«Funny Girl»: Το απροσδόκητο comeback της Λία Μισέλ

Funny Girl: Το απροσδόκητο comeback της Λία Μισέλ Facebook Twitter
Η παράσταση ανεβαίνει στο August Wilson Theatre της Νέας Υόρκης. (Φωτ.: Bruce Glikas/Getty Images)
0

Από το 1964 που έκανε πρεμιέρα, το μιούζικαλ «Funny Girl» δεν είχε επιστρέψει στο Μπρόντγουεϊ μέχρι φέτος, ίσως επειδή όλα τα μάτια θα ήταν στραμμένα φυσικά στην πρωταγωνίστρια και η αγωνία των παραγωγών θα είχε σχέση μόνο με ένα γεγονός: ότι θα έπρεπε να αναμετρηθεί με την πρώτη σταρ του έργου Μπάρμπρα Στράιζαντ, που έπαιξε δυο φορές τον ρόλο –και στο ανέβασμα του 1966 στο West End– και πρωταγωνίστησε στην κινηματογραφική μεταφορά του έργου το 1968, που της χάρισε το Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου και μια Χρυσή Σφαίρα και ήταν η ταινία με τα υψηλότερα έσοδα την ίδια χρονιά.

Η ιστορία της Φάνι Μπράις συγκινεί ακόμα το κοινό, το οποίο φτάνει στη Νέα Υόρκη για να δει από κοντά την ιστορία της νεαρής καλλιτέχνιδας του βαριετέ που γίνεται αστέρι του Μπρόντγουεϊ και τη γλυκόπικρη αισθηματική της ιστορία. Με αυτό το γερό brand name ως τίτλο, οι παραγωγοί πίστεψαν ότι θα μπορούσαν μετά την πανδημία να δουν τον κόσμο να μπαίνει στο θέατρο, όταν ανακοίνωσαν την αναβίωση του μιούζικαλ, αλλά τα πράγματα δεν πήγαν σύμφωνα με το σχέδιο και η πρωταγωνίστρια αντικαταστάθηκε όχι μια αλλά δύο φορές.

Η Λία Μισέλ, η πρωταγωνίστρια του «Glee» επελέγη ως «ναυαγοσώστρια» της παράστασης και αντικαταστάτρια της Μπίνι Φέλντσταϊν που δεν πήρε καλές κριτικές, δεν άρεσε στο κοινό και άφησε την παράσταση το καλοκαίρι, πριν λήξει το συμβόλαιό της, γράφοντας ότι η παραγωγή είχε «αποφασίσει να πάει την παράσταση προς μια διαφορετική κατεύθυνση».

Η ανακοίνωση τροφοδότησε εικασίες ότι η αποχώρησή της είχε σχέση με τη Λία Μισέλ και τη φημολογούμενη αντικατάστασή της. Τελικά, η Φέλντσταϊν αντικαταστάθηκε –όχι με μεγάλη επιτυχία, για δυο μήνες– από την Τζούλι Μπένκο, που και εκείνη δεν έπεισε το κοινό ότι μπορεί να παίξει έναν ρόλο κομμένο και ραμμένο για μια λαμπερή επί σκηνής πρωταγωνίστρια.

Η επανεμφάνισή της Λία Μίσελ στη σκηνή του Μπρόντγουεϊ μετά την «ακύρωσή» της, είναι η πρώτη που συμβαίνει και πολλοί άνθρωποι στον χώρο –όπως και κάποιοι θεατρικοί παραγωγοί– δεν είδαν με καλό μάτι αυτή την επιστροφή.

Η Λία Μισέλ πήρε τον ρόλο και άρχισε τις παραστάσεις πριν από λίγες ημέρες και το ενδιαφέρον για το –αμφιλεγόμενο– πρόσωπό της είναι τόσο μεγάλο που τα εισιτήρια της πρεμιέρας έφτασαν να πωλούνται πάνω από 2.600 δολάρια. Όμως η ανακοίνωση του ονόματος πυροδότησε μια σειρά αντιδράσεις και σχόλια για την επιλογή της, με πολλούς να αναρωτιούνται γιατί της δίνεται αυτή η ευκαιρία, αφού υπήρξε το κεντρικό πρόσωπο μιας διαμάχης στα σόσιαλ μίντια σχετικά με τη συμπεριφορά της στο πλατό.

