Οι 7 ωραιότερες «παραλίες» του σινεμά

Οι 7 ωραιότερες «παραλίες» του σινεμά Facebook Twitter
Πόσες φορές έχετε σκεφτεί να αντιγράψετε τους Μπαρτ Λάνκαστερ και Ντέμπορα Κερ από το «Όσο υπάρχουν άνθρωποι» στο σημείο εκείνο της παραλίας που σκάει το κύμα;
0

Πόσες φορές έχετε σκεφτεί να αντιγράψετε τους Μπαρτ Λάνκαστερ και Ντέμπορα Κερ από το «Όσο υπάρχουν άνθρωποι» στο σημείο εκείνο της παραλίας που σκάει το κύμα; Και πόσες φορές έχετε σταθεί στο ίδιο ακριβώς σημείο και το έχετε ξανασκεφτεί έως και δύο φορές πριν βουτήξετε, ενθυμούμενοι τι συνέβη στους λουόμενους στα «Σαγόνια του Καρχαρία»;

Το σινεμά σίγουρα έχει αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε τις παραλίες. Και μας έχει δείξει διάφορες από δαύτες στις τέσσερις γωνιές του πλανήτη. Κι εμείς τις ερωτευτήκαμε, φαντασιωθήκαμε να ξεχυνόμαστε σ' αυτές, σε κάποιες περιπτώσεις ίσως και να κάναμε τη φαντασίωσή μας πραγματικότητα.


Άλλες φορές, πάλι, η χρήση της παραλίας στο σινεμά είναι συμβολική. Επί παραδείγματι, στα «400 χτυπήματα» του Τριφό συμβολίζει το νέο ξεκίνημα, το μέλλον που διαγράφεται συναρπαστικό, γεμάτο άπειρες πιθανότητες. Εκείνη του «Τελευταίου Κύματος» του Πίτερ Γουίαρ υποδηλώνει το τέλος, την απροσδιόριστη, αλλά αναπόφευκτη στιγμή που η φύση θα έρθει για να εισπράξει τον λογαριασμό. Πολλά τα παραδείγματα, μα ένα τέτοιο κείμενο θα έπεφτε λίγο βαρύ καλοκαιριάτικα. Γι' αυτό, ας το περιορίσουμε σε κάτι πιο απλό, κάτι περισσότερο trivial, που λέμε και στο χωριό μου.

Αν σκεφτείς ότι στην πράξη μια λίστα δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα κινηματογραφικό παιχνίδι, μια αφορμή για να γράψεις δυο λόγια για μερικές ταινίες, να τις συστήσεις και να στηθεί ένας ωραίος οικιακός σινεμαραθώνιος, τότε σου λύνονται τα χέρια.


Η λίστα που ακολουθεί απαρτίζεται από ταινίες που έχουν τη λέξη «παραλία» στον τίτλο, και, όπως κάθε λίστα, δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση για έναν μανιακό σινεφίλ, κι αν προστεθεί και η πτυχή της κριτικής αποτίμησης και της υπογραφής –στον βαθμό που την παίρνεις σοβαρά‒, ζορίζει ακόμα περισσότερο το πράγμα. Αν σκεφτείς, όμως, ότι στην πράξη μια λίστα δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα κινηματογραφικό παιχνίδι, μια αφορμή για να γράψεις δυο λόγια για μερικές ταινίες, να τις συστήσεις και να στηθεί ένας ωραίος οικιακός σινεμαραθώνιος, τότε σου λύνονται τα χέρια.


Ιδού, λοιπόν, επτά κινηματογραφικές «παραλίες» διαφορετικών καταβολών και φιλμικής ιδιοσυγκρασίας, κάποιες με βότσαλο, κάποιες με άμμο, κάποιες οργανωμένες, άλλες παρθένες και ανεξερεύνητες. Όλες, όμως, άξιες αναζήτησης, καθεμιά για διαφορετικούς λόγους.

On the beach (1959)

του Στάνλεϊ Κρέιμερ

Οι 7 ωραιότερες «παραλίες» του σινεμά Facebook Twitter
Στο «On the Beach» μια ομάδα ανθρώπων στην Αυστραλία αναμένει το τέλος της, καθώς το βόρειο ημισφαίριο έχει καταστραφεί από έναν πυρηνικό πόλεμο.

