραφείς». Ήταν πάντα τολμηρή και άφοβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ: «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Pulp Fiction / «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Ο Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ επιστρέφει με το «Ο Κύριος των Νεκρών» και μιλά στη LiFO για τις σκέψεις του πάνω στο πένθος, την τεχνητή νοημοσύνη που του έλυσε τα χέρια, και εξηγεί γιατί ασχολείται διαρκώς με τρομακτικές καταστάσεις.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βαλ Κίλμερ: Ο άνθρωπος που θα (μπορούσε να) γινόταν σταρ

Απώλειες / Βαλ Κίλμερ (1959-2025): Ο άνθρωπος που θα μπορούσε να είχε γίνει σούπερσταρ

Έφυγε από τη ζωή ο Κρις του «Heat», ο Iceman του «Top Gun», ο «ξανθός» Μπάτμαν του Τζόελ Σουμάχερ, ο Τζιμ Μόρισον του Όλιβερ Στόουν, ο γκέι ντέτεκτιβ του «Kiss Kiss Bang Bang», ένας ηθοποιός που κατέγραψε μερικές αξέχαστες εμφανίσεις στο ενεργητικό του, μα δεν έκανε την αναμενόμενη καριέρα μεγάλου σταρ λόγω ατυχών συγκυριών αλλά και προσωπικών επιλογών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