35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή

35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
0

Ο Κουρέας της Σεβίλλης δεν χρειάζεται συστάσεις. Η πνευματώδης, σβέλτη και ιδιαίτερα μελωδική μουσική ντύνει μια σειρά από κωμικές καταστάσεις καθώς ο κουρέας Φίγκαρο βοηθά τον κόμη Αλμαβίβα να παντρευτεί την όμορφη Ροζίνα, η οποία κατοικεί με τον ηλικιωμένο προστάτη της Δόκτορα Μπάρτολο, που την προορίζει για τον εαυτό του.

Η διασημότερη ιταλική κωμική όπερα, Ο Κουρέας της Σεβίλλης (ή Η περιττή προφύλαξη), επιστρέφει στην Εθνική Λυρική Σκηνή σε νέα παραγωγή, ενώ φέτος εορτάζεται παγκοσμίως η επέτειος των 200 ετών από την πρώτη παρουσίαση του έργου.

35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής


Για τη νέα παραγωγή του Κουρέα, η ΕΛΣ έχει αναθέσει τη σκηνοθεσία στον καλλιτεχνικό διευθυντή του φημισμένου Ιταλικού Φεστιβάλ Όπερας της Ματσεράτας, Φραντσέσκο Μικέλι, ο οποίος επιχειρεί να παρουσιάσει τον -μεταξύ του ονείρου και της φαντασίας- κόσμο της Ροζίνας, που "θέλει να ερωτευτεί για να δει μέσα της όλο τον κόσμο που βρίσκεται εκεί έξω, σε μια βουβή αγωνία για την υπαρξιακή αναγνώριση και ολοκλήρωσή της", όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Μικέλι. "Η Α' Πράξη έχει διαμορφωθεί σαν το φανταστικό κόσμο, το όνειρο και την ελπίδα της νεαρής, γλυκιάς κοπέλας. Αίσθηση και όραμα έρχονται στο φως, συναντώντας την καρδιά της όμορφης.

Αντίθετα, στη Β' Πράξη επιστρέφουμε στον πραγματικό κόσμο, στον υλικό κόσμο και στην πραγματική απιστία. Μέσα από αυτή την αντίθεση η Ροζίνα θα αποκαλυφθεί και θα γνωρίσουμε το βάθος των καταπιεσμένων και καλά κρυμμένων συναισθημάτων της. Σε αυτή τη διαλεκτική ανάμεσα σε Α' και Β' Πράξη θα έχουμε τη Ροζίνα ως μέτρο, με το οποίο μετράμε κάθε χαρακτήρα, κάθε χειρονομία, κάθε πράξη. Μέσα από τα δικά της μάτια θα κρίνουμε τον κόμη Αλμαβίβα, τον κατώτερο Ντον Μπαζίλιο, τον Φίγκαρο και την κακοήθη προχειρότητα του Ντον Μπάρτολο. Αυτό είναι το πνεύμα του Κουρέα σήμερα, αυτή η συμπύκνωση εκρηκτικής χαράς, τοποθετημένη σε μία μυστική γωνιά του κόσμου. Ο Ροσσίνι τοποθέτησε το αριστούργημά του ανάμεσα σε μακρινούς κόσμους και διαφορετικές ιστορίες, και ανάμεσα στα δύο βρίσκεται ο σημερινός κόσμος. Καθήκον μας είναι να αφηγηθούμε την κυρίως υπόθεση αυτής της όπερας και όλες τις αναρίθμητες διαθλάσεις και θαυμαστές επιδράσεις της", σημειώνει ο σκηνοθέτης, ο οποίος έχει διαγράψει μια εντυπωσιακή πορεία σε σημαντικά Ιταλικά Λυρικά Θέατρα (Αρένα της Βερόνας, Φενίτσε της Βενετίας, Παλέρμο κ.ά.), αλλά και εκτός Ιταλίας, σε όπερες όπως της Νίκαιας της Γαλλίας και του Πεκίνου. Τα εντυπωσιακά σκηνικά υπογράφει ο Νίκολας Μπόουβυ, ο οποίος έχει και την ευθύνη των φωτισμών, ενώ τα πολύχρωμα κοστούμια έχει σχεδιάσει ο Τζανλούκα Φαλάσκι. Ο Παναγιώτης Τομαράς έχει αναλάβει τον σχεδιασμό των οπτικών μέσων.