Funny Girl: Το απροσδόκητο comeback της Λία Μισέλ Facebook Twitter
Η πρωταγωνίστρια υποδέχτηκε το θερμό χειροκρότημα του κοινού με δάκρυα στα μάτια. (Φωτ.: Bruce Glikas/Getty Images)

Προφανώς η πίεση που ασκείται στο ταμείο είναι πιο ισχυρή από τα σχόλια που γεμίζουν εδώ και καιρό τα περιοδικά και το διαδίκτυο. Η Λία, αν και δεν είναι λίγα αυτά που της καταμαρτυρούν, δίνει το φιλί της ζωής στην παραγωγή του μιούζικαλ, του οποίου οι πωλήσεις είχαν μειωθεί, πέφτοντας σε ένα μέσο εβδομαδιαίο εισόδημα περίπου 760.000 δολαρίων τον τελευταίο μήνα που έπαιζε η Φέλντσταϊν από 1,2 εκατομμύρια δολάρια τους δύο πρώτους μήνες, σύμφωνα με τα στοιχεία της Broadway League.

Η ταλαντούχα Λία Μισέλ λαχταρούσε πάντα να παίξει τον ρόλο, αν και η διαδρομή της προς τη σκηνή ήταν τελικά πιο δαιδαλώδης και δύσκολη από όσο φανταζόταν και αυτή και οι παραγωγοί της σειράς. Η Λία λάτρευε το «Funny Girl» από τότε που ήταν έφηβη, 14 ετών, και το ανακάλυψε όταν έπαιζε στο βραβευμένο με Τόνι μιούζικαλ «Spring Awakening».

Λίγο αργότερα πρωταγωνίστησε στην τηλεοπτική κωμική σειρά «Glee» του Ράιαν Μέρφι. Έφτασε πολύ κοντά στον ρόλο των ονείρων της, καθώς ο Μέρφι απέκτησε τα δικαιώματα για την αναβίωση του «Funny Girl» στο Μπρόντγουεϊ. «Ήταν μια δύσκολη περίοδος και ένιωθα αβέβαιη για το σχέδιο, επειδή μόλις είχα ερμηνεύσει πολλά από τα τραγούδια της παράστασης στην τηλεόραση», λέει σήμερα.

Αποσύρθηκε για μερικά χρόνια, γέννησε τον γιο της και ζούσε σε μια σχετική «ησυχία» μέχρι τον Ιούνιο του 2020. Η εκρηκτική αντίδραση του διαδικτύου για το casting της στο «Funny Girl» δεν ήταν, ίσως, η αφήγηση της επιστροφής στο Μπρόντγουεϊ που είχε φανταστεί.

Όταν έγραψε στο Twitter ένα μήνυμα με το hashtag Black Lives Matter, η Σαμάνθα Μαρί Γουέαρ, μια μαύρη ηθοποιός που εμφανιζόταν στο «Glee», δήλωσε ότι η Λία ήταν υπεύθυνη για «τραυματικές μικροεπιθέσεις» προς το πρόσωπό της, λέγοντας ότι ανάμεσα σε άλλα απείλησε ότι θα την απολύσει και έκανε ένα ταπεινωτικό σχόλιο μπροστά στους συμπρωταγωνιστές της.

Funny Girl: Το απροσδόκητο comeback της Λία Μισέλ Facebook Twitter
«Θυμάσαι όταν μετέτρεψες την πρώτη μου τηλεοπτική δουλειά σε έναν ζωντανό εφιάλτη; Γιατί εγώ δεν θα το ξεχάσω ποτέ» απάντησε η Σαμάνθα Μαρί Γουέαρ στο σχόλιο της Λία Μισέλ για τον θάνατο του George Floyd.

Ακολούθησε καταιγισμός επικρίσεων, μεταξύ άλλων από πρώην ηθοποιούς του «Glee» που ανέφεραν ότι φερόταν υποτιμητικά στους συναδέλφους της, είχε συμπεριφορά πριμαντόνας και εταιρείες όπως η HelloFresh τερμάτισαν τη συνεργασία μαζί της. Ακολούθησε και άλλη συμπρωταγωνίστριά της από το «Glee» που όταν ανακοινώθηκε το όνομά της στο casting του «Funny Girl» έγραψε ότι ήταν πολύ δυσάρεστο να δουλεύει μαζί της. Από τότε η Λία έκλεισε τους λογαριασμούς της και τα tweets της έγιναν ιδιωτικά, ενώ ζήτησε συγγνώμη για τη συμπεριφορά της στο παρελθόν. «Δουλεύω πολύ σκληρά. Δεν αφήνω περιθώρια για λάθη», δήλωσε. «Αυτό το επίπεδο τελειομανίας, ή αυτή η πίεση της τελειομανίας, μου άφησε πολλά τυφλά σημεία», είπε στους ΝΥΤ.

