35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή

35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
0

Ο Κουρέας της Σεβίλλης δεν χρειάζεται συστάσεις. Η πνευματώδης, σβέλτη και ιδιαίτερα μελωδική μουσική ντύνει μια σειρά από κωμικές καταστάσεις καθώς ο κουρέας Φίγκαρο βοηθά τον κόμη Αλμαβίβα να παντρευτεί την όμορφη Ροζίνα, η οποία κατοικεί με τον ηλικιωμένο προστάτη της Δόκτορα Μπάρτολο, που την προορίζει για τον εαυτό του.

Η διασημότερη ιταλική κωμική όπερα, Ο Κουρέας της Σεβίλλης (ή Η περιττή προφύλαξη), επιστρέφει στην Εθνική Λυρική Σκηνή σε νέα παραγωγή, ενώ φέτος εορτάζεται παγκοσμίως η επέτειος των 200 ετών από την πρώτη παρουσίαση του έργου.

35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής


Για τη νέα παραγωγή του Κουρέα, η ΕΛΣ έχει αναθέσει τη σκηνοθεσία στον καλλιτεχνικό διευθυντή του φημισμένου Ιταλικού Φεστιβάλ Όπερας της Ματσεράτας, Φραντσέσκο Μικέλι, ο οποίος επιχειρεί να παρουσιάσει τον -μεταξύ του ονείρου και της φαντασίας- κόσμο της Ροζίνας, που "θέλει να ερωτευτεί για να δει μέσα της όλο τον κόσμο που βρίσκεται εκεί έξω, σε μια βουβή αγωνία για την υπαρξιακή αναγνώριση και ολοκλήρωσή της", όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Μικέλι. "Η Α' Πράξη έχει διαμορφωθεί σαν το φανταστικό κόσμο, το όνειρο και την ελπίδα της νεαρής, γλυκιάς κοπέλας. Αίσθηση και όραμα έρχονται στο φως, συναντώντας την καρδιά της όμορφης.

Αντίθετα, στη Β' Πράξη επιστρέφουμε στον πραγματικό κόσμο, στον υλικό κόσμο και στην πραγματική απιστία. Μέσα από αυτή την αντίθεση η Ροζίνα θα αποκαλυφθεί και θα γνωρίσουμε το βάθος των καταπιεσμένων και καλά κρυμμένων συναισθημάτων της. Σε αυτή τη διαλεκτική ανάμεσα σε Α' και Β' Πράξη θα έχουμε τη Ροζίνα ως μέτρο, με το οποίο μετράμε κάθε χαρακτήρα, κάθε χειρονομία, κάθε πράξη. Μέσα από τα δικά της μάτια θα κρίνουμε τον κόμη Αλμαβίβα, τον κατώτερο Ντον Μπαζίλιο, τον Φίγκαρο και την κακοήθη προχειρότητα του Ντον Μπάρτολο. Αυτό είναι το πνεύμα του Κουρέα σήμερα, αυτή η συμπύκνωση εκρηκτικής χαράς, τοποθετημένη σε μία μυστική γωνιά του κόσμου. Ο Ροσσίνι τοποθέτησε το αριστούργημά του ανάμεσα σε μακρινούς κόσμους και διαφορετικές ιστορίες, και ανάμεσα στα δύο βρίσκεται ο σημερινός κόσμος. Καθήκον μας είναι να αφηγηθούμε την κυρίως υπόθεση αυτής της όπερας και όλες τις αναρίθμητες διαθλάσεις και θαυμαστές επιδράσεις της", σημειώνει ο σκηνοθέτης, ο οποίος έχει διαγράψει μια εντυπωσιακή πορεία σε σημαντικά Ιταλικά Λυρικά Θέατρα (Αρένα της Βερόνας, Φενίτσε της Βενετίας, Παλέρμο κ.ά.), αλλά και εκτός Ιταλίας, σε όπερες όπως της Νίκαιας της Γαλλίας και του Πεκίνου. Τα εντυπωσιακά σκηνικά υπογράφει ο Νίκολας Μπόουβυ, ο οποίος έχει και την ευθύνη των φωτισμών, ενώ τα πολύχρωμα κοστούμια έχει σχεδιάσει ο Τζανλούκα Φαλάσκι. Ο Παναγιώτης Τομαράς έχει αναλάβει τον σχεδιασμό των οπτικών μέσων.