Η λεπτότητα ποτέ δεν υπήρξε συνώνυμη του Στάνλεϊ Κρέιμερ, ενός από τους βασικούς σκηνοθέτες του φιλελεύθερου, πολιτικοποιημένου αμερικανικού σινεμά που αναδύθηκε λίγο μετά τα μέσα των '50s. Στο «On the Beach» μια ομάδα ανθρώπων στην Αυστραλία αναμένει το τέλος της, καθώς το βόρειο ημισφαίριο έχει καταστραφεί από έναν πυρηνικό πόλεμο. Πρόκειται, ασφαλώς, για σινεμά κηρυγματικό και μη διαλεκτικό, σε κρατά, όμως, τόσο με το δυσοίωνο background του όσο και με το βασικό ατού μιας ταινίας του Κρέιμερ, δηλαδή την παρουσία ταλαντούχων σταρ, τους οποίους το σενάριο πριμοδοτεί με «μεγάλες» σκηνές. Και οι Γκρέγκορι Πεκ, Άβα Γκάρντνερ, Άντονι Πέρκινς και Φρεντ Αστέρ ‒απρόσμενη, αλλά εύστοχη επιλογή του casting director– έχουν τέτοιες σκηνές στο φιλμ, το οποίο επικυρώνει τον προειδοποιητικό του χαρακτήρα με τον χαρακτηριστικό, «διακριτικό» τρόπο του Κρέιμερ: κλείνει με ένα πανό όπου αναγράφεται «υπάρχει ακόμα χρόνος, αδέρφια».

Pauline à la plage (1982)

του Ερίκ Ρομέρ

Οι 7 ωραιότερες «παραλίες» του σινεμά Facebook Twitter
H έφηβη Πολίν περνά τις διακοπές της σε ένα παραθαλάσσιο θέρετρο της Νορμανδίας μαζί με την ενήλικη ξαδέρφη της.

Το σινεμά του Ερίκ Ρομέρ είναι κατά βάση διαλογικό, αν ασπάζεσαι τον στερεοτυπικό συσχετισμό της γαλλικής φιλμογραφίας με τη φλυαρία και την επιτήδευση ‒ κάποιες φορές δεν θα σε διαψεύσει, μοιάζει φτιαγμένο από μέλη της γαλλικής ιντελιγκέντσιας και προορισμένο αποκλειστικά γι' αυτά. Πού και πού, όμως, θα βρεις και κάτι προσβάσιμο σε ένα ευρύτερο κοινό, πέρα για πέρα αληθινό και πολύ πιο οικείο, έτσι όπως συλλαμβάνει όσα απαρτίζουν την ανθρώπινη κατάσταση. Μια τέτοια περίπτωση είναι αυτή του δροσερού «Pauline à la plage», όπου η έφηβη Πολίν περνά τις διακοπές της σε ένα παραθαλάσσιο θέρετρο της Νορμανδίας μαζί με την ενήλικη ξαδέρφη της, παρατηρεί τους ενηλίκους να ερωτοτροπούν, να εξαπατούν και να εξαπατούνται, ερωτεύεται και η ίδια και διαπιστώνει (κι εμείς μαζί της) ότι ο έρωτας θα παραμείνει για πάντα μια αφηρημένη έννοια και ότι η ωριμότητα δεν είναι ανάλογη με την ηλικία, δηλαδή δεν αυξάνεται απαραίτητα όσο αυξάνεται η δεύτερη.

The Beach (2000)

του Ντάνι Μπόιλ

Οι 7 ωραιότερες «παραλίες» του σινεμά Facebook Twitter
Λίγο ο εξωτισμός, λίγο τα υποβρύχια ερωτικά ενσταντανέ, λίγο η μουσική, λίγο οι ηθοποιοί, όλα αυτά βοήθησαν ώστε η ταινία να κόψει αρκετά εισιτήρια.


