Βιώσιμη ανάπτυξη και πολιτισμός υπό τους ήχους του Βιβάλντι

Βιώσιμη ανάπτυξη και πολιτισμός υπό τους ήχους του Βιβάλντι Facebook Twitter
Η συνεργασία της Lidl Ελλάς με την Εθνική Λυρική Σκηνή ξεκίνησε το 2018 καθώς η Lidl Eλλάς υπήρξε χορηγός των εκπαιδευτικών εργαστηρίων μουσικής, μουσικού θεάτρου και καλλιτεχνικής δημιουργίας.
0

Υπό τους ήχους του Αντόνιο Βιβάλντι, με τα παιδιά να παρουσιάζουν ένα μικρό δρώμενο γεμάτο ιδέες και μηνύματα πάνω σε θέματα περιβαλλοντικά και οικουμενικά, με την ορχήστρα να δίνει τον τόνο ερμηνεύοντας ένα από τα πλέον δημοφιλή έργα του κλασικού ρεπερτορίου και με την καλλιτεχνική ηγεσία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής παρούσα, ανακοινώθηκε στις 11 Ιουνίου 2019 ένα κεφάλαιο στην κοινή πορεία του οργανισμού με τη Lidl Ελλάς.

Και τι καλύτερο για να παρουσιαστεί μια δημιουργική συνεργασία από μια παράσταση μουσικού θεάτρου. Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, παρουσία θεσμικών εκπροσώπων, στελεχών της Lidl Ελλάς, συντελεστών της ΕΛΣ και εκπροσώπων των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, αναδείχθηκαν οι κοινοί στόχοι των δύο πλευρών οι οποίοι αποτέλεσαν τη βάση ώστε να γίνει πράξη για πρώτη φορά μια συμπαραγωγή της ΕΛΣ με ιδιωτική εταιρεία.

Βιώσιμη ανάπτυξη και πολιτισμός υπό τους ήχους του Βιβάλντι Facebook Twitter
Αλέξανδρος Ευκλείδης, Βασιλική Αδαμίδου, Γιώργος Κουμεντάκης, Ιάκωβος Ανδρεανίδης


Η συνεργασία της Lidl Ελλάς με την Εθνική Λυρική Σκηνή ξεκίνησε το 2018 καθώς η Lidl Eλλάς υπήρξε χορηγός των εκπαιδευτικών εργαστηρίων μουσικής, μουσικού θεάτρου και καλλιτεχνικής δημιουργίας. «Χαιρόμαστε να συνεργαζόμαστε με εταιρείες που εκπροσωπούν την υγιή επιχειρηματική δραστηριότητα. Θεωρούμε πως είναι σημαντικό να αναγνωρίζεται το καλό σε κάθε τομέα του δημόσιου βίου και της οικονομίας» δήλωσε ο Γιώργος Κουμεντάκης, Καλλιτεχνικός Διευθυντής της ΕΛΣ γι' αυτήν τη συμπαραγωγή που μοιάζει με πρόσκληση ευαισθητοποίησης. «H Εθνική Λυρική Σκηνή με τον τρόπο αυτό αποσκοπεί στη διεύρυνση τόσο του ρεπερτορίου της όσο και του κοινού της, ανοίγοντας νέους ορίζοντες με την προβολή του έργου της στην ελληνική περιφέρεια και το εξωτερικό. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη μακρά συνεργασία με τη Lidl Ελλάς προσδοκώντας στην καλλιέργεια της οικολογικής συνείδησης όλων μας».

Σήμερα έρχεται να επισφραγιστεί με μία παράσταση μουσικού θεάτρου για μικρούς και μεγάλους, βασισμένη στις Τέσσερις Εποχές του Αντόνιο Βιβάλντι, η οποία πραγματεύεται με έξυπνο και ευφάνταστο τρόπο τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης της Lidl Ελλάς. Θέματα όπως η μείωση του πλαστικού, η σπατάλη τροφίμων και η κυκλική οικονομία θα παρουσιαστούν στα παιδιά με τρόπο παιγνιώδη και ψυχαγωγικό, αναπτύσσοντας παράλληλα την οικολογική τους συνείδηση, αλλά και την καλλιτεχνική τους παιδεία.