35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής


Την ευθύνη της μουσικής διεύθυνσης της παραγωγής έχουν ο διακεκριμένος Έλληνας Αρχιμουσικός Μίλτος Λογιάδης, και ο ανερχόμενος Κωνσταντίνος Δημηνάκης. Τη Χορωδία της ΕΛΣ διευθύνει ο Αγαθάγγελος Γεωργακάτος. Το ρόλο του Φίγκαρο ερμηνεύουν σε διπλή διανομή δύο Έλληνες βαρύτονοι, ο Διονύσης Σούρμπης και ο Χάρης Ανδριανός. Στον ρόλο της Ροζίνας οι υψίφωνοι της ΕΛΣ, Βασιλική Καραγιάννη και Μίνα Πολυχρόνου. Ο Αντώνης Κορωναίος και ο Νίκος Στεφάνου ερμηνεύουν το ρόλο του Κόμη Αλμαβίβα, οι Δημήτρης Κασιούμης και Άκης Λαλούσης το ρόλο του Μπάρτολο και οι Τάσος Αποστόλου, Πέτρος Μαγουλάς τον ρόλο του Μπαζίλιο. Μαζί τους συναντάμε μια πλειάδα σημαντικών ελλήνων Μονωδών.

Η διαχρονική επιτυχία του έργου βασίζεται στην μουσική έμπνευση του Ροσσίνι. Στον Κουρέα τα λόγια λειτουργούν ως πυξίδα, μιας και ο πραγματικός χαρακτηρισμός προσώπων και καταστάσεων βρίσκεται στα στοιχεία της μουσικής: στη μελωδία, το ρυθμό, την αρμονία. Όπως και στα έργα του Μπαρόκ έτσι και στον Κουρέα, ο ακροατής δεν χρειάζεται να καταλαβαίνει λέξη προς λέξη το κείμενο για να παρακολουθήσει την ιστορία, αφού το ρόλο του αφηγητή αναλαμβάνει η μουσική που απευθύνεται άμεσα στο συναίσθημα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η άρια του Ντον Μπαζίλιο: δεν χρειάζεται κανείς να κατανοεί τα λόγια προκειμένου να πεισθεί για την τρομακτική δύναμη της συκοφαντίας - αρκεί η ερμηνεία της μουσικής να μπορέσει να αναδείξει την κλιμάκωση από τον ψίθυρο στο τρομακτικό ξέσπασμα.

35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής


Ο κόσμος που περιγράφει ο Κουρέας της Σεβίλλης είναι ηδονιστικός, κυνικός, γεμάτος εγωπαθείς ανθρώπους, όπως ακριβώς το κοινωνικό εκείνο περιβάλλον στο οποίο έζησε ο Ροσσίνι στην καθημερινότητα της νιότης του στην Ιταλία. Το χρήμα κινεί τα πάντα: ο Αλμαβίβα πληρώνει τους κανταδόρους, δωροδοκεί δύο φορές τον Ντον Μπαζίλιο και αμείβει γενναιόδωρα τον Φίγκαρο, ο οποίος εξηγεί πόσο καλύτερα λειτουργεί και μόνον στην ιδέα του χρυσού. Διακόσια χρόνια αργότερα, είναι πασιφανές πως λίγα πράγματα έχουν αλλάξει στον κόσμο.

35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής

35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
 

35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής

Ιnfo:

Εθνική Λυρική Σκηνή

Θέατρο Ολύμπια

Όπερα
Τζοακίνο Ροσσίνι
Ο κουρέας της Σεβίλλης

Νέα παραγωγή - Συμπαραγωγή με το Δημοτικό Θέατρο Μπολόνιας
[Teatro Comunale di Bologna]


Μουσική διεύθυνση: Μίλτος Λογιάδης (13, 14, 17, 19, 20, 21, 28/2)
Κωνσταντίνος Δημηνάκης (24, 26, 27/2)
Σκηνοθεσία: Φραντσέσκο Μικέλι
Σκηνικά - Φωτισμοί: Νίκολας Μπόουβυ
Κοστούμια: Τζανλούκα Φαλάσκι
Σχεδιαστής Οπτικών Μέσων: Παναγιώτης Τομαράς
Διεύθυνση Χορωδίας: Αγαθάγγελος Γεωργακάτος


Κόμης Αλμαβίβα: Αντώνης Κορωναίος (13, 17, 20, 24, 26, 28/2)
Νίκος Στεφάνου (14, 19, 21, 27/2)

Ντον Μπάρτολο: Δημήτρης Κασιούμης (13, 17, 20, 24, 26, 28/2)
Άκης Λαλούσης (14, 19, 21, 27/2)

Ροζίνα: Βασιλική Καραγιάννη (13, 17, 20, 24, 26, 28/2)
Μίνα Πολυχρόνου (14, 19, 21, 27/2)

Φίγκαρο: Διονύσης Σούρμπης (13, 17, 20, 24, 26, 28/2)
Χάρης Ανδριανός (14, 19, 21, 27/2)

Ντον Μπαζίλιο: Τάσος Αποστόλου (13, 17, 20, 24, 26, 28/2)
Πέτρος Μαγουλάς (14, 19, 21, 27/2)

