Θέατρο / Η αγωνία της γνώσηςΤο ελάχιστο της ουσιαστικής γνώσης καθώς και τη συμβατική αξιοποίηση των αισθητηριακών οργάνων θα επιχειρήσουν να αναδείξουν ο χορογράφος Antonio Ruz και η ομάδα του. Facebook Twitter ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΤΙΝΑ ΚΑΛΤΑΚΗ 10.7.2013 | 17:54 10.7.2013 | 17:54 Facebook Twitter E-mail 0 Facebook Twitter Διαβάστε για την παράσταση του Antonio Ruz στον city guide του LiFO.gr. Facebook Twitter E-mail 0 ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ Για να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα στο email σας μια επιλογή από τα καλύτερα άρθρα του lifo.gr ΕΓΓΡΑΦΗ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΛΑΔΑΤροχαίο στη Λεωφόρο Συγγρού: Αυτοκίνητο παρέσυρε και σκότωσε πεζό – Παραδόθηκε η οδηγός ΕΛΛΑΔΑΚαιρός: «Κίτρινη προειδοποίηση» για χιόνια σε 3 περιοχές τις επόμενες ώρες - Νέοι χάρτες ΔΙΕΘΝΗΤι είναι η «τεχνική του fake χλοοτάπητα, Astroturfing» που ανέδειξε η υπόθεση Λάιβλι - Μπαλντόνι ΔΙΕΘΝΗΣυντριβή επιβατικού αεροσκάφους στο Καζακστάν - Βίντεο ντοκουμέντο ΕΛΛΑΔΑΜελομακάρονα, κουραμπιέδες και κοκαΐνη στα λύματα της Αττικής ΔΙΕΘΝΗΔυστοπία στη Νέα Υόρκη: Γυναίκα καιγόταν ζωντανή στο μετρό και οι περαστικοί τραβούσαν βίντεο ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Θέατρο / «Ζούμε σε καιρούς φλυαρίας· έχουμε ανάγκη τη σιωπή του θεάτρου»Άφησε τη δικηγορία για το θέατρο, δεν εγκατέλειψε ποτέ τη Θεσσαλονίκη για την Αθήνα. Ο ιδιαίτερα παραγωγικός συγγραφέας Άκης Δήμου μιλά για τη Λούλα Αναγνωστάκη που τον ενέπνευσε, και για μια πόλη όπου η ζωή τελειώνει στην προκυμαία, δίχως να βρίσκει διαφυγή στο λιμάνι της.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 24.12.2024 Θέατρο / Επιστροφή στο σπίτι της γιαγιάς: Ένα θεατρικό τσουνάμι αναμνήσεωνΟ νεαρός σκηνοθέτης Δημήτρης Χαραλαμπόπουλος ανεβάζει στην Πειραματική του Εθνικού το «ΜΑ ΓΚΡΑΝ'ΜΑ», μια ευαίσθητη σκηνική σύνθεση, αφιερωμένη στη σιωπηλή ηρωίδα της οικογενειακής ιστορίας μας.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 22.12.2024 Όπερα / Η Δανάη Κοντόρα δεν έχει τη συνήθη πόζα και το attitude των σοπράνοΗ Ελληνίδα υψίφωνος χαίρεται που επιτέλους, για πρώτη φορά, θα τραγουδήσει μπροστά στη γιαγιά της, στην αναβίωση της «Μποέμ» του Πουτσίνι στην Εθνική Λυρική Σκηνή.ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ 21.12.2024 Απώλειες / Δημήτρης Ήμελλος (1967-2024): Ένας αφοσιωμένος ηθοποιός της εποχής μας«Τη δουλειά αυτή την έκανα για να την απολαύσω, όχι σαν μόχθο, ούτε την έκανα για να μαζέψω χρήματα», έλεγε. Ο εξαιρετικός αυτός ηθοποιός πέθανε από καρκίνο σε ηλικία 57 ετών.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 16.12.2024 Θέατρο / Σοφία Χιλλ - Κωνσταντίνος Χατζής: Μια θεατρική μουσική ιστορία με πιάνο και φωνήΟι δύο καλλιτέχνες ξαναδιαβάζουν στο Faust τραγούδια από το ελληνικό και ξένο ρεπερτόριο σαν μια «θεατρική» παρτιτούρα.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 16.12.2024 Θέατρο / Τα τρένα που περνούν (και δεν ξαναγυρνούν)Το «Blue Train» που ζωγράφισε ο κεντρικός ήρωας του Γεράσιμου Ευαγγελάτου στα νιάτα του έχει τώρα μετατραπεί σε ένα βουνό από παλιοσίδερα.