Το σκοτεινό, ακραία συναισθηματικό τραπ του $ulee

Το σκοτεινό, ακραία συναισθηματικό τραπ του $ulee Facebook Twitter
Δεν έχει σημασία μόνο να αρέσει στο κοινό αυτό που κάνεις αλλά και τι θα αφήσεις πίσω.
0

Μπορεί από το 2015 που το τραπ άρχισε να γίνεται μαζικό φαινόμενο στην Ελλάδα μέχρι τις πρόσφατες παραγωγές η γραμμή στο γράφημα που δείχνει τη δημοτικότητά του να είναι ανοδική, αλλά δημιουργικά υπάρχει μια στασιμότητα. Σίγουρα οι παραγωγές είναι εντυπωσιακές και ο ήχος κυρίαρχος (στα σχολεία, ειδικά, κυριαρχεί), αλλά, με ελάχιστες εξαιρέσεις, το είδος δεν προσφέρει και πολλές ευκαιρίες για το διαφορετικό.

Και δεν είναι μόνο η θεματολογία που έχει εγκλωβιστεί σε μια αέναη επανάληψη, είναι και ο ήχος που πατάει στο σίγουρο και σε ό,τι χιτάρει, χωρίς διάθεση πειραματισμού. Τραπ, ντριλ, ρεγκετόν, όπλα, ναρκωτικά, παραβατικότητα, υπερσεξουλικότητα, επίδειξη ισχύος και ικανοτήτων, γιατί «ο εαυτός μου είναι ο καλύτερος απ’ όλους», τα εννιά στα δέκα κομμάτια είναι αυτό ακριβώς – όπως είναι και στο είδος παγκοσμίως.

Ο $ulee είναι είκοσι χρονών, από τη Θεσσαλονίκη, και φτιάχνει τραπ μόνος του, ηχογραφώντας στο δωμάτιό του. Είναι ένα παιδί χαμηλών τόνων, λιγομίλητο και επιφυλακτικό, προσεκτικό σε όσα λέει, που στο Facetime φαίνεται πιο μικρό από την ηλικία του. Όταν είχαμε την πρώτη επικοινωνία, δεν είχε ανακοινωθεί ακόμα η είσοδός του στο ρόστερ της Capital, αλλά ξεχώριζε απλώς σαν τη μύγα μες στο γάλα ανάμεσα σε όλα τα ονόματα του ελληνικού τραπ, μικρά και μεγάλα, γιατί αυτό που κάνει δεν μοιάζει με τίποτε άλλο γύρω του. Και ο τρόπος που ραπάρει δεν θυμίζει το flow κανενός.

Αν ήταν λίγο μεγαλύτερος, θα μου φαινόταν αδιανόητο να μην έχει ακούσει το «Κιβώτιο» των Στέρεο Νόβα, το «Όραμα» ή το ψιθυριστό ραπ του Tricky, αλλά όταν έφτιαξε τα κομμάτια του «Lost Files 2020, Pt. 1» ήταν δεκαοκτώ χρονών και το πιο πιθανό είναι να μην τους είχε ούτε ακουστά.

Το κακό με την Ελλάδα είναι ότι πρέπει να αλλάξεις το στυλ σου για να πετύχεις, γι’ αυτό μένουμε πίσω. Ο καθένας σού λέει «κάνε αυτό, θα πετύχει, εμείς ξέρουμε» και ο ράπερ κάνει μία από τα ίδια. Πατάει πάνω στην επιτυχία και μένει στάσιμος, δεν πάει παραπέρα.

«Πρέπει να σου πω ότι δεν έχω ακούσει ποτέ Στέρεο Νόβα», λέει και δεν σου αφήνει περιθώρια να το αμφισβητήσεις. Δεν γνωρίζει κανένα από τα ονόματα που του αναφέρω ως «συγγενικά». 

«Είναι συλλογή με κάποια από τα παλιά tracks μου», εξηγεί, διορθώνοντάς με όταν χαρακτηρίζω το «Lost Files 2020, Pt. 1» ως άλμπουμ. «Τα οποία tracks δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που κάνω τώρα. Έχουν περάσει δύο χρόνια από τότε και προφανώς έχει αλλάξει ο ήχος μου. Ήμουν τεμπέλης και τελειομανής και δεν ανέβαζα υλικό, κι αυτά ήταν τα πρώτα ελληνόφωνα κομμάτια που έφτιαξα, πιο πριν έγραφα στα αγγλικά. Έχω μεγαλώσει κανονικά κι έχω μια απλή ζωή, και η αλήθεια είναι ότι δεν έχει παίξει ρόλο στη μουσική μου η περιοχή όπου έχω μεγαλώσει, γιατί τον ήχο μου τον παίρνω από το εξωτερικό. Ακούω μόνο κομμάτια στα αγγλικά, ελληνικά δεν ακούω, τσεκάρω μόνο να δω τι παίζει πιο πολύ. Σίγουρα επηρεάστηκα από τις παρέες μου, αλλά διαμορφώθηκα κυρίως από το Ίντερνετ».

Το σκοτεινό, ακραία συναισθηματικό τραπ του $ulee Facebook Twitter
Αυτό που θα ήθελα και προφανώς το σκέφτομαι για το άμεσο μέλλον είναι να ζω από τη μουσική μου. Αλλά είμαστε στην Ελλάδα και αυτό το κάνει δέκα φορές πιο δύσκολο απ' ό,τι στην Αγγλία ή στην Αμερική.

«Μου λες ότι έχεις αλλάξει πλέον τον ήχο σου. Άλλαξες και τον τρόπο που ραπάρεις; Γιατί το μουρμουριστό ραπ είναι το χαρακτηριστικό που σε έκανε μοναδικό».

«Έχω αλλάξει και το delivery λίγο, τον τρόπο που χώνω, αλλά είναι πάλι το ίδιο vibe, πιο χαλαρό, πιο ψιθυριστό. Το έχω κάνει πιο clean σε κάποια κομμάτια. Ξέρεις, αυτό που κάνω είναι να ακούω μουσική, κομμάτια που μου αρέσουν, και να παίρνω ήχο και να γράφω. Με διαμορφώνει η μουσική που ακούω κάθε μέρα και σίγουρα με διαμόρφωσε ο Young Thug γιατί από αυτόν άρχισα να ακούω τραπ, αυτός με έβαλε σε αυτήν τη μουσική. Δεν πολυάκουγα τραπ μέχρι να τον ανακαλύψω, μετά άρχισα να ψάχνομαι φουλ, με έψησε γιατί έκανε κάτι που δεν έκανε κανείς άλλος. Ήταν εντελώς άλλο πράγμα, είχε στυλ. Και ξεκίνησα να κάνω πρώτα παραγωγή, να φτιάχνω beats και να χώνω για πλάκα, τώρα το κάνω σοβαρά».

«Time»

«Είναι δικές σου οι παραγωγές σε αυτά που φτιάχνεις;»

«Σε πολλά είναι, προσπαθώ, γιατί μου αρέσει να φτιάχνω ένα κομμάτι απ’ το μηδέν, οπότε μου αρέσει πολύ περισσότερο να κάνω κάτι τελείως δικό μου. Πολλές φορές, όμως, παίρνω και beats από άλλους. Δουλεύω μόνος μου, γράφω μόνος μου και ηχογραφώ στο σπίτι μου τις περισσότερες φορές, γιατί είναι δίκοπο μαχαίρι η παρέα. Νιώθεις πιο άνετα όταν είσαι μόνος σου γιατί μπορείς να πειραματιστείς στο 100%, δεν έχεις να σκεφτείς κάτι, δεν έχεις περιορισμούς και όρια.