Η Λία Μισέλ απέδωσε αυτή την ψυχολογία στις μέρες που ήταν παιδί-ηθοποιός στο Μπρόντγουεϊ, όπου, όπως είπε, η προσδοκία να αποδίδει σε σταθερά υψηλό επίπεδο την έβαζε συχνά σε μια «ημι-ρομποτική κατάσταση». Παίζει στο Μπρόντγουεϊ από 8 ετών και ο πρώτος της ρόλος ήταν στο «Les Misérables», ενώ έναν χρόνο αργότερα πήρε μέρος στο μιούζικαλ «Ragtime».

Ανάμεσα σε όσα γράφτηκαν στο διαδίκτυο, εκτός από τις κατηγορίες για τη δημιουργία τοξικού περιβάλλοντος στο «Glee», υπήρξε και η φήμη ότι είναι αναλφάβητη, μια «είδηση» που γέμιζε επί μήνες τα κουτσομπολίστικα περιοδικά. Απέδωσε αυτή τη φήμη στο γεγονός ότι είναι γυναίκα. «Πήγαινα στο “Glee” κάθε μέρα, ήξερα τις ατάκες μου κάθε μέρα», δήλωσε στους «Times». «Και ανακαλύπτω ότι υπάρχει μια φήμη στο διαδίκτυο ότι δεν μπορώ να διαβάσω ή να γράψω; Είναι λυπηρό. Πραγματικά είναι. Σκέφτομαι συχνά ότι αν ήμουν άντρας, πολλά από αυτά δεν θα συνέβαιναν».

Η επανεμφάνισή της στη σκηνή του Μπρόντγουεϊ, μετά την «ακύρωσή» της, είναι η πρώτη που συμβαίνει και πολλοί άνθρωποι στον χώρο, όπως και κάποιοι θεατρικοί παραγωγοί, δεν είδαν με καλό μάτι αυτή την επιστροφή. Η επίθεση και το διαδικτυακό μίσος εναντίον της έκανε άλλον ένα γύρο, με ειρωνικά σχόλια ότι μπορεί να της απονείμουν και το Νόμπελ Ειρήνης, αλλά κάποιοι έθεσαν ένα διαφορετικό ζήτημα: της άξιζε μια δεύτερη ευκαιρία;

Funny Girl: Το απροσδόκητο comeback της Λία Μισέλ Facebook Twitter
Η Μπάρμπρα Στράιζαντ στον ρόλο που της χάρισε το πολύτιμο αγαλματάκι των Όσκαρ το 1968.

Η ιδέα της δεύτερης ευκαιρίας στην Αμερική αποτελεί κεντρικό στοιχείο των προγραμμάτων αποκατάστασης και ανανέωσης, όπου υπάρχει μια βασική αρχή: οι άνθρωποι δεν είναι ποτέ το άθροισμα των χειρότερων λαθών τους. Κριτής όλων των ιστοριών δεν μπορεί να είναι μόνο τα σόσιαλ μίντια και αυτό το δείχνει η περίπτωση του Τζόνι Ντεπ, που μετά τις κατηγορίες από την πρώην σύζυγό του για κακοποίηση συνεχίζει την καριέρα του ακάθεκτος, η περίπτωση του Γουίλ Σμιθ, ο οποίος ζήτησε συγγνώμη στο YouTube αυτό το καλοκαίρι για το διαβόητο πλέον χαστούκι του στα Όσκαρ στον κωμικό Κρις Ροκ και συνεχίζει την καριέρα του. Στελέχη που έχουν κατηγορηθεί για διακρίσεις συνεχίζουν αλλού και επιτυχημένα τη διαδρομή τους, ωστόσο υπάρχουν πολλές αποχρώσεις σε αυτές τις «επιστροφές».

Υπάρχει μια γενική ατμόσφαιρα όπου, όπως έγραψε το «Atlantic», η «τοξικότητα» έχει γίνει λέξη της μόδας και φαίνεται ότι έχουμε δώσει στον εαυτό μας την άδεια να βγάλουμε από τη ζωή μας όποιον ενσαρκώνει κάτι τέτοιο –τελεία και παύλα–χωρίς καμία υποχρέωση συγχώρεσης. Θα πρέπει αυτοί οι άνθρωποι να φύγουν; Για πόσο καιρό; Αρκεί να πάρουν χρόνο για να σκεφτούν, ή θα πρέπει να κάνουν κάτι πιο συγκεκριμένο, πιο συντονισμένο, πιο δημόσιο; Τι οφείλουν σε αυτούς που υποτίθεται ότι πλήγωσαν; Τι οφείλουν, αν οφείλουν κάτι, στο κοινό;

Δεν υπάρχει εύκολη απάντηση, ούτε επιτυχημένη διαδικασία εξιλέωσης για τα δημόσια πρόσωπα. Η Λία Μισέλ έμαθε μόλις τώρα τι σημαίνει να είσαι ευάλωτη στη δημόσια σφαίρα αλλά και τι σημαίνει συμπεριφορά στο πλατό: «Σημαίνει όχι μόνο να πηγαίνεις και να κάνεις καλή δουλειά όταν η κάμερα γυρίζει, αλλά και όταν δεν γυρίζει. Και αυτό δεν ήταν πάντα το πιο σημαντικό πράγμα για μένα» είπε στους «Times».

