Θέατρο μέχρι τον Ιούλιο

Θέατρο μέχρι τον Ιούλιο Facebook Twitter
0

Θέατρο μέχρι τον Ιούλιο Facebook Twitter
Φωτογραφία: Πάτροκλος Σκαφίδας

 

Μεφίστο

Το διάσημο βιβλίο του Κλάους Μαν στη διασκευή της Αριάν Μνουσκίν για το Θέατρο του Ήλιου σε μετάφραση της Λουίζας Μητσάκου και δραματουργική επεξεργασία του Νίκου Μαστοράκη. Παρακολουθούμε την ιστορία του ηθοποιού Χένρικ Χόφγκεν και την υποταγή του στο ναζιστικό κόμμα τη δεκαετία του ’30, τη άνοδο και τη γιγάντωση του φαινομένου που σάρωσε τη Γερμανία του Μεσοπολέμου, που πήρε στις τάξεις του την πλειονότητα του γερμανικού λαού και αντιμετώπισε ως θανάσιμους εχθρούς του σύσσωμη τη διανόηση και τον καλλιτεχνικό κόσμο, πλην ορισμένων εξαιρέσεων. Ανάμεσα στους τελευταίους και ο λαμπερός πρωταγωνιστής που πουλιέται στον διάβολο για να επιβιώσει και να κυριαρχήσει σε ένα περιβάλλον τρόμου και φόβου, όπου συνειδήσεις καταβαραθρώνονται και άνθρωποι χάνονται στον βωμό ενός φαύλου οράματος. Ο σκηνοθέτης Νίκος Μαστοράκης αναδεικνύει τα ηθικά διλήμματα, τις σκοτεινές πλευρές και τις υπόγειες διαδρομές της εποχής σαν ένα πολύ πρόσφατο παρελθόν που καραδοκεί να αναδειχθεί σε παρόν. Συμμετέχουν οι ηθοποιοί: Μηνάς Χατζησάββας, Υβόνη Μαλτέζου, Χάρης Φραγκούλης, Θάνος Τοκάκης, Βίκυ Βολιώτη, Μαρία Ζορμπά, Γιούλικα Σκαφιδά, Αλέξανδρος Λογοθέτης, Άλκης Παναγιωτίδης, Τάσος Πυργιέρης, Γιώργος Παπαύλου, Χάρης Τζωρτζάκης, Ένκε Φεζολλάρι, Γιάννης Στόλκας, Κωνσταντίνα Τσάκαλου, Λύδα Μανιατάκου, Θύμιος Κούκιος, Στέφανος Μουαγκιέ και Μαρίνα Ασλάνογλου.

«Μεφίστο», Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, Ηρώων Πολυτεχνείου & Βασ. Γεωργίου, Πειραιάς, 210 4143310, 210 4142320

Μέχρι τις 15/6

 

Θέατρο μέχρι τον Ιούλιο Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μίλτος Αθανασίου
 

 

