Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868)

Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
0
Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Ισπανία και Πορτογαλία. Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.

Ένα πανέμορφο εικαστικό εύρημα από το Κέντρο Παγκόσμιων Χαρτών NormanB. Leventhal που φιλοξενείται στο αρχείο της Βιβλιοθήκης της Βοστώνης. Δώδεκα χάρτες από χώρες της Ευρώπης οι οποίες εικονογραφούνται με ανθρώπινες μορφές που αναπαριστούν την εκάστοτε χώρα, με όλα τα χαρακτηριστικά αλλά και τα στερεότυπα που την ακολουθούν. Χρονολογούνται στα 1868, και ευτυχώς για εμάς διατηρούνται σε εξαιρετικά καλή κατάσταση. Σωστά έργα τέχνης!

 

Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Αγγλία. Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.

Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Σκωτία. Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.
Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Ουαλία. Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.
Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Ιρλανδία. Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.
Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Γαλλία. Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.
Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Ιταλία. Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.
Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Γερμανία. Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.
Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Ολλανδία και Βέλγιο. Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.
Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Δανία. Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.
Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Ρωσία. Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.
Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Πρωσσία. Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.
Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Κωμικός χάρτης της Ευρώπης (1899). Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.
Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM