Οι σχέσεις στη σκηνή

Οι σχέσεις στη σκηνή Facebook Twitter
0
Τι πραγματεύεται το έργο στο οποίο πρωταγωνιστείτε τώρα;

Καυτηριάζει τις συζυγικές σχέσεις. Είναι μια βραδιά που τρεις γυναίκες ανακαλύπτουν πως όσα γνωρίζουν μέχρι σήμερα στη ζωή τους δεν ισχύουν. Η καλή οικογένεια, χωρίς προβλήματα, δεν υπάρχει. Αντιθέτως, έχουν πάρα πολλά θέματα να λύσουν με τους συζύγους τους και η σχέση τους βρίσκεται σε μεγάλη ανισορροπία. Μέσα σε όλες αυτές τις αποκαλύψεις, που γίνο- νται με πολύ χιούμορ, οι άντρες κλείνονται κατά λάθος μέσα στον καταψύκτη στο υπόγειο του σπιτιού. Κάποια στιγμή, οι γυναίκες το αντιλαμβάνονται και τότε δημιουργείται το δίλημμα: να τους βγάλουν έξω ή να τους καταψύξουν;

Πώς θα περιέγραφες την ηρωίδα που ενσαρκώνεις;

Πρόκειται για μια γυναίκα πολύ καλών προθέσεων, ελαφρώς αγαθή, καθόλου καχύποπτη, που θέλει να βλέπει τα πάντα θετικά. Είναι παντρεμένη με κάποιον που φέρει αποχρώσεις ενδείξεις γκέι, όμως θέλει πολύ να κάνει ένα παιδί. Όπως καταλαβαίνεις, είναι ιδιαίτερα πνιγμένη από την όλη κατάσταση.

Σε έχει εκφράσει αυτός ο ρόλος; Έχεις νιώσει ποτέ πνιγμένη σαν την ηρωίδα;

Είμαστε τελείως διαφορετικές. Εκείνη είναι λίγο αφελής και δεν έχει δύναμη να βγει από μια κατάσταση που την πιέζει. Βρίσκεται σε μια θέση υποδεέστερη οικονομικά από του άνδρα της και δεν παίρνει απόφαση να φύγει. Εγώ θα αντιδρούσα τελείως διαφορετικά. Προτιμώ τις ριζικές λύσεις.

Σε μια σχέση που πηγαίνει «στραβά», ποιος πιστεύεις πως φταίει; Πώς σχολιάζεις τη διαμάχη μεταξύ των δύο φύλων;

Και οι δυο φταίνε. Ο ένας μπορεί να κάνει λάθη και ο άλλος να τα ανέχεται. Κανείς δεν είναι άμοιρος ευθυνών. Η διαμάχη των φύλων είναι πολύπλευρο και καθημερινό φαινόμενο. Σημασία έχει μια σχέση να τη δουλεύεις, να μην την αφήνεις στην τύχη της, να μην αφήσεις την καθημερινότητα να την τσαλαπατήσει.

Η κωμωδία λέει αλήθειες; Και αν ναι, είναι ο καλύτερος τρόπος να ειπωθούν ή ο πιο ανάλαφρος, ο πιο επιδερμικός;

Το θέατρο λέει αλήθειες. Το πώς θα τις πει εξαρτάται από το έργο. Οι αλήθειες που λέγονται με χιούμορ πιθανόν να πονούν περισσότερο. Τις βλέπεις μέσα από αυτή την ανάλαφρη πλευρά, αλλά σκεπτόμενος έπειτα ότι και στη δική σου ζωή συμβαίνουν όλα αυτά, ίσως τελικά να μην είναι τόσο επιδερμικό όσο φαντάζει.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Θέλω οι χορευτές να επιστρατεύουν τη φαντασία τους, όχι να εκτελούν απλώς μια κίνηση»

Portraits 2025 / Ο γαλήνιος και ανησυχητικός χορός του Χρήστου Παπαδόπουλου

Εδώ και δέκα χρόνια ο Χρήστος Παπαδόπουλος χορογραφεί εικόνες γαλήνιες ή ανησυχητικές, με το μινιμαλιστικό του λεξιλόγιο να εκφράζει τη δύναμη της ανθρώπινης επαφής, την προσωπική ελευθερία στη συνθήκη της κοινής εμπειρίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζαβαλάς Καρούσος: Η θυελλώδης ζωή του ηθοποιού που είπε πρώτος το περίφημο «στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις»

Πέθανε Σαν Σήμερα / Τζαβαλάς Καρούσος: Ο ηθοποιός που είπε πρώτος το περίφημο «στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις»

Ηθοποιός, μεταφραστής, αγωνιστής της αριστεράς, ο Τζαβαλάς Καρούσος που πέθανε σαν σήμερα το 1969 είχε ως στόχο του τη βελτίωση της ζωής των συνανθρώπων του και τη δικαίωση του καθημερινού τους μόχθου μέσα από τον σοσιαλισμό.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Το "δημοφιλής" είναι ό,τι πιο προσβλητικό έχουν πει για μένα»

Portraits 2025 / Η Ελένη Ράντου κάνει το πάρτυ της ζωής της. Και στο τέλος ξεσπά σε λυγμούς.