Το κοινό και ίσως και οι συνάδελφοί της της δίνουν μια δεύτερη ευκαιρία, όχι μόνο να παλέψει με τον ρόλο και το «φάντασμα» της Μπάρμπαρα Στρέιζαντ, αλλά να αναμετρηθεί με τον ίδιο της τον εαυτό.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η «Χρυσή Εποχή»

Αποστολή στο Νόβι Σαντ / Κωνσταντίνος Ρήγος: «Ήθελα ένα υπέροχο πάρτι όπου όλοι είναι ευτυχισμένοι»

Στη νέα παράσταση του Κωνσταντίνου Ρήγου «Χρυσή Εποχή», μια συμπαραγωγή της ΕΛΣ με το Φεστιβάλ Χορού Βελιγραδίου, εικόνες από μια καριέρα 35 ετών μεταμορφώνονται ‒μεταδίδοντας τον ηλεκτρισμό και την ενέργειά τους‒ σε ένα ολόχρυσο ξέφρενο πάρτι.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
CHECK Απόπειρες για τη ζωή της: Ψάχνοντας την αλήθεια για τις υπέροχες, βασανισμένες γυναίκες και τις τραγικές εμπειρίες τους

Θέατρο / Η βάρβαρη εποχή που ζούμε σε μια παράσταση

Ο Μάρτιν Κριμπ στο «Απόπειρες για της ζωή της» που ανεβαίνει στο Θέατρο Θησείον σκιαγραφεί έναν κόσμο όπου κυριαρχεί ο πόλεμος, ο θάνατος, η καταπίεση, η τρομοκρατία, η φτώχεια, ο φασισμός, αλλά και ο έρωτας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
To νόημα τού να ανεβάζεις Πλάτωνα στην εποχή του ΤikTok

Άννα Κοκκίνου / To νόημα τού να ανεβάζεις το Συμπόσιο του Πλάτωνα στην εποχή του tinder

Η Άννα Κοκκίνου στη νέα της παράσταση αναμετριέται με το «Συμπόσιο» του Πλάτωνα και τις πολλαπλές όψεις του Έρωτα. Εξηγεί στη LiFO για ποιον λόγο επέλεξε να ανεβάσει το αρχαίο φιλοσοφικό κείμενο, πώς το προσέγγισε δραματουργικά και κατά πόσο παραμένουν διαχρονικά τα νοήματά του.
M. HULOT
«Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Θέατρο / «Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Η παράσταση TERAΣ διερευνά τις queer ταυτότητες και τα οικογενειακά τραύματα, μέσω της εμπειρίας της αναγκαστικής μετανάστευσης. Μπορεί τελικά ένα μέλος της ΛΟΑΤΚΙΑ+ κοινότητας να ζήσει ελεύθερα σε ένα μικρό νησί;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Αντώνης Αντωνόπουλος από μικρός είχε μια έλξη για τα νεκροταφεία ή Όλα είναι θέατρο αρκεί να στρέψεις το βλέμμα σου πάνω τους ή Η παράσταση «Τελευταία επιθυμία» είναι ένα τηλεφώνημα από τον άλλο κόσμο

Θέατρο / «Ας απολαύσουμε τη ζωή, γιατί μας περιμένει το σκοτάδι»

Ο Αντώνης Αντωνόπουλος, στη νέα του παράσταση «Τελευταία Επιθυμία», δημιουργεί έναν χώρο όπου ο χρόνος για λίγο παγώνει, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να συναντήσουμε τους νεκρούς αγαπημένους μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

Θέατρο / Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

«Δεν πηγαίνουμε ποτέ στη Μόσχα, όμως η επιθυμία γι’ αυτήν κυλάει διαρκώς μέσα μας» - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για τη sold-out παράσταση «Τρεις Αδελφές» του Τσέχοφ, σε σκηνοθεσία Μαρίας Μαγκανάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Θέμελης Γλυνάτσης: Ας ξεκινήσουμε με το να είμαστε πολύ πιο τολμηροί με τους ρόλους που δίνουμε στους νέους καλλιτέχνες, κι ας μην είναι τέλειοι

