ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Τραύματα, καταχρήσεις και ντροπή: Η εξομολόγηση της Ντέμι Μουρ

Τραύματα, καταχρήσεις και ντροπή: Η εξομολόγηση της Ντέμι Μουρ Facebook Twitter
«Αν κουβαλάς μέσα σου ένα πηγάδι ντροπής και τραυμάτων, ούτε τα λεφτά, ούτε η επιτυχία ούτε η δημοσιότητα μπορούν να το γεμίσουν»... Φωτ.: Ramona Rosales / The New York Times
0

Το βιβλίο με τα απομνημονεύματα της 56χρονης ηθοποιού με την πολυτάραχη ζωή και καριέρα που θα κυκλοφορήσει στο τέλος Σεπτεμβρίου με τίτλο "Inside Out", αποτελεί ένα αποκαλυπτικό αφήγημα, στο οποίο εξιστορούνται όχι μόνο οι πιο γνωστές πτυχές της πορείας της – η διαδρομή στο Χόλιγουντ και οι γάμοι της με τον Μπρους Γουίλις και τον Άστον Κούτσερ – αλλά και στοιχεία που δεν έχουν εμφανιστεί ποτέ στη δημοσιότητα, όπως η τραυματική της παιδική ηλικία και οι πρόσφατη και παραλίγο μοιραία επιστροφή της στις καταχρήσεις ουσιών.

Όπως γράφει χαρακτηριστικά στο βιβλίο, «αν κουβαλάς μέσα σου ένα πηγάδι ντροπής και τραυμάτων, ούτε τα λεφτά, ούτε η επιτυχία ούτε η δημοσιότητα μπορούν να το γεμίσουν».

Τραύματα, καταχρήσεις και ντροπή: Η εξομολόγηση της Ντέμι Μουρ Facebook Twitter
Παιδική φωτογραφία "με την αγαπημένη μου μαϊμού" (από το προσωπικό αρχείο της Demi Moore)

Όταν όμως έχασε στον έκτο μήνα εγκυμοσύνης το παιδί που θα αποκτούσαν μαζί με τον Άστον Κούτσερ, άρχισε να πίνει ξανά και να κατηγορεί τον εαυτό της για την απώλεια.

Η ανατροφή της Ντέμι Μουρ ήταν γεμάτη συνεχείς μετακινήσεις μέχρι να κατασταλάξει η οικογένειά της στη Νότια Καλιφόρνια. Κατά τη διάρκεια αυτής της πορείας, ο ρόλος που της είχε αναθέσει ο πατέρας της ήταν να εμποδίζει και η ίδια κάποια από τις τακτικές απόπειρες αυτοκτονίας της μητέρας της και μόνο αφότου χώρισαν έμαθε ότι εκείνος δεν ήταν ο βιολογικός της πατέρας.

Γράφει επίσης ότι είχε πέσει θύμα βιασμού στα 15 της και ότι έφυγε από τα σπίτι της μητέρας της ακολουθώντας έναν κιθαρίστα τη μέρα που έκλεισε τα 16. Δύο χρόνια αργότερα παντρεύτηκε τον ροκ μουσικό Φρέντι Μουρ, σ' έναν γάμο τον οποίο γρήγορα άρχισε να υπονομεύει με τις διαρκείς της απιστίες, ενώ συγχρόνως είχε ξεκινήσει η κινηματογραφική της καριέρα με μια σειρά από 80's νεανικές ταινίες.

Τραύματα, καταχρήσεις και ντροπή: Η εξομολόγηση της Ντέμι Μουρ Facebook Twitter
Προετοιμασία για τον ρόλο της στο "Ghost" (από το προσωπικό αρχείο της Demi Moore)

Αργότερα, θα παντρευόταν τον Μπρους Γουίλις – λίγο καιρό μετά από την οριστική αναβολή του προγραμματισμένου γάμου της με τον Εμίλιο Εστέβεζ – με τον οποί απέκτησε τρεις κόρες, την Ράμερ, την Σκάουτ και την Ταλούλα. Εκείνη την εποχή (αρχές 90's) πρωταγωνιστούσε σε κάποιες από τις πιο επιτυχημένες ταινίες της καριέρας της, όπως το "Ghost" και η «Ανήθικη πρόταση». Σύντομα, όμως, η πορεία της άρχισε να εκτροχιάζεται και τα συνεχή δημοσιεύματα που την παρουσίαζαν ως άπληστη και μη συνεργάσιμη δεν βοηθούσαν καθόλου.

