Δέκα σκηνοθέτες και οι αγαπημένες τους γραμματοσειρές

Δέκα σκηνοθέτες και οι αγαπημένες τους γραμματοσειρές Facebook Twitter
Φρεντερίκο Φελίνι: Ως σκηνοθέτης παθιασμένος με αισθητικές λεπτομέρειες ήταν φυσικό να δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην μορφή των γραμμάτων. Οι τίτλοι πήραν μορφή από τον αμερικανό σχεδιαστή John Alcorn. Ο Φελίνι χρησιμοποίησε τις γραμματοσειρές του Alcorn σε πολλές ταινίες του, όπως την άμεσα αναγνωρίσιμη Amacord της εικόνας.
2
Δέκα σκηνοθέτες και οι αγαπημένες τους γραμματοσειρές Facebook Twitter
Γούντι Άλεν:Ο Γούντι Άλεν και η Windsor είναι ίσως πιο αναγνωρίσιμη ένωση μεταξύ ενός σκηνοθέτη και μιας γραμματοσειράς. Οι χαρακτηριστικοί τίτλοι με λευκά γράμματα σε μαύρο φόντο λέγεται ότι υιοθετήθηκαν με τη συμβουλή του Ed Benguiat αλλά επίσης αποδίδουν φόρο τιμής στον Μπέργκμαν.
Δέκα σκηνοθέτες και οι αγαπημένες τους γραμματοσειρές Facebook Twitter
Ζαν Λυκ Γκοντάρ:Ο Γκοντάρ, ο Τριφό, και ομόλογοί τους, όπως η Ανιές Βαρντά, έκαναν εκτεταμένη χρήση των συχνά σκόπιμα αταίριαστων μεσότιτλων και προκλητικά καλλιτεχνικών γραμματοσειρών που ήταν χαρακτηριστικές για τον γαλλικό κινηματογράφο της δεκαετίας του '60.
Δέκα σκηνοθέτες και οι αγαπημένες τους γραμματοσειρές Facebook Twitter
Στάνλεϊ Κιούμπρικ:Ο Saul Bass ανέλαβε επίσης τις γραμματοσειρές για μερικές από τις ταινίες του Κιούμπρικ, όπως η Λάμψη. Όμως ο Κιούμπρικ είναι περισσότερο γνωστός για την αγάπη του προς τα Sans Serif.
Δέκα σκηνοθέτες και οι αγαπημένες τους γραμματοσειρές Facebook Twitter
Σοφία Κόππολα:Παρά το γεγονός ότι η τυπογραφία ποικίλλει ανάλογα με τις ταινίες της, η έμπνευση φαίνεται να παραμένει συνεπής. Η επιλογή της Kabel για την ταινία Lost in Translation είναι η πεμπτουσία της αισθητικής της. Η γραμματοσειρά ήταν δάνειο από τον συνεργάτη της Kevin Shields , ο οποίος χρησιμοποίησε τη γραμματοσειρά σε δύο άλμπουμ των My Bloody Valentine.
Δέκα σκηνοθέτες και οι αγαπημένες τους γραμματοσειρές Facebook Twitter
Κουέντιν Ταραντίνο:Αν και δεν χρησιμοποιεί τη γραμματοσειρά πολύ σταθερά, ο Ταραντίνο επέλεξε την ITC Benguiat στο στυλ της δεκαετίας του ’70 για έναν τίτλο του Pulp Fiction για να δημιουργήσει μια ξεχωριστή εικόνα. Τώρα πια η ITC Benguiat ταυτίζεται με την αισθητική του Ταραντίνο.
Δέκα σκηνοθέτες και οι αγαπημένες τους γραμματοσειρές Facebook Twitter
Άλφρεντ Χίτσκοκ:Οι γραμματοσειρές του Saul Bass αντανακλούν με κομψότητα την ένταση και την αγωνία ταινιών όπως Vertigo, Psycho και North by Northwest
Δέκα σκηνοθέτες και οι αγαπημένες τους γραμματοσειρές Facebook Twitter
Ντέιβιντ Φίντσερ:Ίσως ο πιο ικανός σκηνοθέτης όταν πρόκειται για τίτλους: έχει αναφέρει σε συνέντευξή του ότι μεταξύ των επιρροών του είναι ο Saul Bass. O Φίντσερ δημιουργεί τίτλους που συμπυκνώνουν την αισθητική ολόκληρης της ταινίας σε μερικές από τις πιο συνοπτικές εικόνες.

[via]

Design
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η μυστική ζωή της Όντρεϊ Χέπμπορν

Design / Τι σχέση είχαν οι γονείς της Όντρεϊ Χέπμπορν με τον ναζισμό;

Η διάσημη ηθοποιός του Χόλιγουντ βίωσε με πολλούς τρόπους τη φρίκη του Β’ Παγκοσμίου πολέμου. Ένα νέο ισπανικό graphic novel αποκαλύπτει το κεφάλαιο της ζωής της που η ίδια επιθυμούσε να παραμείνει κρυφό.
THE LIFO TEAM
milan_design_week

Design / Milan Design Week: Η εβδομάδα-υπερπαραγωγή δείχνει το μέλλον

Τεχνικές και τεχνολογία, ιστορικό design και πειραματισμοί, αρχιτεκτονική και διακόσμηση, υλικότητα και πνευματικοί στοχασμοί: αυτά είναι τα highlights της εβδομάδας design του Μιλάνου, που προτείνει τη σκηνογραφία της ζωής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Design / Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Ο σχεδιασμός της RETINAA στα νέα ελβετικά διαβατήρια συνδυάζει το υψηλό επίπεδο ασφαλείας με το graphic design ενώ είναι και μία αναφορά στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Ελβετίας, δημιουργώντας «κάτι παραπάνω από ένα επίσημο διοικητικό έγγραφο».
LIFO NEWSROOM
Ειρήνη Φρεζάδου: «Είμαστε οι αρχιτέκτονες της ζωής μας»

Ειρήνη Φρεζάδου / Ειρήνη Φρεζάδου: «Ό,τι κλείνει στο κέντρο, ανοίγει στη θέση του ένα μπαρ ή ένα εστιατόριο»

Αγωνίζεται ενάντια «στην απληστία που ξοδεύει τον αρχιτεκτονικό, φυσικό και πολιτιστικό μας πλούτο». Βγήκε μπροστά για το κτίριο «που ντροπιάζει την Ακρόπολη». Και τώρα, το νέο της σχέδιο είναι η αναβίωση του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Kεραμικά Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Design / Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Μια σημαντική έκθεση στο χωριό Φιοράνο της Εμίλια-Ρομάνα, όπου εδώ και είκοσι χρόνια τα κεραμικά Mutina παράγουν αισθητικό πολιτισμό με μια ομάδα σπουδαίων σύγχρονων σχεδιαστών.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Design / Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δύο πόλεις που προχωρούν προς μία επόμενη μέρα, μέσα από αστικές αναπλάσεις και αναπτύξεις. Δύο πόλεις που αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της ανοδικής πορείας του τουρισμού, της εκτόξευσης των ενοικίων και της ασύμμετρης ανάπτυξης των επιμέρους περιοχών τους. Σε αυτό το τοπίο, η δημιουργία νέων γειτονιών μοιάζει να είναι η λύση που τοποθετεί ξανά τον πολίτη στο ρόλο του πρωταγωνιστή, σύμφωνα με την Μαρία Δέδα, επικεφαλής των Deda Architects.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ

σχόλια

2 σχόλια