Ο Lil Cringe κάνει τραπ τον Σώτη Βολάνη και την Έφη Θώδη

Ο Lil Cringe κάνει τραπ τον Σώτη Βολάνη και την Έφη Θώδη Facebook Twitter
«Αν τα επόμενα χρόνια συνεχίσω να κάνω αυτό που κάνω και τώρα, θα είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος»
0



ΟΤΑΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ
κομμάτι του Lil Cringe, πολλοί θεώρησαν ότι ήταν κάποιο τρολ που έπαιζε, κάνοντας (πολύ πετυχημένα) mashup το «Rockstar» του Post Malone με τον Stavento. Η αλήθεια είναι ότι ο Lil Cringe έκανε παιχνίδι, αλλά δεν ήταν καθόλου τρολ, και όσα ανέβασε στη συνέχεια στο κανάλι του στο YouTube ήταν ακόμα πιο εντυπωσιακά.

Άρχισε να συνδυάζει ετερόκλητα μουσικά είδη (πανηγυριώτικα και βαριά λαϊκά με τραπ, την Έφη Θώδη με Snik, τον Τάσο Μπουγά με iLLEOo, τον 2Pac με Παντελίδη) αλλά και ράπερ που δύσκολα θα συναντιούνταν στο στούντιο για να κάνουν από κοινού κομμάτι, φτιάχνοντας τραγούδια «παράνομα», που κάποιες φορές έχουν πιο μεγάλο ενδιαφέρον από τα αυθεντικά. Έγινε έτσι ένας μικρός θρύλος στους φαν της τραπ, που εδώ και δύο χρόνια αναμένουν με αγωνία να ανέβει στο Lil CringeTV νέο του κομμάτι. Το ενδιαφέρον είναι ότι έχει κάνει τραγούδια που θα μπορούσαν να σταθούν και ως επίσημες κυκλοφορίες αν οι λαϊκοί τραγουδιστές και οι ράπερ που «παντρεύει» είχαν χιούμορ και τόλμη.


«Ο Κρίντζιος είναι περίεργο τυπάκι, το μόνο πράγμα που υπάρχει στο μυαλό του είναι η μουσική» λέει για να συστηθεί. Δεν λέει πολλά, και σε έναν χώρο όπου υπάρχουν τόσες διαμάχες και κόντρες είναι λογικό να μη θέλει να δείξει το πρόσωπό του. «Στο σπίτι μου έπαιζε όλη τη μέρα μουσική η μάνα μου, από βουλγάρικα κλαπατσίμπαλα μέχρι Ημισκούμπρια. Aπό πολύ μικρή ηλικία άκουγα στην τηλεόραση Going Through και Ημισκούμπρια και κάπως έτσι κόλλησα με τη ραπ μουσική. Ακούω πολλά είδη μουσικής, κλασική, ποπ, ροκ, μέταλ, ακόμα και δημοτικά. Τα κομμάτια που συνδυάζω πρέπει να μου αρέσουν και να τα νιώθω φουλ, αλλιώς το αποτέλεσμα δεν βγαίνει Lil Cringe, βγαίνει σκέτο cringe.

Ο εγωισμός του ράπερ είναι ανίκητος. Όσο πιο πολλούς ράπερ γνωρίζεις στη φάση, τόσο καλύτερα μαθαίνεις τι πάει να πει κόμπλεξ και εγωισμός. Όσο καλό παιδάκι και να είσαι εσύ, έχεις να κάνεις με 1.000 "εγωιστές ράπερ που σκέφτονται μόνο την πάρτη τους", οπότε καλή σου τύχη, νέε.

Ασχολούμαι ενεργά με τη μουσική εδώ και αρκετά χρόνια. Το πρώτο mashup που έκανα τέλη του 2017 ήταν Post Malone feat. Stavento. Είδα ότι μου άρεσε η διαδικασία, όπως και το γεγονός ότι μπόρεσα να γεννήσω έναν καινούργιο ήχο από δύο διαφορετικά τραγούδια, οπότε συνέχισα με FY με Κωνσταντίνο Αργυρό, 2Pac με Παντελή Παντελίδη και Fullface κ.λπ.


Οκτώ στους δέκα καλλιτέχνες γουστάρουν τη δουλειά μου και σαπορτάρουν, χαίρομαι γι' αυτό... Υπάρχουν και αυτοί οι δύο, όμως, που παρά τρίχα γλιτώσαμε μηνύσεις, αλλά δεν πειράζει, εγώ ακόμα τους αγαπάω κι ας είναι boomers. Δεν έχω επικοινωνήσει με κανέναν δημιουργό, δεν έχω ασχοληθεί, βαριέμαι να κάνω τη δουλειά του μάνατζερ».


