Από την επανεκκίνηση του περιοδικού που έγινε το 2010 μέχρι σήμερα, η δημιουργική ομάδα πάλεψε πολύ για να αλλάξει την εικόνα του Businessweek, από κάτι το οποίο ταίριαζε καλύτερα σε προθάλαμο οδοντιατρείου, σε ένα δυναμικό, διασκεδαστικό και οπτικά ενδιαφέρον έντυπο, γράφει το Gizmodo.
Η σημερινή εικόνα του περιοδικού είναι αποτέλεσμα του διευθυντή του δημιουργικού, Robert Vargas, και της υποδιευθύντριας, Trace Ma, μαζί με τον Richard Turley, ο οποίος επέβλεψε την επανεκκίνηση του περιοδικού και όρισε τη νέα γλώσσα οπτικής επικοινωνίας. Η αλλαγή έγινε όμως και με τη βοήθεια του εκδότη, Josh Tyrangiel. Ο Tyrangiel δημιούργησε τις προϋποθέσεις, έτσι ώστε οι άνθρωποι της εικόνας και οι άνθρωποι της γλώσσας να συνεργάζονται ισότιμα, πλάι πλάι. «Αυτό νομίζω ότι δεν γίνεται πουθενά αλλού», είπε η Ma.
To ίντερνετ λειτουργεί με πολύ γρήγορους ρυθμούς και αυτό δημιουργεί μεγάλη πίεση σε ένα έντυπο. Οι γραφίστες έχουν πολύ λίγες μέρες για να στήσουν ένα πολυσέλιδο τεύχος. Όταν οι γραφίστες ολοκληρώσουν τις σελίδες τους, οι εικόνες τοποθετούνται σε έναν τοίχο και όλοι συντελεστές του περιοδικού έχουν την ευκαιρία να τις δουν και να τις σχολιάσουν. Έτσι οι σχεδιαστές ακούν τα σχόλια από τους πάντες, όχι μόνο από όσους δουλεύουν στο δημιουργικό τμήμα. «Γενικά, όταν ο κόσμος γελάει, η ιδέα λειτουργεί. Όταν υπάρχει σιωπή και μπερδεμένα πρόσωπα, είναι το φιλί του θανάτου, και ξεκινάμε από την αρχή», λέει ο Vargas. Τα τεύχη αποστέλλονται κάθε Τετάρτη και συχνά οι σχεδιαστές βλέπουν την τελική εκδοχή εκείνη την ημέρα.
Πέρα από την εσωτερική διαδικασία, το περιοδικό επιτρέπει μια ματιά και στους αναγνώστες. Κάθε εβδομάδα δημοσιεύει το "How we made it" όπου αναλύεται η δημιουργική διαδικασία πίσω από κάθε εξώφυλλο. «Τα καλά είναι μάλλον αυτά που έχουμε παραδεχτεί ότι αντιμετωπίσαμε εμπόδια, ή δεν ήμασταν σίγουροι για την αρχική ιδέα, και είχαμε πολλές αποτυχημένες εκδοχές μέχρι να καταλήξουμε στην τελική μορφή», λέει o Vargas. Αυτό δίνει και μια ευκαιρία στους αναγνώστες να γνωριστούν με την προσωπικότητα του περιοδικού. «Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρουσιάσουμε στους αναγνώστες τον διάλογο και να δείξουμε ότι μεταξύ άλλων, κάθε εβδομάδα διασκεδάζουμε πολύ κατά την δημιουργία του περιοδικού.»
σχόλια