Οι σχέσεις στη σκηνή

Οι σχέσεις στη σκηνή Facebook Twitter
0
Τι πραγματεύεται το έργο στο οποίο πρωταγωνιστείτε τώρα;

Καυτηριάζει τις συζυγικές σχέσεις. Είναι μια βραδιά που τρεις γυναίκες ανακαλύπτουν πως όσα γνωρίζουν μέχρι σήμερα στη ζωή τους δεν ισχύουν. Η καλή οικογένεια, χωρίς προβλήματα, δεν υπάρχει. Αντιθέτως, έχουν πάρα πολλά θέματα να λύσουν με τους συζύγους τους και η σχέση τους βρίσκεται σε μεγάλη ανισορροπία. Μέσα σε όλες αυτές τις αποκαλύψεις, που γίνο- νται με πολύ χιούμορ, οι άντρες κλείνονται κατά λάθος μέσα στον καταψύκτη στο υπόγειο του σπιτιού. Κάποια στιγμή, οι γυναίκες το αντιλαμβάνονται και τότε δημιουργείται το δίλημμα: να τους βγάλουν έξω ή να τους καταψύξουν;

Πώς θα περιέγραφες την ηρωίδα που ενσαρκώνεις;

Πρόκειται για μια γυναίκα πολύ καλών προθέσεων, ελαφρώς αγαθή, καθόλου καχύποπτη, που θέλει να βλέπει τα πάντα θετικά. Είναι παντρεμένη με κάποιον που φέρει αποχρώσεις ενδείξεις γκέι, όμως θέλει πολύ να κάνει ένα παιδί. Όπως καταλαβαίνεις, είναι ιδιαίτερα πνιγμένη από την όλη κατάσταση.

Σε έχει εκφράσει αυτός ο ρόλος; Έχεις νιώσει ποτέ πνιγμένη σαν την ηρωίδα;

Είμαστε τελείως διαφορετικές. Εκείνη είναι λίγο αφελής και δεν έχει δύναμη να βγει από μια κατάσταση που την πιέζει. Βρίσκεται σε μια θέση υποδεέστερη οικονομικά από του άνδρα της και δεν παίρνει απόφαση να φύγει. Εγώ θα αντιδρούσα τελείως διαφορετικά. Προτιμώ τις ριζικές λύσεις.

Σε μια σχέση που πηγαίνει «στραβά», ποιος πιστεύεις πως φταίει; Πώς σχολιάζεις τη διαμάχη μεταξύ των δύο φύλων;

Και οι δυο φταίνε. Ο ένας μπορεί να κάνει λάθη και ο άλλος να τα ανέχεται. Κανείς δεν είναι άμοιρος ευθυνών. Η διαμάχη των φύλων είναι πολύπλευρο και καθημερινό φαινόμενο. Σημασία έχει μια σχέση να τη δουλεύεις, να μην την αφήνεις στην τύχη της, να μην αφήσεις την καθημερινότητα να την τσαλαπατήσει.

Η κωμωδία λέει αλήθειες; Και αν ναι, είναι ο καλύτερος τρόπος να ειπωθούν ή ο πιο ανάλαφρος, ο πιο επιδερμικός;

Το θέατρο λέει αλήθειες. Το πώς θα τις πει εξαρτάται από το έργο. Οι αλήθειες που λέγονται με χιούμορ πιθανόν να πονούν περισσότερο. Τις βλέπεις μέσα από αυτή την ανάλαφρη πλευρά, αλλά σκεπτόμενος έπειτα ότι και στη δική σου ζωή συμβαίνουν όλα αυτά, ίσως τελικά να μην είναι τόσο επιδερμικό όσο φαντάζει.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Mάνα Κουράγιο στο Εθνικό: Πόσο «κουράγιο» πια;

Θέατρο / Mάνα Κουράγιο στο Εθνικό: Πόσο «κουράγιο» πια;

Mια επιμελής εικονογράφηση του μπρεχτικού αριστουργήματος εκτυλίσσεται ενώπιόν μας, χωρίς να δονείται από καμία εσωτερική αναγκαιότητα - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση που σκηνοθετεί ο Στάθης Λιβαθινός.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Βαρόνος “Φ”»: Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης

Θέατρο / Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης

Πιάνοντας το νήμα από την ιδέα μιας καυστικής κωμωδίας ηθών του 1870 που μιλά για την απάτη, η ιστορία ενός ψευτοευγενούς στην παράσταση «Βαρόνος “Φ”» φτάνει στη σύγχρονη υποκρισία και στον εαυτό που θέλουμε να δείχνουμε στην κοινωνία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το ΜΑΜΙ είναι ένα ποίημα για τις ζωές των γυναικών

