«Frieze 2015» XXX

«Frieze 2015» XXX Facebook Twitter
Φωτό: Polly Brown
0

Ερωτικές ματιές, προκλητικές πόζες και αισθησιακές σκηνές υπόσχονται μια γαργαλιστική εμπειρία στην έκθεση Frieze στο Λονδίνο, όπως φαίνεται μέσα από τις εμπνευσμένες φωτογραφίες της Polly Brown. H καλλιτέχνης με έδρα το Λονδίνο αυτή τη φορά, μιλάει για τις εικόνες και την έμπνευσή της.

«Οι φωτογραφίες είναι μια αντανάκλαση των δύο ημερών που πέρασα στην έκθεση. Περιπλανήθηκα στο χώρο και επέλεξα τα πράγματα που μου άρεσαν. Πράγματα που επαναλαμβάνονται: σχέδια και ατμόσφαιρα. Αυτή τη χρονιά ήταν πολύ σέξι- από το γυμνό του John De Andrea Cierra και τα ροζ χρώματα του νερού που θυμίζουν σάρκα της Camille Henrot, μέχρι τα χέρια και τα πόδια του Wolfgang Tillmans. Ήταν μια χειροπιαστή έκθεση, που ήθελες να αγγίξεις και να γλείψεις».

«Για μένα το Comfort Zone της ομάδας ÅYR συνοψίζει τέλεια αυτή τη σέξι έκθεση. Στην εγκατάσταση αυτή, βλέπεις, τους επισκέπτες μέσα στα παπλώματα χωρίς παπούτσια, να στριμώχνονται στο κρεβάτι τέσσερις ή πέντε μαζί κάθε φορά. Αντανακλά  την ιδιωτική ζωή και της οικειότητα στο δημόσιο χώρο, μέσα από ροζ, κίτρινο και μπλε χρώμα. Μπλεγμένοι φορτιστές iPhone και μπλεγμένα σώματα. Είδα κάποιον να κοιμάται, ακόμη και ανθρώπους να φασώνονται». 

«Frieze 2015» XXX Facebook Twitter
Φωτό: Polly Brown
«Frieze 2015» XXX Facebook Twitter
Φωτό: Polly Brown
«Frieze 2015» XXX Facebook Twitter
Φωτό: Polly Brown
«Frieze 2015» XXX Facebook Twitter
Φωτό: Polly Brown
«Frieze 2015» XXX Facebook Twitter
Φωτό: Polly Brown
«Frieze 2015» XXX Facebook Twitter
Φωτό: Polly Brown
«Frieze 2015» XXX Facebook Twitter
Φωτό: Polly Brown
«Frieze 2015» XXX Facebook Twitter
Φωτό: Polly Brown
«Frieze 2015» XXX Facebook Twitter
Φωτό: Polly Brown
«Frieze 2015» XXX Facebook Twitter
Φωτό: Polly Brown
«Frieze 2015» XXX Facebook Twitter
Φωτό: Polly Brown
«Frieze 2015» XXX Facebook Twitter
Φωτό: Polly Brown
«Frieze 2015» XXX Facebook Twitter
Φωτό: Polly Brown
«Frieze 2015» XXX Facebook Twitter
Φωτό: Polly Brown

Via Another

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τάκης Τλούπας: Ο φωτογράφος που αποτύπωσε μοναδικά την «ασπρόμαυρη» Ελλάδα

Φωτογραφία / Η απλότητα και η δύναμη των προγόνων μας στις φωτογραφίες του Τάκη Τλούπα

Η ιστορία του φωτογράφου που απαθανάτισε το δριμύ μεγαλείο της ελληνικής φύσης και τους φτωχούς ανθρώπους που έφτιαξαν κόσμο απ' τα χρειώδη: Μιλούν στη LIFO η κόρη του, Βάνια Τλούπα, και η εκδότρια Ραχήλ Μισδραχή–Καπόν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