35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής


Την ευθύνη της μουσικής διεύθυνσης της παραγωγής έχουν ο διακεκριμένος Έλληνας Αρχιμουσικός Μίλτος Λογιάδης, και ο ανερχόμενος Κωνσταντίνος Δημηνάκης. Τη Χορωδία της ΕΛΣ διευθύνει ο Αγαθάγγελος Γεωργακάτος. Το ρόλο του Φίγκαρο ερμηνεύουν σε διπλή διανομή δύο Έλληνες βαρύτονοι, ο Διονύσης Σούρμπης και ο Χάρης Ανδριανός. Στον ρόλο της Ροζίνας οι υψίφωνοι της ΕΛΣ, Βασιλική Καραγιάννη και Μίνα Πολυχρόνου. Ο Αντώνης Κορωναίος και ο Νίκος Στεφάνου ερμηνεύουν το ρόλο του Κόμη Αλμαβίβα, οι Δημήτρης Κασιούμης και Άκης Λαλούσης το ρόλο του Μπάρτολο και οι Τάσος Αποστόλου, Πέτρος Μαγουλάς τον ρόλο του Μπαζίλιο. Μαζί τους συναντάμε μια πλειάδα σημαντικών ελλήνων Μονωδών.

Η διαχρονική επιτυχία του έργου βασίζεται στην μουσική έμπνευση του Ροσσίνι. Στον Κουρέα τα λόγια λειτουργούν ως πυξίδα, μιας και ο πραγματικός χαρακτηρισμός προσώπων και καταστάσεων βρίσκεται στα στοιχεία της μουσικής: στη μελωδία, το ρυθμό, την αρμονία. Όπως και στα έργα του Μπαρόκ έτσι και στον Κουρέα, ο ακροατής δεν χρειάζεται να καταλαβαίνει λέξη προς λέξη το κείμενο για να παρακολουθήσει την ιστορία, αφού το ρόλο του αφηγητή αναλαμβάνει η μουσική που απευθύνεται άμεσα στο συναίσθημα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η άρια του Ντον Μπαζίλιο: δεν χρειάζεται κανείς να κατανοεί τα λόγια προκειμένου να πεισθεί για την τρομακτική δύναμη της συκοφαντίας - αρκεί η ερμηνεία της μουσικής να μπορέσει να αναδείξει την κλιμάκωση από τον ψίθυρο στο τρομακτικό ξέσπασμα.

35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής


Ο κόσμος που περιγράφει ο Κουρέας της Σεβίλλης είναι ηδονιστικός, κυνικός, γεμάτος εγωπαθείς ανθρώπους, όπως ακριβώς το κοινωνικό εκείνο περιβάλλον στο οποίο έζησε ο Ροσσίνι στην καθημερινότητα της νιότης του στην Ιταλία. Το χρήμα κινεί τα πάντα: ο Αλμαβίβα πληρώνει τους κανταδόρους, δωροδοκεί δύο φορές τον Ντον Μπαζίλιο και αμείβει γενναιόδωρα τον Φίγκαρο, ο οποίος εξηγεί πόσο καλύτερα λειτουργεί και μόνον στην ιδέα του χρυσού. Διακόσια χρόνια αργότερα, είναι πασιφανές πως λίγα πράγματα έχουν αλλάξει στον κόσμο.

35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής

35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
 

35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής
35 φωτογραφίες από τον Κουρέα της Σεβίλλης που ξεκίνησε στην Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
Φωτο: Βασίλης Μακρής

Ιnfo:

Εθνική Λυρική Σκηνή

Θέατρο Ολύμπια

Όπερα
Τζοακίνο Ροσσίνι
Ο κουρέας της Σεβίλλης

Νέα παραγωγή - Συμπαραγωγή με το Δημοτικό Θέατρο Μπολόνιας
[Teatro Comunale di Bologna]


Μουσική διεύθυνση: Μίλτος Λογιάδης (13, 14, 17, 19, 20, 21, 28/2)
Κωνσταντίνος Δημηνάκης (24, 26, 27/2)
Σκηνοθεσία: Φραντσέσκο Μικέλι
Σκηνικά - Φωτισμοί: Νίκολας Μπόουβυ
Κοστούμια: Τζανλούκα Φαλάσκι
Σχεδιαστής Οπτικών Μέσων: Παναγιώτης Τομαράς
Διεύθυνση Χορωδίας: Αγαθάγγελος Γεωργακάτος


Κόμης Αλμαβίβα: Αντώνης Κορωναίος (13, 17, 20, 24, 26, 28/2)
Νίκος Στεφάνου (14, 19, 21, 27/2)

Ντον Μπάρτολο: Δημήτρης Κασιούμης (13, 17, 20, 24, 26, 28/2)
Άκης Λαλούσης (14, 19, 21, 27/2)

Ροζίνα: Βασιλική Καραγιάννη (13, 17, 20, 24, 26, 28/2)
Μίνα Πολυχρόνου (14, 19, 21, 27/2)

Φίγκαρο: Διονύσης Σούρμπης (13, 17, 20, 24, 26, 28/2)
Χάρης Ανδριανός (14, 19, 21, 27/2)

