ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας Facebook Twitter
3

1. Η καλύτερη διαφήμιση για επιβραδυντικό προφυλακτικό

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας Facebook Twitter
Τα σπερματοζωάρια έχουν κυριολεκτικά κατασκηνώσει στους όρχεις. Διαφημιστικό πρακτορείο Age Comunicações, São Paulo. 2010

2. Η πιο τρελή διαφήμιση για προφυλακτικό XL

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας Facebook Twitter
Η ινδική εταιρεία προφυλακτικών μεγέθους ΧL, Adam, επέλεξε αυτή τη διαφήμιση για να προωθήσει τα προιόν της. Ο άντρας με τα πλούσια προσόντα κάθεται στην άλλη άκρη της πισίνας και ικανοποιεί τη γυναίκα που βρίσκεται απέναντί του. Αστεία λεπτομέρεια είναι ο βάτραχος, έξω από την πισίνα, ο οποίος χρειάζεται τη βοήθεια μεγεθυντικού φακού για να βρει το μόριό του. 2010

3. Η πιο πρακτική διαφήμιση προφυλακτικού

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας Facebook Twitter
Του 2009. H φρικτή τοποθέτηση των προϊόντων στο διαφημιστικό φυλλάδιο λειτουργεί ευεργετικά για την προώθηση των προφυλακτικών της μάρκας Cupid Διαφημιστικό Πρακτορείο: Publicis.

4.

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας Facebook Twitter
Του 2010. Η ευτυχία βρίσκεται στα παιδιά των άλλων. Αυτό είναι το μήνυμα που επιχειρεί να περάσει η έξυπνη διαφήμιση της μάρκας Tulipan.

5.

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας Facebook Twitter
Από το 2007. Ακόμα και στις βροχερές μέρες τα ζευγάρια, ομοφυλόφιλα ή ετερόφυλα, μπορούν να είναι σίγουρα για την προστασία τους, μα φυσικά με τα προφυλακτικά Jontex.

6. Το καλύτερο διαφημιστικό σποτάκι για μάρκα προφυλακτικών

Λαγουδάκια φτιαγμένα από προφυλακτικά διασκεδάζουν την κάθε στιγμή. 2008.

7. Η καλύτερη διαφήμιση προφυλακτικού

Πρόκειται για διαφήμιση του λεπτότερου προφυλακτικού στον κόσμο. Δύο εραστές τρέχουν να συναντηθούν μεταξύ τους, η απόσταση μεταξύ τους καταγράφεται σε χιλιοστά.

[via]

Design
3

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

2 σχόλια
Η διαφήμιση προφυλακτικού στην ελληνική τηλεόραση με το χαρακτηριστικό τραγουδάκι: Μάθετε με, ωραία μου πουλάκια μάθετε με... Και στην επόμενη στροφή: κελαηδήστε, ωραία μου πουλάκια κελαηδήστε! Εμπνευσμένος ο διαφημιστής :)