Από τις πιο αναμενόμενες παραγωγές στην εποχή της ως νέο πρωταγωνιστικό όχημα του Λεονάρντο ντι Κάπριο του «Τιτανικού» ‒ τελικά απεδείχθη άνθρακας ο θησαυρός. Βέβαια, λίγο ο εξωτισμός, λίγο τα υποβρύχια ερωτικά ενσταντανέ, λίγο η μουσική, λίγο οι ηθοποιοί, όλα αυτά βοήθησαν ώστε η ταινία να κόψει αρκετά εισιτήρια.


Από τη μια η παροξυσμική αισθητική του Ντάνι Μπόιλ και η ομοβροντία ατάκτως ερριμμένων, ανεκμετάλλευτων ιδεών –η αμερικανική έπαρση, ο αντιαποικιοκρατισμός, ο χαμένος παράδεισος, η πλάνη του κοινωνικού συμβολαίου, o άνθρωπος απέναντι στον εαυτό του και μια δόση από «Καρδιά του Σκότους», μεταξύ άλλων‒ σου προκαλούν έναν δισταγμό στο ενδεχόμενο επαναληπτικής προβολής. Από την άλλη, λίγο ο εξωτισμός, λίγο το «Porcelain» του Moby, λίγο ο Ντι Κάπριο, η Βιρζινί Λεντουαγέν και η Τίλντα Σουίντον, κάποια στιγμή σκέφτεσαι μήπως ξαναβουτήξεις σε αυτή την «Παραλία» ‒ κι ας τρέχεις μετά στον δερματολόγο.

Les plages d'Agnès (2008)

της Ανιές Βαρντά

Οι 7 ωραιότερες «παραλίες» του σινεμά Facebook Twitter
Η επονομαζόμενη «γιαγιά της νουβέλ βαγκ» επισκέπτεται τις παραλίες της ζωής της, κυριολεκτικά και μεταφορικά, για να μας αφηγηθεί την ιστορία της.

Στη βασική αυτοβιογραφική της ταινία –έχει κι άλλες‒ η επονομαζόμενη «γιαγιά της νουβέλ βαγκ» επισκέπτεται τις παραλίες της ζωής της, κυριολεκτικά και μεταφορικά, για να μας αφηγηθεί την ιστορία της. Τα παιδικά της χρόνια, το σινεμά και τη σχέση της με αυτό, τη γνωριμία της με τον Ζακ Ντεμί, τη ζωή της με αυτόν, τη ζωή της μετά τον χαμό του και άλλα πολλά σε ένα φιλμικό ψηφιδωτό καμωμένο από οπτικοακουστικά αποσπάσματα, φορμαλιστικά παιχνίδια, ευρήματα μέσα στο κάδρο, συγκρούσεις με την παραδοσιακή αφήγηση και μπόλικο συναίσθημα. Αν βγάλεις το συναίσθημα, ίσως ακούγεται συγγενές με την ύστερη φιλμογραφία του Ζαν-Λικ Γκοντάρ. Σε ένα πρώτο επίπεδο μπορεί και να μην απέχει τόσο πολύ, έχει όμως δύο χαρακτηριστικά τα οποία λείπουν από την τελευταία και το κάνουν εκατό φορές προτιμότερο για τον υπογράφοντα: το χιούμορ και την καλοψυχία.

Η τελευταία παραλία (2016)

των Θάνου Αναστόπουλου και Νταβίντε ντελ Ντέγκαν

Οι 7 ωραιότερες «παραλίες» του σινεμά Facebook Twitter
Ο φακός των δύο κινηματογραφιστών καταγράφει τους θαμώνες της παραλίας για μια ολόκληρη σεζόν.


Το ντοκιμαντέρ που συν-σκηνοθέτησε ο συμπατριώτης μας Θάνος Αναστόπουλος («Όλο το βάρος του κόσμου», «Διόρθωση») με τον Ιταλό Νταβίντε ντελ Ντέγκαν αφορά την Ελ Πεντοτσίν. Πρόκειται για μια δημοτική παραλία της Τεργέστης που έχει μια ιδιομορφία: ένας πλαστικός τοίχος τη χωρίζει στα δύο, με τη μία πλευρά να απευθύνεται αποκλειστικά σε άνδρες και την άλλη σε γυναίκες. Ο φακός των δύο κινηματογραφιστών καταγράφει τους θαμώνες της παραλίας για μια ολόκληρη σεζόν, τους αφήνει να αφηγηθούν τις ιστορίες τους, απαθανατίζει διάφορα ευτράπελα και σταδιακά χτίζει μια ενδιαφέρουσα κοινωνιολογική μελέτη για τα σύνορα που μας χωρίζουν αλλά και για όσα μας ενώνουν.