Με την παράσταση-φαινόμενο «Το πάρτυ της ζωής μου» η Ελένη Ράντου ξετυλίγει με χιούμορ και αφοπλιστική ειλικρίνεια πενήντα χρόνια «τραυμάτων» με φόντο τη μεταπολιτευτική Ελλάδα και αναζητά τους λόγους που αξίζει να ζεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Νεφέλη Θεοδότου είναι ο λόγος που όλο το ελληνικό TikTok χόρευε Φουρέιρα το 2024

Portraits 2025 / Η Νεφέλη Θεοδότου είναι ο λόγος που όλο το ελληνικό TikTok χόρευε Φουρέιρα το 2024

Η χορογράφος και στενή συνεργάτιδα της Ελένης Φουρέιρα, αφού έφτιαξε την πιο viral χορογραφία της χρονιάς για το «Αριστούργημα», αποφάσισε να δοκιμαστεί και στη συναυλία της Άννας Βίσση στο Καλλιμάρμαρο. Και ναι, πήγε καλά αυτό.
ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ
Άκης Δήμου

Θέατρο / «Ζούμε σε καιρούς φλυαρίας· έχουμε ανάγκη τη σιωπή του θεάτρου»

Άφησε τη δικηγορία για το θέατρο, δεν εγκατέλειψε ποτέ τη Θεσσαλονίκη για την Αθήνα. Ο ιδιαίτερα παραγωγικός συγγραφέας Άκης Δήμου μιλά για τη Λούλα Αναγνωστάκη που τον ενέπνευσε, και για μια πόλη όπου η ζωή τελειώνει στην προκυμαία, δίχως να βρίσκει διαφυγή στο λιμάνι της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Επιστροφή στο σπίτι της γιαγιάς: Ένα θεατρικό τσουνάμι αναμνήσεων

Θέατρο / Επιστροφή στο σπίτι της γιαγιάς: Ένα θεατρικό τσουνάμι αναμνήσεων

Ο νεαρός σκηνοθέτης Δημήτρης Χαραλαμπόπουλος ανεβάζει στην Πειραματική του Εθνικού το «ΜΑ ΓΚΡΑΝ'ΜΑ», μια ευαίσθητη σκηνική σύνθεση, αφιερωμένη στη σιωπηλή ηρωίδα της οικογενειακής ιστορίας μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Ματαρόα στον ορίζοντα»: Φέρνοντας ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάσταση

Θέατρο / «Ματαρόα στον ορίζοντα»: Ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάσταση

Στην πολυεπίπεδη νέα παραγωγή της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ, λόγος, μουσική και σκηνική δράση συνυπάρχουν ισάξια και συνεισφέρουν από κοινού στην αφήγηση των επίδοξων ταξιδιωτών ενός ουτοπικού πλοίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το video art στο ελληνικό θέατρο

Θέατρο / Video art στο ελληνικό θέατρο: Έχει αντικαταστήσει τη σκηνογραφία;

Λειτουργεί το βίντεο ανταγωνιστικά με τη σκηνογραφία και τη σκηνική δράση ή αποτελεί προέκταση του εθισμού μας στην οθόνη των κινητών μας; Οι γιγαντοοθόνες είναι θεμιτές στην Επίδαυρο ή καταργούν τον λόγο και τον ηθοποιό; Πώς φτάσαμε από τη video art στα stage LED screens; Τρεις video artists, τρεις σκηνοθέτες και ένας σκηνογράφος καταθέτουν τις εμπειρίες τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κωνσταντίνος Ρήγος

Οι Αθηναίοι / «Έχω αισθανθεί να απειλούμαι τη μέρα, όχι δουλεύοντας τη νύχτα»

Οκτάνα, Επίδαυρος, ΚΘΒΕ, Πέγκυ Ζήνα, Εθνικό, Λυρική, «Brokeback Mountain» και «Ρωμαίος και Ιουλιέτα». Ως χορογράφος και σκηνοθέτης, ο Κωνσταντίνος Ρήγος έχει κάνει τα πάντα. Και παρότι έχει αρκετούς haters, νιώθει ότι αυτοί που τον καταλαβαίνουν είναι πολύ περισσότεροι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Οσιέλ Γκουνεό: «Είμαι πρώτα χορευτής και μετά μαύρος»

Χορός / «Δεν βλέπω τον εαυτό μου ως έναν μαύρο χορευτή μπαλέτου αλλά ως έναν χορευτή καταρχάς»

Λίγο πριν εμφανιστεί ως Μπαζίλιο στον «Δον Κιχώτη» της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, ο κορυφαίος κουβανικής καταγωγής χορευτής Οσιέλ Γκουνεό –έχει λάβει πολλά βραβεία, έχει επίσης εμφανιστεί στο Θέατρο Μπολσόι της Μόσχας, στην Όπερα του Παρισιού, στο Λίνκολν Σέντερ της Νέας Υόρκης και στο Ελίζιουμ του Λονδίνου– μιλά για την προσωπική του πορεία στον χορό και τις εμπειρίες που αποκόμισε, ενώ δηλώνει λάτρης της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Οι Αθηναίοι / Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Ηθοποιός, σκηνοθέτις, ακατάτακτη και αγαπημένη του κοινού, η Σμαράγδα Καρύδη θυμάται πως ανέκαθεν ήθελε το σύμπαν, χωρίς να περιορίζεται. Στον απολογισμό της μέχρι τώρα πορείας της, ως η Αθηναία της εβδομάδας, καταλήγει πως, ούτως ή άλλως, «στο τέλος ανήκεις εκεί που μπορείς να φτάσεις», ενώ δηλώνει πως πάντα θα επιλέγει συνειδητά να συντάσσεται με τη χαρά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