Για να πάω στο στούντιο με κάποιον πρέπει να έχουμε χημεία, να μπορούμε να κάνουμε bounce. Να βάλει αυτός κάτι δικό του, να βάλω κι εγώ. Αυτό το κάνω με τους φίλους μου, αλλά δεν πολυψήνομαι να πάω σε έναν άκυρο παραγωγό που έχουμε διαφορετικά ακούσματα και να μου πει “μήπως να πεις κι αυτό ή να κάνεις το άλλο;”. Στο τέλος θα βγει κάτι που δεν είμαι εγώ. Πολλοί παραγωγοί θέλουν να χώσεις και να σε αλλάξουν, αλλά ο Skive δεν είναι καθόλου έτσι, ξέρει ότι είμαστε εδώ για να κάνουμε αυτό που θέλουμε. Δεν σου αλλάζει το κομμάτι για να γίνει πιο εμπορικό, δεν αλλάζει αυτό που είμαι. Ξέρει ότι πρώτα απ’ όλα κάνω μουσική».

«Ο χαμηλόφωνος τρόπος που ραπάρεις βγήκε μόνος του ή το έκανες εσκεμμένα;» «Η αλήθεια είναι ότι ήταν κάτι που βγήκε μόνο του απλώς επειδή έκανα rec στο σπίτι μου νύχτα, ψιθύριζα για να μην ακούγομαι. Το κράταγα χαμηλόφωνα. Τέτοια μουσική ακούω όμως και οι ράπερ που ακούω μιλάνε πιο σιγά, και έτσι είναι και το στυλ μου, μου ταιριάζει αυτό, είμαι χαμηλών τόνων σαν άνθρωπος. Βέβαια, το έχτισα κιόλας με τον καιρό».

Το σκοτεινό, ακραία συναισθηματικό τραπ του $ulee Facebook Twitter
Το σκοτεινό, ακραία συναισθηματικό τραπ του $ulee Facebook Twitter

«Λογοκρισία κάνεις στον εαυτό σου, διορθώνεις στίχους;» «Ναι, το κάνω, αλλάζω κάποια tracks, αλλά πολλά απλώς τα βγάζω όπως θα τα πω την πρώτη φορά, γιατί το πρώτο rec είναι συνήθως το καλό και το αληθινό. Αν πάω να το διορθώσω, μετά αλλάζει το vibe. Δεν έχω και κάτι ακραίο να πω για να θέσω όρια στο τι λέω, ο μόνος περιορισμός που έχω στους στίχους είναι να μην πω ψέματα. Οι στίχοι μου προκύπτουν από τη ζωή μου αλλά και από τα κομμάτια που ακούω, παίρνω inspo για το πώς θα τα λέω».

«Ο Skive από πότε σε ξέρει;» «Με τον Skive γνωριστήκαμε μέσω της παρέας μου από τελείως άκυρη φάση, από γραφιστική δουλειά. Aσχολιόμουν με το Photoshop τότε και είχαν δώσει μια δουλειά σε έναν φίλο μου. Γνωριστήκαμε, τα βρήκαμε και του άρεσε αυτό που κάνω. Ήταν τότε που είχα αρχίσει να ραπάρω στα ελληνικά και μου είπε ότι πίστευε σε μένα.

Ben 10 / Batmobile

Μου αρέσει πολύ ο FY, τον θεωρώ από τους πιο σημαντικούς ράπερ γιατί έκανε κάτι πολύ διαφορετικό απ' όλους, παίζει το “Lingo” να είναι το πιο ακραίο και ιδιαίτερο ραπ άλμπουμ που έχει βγει ποτέ στην Ελλάδα. Και επειδή άκουγα Young Thug, είχα ενθουσιαστεί που έφερε εδώ αυτό το wave, με το δικό του sauce. Ακόμη και τώρα που το ακούω λέω “τι στο καλό ήταν αυτό που έκανε!”.

Το κακό με την Ελλάδα είναι ότι πρέπει να αλλάξεις το στυλ σου για να πετύχεις, γι’ αυτό μένουμε πίσω. Ο καθένας σού λέει “κάνε αυτό, θα πετύχει, εμείς ξέρουμε” και ο ράπερ κάνει μία από τα ίδια. Πατάει πάνω στην επιτυχία και μένει στάσιμος, δεν πάει παραπέρα. Και είναι short term success, γιατί κάνεις χιτ και μετά φοβάσαι να φύγεις από τον ήχο που σε έκανε να χιτάρεις. Δεν έχει σημασία μόνο να αρέσει στο κοινό αυτό που κάνεις αλλά και τι θα αφήσεις πίσω. Σε μερικά χρόνια, από τα κομμάτια που ακούς τώρα, δέκα θα έχουν αντέξει με το ζόρι. Θα είναι όλα ίδια. Πρέπει να έχεις ταυτότητα και να βρεις έναν τρόπο να ξεχωρίσεις.