Είναι κάπως ανοικονόμητο, μα έχει περισσότερη πλάκα απ' όση θα περίμενες. Προβλήθηκε εκτός συναγωνισμού στο Φεστιβάλ των Καννών το 2016, παίχτηκε και στις Νύχτες Πρεμιέρας, μα όταν βγήκε σε κανονική διανομή στις ελληνικές αίθουσες, πέρασε εντελώς απαρατήρητο.

On Chesil Beach (2017)

του Ντομινίκ Κουκ

Οι 7 ωραιότερες «παραλίες» του σινεμά Facebook Twitter
Τα γαλαζωπά φίλτρα του διευθυντή φωτογραφίας Σον Μπόμπιτ υπαγορεύουν τη μελαγχολία και οι πρωταγωνιστές Σίρσα Ρόναν και Μπίλι Χάουλ παίζουν την αμηχανία της στιγμής στα δάχτυλα.

To «On Chesil Beach» στη χώρα μας κυκλοφόρησε με τον αδιανόητο τίτλο «Ανεκπλήρωτος Γάμος», βασίζεται όμως στο μυθιστόρημα του Ίαν ΜακΓιούαν «Στην Ακτή». Το βιβλίο κατά κύριο λόγο στηρίζεται στην πρόζα του ΜακΓιούαν, ο οποίος περιγράφει τα γεγονότα και τις σκέψεις των ηρώων στεγνά, με την ουδετερότητα ενός ιστορικού ο οποίος με έναν μαγικό τρόπο έχει πρόσβαση στον εσωτερικό τους κόσμο. Η προσέγγιση αυτή έχει κωμικά αποτελέσματα –σκέψου π.χ. την ειρωνεία της αφήγησης στο «Μπάρι Λίντον» του Κιούμπρικ‒ και σε στιγμές έντονης συναισθηματικής φόρτισης μια ευθύτητα που σχεδόν σου κόβει τη χολή.


O σκηνοθέτης Ντομινίκ Κουκ δεν κατάφερε να μεταφράσει με κινηματογραφικούς όρους την πρόζα του ΜακΓιούαν, κράτησε από αυτή μόνο την αποστασιοποίηση. Ευτύχησε όμως να επιλέξει τους κατάλληλους συνεργάτες. Ο ίδιος ο ΜακΓιούαν διασκεύασε σεναριακά το βιβλίο του και εμπλούτισε το λιποβαρές δράμα του. Τα γαλαζωπά φίλτρα του διευθυντή φωτογραφίας Σον Μπόμπιτ υπαγορεύουν τη μελαγχολία και οι πρωταγωνιστές Σίρσα Ρόναν και Μπίλι Χάουλ παίζουν την αμηχανία της στιγμής στα δάχτυλα.

Στο φινάλε, δύο βλέμματα υγρά κι ένα φευγαλέο νεύμα μπορεί και να σε κάνουν να βουρκώσεις.

Τhe Beach Bum (2019)

του Χάρμονι Κορίν

Οι 7 ωραιότερες «παραλίες» του σινεμά Facebook Twitter
Το φιλμ είναι κατά βάση ασπόνδυλο, συμπλέοντας με την εναντίωση του χαρακτήρα σε οποιασδήποτε μορφής τάξη και οργάνωση, μπορεί να γίνει πολύ αστείο, συχνά όταν δεν θέλει να είναι, και στηρίζεται στις πλάτες του Μακόναχι.