Μετά το διαζύγιο της από τον Γουίλις και τον θάνατο της μητέρας της, η Μουρ αποσύρθηκε από την ηθοποιία για να εστιάσει στην ανατροφή των κοριτσιών, με σποραδικές μόνο εμφανίσεις, όπως στο σίκουελ των «Άγγελων του Τσάρλι», "Charlie's Angels: Full Throttle". Δεν ήταν πολύ παραπάνω από 40, παρ' όλ' αυτά αναρωτιόταν αν έχει τελειώσει για πάντα με το Χόλιγουντ.

Τραύματα, καταχρήσεις και ντροπή: Η εξομολόγηση της Ντέμι Μουρ Facebook Twitter
Με τον Μπρους Γουίλις το 1987, τη χρονιά του γάμου τους

Το 2003 ξεκίνησε να βγαίνει με τον Άστον Κούτσερ, αγνοώντας τις κακίες για την 15χρονη διαφορά ηλικίας τους, απολαμβάνοντας όπως γράφει στο βιβλίο, «μια προσωπική ανακαίνιση, σα να πήγα πίσω στο χρόνο για να νιώσω πώς είναι να είμαι νέα ξανά, μαζί του, χωρίς τα βάσανα που είχα όταν ήμουν είκοσι». Όταν όμως έχασε στον έκτο μήνα εγκυμοσύνης το παιδί που θα αποκτούσαν μαζί, άρχισε να πίνει ξανά και να κατηγορεί τον εαυτό της για την απώλεια. Παντρεύτηκαν πάντως το 2005 και αμέσως αναζήτησαν τρόπους για να μείνει ξανά έγκυος. Ο αλκοολισμός της όμως χειροτέρευε παράλληλα με την κατάχρηση χαπιών Vicodin και σα να μην έφτανε αυτό, έμαθε ότι ο Κούτσερ την απατούσε. (Χώρισαν το 2011 και το διαζύγιο βγήκε δύο χρόνια μετά).

Τραύματα, καταχρήσεις και ντροπή: Η εξομολόγηση της Ντέμι Μουρ Facebook Twitter
Με τον Άστον Κούτσερ το 2005

Τα πράγματα έγιναν ακόμα χειρότερα. Ενώ βρισκόταν σε ένα πάρτι (με την κόρη της Ράμερ μάλιστα) σωριάστηκε με σπασμούς αφότου είχε καπνίσει συνθετική κάνναβη και είχε εισπνεύσει υποξείδιο του αζώτου. Η ηδονιστική της συμπεριφορά είχε ήδη αποξενώσει τις άλλες δύο κόρες της. Καμία από τις τρεις δεν θα επικοινωνούσε μαζί της για καιρό.

Η διαδικασία «επανένταξης» υπήρξε αργή καθώς ξεκίνησε να ακολουθεί διάφορα προγράμματα απεξάρτησης. Σταδιακά όμως η ψυχική και σωματική υγεία επανήλθε, όπως και η καλή σχέση με τις κόρες της, και πριν από δύο χρόνια αποφάσισε να κάτσει να γράψει το "Inside Out", «όχι για τα λεφτά, αλλά για να αντικαταστήσει την εικόνα που ενδεχομένως έχει ο κόσμος για εκείνη», όπως δηλώνει στους New York Times. «Υπάρχουν άλλωστε πιο εύκολοι τρόποι να βγάλεις λεφτά».