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 16.12.2024 Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Νένα Μεντή: «Πάντα κοιτούσα να μην κάνω τίποτα με ευκολίες»Hθοποιός. Γεννήθηκε στην Κυψέλη, ζει στην πλατεία Αμερικής.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 13.12.2024 Θέατρο / «Ματαρόα στον ορίζοντα»: Ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάστασηΣτην πολυεπίπεδη νέα παραγωγή της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ, λόγος, μουσική και σκηνική δράση συνυπάρχουν ισάξια και συνεισφέρουν από κοινού στην αφήγηση των επίδοξων ταξιδιωτών ενός ουτοπικού πλοίου.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 12.12.2024 Θέατρο / Video art στο ελληνικό θέατρο: Έχει αντικαταστήσει τη σκηνογραφία;Λειτουργεί το βίντεο ανταγωνιστικά με τη σκηνογραφία και τη σκηνική δράση ή αποτελεί προέκταση του εθισμού μας στην οθόνη των κινητών μας; Οι γιγαντοοθόνες είναι θεμιτές στην Επίδαυρο ή καταργούν τον λόγο και τον ηθοποιό; Πώς φτάσαμε από τη video art στα stage LED screens; Τρεις video artists, τρεις σκηνοθέτες και ένας σκηνογράφος καταθέτουν τις εμπειρίες τους.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 11.12.2024 Θέατρο / Έχει πανσέληνο απόψε κι είναι ωραίαΗ Λένα Κιτσοπούλου στήνει ένα νέο, γοητευτικό σύμπαν για την «Ορέστεια του Στρίντμπεργκ» στο θέατρο Άνεσις.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 9.12.2024 Οι Αθηναίοι / «Έχω αισθανθεί να απειλούμαι τη μέρα, όχι δουλεύοντας τη νύχτα»Οκτάνα, Επίδαυρος, ΚΘΒΕ, Πέγκυ Ζήνα, Εθνικό, Λυρική, «Brokeback Mountain» και «Ρωμαίος και Ιουλιέτα». Ως χορογράφος και σκηνοθέτης, ο Κωνσταντίνος Ρήγος έχει κάνει τα πάντα. Και παρότι έχει αρκετούς haters, νιώθει ότι αυτοί που τον καταλαβαίνουν είναι πολύ περισσότεροι.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ 7.12.2024 Θέατρο / «Η βία επιστρέφει πάντοτε σ’ αυτόν που την ξεκίνησε»Η Ζωή Χατζηαντωνίου σκηνοθετεί τη «Μέρα της Φούστας», μια παράσταση κατά του σεξισμού, με τη Θεοδώρα Τζήμου στον ρόλο της καθηγήτριας μιας τάξης με παραβατικούς μαθητές.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 5.12.2024 Χορός / «Δεν βλέπω τον εαυτό μου ως έναν μαύρο χορευτή μπαλέτου αλλά ως έναν χορευτή καταρχάς» Λίγο πριν εμφανιστεί ως Μπαζίλιο στον «Δον Κιχώτη» της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, ο κορυφαίος κουβανικής καταγωγής χορευτής Οσιέλ Γκουνεό –έχει λάβει πολλά βραβεία, έχει επίσης εμφανιστεί στο Θέατρο Μπολσόι της Μόσχας, στην Όπερα του Παρισιού, στο Λίνκολν Σέντερ της Νέας Υόρκης και στο Ελίζιουμ του Λονδίνου– μιλά για την προσωπική του πορεία στον χορό και τις εμπειρίες που αποκόμισε, ενώ δηλώνει λάτρης της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας.ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ 4.12.2024 Οι Αθηναίοι / Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»Ηθοποιός, σκηνοθέτις, ακατάτακτη και αγαπημένη του κοινού, η Σμαράγδα Καρύδη θυμάται πως ανέκαθεν ήθελε το σύμπαν, χωρίς να περιορίζεται. Στον απολογισμό της μέχρι τώρα πορείας της, ως η Αθηναία της εβδομάδας, καταλήγει πως, ούτως ή άλλως, «στο τέλος ανήκεις εκεί που μπορείς να φτάσεις», ενώ δηλώνει πως πάντα θα επιλέγει συνειδητά να συντάσσεται με τη χαρά.