Θέατρο / Μια όπερα με πρωταγωνιστές παιδιά για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Μεταξύ χειροποίητων σκηνικών και σκέψεων γύρω από τη θρησκεία και την εξουσία, «Ο Κατακλυσμός του Νώε» δεν είναι άλλη μια παιδική παράσταση, αλλά ανοίγει χώρο σε κάτι μεγαλύτερο: στη δυνατότητα τα παιδιά να γίνουν οι αυριανοί δημιουργοί, όχι απλώς οι θεατές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ηow to resuscitate a dinosaur/ Έι, Romeo, πώς δίνεις το φιλί της ζωής σε έναν δεινόσαυρο;

Guest Editors / «Ο Καστελούτσι σκηνοθετεί μια υπόσχεση· και κάνει τέχνη εκκλησιαστική»

«Πέρασαν μέρες από την πρώτη μου επαφή με τη Βερενίκη. Μάντρωσα ένα κοπάδι σκέψεις» – ο Κυριάκος Χαρίτος γράφει για μια από τις πολυσυζητημένες παραστάσεις της σεζόν, που ανέβηκε στη Στέγη.
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Θέατρο / Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Ένα νέο, αλλιώτικο σύμπαν για τον «χορό» ξεδιπλώνεται από τις 3 έως τις 6 Απριλίου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, μέσα από τα πρωτοποριακά έργα τεσσάρων κορυφαίων Ελλήνων χορογράφων και του διεθνούς φήμης Damien Jalet.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κώστας Νικούλι

Θέατρο / «Μπορώ να καταλάβω το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος»

Ο 30χρονος Κώστας Νικούλι μιλά για την πορεία του μετά το «Ξενία» που του χάρισε το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού όταν ήταν ακόμα έφηβος, για το πόσο Έλληνας νιώθει, για την πρόκληση του να παίζει τρεις γκέι ρόλους και για το πόσο τον έχει αλλάξει το παιδί του.
M. HULOT
Μέσα στον θησαυρό με τις εμβληματικές φορεσιές της Δόρας Στράτου

Θέατρο / «Κάποτε έδιναν τις φορεσιές για έναν πλαστικό κουβά, που ήταν ό,τι πιο μοντέρνο»

Μια γνωριμία με τη μεγάλη κληρονομιά της Δόρας Στράτου μέσα από τον πλούτο αυθεντικών ενδυμάτων που δεν μπορούν να ξαναραφτούν σήμερα και συντηρούνται με μεγάλο κόπο, χάρη στην αφοσίωση και την εθελοντική προσφορά μιας ομάδας ανθρώπων που πιστεύουν και συνεχίζουν το όραμά της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Οι Αθηναίοι / Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Ανατρέποντας πολλά από τα στερεότυπα που συνοδεύουν τους ανθρώπους με αναπηρία, η Βασιλική Δρίβα περιγράφει τις δυσκολίες που αντιμετώπισε αλλά και τις χαρές, και μπορεί πλέον να δηλώνει, έστω δειλά, πως είναι ηθοποιός. Είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ξαναγράφοντας τον Ίψεν

Θέατρο / Ο Ίψεν στον Πειραιά, στο μουράγιο

«Δεν είναι εύκολο να είσαι ασυμβίβαστη. Όπως δεν είναι εύκολο να ξαναγράφεις τον Ίψεν» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Εχθρός του λαού» σε διασκευή και σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Βασιλακόπουλου.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Lifo Videos / «Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Η ηθοποιός Παρασκευή Δουρουκλάκη μιλά για την εμπειρία της με τον Πέτερ Στάιν, τις προσωπικές της μάχες με το άγχος και την κατάθλιψη, καθώς και για το θέατρο ως διέξοδο από αυτές.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Θέατρο / Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Από τον ρόλο της Μάσα στην πραγματική ζωή, από το Ηράκλειο όπου μεγάλωσε μέχρι τη ζωή με τους ανθρώπους του θεάτρου, από τον φόβο στην ελευθερία, η ζωή της Μαρίας Σκουλά είναι ένας δρόμος μακρύς και δύσκολος που όμως την οδήγησε σε κάτι δυνατό και φωτεινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Θέατρο / Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Μέσα από την εναλλαγή αφηγήσεων, εμπειριών, αναπαραστάσεων, χορού, βίντεο και ήχου, η παράσταση του Γιώργου Βαλαή αναδεικνύει τις διαφορές αλλά και τις συνδέσεις που υπάρχουν μεταξύ των δυο διαφορετικών γενεών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