Φιορέλλο: Ζαφείρης Κουτελιέρης (13, 17, 20, 24, 26, 28/2)
Γιάννης Σελητσανιώτης (14, 19, 21, 27/2)

Μπέρτα: Αλεξάνδρα Ματθαιουδάκη (13, 17, 20, 24, 26, 28/2)
Μαρία Βλαχοπούλου (14, 19, 21, 27/2)

Αξιωματικός: Χρήστος Λάζος (13, 17, 20, 24, 26, 28/2)
Βασίλης Ασημακόπουλος (14, 19, 21, 27/2)

Συμβολαιογράφος: Φίλιππος Δελλατόλας (13, 17, 20, 24, 26, 28/2)
Αναστάσιος Στέλλας (14, 19, 21, 27/2)


Με την Ορχήστρα και τη Χορωδία της ΕΛΣ
13, 14, 17, 19, 20, 21, 24, 26, 27, 28 Φεβρουαρίου 2016
Ώρα έναρξης: 20.00 
Εθνική Λυρική Σκηνή www.nationalopera.gr
Φωτογραφίες: Βασίλης Μακρής

 

*Οι φωτογραφίες προέρχονται από την προ-γενική δοκιμή (Α΄ διανομή) και τη γενική δοκιμή (Β΄ διανομή) που έγιναν στο Θέατρο Ολύμπια στις 11 και 12 Φεβρουαρίου.



0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η «Χρυσή Εποχή»

Αποστολή στο Νόβι Σαντ / Κωνσταντίνος Ρήγος: «Ήθελα ένα υπέροχο πάρτι όπου όλοι είναι ευτυχισμένοι»

Στη νέα παράσταση του Κωνσταντίνου Ρήγου «Χρυσή Εποχή», μια συμπαραγωγή της ΕΛΣ με το Φεστιβάλ Χορού Βελιγραδίου, εικόνες από μια καριέρα 35 ετών μεταμορφώνονται ‒μεταδίδοντας τον ηλεκτρισμό και την ενέργειά τους‒ σε ένα ολόχρυσο ξέφρενο πάρτι.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
CHECK Απόπειρες για τη ζωή της: Ψάχνοντας την αλήθεια για τις υπέροχες, βασανισμένες γυναίκες και τις τραγικές εμπειρίες τους

Θέατρο / Η βάρβαρη εποχή που ζούμε σε μια παράσταση

Ο Μάρτιν Κριμπ στο «Απόπειρες για της ζωή της» που ανεβαίνει στο Θέατρο Θησείον σκιαγραφεί έναν κόσμο όπου κυριαρχεί ο πόλεμος, ο θάνατος, η καταπίεση, η τρομοκρατία, η φτώχεια, ο φασισμός, αλλά και ο έρωτας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
To νόημα τού να ανεβάζεις Πλάτωνα στην εποχή του ΤikTok

Άννα Κοκκίνου / To νόημα τού να ανεβάζεις το Συμπόσιο του Πλάτωνα στην εποχή του tinder

Η Άννα Κοκκίνου στη νέα της παράσταση αναμετριέται με το «Συμπόσιο» του Πλάτωνα και τις πολλαπλές όψεις του Έρωτα. Εξηγεί στη LiFO για ποιον λόγο επέλεξε να ανεβάσει το αρχαίο φιλοσοφικό κείμενο, πώς το προσέγγισε δραματουργικά και κατά πόσο παραμένουν διαχρονικά τα νοήματά του.
M. HULOT
«Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Θέατρο / «Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Η παράσταση TERAΣ διερευνά τις queer ταυτότητες και τα οικογενειακά τραύματα, μέσω της εμπειρίας της αναγκαστικής μετανάστευσης. Μπορεί τελικά ένα μέλος της ΛΟΑΤΚΙΑ+ κοινότητας να ζήσει ελεύθερα σε ένα μικρό νησί;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Αντώνης Αντωνόπουλος από μικρός είχε μια έλξη για τα νεκροταφεία ή Όλα είναι θέατρο αρκεί να στρέψεις το βλέμμα σου πάνω τους ή Η παράσταση «Τελευταία επιθυμία» είναι ένα τηλεφώνημα από τον άλλο κόσμο

Θέατρο / «Ας απολαύσουμε τη ζωή, γιατί μας περιμένει το σκοτάδι»

Ο Αντώνης Αντωνόπουλος, στη νέα του παράσταση «Τελευταία Επιθυμία», δημιουργεί έναν χώρο όπου ο χρόνος για λίγο παγώνει, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να συναντήσουμε τους νεκρούς αγαπημένους μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