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 1.12.2024 Θέατρο / «Λεωφορείο» δίχως φρέναΟ Δημήτρης Καραντζάς ανεβάζει το «Λεωφορείο ο Πόθος» του Τενεσί Ουίλιαμς ερμηνεύοντας τον «πόλεμο» της Μπλανς Ντιμπουά και του Στάνλεϊ Κοβάλσκι με όρους υλικούς, «πραγματικούς», σχεδόν κυριολεκτικούς.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 30.11.2024 Θέατρο / Ο «Τελευταίος Ασπροκόρακας» και η χαμένη τιμή της άρχουσας τάξηςΈνα έργο για το αφήγημα των προγόνων, την ανθρωποφαγία, την πείνα για κοινωνική επικράτηση, την εξόντωση των συναισθημάτων, επίκαιρο μετά από 80 χρόνια.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 26.11.2024 Θέατρο / Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεταιΠώς διαβάζουμε σήμερα τον «Γυάλινο Κόσμο» του Τενεσί Oυίλιαμς; Στην παράσταση του Θεάτρου Τέχνης ο Antonio Latella προσφέρει μια «άλλη» Λόρα που ορθώνει το ανάστημά της ενάντια στο κυρίαρχο αφήγημα περί επαγγελματικής ανέλιξης, πλουτισμού και γαμήλιας ευτυχίας.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 25.11.2024 Οι Αθηναίοι / «Ξεκίνησα να κάνω χιούμορ για να μην τρώω ξύλο στο σχολείο»Με την κωμωδία της, η Χρύσα Κατσαρίνη δεν θέλει να αλλάξει τον κόσμο. Και η ζωή της έχει μάθει ότι είναι σκληρό καρύδι. Η Αθηναία της εβδομάδας έρχεται σύντομα στη LiFO με νέα σειρά vidcast.M. HULOT 23.11.2024 Θέατρο / Έχει βάθος η Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α. του σήμερα; Ο γυναικείος μονόλογος της Κιτσοπούλου, που πριν από δεκαπέντε χρόνια καταχειροκροτήθηκε με τη Μαρία Πρωτόπαππα, ενσαρκώνεται σήμερα από τη Μαρία Σολωμού και προωθείται με διαφορετικό τρόπο.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 21.11.2024 Θέατρο / Ο Οδυσσέας δεν έχει πια όρεξη για φιλιά «Μάθε με να φεύγω»: Κωμωδία, ποίηση και ψυχανάλυση συναντιούνται στο συγκινητικά «λοξό» κείμενο του Άκη Δήμου που βρίσκει αποθεωτική μεταχείριση στα χέρια του Γιάννη Σκουρλέτη και των ηθοποιών του.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 15.11.2024 σχόλια Συνδεθείτε για να σχολιάσετε
ΔΙΕΘΝΗΤι είναι η «τεχνική του fake χλοοτάπητα, Astroturfing» που ανέδειξε η υπόθεση Λάιβλι - Μπαλντόνι
Θέατρο / «Ζούμε σε καιρούς φλυαρίας· έχουμε ανάγκη τη σιωπή του θεάτρου»Άφησε τη δικηγορία για το θέατρο, δεν εγκατέλειψε ποτέ τη Θεσσαλονίκη για την Αθήνα. Ο ιδιαίτερα παραγωγικός συγγραφέας Άκης Δήμου μιλά για τη Λούλα Αναγνωστάκη που τον ενέπνευσε, και για μια πόλη όπου η ζωή τελειώνει στην προκυμαία, δίχως να βρίσκει διαφυγή στο λιμάνι της.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 24.12.2024
Θέατρο / Επιστροφή στο σπίτι της γιαγιάς: Ένα θεατρικό τσουνάμι αναμνήσεωνΟ νεαρός σκηνοθέτης Δημήτρης Χαραλαμπόπουλος ανεβάζει στην Πειραματική του Εθνικού το «ΜΑ ΓΚΡΑΝ'ΜΑ», μια ευαίσθητη σκηνική σύνθεση, αφιερωμένη στη σιωπηλή ηρωίδα της οικογενειακής ιστορίας μας.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 22.12.2024
