Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Μπάρμπρα Στρέιζαντ (ετών 21), "Funny Girl", Winter Garden Theater, 27 Μαρτίου 1964

Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ

0

Εδώ και έναν αιώνα σχεδόν, η ιστορική εφημερίδα της Νέας Υόρκης είχε μεταξύ άλλων και το προνόμιο μιας αποκλειστικής συχνά πρόσβασης στα παρασκήνια των πιο θρυλικών παραστάσεων στην ιστορία του Μπρόντγουεϊ. Ενόψει των φετινών βραβείων Tony, ο κριτικός θεάτρου των New York Times, Τζέσι Γκριν επέλεξε από το πλούσιο αρχείο του μέσου, πορτρέτα μοναδικής αμεσότητας, έντασης και λάμψης, θρυλικών ερμηνευτών στα καμαρίνια τους πριν ή μετά από την παράσταση. Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά, «κάποια καμαρίνια είναι βωμοί ματαιοδοξίας αλλά συγχρόνως και γραμμές παραγωγής αναδημιουργίας της προσωπικότητας»...

Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Το καστ του “A Chorus Line”, Shubert Theater. 29 Σεπτεμβρίου 1983
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Ίαν Μακ Κέλεν, Τζέιν Σέιμορ, “Amadeus”, Broadhurst Theater,17 Δεκεμβρίου 1980.
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Τζοζεφίν Μπέικερ, Θέατρο του Χένρι Μίλερ, 10 Απριλίο 1964.
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Βανέσα Γουίλιαμς, “Sondheim on Sondheim”, (πρώην) Studio 54, 4 Απριλίου 2010
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Ραούλ Τζούλια, “Nine,” 46th Street Theater, 10 Φεβρουαρίου 1983
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Ελίζαμπεθ Τέιλορ,“The Little Foxes.” Martin Beck Theater, 1981
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Αλ Πατσίνο, “The Basic Training of Pavlo Hummel,” Longacre Theater. 26 Απριλίου 1977.
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Η Λάιζα Μινέλι στο ντεμπούτο της στο σανίδι, “Flora, the Red Menace”, Alvin Theater, 23 Ιουνίου 1965.
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Πίτερ Φολκ (ως Στάλιν), “The Passion of Josef D.”, Ethel Barrymore Theater, 14 Ιανουαρίου 1963
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Μάθιου Μπρόντερικ, “Brighton Beach Memoirs”, Alvin Theater, 1 Απριλίου 1983
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Ο Τζέικ Σίαρς, πρώην ηγέτης του γκρουπ Scissor Sisters, “Kinky Boots", Al Hirschfeld Theater, 22 Ιανουαρίου 2018
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
'Εθελ Μέρμαν, “Hello, Dolly!”, St. James Theater, 3 Σεπτεμβρίίου 1970.
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Φρανκ Λανγκέλα, “Dracula”, Martin Beck Theater, 3 Νοεμβρίου 1977
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Μπάρμπρα Στρέιζαντ (ετών 21), "Funny Girl", Winter Garden Theater, 27 Μαρτίου 1964
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Μπεν Πλατ, “Dear Evan Hansen”, 8 Μαίου 2017
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Μέι Γουέστ, “Diamond Lil,” 1949

Με στοιχεία από τους New York Times

 

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κωνσταντίνου

Θέατρο / Ανδρέας Κωνσταντίνου: «Δεν μ' ενδιαφέρει τι υποστηρίζεις στο facebook, αλλά το πώς μιλάς σε έναν σερβιτόρο»

Ο ηθοποιός που έχει υποδυθεί τους πιο ετερόκλητους ήρωες και θα πρωταγωνιστήσει στην τηλεοπτική μεταφορά της «Μεγάλης Χίμαιρας» αισθάνεται ότι επιλέγει την τηλεόραση για να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι πιο «χειροποίητο» στο θέατρο.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Ο Στρίντμπεργκ και η «Ορέστεια» προσγειώνονται στον κόσμο της Λένας Κιτσοπούλου

Θέατρο / Η Μαντώ, ο Αισχύλος και ο Στρίντμπεργκ προσγειώνονται στον κόσμο της Κιτσοπούλου

Στην πρόβα του νέου της έργου όλοι αναποδογυρίζουν, συντρίβονται, μοντάρονται, αλλάζουν μορφές και λένε λόγια άλλων και τραγούδια της καψούρας. Ποιος θα επικρατήσει στο τέλος;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Οι Αθηναίοι / «Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Η ηθοποιός Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου θυμάται τα χρόνια του Θεάτρου Τέχνης, το πείραμα και τις επιτυχίες του Χυτηρίου, περιγράφει τι σημαίνει γι' αυτή το θεατρικό σανίδι και συλλογίζεται πάνω στο πέρασμα του χρόνου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Θωμάς Μοσχόπουλος

Θέατρο / «Άρχισα να βρίσκω αληθινή χαρά σε πράγματα για τα οποία πριν γκρίνιαζα»

Έπειτα από μια δύσκολη περίοδο, ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανεβάζει τον δικό του «Γκοντό». Έχει επιλέξει μόνο νέους ηθοποιούς για το έργο, θέλει να διερευνήσει την επίδρασή του στους εφήβους, πραγματοποιώντας ανοιχτές πρόβες. Στο μεταξύ, κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με την Αργυρώ Μποζώνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Θέατρο / Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Ένα συναρπαστικό υβρίδιο θεάτρου, συναυλίας, πολιτικοκοινωνικού μανιφέστου και rave party, βασισμένο στο έργο του επικηρυγμένου στη Ρωσία δραματουργού Ιβάν Βιριπάγιεφ, ανεβαίνει στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή και αποπειράται να δώσει απάντηση σε αυτό το υπαρξιακό ερώτημα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

The Review / Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος και κριτικός θεάτρου Γιώργος Βουδικλάρης μιλούν για την παράσταση «Ο Χορός των εραστών» της Στέγης, τα υπαρξιακά ερωτήματα που θέτει το κείμενο του Τιάγκο Ροντρίγκες και τη χαρά τού να ανακαλύπτεις το next best thing στην τέχνη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Όπερα / Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Πολυσχιδής και ανήσυχη, η Φανί Αρντάν δεν δίνει απλώς μια ωραία συνέντευξη αλλά ξαναζεί κομμάτια της ζωής και της καριέρας της, με αφορμή την όπερα «Αλέκο» του Σεργκέι Ραχμάνινοφ που σκηνοθετεί για την Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το «Κυανιούχο Κάλιο» είναι μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων 

Θέατρο / «Κυανιούχο Κάλιο»: Μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Όχι μόνο σε ανελεύθερα ή σκοταδιστικά καθεστώτα, αλλά και στον δημοκρατικό κόσμο, η συζήτηση για το δικαίωμα της γυναίκας σε ασφαλή και αξιοπρεπή ιατρική διακοπή κύησης παραμένει τρομακτικά επίκαιρη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

Θέατρο / Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

«Εκείνο που με σπρώχνει να δημιουργώ θεατρικούς χαρακτήρες είναι ο έρωτας», έλεγε ο Ουίλιαμς, που πίστευε ότι ο πόθος «είναι κάτι που κατακλύζει πολύ μεγαλύτερο χώρο από αυτόν που μπορεί να καλύψει ένας άνθρωπος». Σε αυτόν τον πόθο έχει συνοψίσει τη φυγή και την ποίηση, τον χρόνο, τη ζωή και τον θάνατο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