Έχει πολύ καλό υλικό η Ελλάδα, πάντως. Αν με ρωτούσες πριν από έναν χρόνο, θα σου έλεγα “δεν γίνονται και πολλά πράγματα”. Η σκηνή έχει αλλάξει, όμως, πάρα πολύ. Ειδικά τον τελευταίο χρόνο μπήκαν πολλοί καινούργιοι ράπερ στο game και είναι πολύ καλό αυτό, γιατί βλέπω ότι προσπαθούν να κάνουν κάτι διαφορετικό. Με ενοχλεί όταν άνθρωποι που είναι σε μια καλή θέση επιλέγουν το safe πλάνο, με ενοχλούν τα social media και που όλοι δίνουν έμφαση σε αυτά αντί στη μουσική. Δεν τα πολυχρησιμοποιώ, τα παρακολουθώ, αλλά δεν με ενδιαφέρει πολύ τι κάνει ένας artist εκεί, τι beefs έχει, θα τον κρίνω μόνο από τη μουσική του.

Αυτό που θα ήθελα και προφανώς το σκέφτομαι για το άμεσο μέλλον είναι να ζω από τη μουσική μου. Αλλά είμαστε στην Ελλάδα και αυτό το κάνει δέκα φορές πιο δύσκολο απ' ό,τι στην Αγγλία ή στην Αμερική. Το θέμα είναι να βρω το κοινό και να κάνω επιτυχία με αυτό που αρέσει σ' εμένα. Το ξέρω ότι δεν γίνεται να αρέσεις σε όλους, αλλά θα ήθελα να αρέσω σε όσο το δυνατό περισσότερους ανθρώπους».

Το σκοτεινό, ακραία συναισθηματικό τραπ του $ulee Facebook Twitter
Το θέμα είναι να βρω το κοινό και να κάνω επιτυχία με αυτό που αρέσει σ' εμένα. Το ξέρω ότι δεν γίνεται να αρέσεις σε όλους, αλλά θα ήθελα να αρέσω σε όσο το δυνατό περισσότερους ανθρώπους.

Τα κομμάτια του $ulee είναι εσωστρεφή, με ήχο σκοτεινό και θλιμμένο, έχουν μεγαλύτερη σχέση με το «καμένο» τριπ-χοπ από το «Nearly God» ή το «Pre-millenium Tension» του Tricky παρά με το σύγχρονο τραπ, με μια αβάσταχτη μελαγχολία που σε απορροφά μέσα της, παρότι οι στίχοι δεν ξεφεύγουν από την τραπ θεματολογία, όσο προσωπικοί και αν γίνονται.

«Όταν γράφω το κάνω “μπάρα ανα μπάρα“ αλλά, συνήθως ξεκινάω από το flow, “χώνω” χωρίς λόγια και μετά βάζω λόγια, αλλά αυτό είναι δύσκολο γιατί τα έχω πιο πολύ στο μυαλό μου στα αγγλικά. Τα μεταφράζω στα ελληνικά και αυτό σημαίνει ότι θα θυσιάσω πολύ από το flow γιατί στα αγγλικά μπορείς να πεις με τρεις συλλαβές μια ολόκληρη πρόταση».

Με όποιον τρόπο και να τα δουλεύει, τα κομμάτια του $ulee είναι από την πιο ακραία συναισθηματική τραπ που μπορείς να πετύχεις στα ελληνικά. Σίγουρα πιο σκοτεινά και μπαρουτοκαπνισμένα από οποιουδήποτε ράπερ στην ηλικία του. Και για ένα παιδί που κάνει τα πάντα μόνο του (το βίντεο για το "Ben 10" / "Batmobile" είναι τραβηγμένο με το κινητό του), είναι εντυπωσιακό το πόσο η αισθητική του θυμίζει την DIY αισθητική των Στέρεο Νόβα!    