Με στοιχεία από τους New York Times

Οθόνες
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Είχα θέμα με το αλκοόλ όταν χώρισα»: Ο Μπραντ Πιτ μιλά για την πρόσφατη αποτοξίνωσή του και την χρυσή χρονιά που διανύει

Οθόνες / «Είχα θέμα με το αλκοόλ όταν χώρισα»: Ο Μπραντ Πιτ μιλά για την πρόσφατη αποτοξίνωσή του και την χρυσή χρονιά που διανύει

«Όταν νιώσεις ότι επιτέλους αγκάλιασες κάτι, είναι καιρός να αναζητήσεις άλλη αγκαλιά» δηλώνει ο 55χρονος σταρ και παραγωγός που ζει φέτος ως ηθοποιός μια από τις πιο δημιουργικές περιόδους της καριέρας του
Ανταπόκριση από τη Βενετία: Laundromat, o ακτιβισμός της Μέριλ Στριπ

Οθόνες / Ανταπόκριση από τη Βενετία: Laundromat, o ακτιβισμός της Μέριλ Στριπ

Η νέα ταινία του Στίβεν Σόντερμπεργκ βγάζει στην οθόνη τα άπλυτα της εταιρείας Μόσακ-Φονσέκα, που εξέθεσαν ανεπανόρθωτα τα έγγραφα του Παναμά, τα πολυσυζητημένα Panama Papers
ΑΠΟ ΤΟ ΘΟΔΩΡΗ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Daily / Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Η αυτοτελής σειρά κατορθώνει να λειτουργεί συγχρόνως ως ιστορική αναπαράσταση, ως συνταρακτικό δράμα, ως καθηλωτικό θρίλερ, ακόμα και ως δραματοποιημένο true crime, ειδικά για τους θεατές που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις πολυσύνθετες πτυχές του ένοπλου αγώνα στη Βόρεια Ιρλανδία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά

Οθόνες / Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά

Τα κείμενα του Φώντα Τρούσα για τις «βαθιά υποτιμημένες ταινίες που απελευθέρωσαν τη ματιά του θεατή από την οικογενειακή τηλεοπτική εικόνα, απενοχοποιώντας περαιτέρω το γυμνό» και για τον underground και τον πειραματικό ελληνικό κινηματογράφο κυκλοφορούν σε ένα μοναδικό, κυριολεκτικά, βιβλίο, από τα LiFO Books.
M. HULOT
Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό νέο ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ

Ένα νέο ντοκιμαντέρ εξετάζει και αμφισβητεί όλα όσα νομίζουμε ότι γνωρίζουμε για τη διαβόητη φιγούρα, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά ηχογραφημένες συνομιλίες του σε διάστημα είκοσι ετών.
THE LIFO TEAM
Τα γεγονότα της ζωής

Οθόνες / Κασσαβέτης, Σκορσέζε, Ερίθε: 10 άχαστες προβολές στο φετινό Πανόραμα

Πρεμιέρες, παράλληλες εκδηλώσεις, αφιερώματα: Από τις 21 ως τις 27 Νοεμβρίου, οι κινηματογράφοι Τριανόν, Newman και Στούντιο φιλοξενούν το μακροβιότερο αθηναϊκό κινηματογραφικό φεστιβάλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Οθόνες / Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Ο αγαπημένος Έλληνας σκηνοθέτης ξεδίπλωσε σημαντικές στιγμές από τη ζωή και την πορεία του και αφηγήθηκε πολύτιμες ιστορίες που διαμόρφωσαν το queer σινεμά του στο φετινό Iconic Talks Powered by Mastercard που πραγματοποιήθηκε στο 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Τα δέκα αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

Μυθολογίες / Τα 10 αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

«Κάθε φορά που το βλέπω προσπαθώ να καταλάβω πώς έχει οργανωθεί αυτό το χάος»: Ο Αλέξανδρος Βούλγαρης μάς καλεί να ανακαλύψουμε δέκα animation διαφορετικών τεχνικών, που τον έχουν επηρεάσει βαθιά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Οθόνες / 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Η Fischer, επίσημος χορηγός των Βραβείων Κοινού εδώ και μια δεκαετία, στήριξε για μία ακόμη χρονιά τον θεσμό, απονέμοντας πέντε βραβεία στις ταινίες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους των θεατών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM
Ο Άγγελος Φραντζής θέλησε να κάνει μια αστεία ταινία 

Οθόνες / Άγγελος Φραντζής: «Mόνο αν πας στην πηγή των τραυμάτων, μπορείς να απελευθερωθείς»

Μια κουβέντα με τον ακατάτακτο σκηνοθέτη λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της νέας του ταινίας «Ο Νόμος του Μέρφυ», μιας σουρεαλιστικής υπαρξιακής κωμωδίας που δεν μοιάζει με καμία από τις προηγούμενες δουλειές του.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