Όπερα / Η Δανάη Κοντόρα δεν έχει τη συνήθη πόζα και το attitude των σοπράνοΗ Ελληνίδα υψίφωνος χαίρεται που επιτέλους, για πρώτη φορά, θα τραγουδήσει μπροστά στη γιαγιά της, στην αναβίωση της «Μποέμ» του Πουτσίνι στην Εθνική Λυρική Σκηνή.ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ 21.12.2024
Απώλειες / Δημήτρης Ήμελλος (1967-2024): Ένας αφοσιωμένος ηθοποιός της εποχής μας«Τη δουλειά αυτή την έκανα για να την απολαύσω, όχι σαν μόχθο, ούτε την έκανα για να μαζέψω χρήματα», έλεγε. Ο εξαιρετικός αυτός ηθοποιός πέθανε από καρκίνο σε ηλικία 57 ετών.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 16.12.2024
Θέατρο / Σοφία Χιλλ - Κωνσταντίνος Χατζής: Μια θεατρική μουσική ιστορία με πιάνο και φωνήΟι δύο καλλιτέχνες ξαναδιαβάζουν στο Faust τραγούδια από το ελληνικό και ξένο ρεπερτόριο σαν μια «θεατρική» παρτιτούρα.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 16.12.2024
Θέατρο / Τα τρένα που περνούν (και δεν ξαναγυρνούν)Το «Blue Train» που ζωγράφισε ο κεντρικός ήρωας του Γεράσιμου Ευαγγελάτου στα νιάτα του έχει τώρα μετατραπεί σε ένα βουνό από παλιοσίδερα.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 16.12.2024
Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Νένα Μεντή: «Πάντα κοιτούσα να μην κάνω τίποτα με ευκολίες»Hθοποιός. Γεννήθηκε στην Κυψέλη, ζει στην πλατεία Αμερικής.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 13.12.2024
Θέατρο / «Ματαρόα στον ορίζοντα»: Ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάστασηΣτην πολυεπίπεδη νέα παραγωγή της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ, λόγος, μουσική και σκηνική δράση συνυπάρχουν ισάξια και συνεισφέρουν από κοινού στην αφήγηση των επίδοξων ταξιδιωτών ενός ουτοπικού πλοίου.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 12.12.2024
Θέατρο / Video art στο ελληνικό θέατρο: Έχει αντικαταστήσει τη σκηνογραφία;Λειτουργεί το βίντεο ανταγωνιστικά με τη σκηνογραφία και τη σκηνική δράση ή αποτελεί προέκταση του εθισμού μας στην οθόνη των κινητών μας; Οι γιγαντοοθόνες είναι θεμιτές στην Επίδαυρο ή καταργούν τον λόγο και τον ηθοποιό; Πώς φτάσαμε από τη video art στα stage LED screens; Τρεις video artists, τρεις σκηνοθέτες και ένας σκηνογράφος καταθέτουν τις εμπειρίες τους.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 11.12.2024
Θέατρο / Έχει πανσέληνο απόψε κι είναι ωραίαΗ Λένα Κιτσοπούλου στήνει ένα νέο, γοητευτικό σύμπαν για την «Ορέστεια του Στρίντμπεργκ» στο θέατρο Άνεσις.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 9.12.2024
Οι Αθηναίοι / «Έχω αισθανθεί να απειλούμαι τη μέρα, όχι δουλεύοντας τη νύχτα»Οκτάνα, Επίδαυρος, ΚΘΒΕ, Πέγκυ Ζήνα, Εθνικό, Λυρική, «Brokeback Mountain» και «Ρωμαίος και Ιουλιέτα». Ως χορογράφος και σκηνοθέτης, ο Κωνσταντίνος Ρήγος έχει κάνει τα πάντα. Και παρότι έχει αρκετούς haters, νιώθει ότι αυτοί που τον καταλαβαίνουν είναι πολύ περισσότεροι.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ 7.12.2024
Θέατρο / «Η βία επιστρέφει πάντοτε σ’ αυτόν που την ξεκίνησε»Η Ζωή Χατζηαντωνίου σκηνοθετεί τη «Μέρα της Φούστας», μια παράσταση κατά του σεξισμού, με τη Θεοδώρα Τζήμου στον ρόλο της καθηγήτριας μιας τάξης με παραβατικούς μαθητές.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 5.12.2024