Nα γράψεις ότι o «Παραλίας» του Χάρμονι Κορίν δεν είναι για όλους, θα ήταν ευφημισμός. Δέκα λεπτά αρκούν για να ξέρεις αν είναι για σένα. Βοηθά μια σχετική ανοχή στο trash θέαμα, ευτυχώς όχι εκείνη που χρειάζεται για να παρακολουθήσεις τα κατά καιρούς ανοσιουργήματα του σκηνοθέτη. Στον πυρήνα του βρίσκεται ο Moon Dog, ένας λεμποφσκικός τύπος, πρώην ποιητής, νυν (και αεί) καλοπερασάκιας, με μια ολότελα δική του κοσμοθεωρία αλά χακούνα ματάτα – από μια σκοπιά θα μπορούσε να είναι πολύ φίλος των Τιμόν και Πούμπα. Ίσως και να είναι ‒ δεν ξέρουμε τι κάνουν οι δύο ήρωες όταν δεν εμφανίζονται σε ντισνεϊκές παραγωγές.


Το φιλμ είναι κατά βάση ασπόνδυλο, συμπλέοντας με την εναντίωση του χαρακτήρα σε οποιασδήποτε μορφής τάξη και οργάνωση, μπορεί να γίνει πολύ αστείο, συχνά όταν δεν θέλει να είναι, και στηρίζεται στις πλάτες του Μακόναχι. Ο τελευταίος αποτάσσεται την αυταρέσκεια του σταρ και παραδίδεται ψυχή τε και σώματι στα reggae beats του χαρακτήρα, ευρισκόμενος, θαρρείς, σε διονυσιακή έκσταση, σε βαθμό που ανησυχείς ότι θα του αφήσει κάποιο κουσούρι. Λέμε συχνά για κάτι ότι «πρέπει να το δεις για να το πιστέψεις» ‒ συνήθως υπερβάλλουμε, αυτή εδώ, όμως, είναι μία από τις περιπτώσεις που ισχύει πραγματικά.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί ο «Άρχοντας των Δαχτυλιδιών» παραμένει ακαταμάχητος μετά από τόσα χρόνια;

Σαν σήμερα έκανε πρεμιέρα / Γιατί ο «Άρχοντας των Δαχτυλιδιών» παραμένει ακαταμάχητος μετά από τόσα χρόνια;

Στις 19/12/2001 έκανε πρεμιέρα η «Συντροφιά του Δαχτυλιδιού», το πρώτο μέρος του κινηματογραφικού άθλου του Πίτερ Τζάκσον που καθόρισε το σινεμά του φανταστικού.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιώργο Καπουτζίδη, γιατί βλέπουμε τόσο σπάνια ανάπηρους χαρακτήρες στις ελληνικές σειρές;

Ζούμε, ρε! / Γιώργο Καπουτζίδη, γιατί βλέπουμε τόσο σπάνια ανάπηρους χαρακτήρες στις ελληνικές σειρές;

Πόσο κοντά είμαστε στο να βλέπουμε ανάπηρους ηθοποιούς στην οθόνη μας; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν με τον σεναριογράφο, ηθοποιό και σκηνοθέτη Γιώργο Καπουτζίδη για τη συμπερίληψη στην ελληνική τηλεόραση και τη δική του προσπάθεια να γράψει ανάπηρους χαρακτήρες για μία νέα σειρά.
THE LIFO TEAM
Oι δέκα αγαπημένες ταινίες του Λάμπρου Κωνσταντέα

Μυθολογίες / «Στα 13 μου φρίκαρα με το The Ring»: Oι δέκα αγαπημένες ταινίες του Λάμπρου Κωνσταντέα

Παιδί των ’90s, ο ηθοποιός έχει φτιάξει μια λίστα που χωράει από τη «Μικρή γοργόνα» της Disney και τον Harry Potter του Κουαρόν μέχρι Ινιάριτου και Γουόνγκ Καρ Γουάι.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
«Yacht Rock»: Το πιο απολαυστικό μουσικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς 

Daily / «Yacht Rock»: Το πιο απολαυστικό μουσικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς 