Βιώσιμη ανάπτυξη και πολιτισμός υπό τους ήχους του Βιβάλντι Facebook Twitter

«Είναι εξαιρετική η ιδέα μιας θεατρικής παράστασης η οποία έχει ως θεματολογία τα επίκαιρα, καυτά και παγκόσμια θέματα βιωσιμότητας. Αλλά δεν θέλω να ευχαριστήσω μόνο για τη θετική προσέγγιση και το ανοικτό πνεύμα αλλά κυρίως για την εξέλιξη αυτής της ιδέας κι είμαι σίγουρος ότι το έργο που θα γεννηθεί θα είναι μια μεγάλη επιτυχία. Η συμπαραγωγή αυτή προσεγγίζει με έξυπνους κι ευφάνταστους τρόπους τους στόχους της Lidl Ελλάς που αφορούν στην μείωση του πλαστικού, τη σπατάλη τροφίμων και την κυκλική οικονομία» σημείωσε ο πρόεδρος της διοίκησης της Lidl Ελλάς κ. Ιάκωβος Ανδρεανίδης, αναλύοντας συγχρόνως τις κατακτήσεις της εταιρείας που συμπλήρωσε 20 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα.

«Ξεκινήσαμε τη συνεργασία μας με την Εθνική Λυρική Σκηνή ως χορηγοί των εκπαιδευτικών εργαστηρίων μουσικής, μουσικού θεάτρου και καλλιτεχνικής δημιουργίας για παιδιά και εφήβους. Σκεφτήκαμε ως επόμενο βήμα να τολμήσουμε τη δημιουργική σύνδεση θεμάτων που αφορούν γενικότερα στη βιώσιμη ανάπτυξη, με τον μουσικό - θεατρικό πολιτισμό. Να συνθέσουμε τις αγωνίες όλων μας για το περιβάλλον και το ευ ζην με τη διαχρονική δύναμη της λυρικής τέχνης. Οι "4 Εποχές" είναι για τη Lidl Ελλάς και την Εθνική Λυρική Σκηνή ακριβώς αυτό. Μια συνολική πρόκληση που είναι ταυτόχρονα και πρόσκληση ευαισθητοποίησης, κυρίως της επόμενης γενιάς, για το μέλλον του πλανήτη μας» επισήμανε η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Lidl Ελλάς.

Βιώσιμη ανάπτυξη και πολιτισμός υπό τους ήχους του Βιβάλντι Facebook Twitter


Η νέα συνεργασία της Lidl Ελλάς με την Εθνική Λυρική Σκηνή έχει χρονικό ορίζοντα τουλάχιστον δύο ετών και τα σχέδιά τους δεν περιορίζονται εντός των αιθουσών της Εναλλακτικής Σκηνής καθώς μετά τις 37 παραστάσεις που θα πραγματοποιηθούν ανά έτος στις δύο επόμενες θεατρικές περιόδους (Νοέμβριος 2019-Ιούλιος 2020 και Νοέμβριος 2020-Ιούλιος 2021) υπάρχει πρόβλεψη η παραγωγή να περιοδεύσει και σε άλλες περιοχές της Ελλάδος.

«Όταν μοιράζεσαι κοινούς στόχους και οράματα τότε η συνεργασία με φορείς που δραστηριοποιούνται σε έναν εντελώς διαφορετικό κλάδο από εκείνον του πολιτισμού μπορεί να γίνει δημιουργική και παραγωγική με αμοιβαία οφέλη» ανέφερε ο Αλέξανδρος Ευκλείδης, Καλλιτεχνικός Διευθυντής της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ.

Θέατρο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κωνσταντίνου

Θέατρο / Ανδρέας Κωνσταντίνου: «Δεν μ' ενδιαφέρει τι υποστηρίζεις στο facebook, αλλά το πώς μιλάς σε έναν σερβιτόρο»

Ο ηθοποιός που έχει υποδυθεί τους πιο ετερόκλητους ήρωες και θα πρωταγωνιστήσει στην τηλεοπτική μεταφορά της «Μεγάλης Χίμαιρας» αισθάνεται ότι επιλέγει την τηλεόραση για να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι πιο «χειροποίητο» στο θέατρο.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Ο Στρίντμπεργκ και η «Ορέστεια» προσγειώνονται στον κόσμο της Λένας Κιτσοπούλου