«Αν σου έλεγα να διαλέξεις τρία κομμάτια σου με τα οποία θα συστηνόσουν στον κόσμο, ποια θα ήταν αυτά;»

«Η αλήθεια είναι ότι κανένα από αυτά που έχω βγάλει, ίσως το “Batmobile”, το “Time” και το “Πάλι” και μετά ακυκλοφόρητα. Δουλεύω κομμάτια πιο πολύ για να τα κάνω πρότζεκτ. Τώρα θα βγει το “Lost Files 2”, που θα είναι πάλι compilation, με καινούργια αλλά και κάποια παλιά κομμάτια μου. Θα σκάσει σε κανένα μήνα μαζί με ένα βιντεοκλίπ και μετά θέλω να βγάλω όσο πιο πολλή μουσική μπορώ, γιατί έχω έτοιμη μουσική, πολλή και διαφορετική. Ακόμα δεν έχω βγάλει τις καλές δουλειές μου…».

Pali

Το «Lost Files 2020, Pt. 1» μπορείς να το ακούσεις εδώ.

Instagram

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το νέο ελληνικό ραπ: Τα 30 πρόσωπα που πρέπει να ξέρεις

Αφιέρωμα Ραπ / Το νέο ελληνικό ραπ: Τα 30 πρόσωπα που πρέπει να ξέρεις

Είναι το πιο δημοφιλές αλλά και το πιο περιφρονημένο από τα mainstream Μέσα μουσικό είδος στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή. Το ελληνικό ραπ έχει πολλές στιγμές που μπορεί να περηφανεύεται ότι είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο (παγκοσμίως) αλλά και αρκετά προβλήματα. ΑΠΟ ΤΟΝ Μ.HULOT
M. HULOT

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χρήστο Μάστορα, την έχεις ψωνίσει;

Ρώτα με ό,τι θες / Χρήστο Μάστορα, την έχεις ψωνίσει;

Στο trailer της ταινίας τελικά τραγουδάει ο ίδιος ή είναι ΑΙ; Ποιο είναι το red flag του; Αν δεν ήταν εμφανίσιμος θα είχε την ίδια καριέρα; Ισχύει ότι ήταν μεταλλάς; Ο Χρήστος Μάστορας απαντά στις ερωτήσεις του κοινού.
ΒΑΝΑ KΡΑΒΑΡΗ & ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΑΓΚΟΖΗΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Η Ματούλα Κουστένη βουτά στα άδυτα μιας βαθιάς φιλίας, αυτής των Γιόζεφ Γιόακιμ και Γιοχάνες Μπραμς, που στηρίχτηκε στην καλλιτεχνική ιδιοφυΐα και τη χημεία αυτών των δύο μουσικών, αφήνοντας ένα μοναδικό ενθύμιο, το Κοντσέρτο για Βιολί και Ορχήστρα που υπογράφει -ποιος άλλος;- o Γιοχάνες Μπραμς.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Συναυλία Μαλερ

Μουσική / Ένας έξοχος Μάλερ του Κουρεντζή στο Μέγαρο

Ο Κουρεντζής βημάτισε αργά πάνω στο λεπτό σκοινί που συνδέει το υπαρκτό και του μαγικό, του εδώ και του επέκεινα, και με αδρές κινήσεις δεν παρουσίασε απλώς το Adagietto αλλά εξήγησε στον ακροατή κάθε του συλλαβή
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΜΠΙΔΗΣ
Νταλάρας - Παπακωνσταντίνου: Οι πρώτες φωτογραφίες από την πολυαναμένομενη συνεργασία τους

Πολιτισμός / Νταλάρας - Παπακωνσταντίνου: Οι πρώτες φωτογραφίες από την πολυαναμενόμενη συνεργασία τους

Οι δύο σπουδαίοι ερμηνευτές θα συναντηθούν επί σκηνής από τις 5 Δεκεμβρίου στο Vox σε μια θεατροποιημένη παράσταση με κείμενα του Οδυσσέα Ιωάννου τα οποία θα παρουσιάζει o ίδιος έχοντας τον ρόλο του αφηγητή
LIFO NEWSROOM