Από τους Steely Dan, τους Toto και τον Kenny Loggins μέχρι τον Questlove, τον Thundercat και τον Mac De Marco, τo ντοκιμαντέρ του HBO συνδέει τις κουκίδες ενός φαινομένου που αποτελεί λιγότερο ένα μουσικό είδος και περισσότερο μια αίσθηση, μια ιδέα, ένα vibe.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Έξι ηθοποιοί θυμούνται τη συνεργασία τους με τον Παντελή Βούλγαρη

Οθόνες / «Ο Παντελής Βούλγαρης είναι ένας σκηνοθέτης που σου αφήνει πολλά περιθώρια»

Άννα Βαγενά, Δημήτρης Καταλειφός, Θέμις Μπαζάκα, Στράτος Τζώρτζογλου, Σοφία Κόκκαλη, Ανδρέας Κωνσταντίνου: Έξι ηθοποιοί θυμούνται στιγμές από τα γυρίσματα ταινιών του σπουδαίου Έλληνα σκηνοθέτη, με αφορμή το αφιέρωμα «Όλα είναι δρόμος» του Cinobo.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Mary»: Η ταινία του Netflix για τη ζωή της Παναγίας προκαλεί έντονες αντιδράσεις

Οθόνες / «Mary»: Η ταινία του Netflix για τη ζωή της Παναγίας προκαλεί έντονες αντιδράσεις

Η ταινία, στην οποία πρωταγωνιστεί μια Ισραηλινή ηθοποιός, δέχεται επιθέσεις από δύο (τουλάχιστον) κατευθύνσεις ταυτόχρονα, εξοργίζοντας τόσο τους υποστηρικτές της Παλαιστίνης όσο και τους συντηρητικούς χριστιανούς.
THE LIFO TEAM
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Σύλλα Τζουμέρκα (κι ανάμεσά τους «Ο δολοφόνος του Τόκιο»)

Μυθολογίες / «Όλοι ξέρουμε για τι μιλάνε οι "Ηλίθιοι" του Τρίερ»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Σύλλα Τζουμέρκα

Κουρασάουα, Ταρκόφσκι, Βέντερς, διπλό Κασσαβέτη και τη «Διαφθορά» του Έιμπελ Φεράρα περιλαμβάνει η δεκάδα του σκηνοθέτη Σύλλα Τζουμέρκα.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
Τέιλορ Σέρινταν: Ποιος είναι ο νέος Μίδας της τηλεόρασης;

Οθόνες / Τέιλορ Σέρινταν: Ποιος είναι ο νέος Μίδας της τηλεόρασης;

Ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από την επιτυχία του «Yellowstone» και ενός ολόκληρου τηλεοπτικού σύμπαντος παραμένει ένας καουμπόι που αρνείται ότι οι σειρές του απευθύνονται σε συντηρητικό ακροατήριο.
THE LIFO TEAM
Ο δημιουργός του «Love Actually» χαρίζει στα παιδιά ένα χριστουγεννιάτικο animation

Οθόνες / Ο δημιουργός του «Love Actually» χαρίζει στα παιδιά ένα χριστουγεννιάτικο animation

Ο Ρίτσαρντ Κέρτις διασκευάζει για λογαριασμό του Netflix μια τριλογία δικών του βιβλίων, σε ένα σπονδυλωτό, χαριτωμένο και καλόψυχο φιλμ, απευθυνόμενο κυρίως σε θεατές μικρότερης ηλικίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
10ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου και Kalamata Short Docs Film Festival 

Οθόνες / 10ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου: Ένα πλούσιο κινηματογραφικό δωδεκαήμερο

Η Καλαμάτα και άλλες δεκατρείς πόλεις της Πελοποννήσου έγιναν σημεία αναφοράς για τους λάτρεις του ντοκιμαντέρ, ενώ υπήρξαν και αφορμές για προβληματισμό, όχι μόνο αναφορικά με την έβδομη τέχνη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Μας έπεισε η Τζολί ως Μαρία Κάλλας;

The Review / Μας έπεισε η Τζολί ως Μαρία Κάλλας;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο Βασίλης Λούρας σχολιάζουν το πολυαναμενόμενο biopic «Maria», την ερμηνεία της Αντζελίνα Τζολί, τις ιστορικές ανακρίβειες και το αν τελικά μαθαίνουμε κάτι καινούργιο για την πολύπαθη divina.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