Το «Poso mou leipei» του (Trippie) Volanis που ανέβασε πριν από τρεις εβδομάδες είναι ένα από τα highlights του, μια «αφαιρετική» τραπ version του κομματιού του Σώτη Βολάνη, που το «απογειώνει» με τον ήχο ακουστικής κιθάρας (από το «Who needs love» του Trippie Redd) και sample από το «Βγάζει Story» των Sele, Ripen.

 


Τον ρωτάω για τον ρόλο του στο ραπ καφενείο, την ομάδα του Facebook με περισσότερα από 1.000 μέλη, που είναι η Κολυμβήθρα του Σιλωάμ για το ελληνικό ραπ. «Το ραπ καφενείο είναι ο ναός του ελληνικού ραπ» λέει. «Αν δεν υπήρχε το ραπ καφενείο, η ελληνική σκηνή θα ήταν 7-10 χρόνια πίσω. Εγώ βρίσκομαι εκεί από τα θεμέλια. Όποιος δεν το ξέρει, ας ψαχτεί.


Γαμάει η φάση στο ελληνικό ραπ, το μπουμ μπαπ έχει πεθάνει, η νιου σκουλ φάση έχει πάρει τα πάνω της, αλλά σιγά-σιγά πεθαίνει και το τραπ.

Με ενοχλούν οι boomers της φάσης, που όταν ακούω το ραπ τους με κάνουν να νιώθω ότι ακούω "τραπ του 2014". Π.χ., αν δεν υπήρχε το "Messi" του TUS, το "Αμερικάνικα" του Εισβολέα και πολλά άλλα, η ελληνική ραπ σκηνή θα ήταν λίγο καλύτερη.

Ο εγωισμός του ράπερ είναι ανίκητος. Όσο πιο πολλούς ράπερ γνωρίζεις στη φάση, τόσο καλύτερα μαθαίνεις τι πάει να πει κόμπλεξ και εγωισμός. Όσο καλό παιδάκι και να είσαι εσύ, έχεις να κάνεις με 1.000 "εγωιστές ράπερ που σκέφτονται μόνο την πάρτη τους", οπότε καλή σου τύχη, νέε».

«Με ποιον θα ήθελες πολύ να συνεργαστείς;»


«Θα ήθελα πάρα πολύ να συνεργαστώ με τον Trippie Red».


«Και ποια θα ήταν μια ιδανική συνέχεια για τον Lil Cringe;»


«Αν τα επόμενα χρόνια συνεχίσω να κάνω αυτό που κάνω και τώρα, θα είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος».

Η πιο μεγάλη επιτυχία στο κανάλι του είναι αυτό το κομμάτι από δύο μεγάλους σταρ. Θα μπορούσε να άνετα να είναι και κανονική κυκλοφορία:

 

Το κανάλι του είναι εδώ.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Με τον Kareem Kalokoh και τη μουσική του σε ένα ταξίδι στους δρόμους του κόσμου

Μουσική / Με τον Kareem Kalokoh και τη μουσική του σε ένα ταξίδι στους δρόμους του κόσμου

Αυτό που έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια με τους ATH Kids είναι να εκπροσωπεί μια νέα γενιά καλλιτεχνών που με τον ήχο τους δίνουν το στίγμα του καινούργιου και ορίζουν τη μουσική της Αθήνας.
M. HULOT

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σοστακόβιτς: Ο συνθέτης που έγραψε το σάουντρακ της ρωσικής ιστορίας

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Σοστακόβιτς: Ο συνθέτης που έγραψε το σάουντρακ της ρωσικής ιστορίας

Μισός αιώνας συμπληρώνεται φέτος από τον θάνατο του Ντμίτρι Σοστακόβιτς και η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών ερμηνεύει το Κοντσέρτο του για βιολί και ορχήστρα με σολίστα τον Βαντίμ Ρέπιν. Με αυτήν την αφορμή, η Ματούλα Κουστένη ξετυλίγει μια ιστορία ζωής και μουσικής που καθορίστηκε τόσο από την πολιτικές εξελίξεις και το πλαίσιο του σοβιετικού καθεστώτος, όσο και από τις προσωπικές επιλογές του μεγάλου Ρώσου συνθέτη.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Το αριστουργηματικό σετ των Pan Pot στην Αθήνα

Μουσική / Pan Pot: Πόσο καταπληκτική μουσική παίζει αυτό το δίδυμο;