Θέατρο / «ΜΑΜΙ»: Εικόνες από τη ζωή μιας μητέρας

Το ποιητικό σύμπαν του 26χρονου σκηνοθέτη που μας μάγεψε με το «Goodbye Linditta», εστιάζει αυτήν τη φορά στην ιστορία μιας γυναίκας μέσα από τα μάτια ενός αγοριού που δεν θέλει να τη θεοποιήσει αλλά να την παρατηρήσει.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Τομά Ζολί στην Αθήνα: Ποιος είναι ο προκλητικός, ανατρεπτικός τελετάρχης των Ολυμπιακών Αγώνων

Θέατρο / O Τομά Ζολί στην Αθήνα: Ποιος είναι ο προκλητικός, ανατρεπτικός τελετάρχης των Ολυμπιακών Αγώνων

Ο πολυσυζητημένος σκηνοθέτης της τελετής έναρξης και λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, που έγινε διάσημος για τις φιλόδοξες, μεγαλειώδεις παραστάσεις του, πιστεύει απόλυτα στη μαγική δύναμη του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Αντικείμενα»: Μια παράσταση για τη υπόθεση των αδερφών Παπέν

Θέατρο / Μια παράσταση για τις εξουσιαστικές σχέσεις και ένα φρικτό έγκλημα

Στην παράσταση «Αντικείμενα», ο Γιάννης Αποσκίτης, ο Γιώργος Κατσής και ο Πάνος Παπαδόπουλος αφηγούνται με ένα δικό τους πρωτότυπο έργο μια ιστορία που κρύβεται στην υπόθεση των αδερφών Παπέν, αλλά δεν έχει ακόμα γραφτεί.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Σπύρος A. Ευαγγελάτος: Μια μεγάλη διαδρομή

Πέθανε Σαν Σήμερα / Σπύρος A. Ευαγγελάτος: Μια μεγάλη διαδρομή στο ελληνικό θέατρο

Το Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης κυκλοφόρησε έναν τόμο 535 σελίδων, αφιερωμένο στον σπουδαίο σκηνοθέτη, φιλόλογο, συγγραφέα και ακαδημαϊκό που άφησε ανεξίτηλη τη σφραγίδα του στην ιστορία του ελληνικού θεάτρου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Merde!»: Μια παράσταση για τα κωμικοτραγικά παρασκήνια του θεάτρου

Θέατρο / «Merde!»: Μια παράσταση για τα κωμικοτραγικά παρασκήνια του θεάτρου

Ο Βασίλης Μαγουλιώτης και ο Γιώργος Κουτλής συνσκηνοθετούν τον Νίκο Καραθάνο και την ομάδα των «Παιχτών» σε ένα νέο έργο με έναν αδηφάγο παραγωγό, έναν «ποιοτικό» σκηνοθέτη, έναν «εμπορικό» ηθοποιό, και τον γολγοθά της προετοιμασίας μιας παράστασης που πρέπει να αφορά τους πάντες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πριονίζοντας τα ποδ(άρ)ια της πατριαρχίας

Θέατρο / Πριονίζοντας τα ποδ(άρ)ια της πατριαρχίας

Πατροκτονίες δεν επιτελούν, πλέον, μόνον οι γιοι αλλά και οι θυγατέρες, όπως διαπιστώνουμε στη μαύρη κωμωδία «Ο τρόμος του κροκόδειλου» που σκηνοθετεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος στο Θέατρο του Νέου Κόσμου.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ένα τετραήμερο με ψηφιακή και αναλογική τέχνη στη Νέα Υόρκη

Αποστολή στη Νέα Υόρκη / «Ο καλλιτέχνης δεν χρειάζεται να αποδείξει ότι είναι πιο έξυπνος από το AI, αλλά ότι μπορεί να γίνει πιο δημιουργικός»

Η LiFO παρακολούθησε τέσσερα έργα ψηφιακής τέχνης και χορού με τα οποία το Ίδρυμα Ωνάση και η πλατφόρμα Onassis ONX συμμετείχαν στο φημισμένο νεοϋορκέζικο φεστιβάλ «Under the radar».
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
O οdy icons τραγουδάει Λαπαθιώτη σε μια παράσταση του Γιάννη Σκουρλέτη και της bijoux de kant

Θέατρο / «Ο Λαπαθιώτης έφερνε τη νύχτα μέσα στη μέρα, κάτι που σήμερα αποκαλούμε "κουίρ"»

Ο περφόρμερ και δημιουργός της αβανγκάρντ μουσικής οdy icons ερμηνεύει ποιήματα του Ναπολέοντα Λαπαθιώτη μελοποιημένα από τον Χρίστο Θεοδώρου στη νέα παράσταση της bijoux de kant.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Σημασία έχει ν’ αγαπάς (και να χορεύεις)

Θέατρο / Σημασία έχει ν’ αγαπάς (και να χορεύεις)

Η Ορχήστρα των Μικρών Πραγμάτων παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα «Το Συνέδριο για το Ιράν» του Βιριπάγιεφ, έναν ιδιότυπο αγώνα λόγου που είναι σμιλεμένος σκηνοθετικά με τέτοιον τρόπο, ώστε να μην μοιάζει με ακαδημαϊκή «εισήγηση».
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