Χορός / «Δεν βλέπω τον εαυτό μου ως έναν μαύρο χορευτή μπαλέτου αλλά ως έναν χορευτή καταρχάς» Λίγο πριν εμφανιστεί ως Μπαζίλιο στον «Δον Κιχώτη» της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, ο κορυφαίος κουβανικής καταγωγής χορευτής Οσιέλ Γκουνεό –έχει λάβει πολλά βραβεία, έχει επίσης εμφανιστεί στο Θέατρο Μπολσόι της Μόσχας, στην Όπερα του Παρισιού, στο Λίνκολν Σέντερ της Νέας Υόρκης και στο Ελίζιουμ του Λονδίνου– μιλά για την προσωπική του πορεία στον χορό και τις εμπειρίες που αποκόμισε, ενώ δηλώνει λάτρης της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας.ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ 4.12.2024
Οι Αθηναίοι / Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»Ηθοποιός, σκηνοθέτις, ακατάτακτη και αγαπημένη του κοινού, η Σμαράγδα Καρύδη θυμάται πως ανέκαθεν ήθελε το σύμπαν, χωρίς να περιορίζεται. Στον απολογισμό της μέχρι τώρα πορείας της, ως η Αθηναία της εβδομάδας, καταλήγει πως, ούτως ή άλλως, «στο τέλος ανήκεις εκεί που μπορείς να φτάσεις», ενώ δηλώνει πως πάντα θα επιλέγει συνειδητά να συντάσσεται με τη χαρά.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 1.12.2024
Θέατρο / «Λεωφορείο» δίχως φρέναΟ Δημήτρης Καραντζάς ανεβάζει το «Λεωφορείο ο Πόθος» του Τενεσί Ουίλιαμς ερμηνεύοντας τον «πόλεμο» της Μπλανς Ντιμπουά και του Στάνλεϊ Κοβάλσκι με όρους υλικούς, «πραγματικούς», σχεδόν κυριολεκτικούς.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 30.11.2024
Θέατρο / Ο «Τελευταίος Ασπροκόρακας» και η χαμένη τιμή της άρχουσας τάξηςΈνα έργο για το αφήγημα των προγόνων, την ανθρωποφαγία, την πείνα για κοινωνική επικράτηση, την εξόντωση των συναισθημάτων, επίκαιρο μετά από 80 χρόνια.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 26.11.2024
Θέατρο / Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεταιΠώς διαβάζουμε σήμερα τον «Γυάλινο Κόσμο» του Τενεσί Oυίλιαμς; Στην παράσταση του Θεάτρου Τέχνης ο Antonio Latella προσφέρει μια «άλλη» Λόρα που ορθώνει το ανάστημά της ενάντια στο κυρίαρχο αφήγημα περί επαγγελματικής ανέλιξης, πλουτισμού και γαμήλιας ευτυχίας.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 25.11.2024
Οι Αθηναίοι / «Ξεκίνησα να κάνω χιούμορ για να μην τρώω ξύλο στο σχολείο»Με την κωμωδία της, η Χρύσα Κατσαρίνη δεν θέλει να αλλάξει τον κόσμο. Και η ζωή της έχει μάθει ότι είναι σκληρό καρύδι. Η Αθηναία της εβδομάδας έρχεται σύντομα στη LiFO με νέα σειρά vidcast.M. HULOT 23.11.2024
Θέατρο / Έχει βάθος η Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α. του σήμερα; Ο γυναικείος μονόλογος της Κιτσοπούλου, που πριν από δεκαπέντε χρόνια καταχειροκροτήθηκε με τη Μαρία Πρωτόπαππα, ενσαρκώνεται σήμερα από τη Μαρία Σολωμού και προωθείται με διαφορετικό τρόπο.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 21.11.2024
Θέατρο / Ο Οδυσσέας δεν έχει πια όρεξη για φιλιά «Μάθε με να φεύγω»: Κωμωδία, ποίηση και ψυχανάλυση συναντιούνται στο συγκινητικά «λοξό» κείμενο του Άκη Δήμου που βρίσκει αποθεωτική μεταχείριση στα χέρια του Γιάννη Σκουρλέτη και των ηθοποιών του.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 15.11.2024
σχόλια