Δεν είναι πλέον εικοσάρηδες, αλλά δεν καταφεύγουν μονάχα σε νοσταλγικούς ήχους. Συνεχίζουν να καθορίζουν ηχητικά το μέλλον της techno, κάτι που απέδειξαν και στο extended σετ τους στην Αθήνα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΟΥΡΛΑΚΟΣ
«Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Lifo Videos / «Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Η Marseaux, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φωνές της σύγχρονης ελληνικής ποπ σκηνής μιλά για την τυχαία της συνάντηση με το τραγούδι αλλά και για τις προσωπικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει και την έφεραν μέχρι το σήμερα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Το νέο ντοκιμαντέρ για τους Led Zeppelin αφήνει απ’ έξω την σκοτεινή πλευρά τους

Μουσική / Το νέο ντοκιμαντέρ για τους Led Zeppelin αφήνει απ’ έξω την σκοτεινή πλευρά τους

Το Becoming Led Zeppelin εξερευνά τις συνθήκες δημιουργίας του θρυλικού συγκροτήματος αγνοώντας την ακολουθία από σατανιστικές τελετουργίες, γκρούπις, ηρωίνη, όργια και κακοποιήσεις που σημάδεψαν την μετεωρική τους διαδρομή
THE LIFO TEAM
H ψευδαίσθηση της «ανακάλυψης» μουσικής στις επιμελημένες playlists του Spotify

Μουσική / Ανακαλύπτουμε πράγματι μουσική στο Spotify ή ζούμε μια ψευδαίσθηση;

Αρχικά, τις επιμελημένες playlists της δημοφιλούς πλατφόρμας τις έφτιαχναν επαγγελματίες, που προσλαμβάνονταν για το γούστο και την κρίση τους. Όμως, πια τα πράγματα δεν λειτουργούν έτσι. Και παρότι μας περιβάλλει ένας ωκεανός ήχων, το Spotify αρκείται στο να μας κρατά αποκλεισμένους στο νησί μας.
THE LIFO TEAM
Πιοτρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκι (1840-1893)

Μουσική / Τσαϊκόφσκι: Πώς μπορεί ο κορυφαίος συνθέτης να ενοχλεί τη σημερινή Ρωσία;

Στη Ρωσία θεωρούν αδιανόητο το να φέρει η εθνική τους κληρονομιά ομοφυλοφιλική ταυτότητα, ακόμα κι αν πρόκειται για τον συνθέτη της «Λίμνης των κύκνων» και του «Καρυοθραύστη», καθώς και της «Παθητικής συμφωνίας», η οποία ίσως προμηνύει τη φημολογούμενη κρατική δολοφονία του. Με αφορμή την παράσταση που ανεβαίνει στην Εθνική Λυρική Σκηνή ανατρέχουμε στα νέα στοιχεία για τη ζωή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Λουκιανός Κηλαηδόνης (1943-2017): Μια ζωή

Μουσική / Λουκιανός Κηλαηδόνης (1943-2017): Μια ζωή

Σαν σήμερα πεθαίνει ο «φτωχός και μόνος κάου-μπόυ», που την εποχή της επικράτησης του πολιτικού τραγουδιού στη χώρα μας πρότεινε την επανασύνδεση με τον Αττίκ και τον Κώστα Γιαννίδη, αλλά και την αμερικανική τζαζ, country και σουίνγκ μουσική.
ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΟΣΚΟΪ́ΤΗΣ
Βασίλης Λούρας: «Η Κάλλας θα είναι πάντα ένα σύμβολο δύναμης για τους φοβισμένους»

Μουσική / «Η Κάλλας θα είναι πάντα ένα σύμβολο δύναμης για τους φοβισμένους»

Το ντοκιμαντέρ «Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία: Tα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας» που έγραψε και σκηνοθέτησε ο Βασίλης Λούρας -και θα κυκλοφορήσει σύντομα στους κινηματογράφους από το Cinobo- είναι μια συναρπαστική ταινία για την Κάλλας που αποκαθιστά την αλήθεια για τα χρόνια της στην Ελλάδα αλλά και για τη θυελλώδη σχέση της με τη χώρα που η μεγάλη ντίβα θεωρούσε πατρίδα.
M. HULOT
67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Μουσική / 67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Η Beyoncé έδειξε να εκπλήσσεται όταν άκουσε το όνομά της από τα χείλη τής πάλαι ποτέ country artist και νυν βασίλισσας της pop, Τέιλορ Σουίφτ, ενώ όλοι οι υπόλοιποι έμειναν έκπληκτοι από μια γυμνή εμφάνιση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