Θέατρο / Η Μαντώ, ο Αισχύλος και ο Στρίντμπεργκ προσγειώνονται στον κόσμο της Κιτσοπούλου

Στην πρόβα του νέου της έργου όλοι αναποδογυρίζουν, συντρίβονται, μοντάρονται, αλλάζουν μορφές και λένε λόγια άλλων και τραγούδια της καψούρας. Ποιος θα επικρατήσει στο τέλος;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Οι Αθηναίοι / «Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Η ηθοποιός Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου θυμάται τα χρόνια του Θεάτρου Τέχνης, το πείραμα και τις επιτυχίες του Χυτηρίου, περιγράφει τι σημαίνει γι' αυτή το θεατρικό σανίδι και συλλογίζεται πάνω στο πέρασμα του χρόνου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Θωμάς Μοσχόπουλος

Θέατρο / «Άρχισα να βρίσκω αληθινή χαρά σε πράγματα για τα οποία πριν γκρίνιαζα»

Έπειτα από μια δύσκολη περίοδο, ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανεβάζει τον δικό του «Γκοντό». Έχει επιλέξει μόνο νέους ηθοποιούς για το έργο, θέλει να διερευνήσει την επίδρασή του στους εφήβους, πραγματοποιώντας ανοιχτές πρόβες. Στο μεταξύ, κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με την Αργυρώ Μποζώνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Θέατρο / Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Ένα συναρπαστικό υβρίδιο θεάτρου, συναυλίας, πολιτικοκοινωνικού μανιφέστου και rave party, βασισμένο στο έργο του επικηρυγμένου στη Ρωσία δραματουργού Ιβάν Βιριπάγιεφ, ανεβαίνει στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή και αποπειράται να δώσει απάντηση σε αυτό το υπαρξιακό ερώτημα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

The Review / Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος και κριτικός θεάτρου Γιώργος Βουδικλάρης μιλούν για την παράσταση «Ο Χορός των εραστών» της Στέγης, τα υπαρξιακά ερωτήματα που θέτει το κείμενο του Τιάγκο Ροντρίγκες και τη χαρά τού να ανακαλύπτεις το next best thing στην τέχνη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Όπερα / Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Πολυσχιδής και ανήσυχη, η Φανί Αρντάν δεν δίνει απλώς μια ωραία συνέντευξη αλλά ξαναζεί κομμάτια της ζωής και της καριέρας της, με αφορμή την όπερα «Αλέκο» του Σεργκέι Ραχμάνινοφ που σκηνοθετεί για την Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το «Κυανιούχο Κάλιο» είναι μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων 

Θέατρο / «Κυανιούχο Κάλιο»: Μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Όχι μόνο σε ανελεύθερα ή σκοταδιστικά καθεστώτα, αλλά και στον δημοκρατικό κόσμο, η συζήτηση για το δικαίωμα της γυναίκας σε ασφαλή και αξιοπρεπή ιατρική διακοπή κύησης παραμένει τρομακτικά επίκαιρη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

Θέατρο / Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

«Εκείνο που με σπρώχνει να δημιουργώ θεατρικούς χαρακτήρες είναι ο έρωτας», έλεγε ο Ουίλιαμς, που πίστευε ότι ο πόθος «είναι κάτι που κατακλύζει πολύ μεγαλύτερο χώρο από αυτόν που μπορεί να καλύψει ένας άνθρωπος». Σε αυτόν τον πόθο έχει συνοψίσει τη φυγή και την ποίηση, τον χρόνο, τη ζωή και τον θάνατο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Οι δυο Ιφιγένειες του Ντμίτρι Τσερνιακόφ

Όπερα / Οι δυο βραβευμένες Ιφιγένειες του Ντμίτρι Τσερνιακόφ ανεβαίνουν σε περίοδο πολέμου

Λίγο πριν σηκωθεί η αυλαία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής για τις δύο εμβληματικές όπερες του Γκλουκ, ο σημαντικός Ρώσος σκηνοθέτης εξηγεί τις σύγχρονες παραμέτρους της θυσίας της αρχαίας τραγικής ηρωίδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