Ένα κατάστημα στο Μανχάταν είναι καλυμμένο με ανακυκλωμένα κουτάκια αλουμινίου Facebook Twitter

Ένα κατάστημα στο Μανχάταν είναι καλυμμένο με ανακυκλωμένα κουτάκια αλουμινίου

0

Το διώροφο κατάστημα Daily Paper εκτείνεται σε 106 τετραγωνικά μέτρα και στεγάζεται σε ένα γωνιακό κτήριο στο Lower East Side του Μανχάταν.

Μέχρι τώρα, η μάρκα είχε ως βάση αποκλειστικά το Άμστερνταμ, όπου οι ιδρυτές της, οι παιδικοί φίλοι Hussein Suleiman, Abderrahmane Trabsini και Jefferson Osei, μεγάλωσαν στη γειτονιά Oud-West. Και οι τρεις ιδρυτές είναι αφρικανικής καταγωγής, με την οικογένεια του Suleiman να προέρχεται από τη Σομαλία, του Trabsini από το Μαρόκο και του Osei από την Γκάνα.

Αυτό επηρέασε σε μεγάλο βαθμό την εμφάνιση του καταστήματος, όπου η Heather Faulding του studio 4plus Design έχει ενσωματώσει διακριτικά αναφορές τόσο στον ολλανδικό όσο και στον αφρικανικό πολιτισμό.

Το κτίριο είχε καλυφθεί με σανίδες και βρισκόταν σε σημείο που σχεδόν δεν μπορούσε να επισκευαστεί, αλλά έχει πλέον αποκατασταθεί πλήρως και διαθέτει μια περίτεχνη οροφή που μοιάζει με αυτές που βλέπουμε στα παραδοσιακά ολλανδικά αρχοντικά.

Για να δημιουργήσουμε αυτό το εφέ, εκτιμάται ότι χρησιμοποιήθηκαν συνολικά μεταξύ 13.500 και 14.000 ανακυκλωμένα δοχεία - όλα κομμένα στο χέρι, συμπιεσμένα, κολλημένα και βιδωμένα σε πάνελ.

Η πρόσοψη διακοσμήθηκε με χιλιάδες ανακυκλωμένα λευκά, πράσινα και μαύρα δοχεία αναψυκτικών τα οποία φαίνεται να έχουν σκουριά.

«Για να δημιουργήσουμε αυτό το εφέ, εκτιμάται ότι χρησιμοποιήθηκαν συνολικά μεταξύ 13.500 και 14.000 ανακυκλωμένα δοχεία – όλα κομμένα στο χέρι, συμπιεσμένα, κολλημένα και βιδωμένα σε πάνελ», εξήγησε ο συνιδρυτής Osei σε μια ανάρτηση του στο Instagram.

Ένα κατάστημα στο Μανχάταν είναι καλυμμένο με ανακυκλωμένα κουτάκια αλουμινίου Facebook Twitter
Φωτ.: Alec Kugler

Τα κουτιά τοποθετούνται στη συνέχεια σε ένα περίπλοκο σχέδιο δικτυωτού πλέγματος που σκοπό έχει να θυμίζει παραδοσιακές χάντρες από την Ανατολή και τη Νότια Αφρική.

Κατά την είσοδό τους στο κατάστημα, ένα τεράστιο, κυκλικό μωσαϊκό δαπέδου που υποδηλώνει το όνομα και το λογότυπο της ετικέτας υποδέχεται τους πελάτες.

Με βάση την αφρικανική κοσμολογία, το μωσαϊκό είναι εξοπλισμένο με μικρά φώτα που απεικονίζουν τον αστερισμό που ήταν ορατός στον ουρανό του Άμστερνταμ την ημέρα που η Daily Paper ιδρύθηκε επίσημα, την 1η Απριλίου του 2012.

Το υπόλοιπο ισόγειο έχει φτιαχτεί για να μοιάζει με μουσείο, με φωτεινές άσπρες επιφάνειες και ψηλά γυάλινα ντουλάπια στα οποία υπάρχουν αξεσουάρ της φίρμας. Οι ιδιόμορφες λεπτομέρειες της διακόσμησης περιλαμβάνουν μια σειρά από πουφ και μια τοιχογραφία που αποτελείται από τυλιγμένα κομμάτια της εφημερίδας New York Times και σχηματίζει έναν χάρτη των ΗΠΑ.

Η σκάλα, που είναι διακοσμημένη με έργα τέχνης σε ζωηρά χρώματα, οδηγεί στον πρώτο όροφο του καταστήματος, όπου υπάρχει ένα χαλαρό καφέ μπαρ και ένα σαλόνι. Ένα τμήμα του δαπέδου είναι φτιαγμένο από γυαλί, έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να ρίχνουν μια ματιά στους ανθρώπους που κινούνται στον κάτω όροφο του καταστήματος. Υπάρχει επίσης χώρος, για να αράξει κάποιος αν επιθυμεί, στην οροφή του κτιρίου.