Ντον Μπαζίλιο: Τάσος Αποστόλου (13, 17, 20, 24, 26, 28/2)
Πέτρος Μαγουλάς (14, 19, 21, 27/2)

Φιορέλλο: Ζαφείρης Κουτελιέρης (13, 17, 20, 24, 26, 28/2)
Γιάννης Σελητσανιώτης (14, 19, 21, 27/2)

Μπέρτα: Αλεξάνδρα Ματθαιουδάκη (13, 17, 20, 24, 26, 28/2)
Μαρία Βλαχοπούλου (14, 19, 21, 27/2)

Αξιωματικός: Χρήστος Λάζος (13, 17, 20, 24, 26, 28/2)
Βασίλης Ασημακόπουλος (14, 19, 21, 27/2)

Συμβολαιογράφος: Φίλιππος Δελλατόλας (13, 17, 20, 24, 26, 28/2)
Αναστάσιος Στέλλας (14, 19, 21, 27/2)


Με την Ορχήστρα και τη Χορωδία της ΕΛΣ
13, 14, 17, 19, 20, 21, 24, 26, 27, 28 Φεβρουαρίου 2016
Ώρα έναρξης: 20.00 
Εθνική Λυρική Σκηνή www.nationalopera.gr
Φωτογραφίες: Βασίλης Μακρής

 

*Οι φωτογραφίες προέρχονται από την προ-γενική δοκιμή (Α΄ διανομή) και τη γενική δοκιμή (Β΄ διανομή) που έγιναν στο Θέατρο Ολύμπια στις 11 και 12 Φεβρουαρίου.



0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή ούτε αιρετική»

Θέατρο / «Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή, ούτε αιρετική»

Μετά την Ορέστεια του Στρίντμπεργκ και τις πρόβες για το έργο του Βασίλη Βηλαρά, η Λένα Κιτσοπούλου μιλάει για προσδοκίες και αποφάσεις, για επιτυχίες και απορρίψεις, για το «σύστημα» μέσα στο οποίο δουλεύει και για όλους εκείνους τους χαρακτηρισμούς που της αποδίδουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Με Μαρμαρινό, Κουρεντζή, Ράσσε, Mouawad και Ζυλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Πολιτισμός / Μαρμαρινός, Κουρεντζής, Ράσε, Mouawad και Ζιλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Καλλιτέχνες με ιστορικό ίχνος στην Επίδαυρο θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους δίπλα σε ξένους και άλλους Έλληνες δημιουργούς, ενώ στις 19 Ιουλίου θα ακούσουμε την ορχήστρα Utopia υπό τη διεύθυνση του Θ. Κουρεντζή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει τον εαυτό του;      

Θέατρο / Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει επιτυχημένα τον εαυτό του;      

«Αν θες να αναμετρηθείς με κάτι, αν θες να πας στην ουσία, πρέπει να πονέσεις» – Κριτική για την πολυσυζητημένη παράσταση «Merde!» των Βασίλη Μαγουλιώτη και Γιώργου Κουτλή στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ο Γιάννος Περλέγκας βρίσκει τη χαρά της δημιουργίας στη φλόγα για συνύπαρξη

Θέατρο / «Έχω νιώσει ακατάλληλος και παρωχημένος δεινόσαυρος μέσα στο θεατρικό τοπίο που αλλάζει»

Με αφορμή το έργο του Μπέρνχαρντ «Η δύναμη της συνήθειας», ο Γιάννος Περλέγκας μιλά με ταπεινότητα και πάθος για το θέατρο, με το οποίο συνεχίζει να παλεύει και που διαρκώς τον νικά. Αυτό, όμως, είναι που τον κρατά ζωντανό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Άρης Χριστοφέλλης

Όπερα / «Ακόμα και όσοι θαυμάζουν σχεδόν ειδωλολατρικά την Κάλλας, λίγα γνωρίζουν για την τέχνη της»

Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, επιστημονικός σύμβουλος του ντοκιμαντέρ «Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία: Τα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας», εξηγεί τους λόγους για τους οποίους η θρυλική σοπράνο παραμένει μια ανυπέρβλητη καλλιτέχνιδα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αργυρώ Χιώτη: Ένα «αουτσάιντερ» στο τιμόνι του Εθνικού Θεάτρου

Θέατρο / Αργυρώ Χιώτη: Ένα «αουτσάιντερ» στο τιμόνι του Εθνικού Θεάτρου

Ποια είναι τα προσωπικά της στοιχήματα και ποιες είναι οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η νέα καλλιτεχνική διευθύντρια του Εθνικού - η πρώτη γυναίκα που αναλαμβάνει αυτή τη θέση από το 1994.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Κληρονομιά μας, ένα πανόραμα της και της ιστορίας των γκέι ανδρών