Θέατρο / Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

«Δεν πηγαίνουμε ποτέ στη Μόσχα, όμως η επιθυμία γι’ αυτήν κυλάει διαρκώς μέσα μας» - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για τη sold-out παράσταση «Τρεις Αδελφές» του Τσέχοφ, σε σκηνοθεσία Μαρίας Μαγκανάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Θέμελης Γλυνάτσης: Ας ξεκινήσουμε με το να είμαστε πολύ πιο τολμηροί με τους ρόλους που δίνουμε στους νέους καλλιτέχνες, κι ας μην είναι τέλειοι

Θέατρο / Μια όπερα με πρωταγωνιστές παιδιά για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Μεταξύ χειροποίητων σκηνικών και σκέψεων γύρω από τη θρησκεία και την εξουσία, «Ο Κατακλυσμός του Νώε» δεν είναι άλλη μια παιδική παράσταση, αλλά ανοίγει χώρο σε κάτι μεγαλύτερο: στη δυνατότητα τα παιδιά να γίνουν οι αυριανοί δημιουργοί, όχι απλώς οι θεατές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ηow to resuscitate a dinosaur/ Έι, Romeo, πώς δίνεις το φιλί της ζωής σε έναν δεινόσαυρο;

Guest Editors / «Ο Καστελούτσι σκηνοθετεί μια υπόσχεση· και κάνει τέχνη εκκλησιαστική»

«Πέρασαν μέρες από την πρώτη μου επαφή με τη Βερενίκη. Μάντρωσα ένα κοπάδι σκέψεις» – ο Κυριάκος Χαρίτος γράφει για μια από τις πολυσυζητημένες παραστάσεις της σεζόν, που ανέβηκε στη Στέγη.
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Θέατρο / Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Ένα νέο, αλλιώτικο σύμπαν για τον «χορό» ξεδιπλώνεται από τις 3 έως τις 6 Απριλίου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, μέσα από τα πρωτοποριακά έργα τεσσάρων κορυφαίων Ελλήνων χορογράφων και του διεθνούς φήμης Damien Jalet.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κώστας Νικούλι

Θέατρο / «Μπορώ να καταλάβω το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος»

Ο 30χρονος Κώστας Νικούλι μιλά για την πορεία του μετά το «Ξενία» που του χάρισε το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού όταν ήταν ακόμα έφηβος, για το πόσο Έλληνας νιώθει, για την πρόκληση του να παίζει τρεις γκέι ρόλους και για το πόσο τον έχει αλλάξει το παιδί του.
M. HULOT
Μέσα στον θησαυρό με τις εμβληματικές φορεσιές της Δόρας Στράτου

Θέατρο / «Κάποτε έδιναν τις φορεσιές για έναν πλαστικό κουβά, που ήταν ό,τι πιο μοντέρνο»

Μια γνωριμία με τη μεγάλη κληρονομιά της Δόρας Στράτου μέσα από τον πλούτο αυθεντικών ενδυμάτων που δεν μπορούν να ξαναραφτούν σήμερα και συντηρούνται με μεγάλο κόπο, χάρη στην αφοσίωση και την εθελοντική προσφορά μιας ομάδας ανθρώπων που πιστεύουν και συνεχίζουν το όραμά της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Οι Αθηναίοι / Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Ανατρέποντας πολλά από τα στερεότυπα που συνοδεύουν τους ανθρώπους με αναπηρία, η Βασιλική Δρίβα περιγράφει τις δυσκολίες που αντιμετώπισε αλλά και τις χαρές, και μπορεί πλέον να δηλώνει, έστω δειλά, πως είναι ηθοποιός. Είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ξαναγράφοντας τον Ίψεν

Θέατρο / Ο Ίψεν στον Πειραιά, στο μουράγιο

«Δεν είναι εύκολο να είσαι ασυμβίβαστη. Όπως δεν είναι εύκολο να ξαναγράφεις τον Ίψεν» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Εχθρός του λαού» σε διασκευή και σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Βασιλακόπουλου.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Lifo Videos / «Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Η ηθοποιός Παρασκευή Δουρουκλάκη μιλά για την εμπειρία της με τον Πέτερ Στάιν, τις προσωπικές της μάχες με το άγχος και την κατάθλιψη, καθώς και για το θέατρο ως διέξοδο από αυτές.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Θέατρο / Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Από τον ρόλο της Μάσα στην πραγματική ζωή, από το Ηράκλειο όπου μεγάλωσε μέχρι τη ζωή με τους ανθρώπους του θεάτρου, από τον φόβο στην ελευθερία, η ζωή της Μαρίας Σκουλά είναι ένας δρόμος μακρύς και δύσκολος που όμως την οδήγησε σε κάτι δυνατό και φωτεινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Θέατρο / Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Μέσα από την εναλλαγή αφηγήσεων, εμπειριών, αναπαραστάσεων, χορού, βίντεο και ήχου, η παράσταση του Γιώργου Βαλαή αναδεικνύει τις διαφορές αλλά και τις συνδέσεις που υπάρχουν μεταξύ των δυο διαφορετικών γενεών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