Ένα κατάστημα στο Μανχάταν είναι καλυμμένο με ανακυκλωμένα κουτάκια αλουμινίου Facebook Twitter
Φωτ.: Alec Kugler
Ένα κατάστημα στο Μανχάταν είναι καλυμμένο με ανακυκλωμένα κουτάκια αλουμινίου Facebook Twitter
Φωτ.: Alec Kugler
Ένα κατάστημα στο Μανχάταν είναι καλυμμένο με ανακυκλωμένα κουτάκια αλουμινίου Facebook Twitter
Φωτ.: Alec Kugler
Ένα κατάστημα στο Μανχάταν είναι καλυμμένο με ανακυκλωμένα κουτάκια αλουμινίου Facebook Twitter
Φωτ.: Alec Kugler
Ένα κατάστημα στο Μανχάταν είναι καλυμμένο με ανακυκλωμένα κουτάκια αλουμινίου Facebook Twitter
Φωτ.: Alec Kugler
Ένα κατάστημα στο Μανχάταν είναι καλυμμένο με ανακυκλωμένα κουτάκια αλουμινίου Facebook Twitter
Φωτ.: Alec Kugler
Ένα κατάστημα στο Μανχάταν είναι καλυμμένο με ανακυκλωμένα κουτάκια αλουμινίου Facebook Twitter
Φωτ.: Alec Kugler
Ένα κατάστημα στο Μανχάταν είναι καλυμμένο με ανακυκλωμένα κουτάκια αλουμινίου Facebook Twitter
Φωτ.: Alec Kugler

Ένα κατάστημα στο Μανχάταν είναι καλυμμένο με ανακυκλωμένα κουτάκια αλουμινίου Facebook Twitter
Φωτ.: Alec Kugler
 

Mε πληροφορίες από το Dezeen

Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η μυστική ζωή της Όντρεϊ Χέπμπορν

Design / Τι σχέση είχαν οι γονείς της Όντρεϊ Χέπμπορν με τον ναζισμό;

Η διάσημη ηθοποιός του Χόλιγουντ βίωσε με πολλούς τρόπους τη φρίκη του Β’ Παγκοσμίου πολέμου. Ένα νέο ισπανικό graphic novel αποκαλύπτει το κεφάλαιο της ζωής της που η ίδια επιθυμούσε να παραμείνει κρυφό.
THE LIFO TEAM
milan_design_week

Design / Milan Design Week: Η εβδομάδα-υπερπαραγωγή δείχνει το μέλλον

Τεχνικές και τεχνολογία, ιστορικό design και πειραματισμοί, αρχιτεκτονική και διακόσμηση, υλικότητα και πνευματικοί στοχασμοί: αυτά είναι τα highlights της εβδομάδας design του Μιλάνου, που προτείνει τη σκηνογραφία της ζωής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Design / Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Ο σχεδιασμός της RETINAA στα νέα ελβετικά διαβατήρια συνδυάζει το υψηλό επίπεδο ασφαλείας με το graphic design ενώ είναι και μία αναφορά στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Ελβετίας, δημιουργώντας «κάτι παραπάνω από ένα επίσημο διοικητικό έγγραφο».
LIFO NEWSROOM
Ειρήνη Φρεζάδου: «Είμαστε οι αρχιτέκτονες της ζωής μας»

Ειρήνη Φρεζάδου / Ειρήνη Φρεζάδου: «Ό,τι κλείνει στο κέντρο, ανοίγει στη θέση του ένα μπαρ ή ένα εστιατόριο»

Αγωνίζεται ενάντια «στην απληστία που ξοδεύει τον αρχιτεκτονικό, φυσικό και πολιτιστικό μας πλούτο». Βγήκε μπροστά για το κτίριο «που ντροπιάζει την Ακρόπολη». Και τώρα, το νέο της σχέδιο είναι η αναβίωση του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Kεραμικά Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Design / Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Μια σημαντική έκθεση στο χωριό Φιοράνο της Εμίλια-Ρομάνα, όπου εδώ και είκοσι χρόνια τα κεραμικά Mutina παράγουν αισθητικό πολιτισμό με μια ομάδα σπουδαίων σύγχρονων σχεδιαστών.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Design / Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δύο πόλεις που προχωρούν προς μία επόμενη μέρα, μέσα από αστικές αναπλάσεις και αναπτύξεις. Δύο πόλεις που αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της ανοδικής πορείας του τουρισμού, της εκτόξευσης των ενοικίων και της ασύμμετρης ανάπτυξης των επιμέρους περιοχών τους. Σε αυτό το τοπίο, η δημιουργία νέων γειτονιών μοιάζει να είναι η λύση που τοποθετεί ξανά τον πολίτη στο ρόλο του πρωταγωνιστή, σύμφωνα με την Μαρία Δέδα, επικεφαλής των Deda Architects.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