Θέατρο / «Η κληρονομιά μας»: Η ιστορία της gay κοινότητας γίνεται ένα συγκινητικό θεατρικό έργο

Ο Γιάννης Μόσχος σκηνοθετεί το έργο του Αμερικανού συγγραφέα Μάθιου Λόπεζ, ένα έργο με αφετηρία την γκέι ζωή που αφορά την αγάπη και την πολυπλοκότητα των ανθρώπινων σχέσεων, είτε ομόφυλες είτε ετερόφυλες, τα όνειρα, τους φόβους και τα ματαιωμένα σχέδια. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια απρόβλεπτη συζήτηση για τη σεξουαλικότητα με τη Γαλήνη Χατζηπασχάλη

Θέατρο / Γαλήνη Χατζηπασχάλη: «Δεν μιλάμε για τα σεξουαλικά βοηθήματα κι ας πουλιούνται εκατομμύρια δονητές»

Πρωταγωνιστεί στο «Στο διπλανό δωμάτιο ή το έργο του δονητή», μια παράσταση που φωτίζει το πώς, ακόμη και σήμερα, δυσκολευόμαστε να μιλήσουμε ανοιχτά για το σεξ. Με αφορμή το έργο, κάναμε μια απρόβλεπτη συζήτηση με την αγαπημένη ηθοποιό για τα ταμπού, την εμμηνόπαυση και τη γυναικεία σεξουαλική χειραφέτηση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Mάνα Κουράγιο στο Εθνικό: Πόσο «κουράγιο» πια;

Θέατρο / Mάνα Κουράγιο στο Εθνικό: Πόσο «κουράγιο» πια;

Mια επιμελής εικονογράφηση του μπρεχτικού αριστουργήματος εκτυλίσσεται ενώπιόν μας, χωρίς να δονείται από καμία εσωτερική αναγκαιότητα - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση που σκηνοθετεί ο Στάθης Λιβαθινός.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Βαρόνος “Φ”»: Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης

Θέατρο / Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης

Πιάνοντας το νήμα από την ιδέα μιας καυστικής κωμωδίας ηθών του 1870 που μιλά για την απάτη, η ιστορία ενός ψευτοευγενούς στην παράσταση «Βαρόνος “Φ”» φτάνει στη σύγχρονη υποκρισία και στον εαυτό που θέλουμε να δείχνουμε στην κοινωνία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το ΜΑΜΙ είναι ένα ποίημα για τις ζωές των γυναικών

Θέατρο / «ΜΑΜΙ»: Εικόνες από τη ζωή μιας μητέρας

Το ποιητικό σύμπαν του 26χρονου σκηνοθέτη που μας μάγεψε με το «Goodbye Linditta», εστιάζει αυτήν τη φορά στην ιστορία μιας γυναίκας μέσα από τα μάτια ενός αγοριού που δεν θέλει να τη θεοποιήσει αλλά να την παρατηρήσει.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Τομά Ζολί στην Αθήνα: Ποιος είναι ο προκλητικός, ανατρεπτικός τελετάρχης των Ολυμπιακών Αγώνων

Θέατρο / O Τομά Ζολί στην Αθήνα: Ποιος είναι ο προκλητικός, ανατρεπτικός τελετάρχης των Ολυμπιακών Αγώνων

Ο πολυσυζητημένος σκηνοθέτης της τελετής έναρξης και λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, που έγινε διάσημος για τις φιλόδοξες, μεγαλειώδεις παραστάσεις του, πιστεύει απόλυτα στη μαγική δύναμη του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Αντικείμενα»: Μια παράσταση για τη υπόθεση των αδερφών Παπέν

Θέατρο / Μια παράσταση για τις εξουσιαστικές σχέσεις και ένα φρικτό έγκλημα

Στην παράσταση «Αντικείμενα», ο Γιάννης Αποσκίτης, ο Γιώργος Κατσής και ο Πάνος Παπαδόπουλος αφηγούνται με ένα δικό τους πρωτότυπο έργο μια ιστορία που κρύβεται στην υπόθεση των αδερφών Παπέν, αλλά δεν έχει ακόμα γραφτεί.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Σπύρος A. Ευαγγελάτος: Μια μεγάλη διαδρομή

Πέθανε Σαν Σήμερα / Σπύρος A. Ευαγγελάτος: Μια μεγάλη διαδρομή στο ελληνικό θέατρο

Το Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης κυκλοφόρησε έναν τόμο 535 σελίδων, αφιερωμένο στον σπουδαίο σκηνοθέτη, φιλόλογο, συγγραφέα και ακαδημαϊκό που άφησε ανεξίτηλη τη σφραγίδα του στην ιστορία του ελληνικού θεάτρου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