Still Life

Η τεράστια επιτυχία φέρνει άλλες πέντε βραδιές, 18 με 22 Ιουνίου, για την παράσταση Still Life του Δημήτρη Παπαϊωάννου στη Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών. Μια παράσταση στην οποία ο σπουδαίος καλλιτέχνης μεταφέρει την εμπειρία της προηγηθείσας Πρώτης Ύλης, οδηγούμενος, μαζί του και το κοινό του, σε νέα μονοπάτια, νέες φόρμες και νέους προβληματισμούς. Η νέα αυτή πρόταση που παρουσιάζει μαζί με τους συνεργάτες του είναι μια ποιητική καταβύθιση στον ψυχικό κόσμο της ανθρώπινης περιπέτειας μέσα από εικόνες σκληρές και συνάμα, με έναν παράξενο τρόπο, τρυφερές. Η σισύφεια αγωνία της ατέρμονης διεκδίκησης της ολοκλήρωσης του στόχου και η επαναλαμβανόμενη διάψευση, δοσμένες με ένα εικαστικό βλέμμα που μόνο ο δημιουργός των παραστάσεων της πάλαι ποτέ Ομάδας Εδάφους στην ωρίμανσή του θα μπορούσε να πραγματοποιήσει. Γκρίζο σκηνικό, ένας ουρανός να κρέμεται βαρύς, σαν να βομβαρδίζεται από μολυσμένα αέρια μετά από μια καταστροφή, άνθρωποι σκοτεινοί που κάνουν συνεχείς απόπειρες να ξεπεράσουν τη θνητότητά τους ή να συμπληρώσουν ο ένας τον άλλον, άλλοτε πολεμώντας να βγουν στον έξω κόσμο μέσα από έναν ογκόλιθο- μήτρα που κουβαλάνε κι άλλοτε να χωρέσουν, να στριμωχτούν, πάση θυσία μέσα του. Απουσία μουσικής, μόνο σιωπή, ήχοι τραχείς, όπως όταν οι επτά ερμηνευτές ξεκολλάνε από το πάτωμα συγκολλητικές ταινίες – ήχοι σαν να σου ξεριζώνουν τα σωθικά. Ένα δυσοίωνο σύμπαν με την υπογραφή του εικαστικού- χορογράφου- σκηνοθέτη Παπαϊωάννου που αφέθηκε στη σπαρακτική παρακαταθήκη του Μπέκετ και του Καμύ, μπολιάζοντάς τη με εικόνες σπουδαίας έμπνευσης. Ένα εσωστρεφές και σιωπηρό θέατρο με κίνηση που κλείνει με ένα χρωματιστό φινάλε, όπου οι ηθοποιοί- χορευτές μοιράζονται, ανάμεσα στο κοινό, ένα υποτυπώδες γεύμα σαν εργάτες στο τέλος μιας εξαντλητικής μέρας μόχθου.

Δημήτρης Παπαϊωάννου, «Still Life». Με τους Αριστείδη Σερβετάλη, Δρόσο Σκώτη, Μιχάλη Θεοφάνους, Αργύρη Πανταζάρα, Καλλιόπη Σίμου, Παυλίνα Ανδριοπούλου και Δημήτρη Παπαϊωάννου

Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών, Κεντρική Σκηνή, Λεωφ. Συγγρού 107-109. www.sgt.gr

18-22 Ιουνίου

 

Θέατρο μέχρι τον Ιούλιο Facebook Twitter
Φωτογραφία: Γιάννης Πρίφτης

 

Η αληθινή απολογία του Σωκράτη

Στις 10 Ιουλίου ο πληθωρικός και πολυτάλαντος Σταμάτης Κραουνάκης, μαζί με τους συνοδοιπόρους του της Ομάδας Ελληνικού Μουσικού Θεάτρου Σπείρα Σπείρα, ανεβάζει στην κεντρική σκηνή του Ιδρύματος «Μιχάλης Κακογιάννης» ένα δραματοποιημένο μουσικό αναλόγιο βασισμένο στο έργο του Κώστα Βάρναλη. Η αληθινή απολογία του Σωκράτη. Μια σύνθεση κειμένων που περιλαμβάνει αποσπάσματα απότον Ξενοφώντα, την Απολογία και τον Κρίτωνα του Πλάτωνα, αλλά και από τη μελέτη της Emily Wilson Ο θάνατος του Σωκράτη. Την παράσταση, που έχει συναυλιακή φόρμα με έντονο το τελετουργικό στοιχείο, σκηνοθετεί ο Ένκε Φεζολλάρι, τους μαθητές του Σωκράτη ερμηνεύουν οι Χρήστος Ασλανίδης, Χρήστος Γεροντίδης, Τζερόμ Καλούτα, Σάκης Καραθανάσης, Χρήστος Μουστάκας, Κώστας Μπουγιώτης και Γιώργος Στιβανάκης, και η μουσική, με ζωντανή ορχήστρα, είναι του Άρη Βλάχου. Τους πλαισιώνει το τρίο γυναικών με τις Αθηνά Αφαλίδου, Αναστασία Έδεν και Ελευθερία Σινικιώτη. Στον ρόλο του Σωκράτη ο Σταμάτης Κραουνάκης.

Σταμάτης Κραουνάκης - Σπείρα Σπείρα, «Η αληθινή απολογία του Σωκράτη» Σκηνοθεσία: Ένκε Φεζολλάρι, Σωκράτης ο Σταμάτης Κραουνάκης, Μουσική: Άρης Βλάχος. Θέατρο Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης, Πειραιώς 206 (ύψος Χαμοστέρνας), Ταύρος 10-19/7

 

Θέατρο μέχρι τον Ιούλιο Facebook Twitter
Φωτογραφία: Δημήτρης Κοιλαλούς

 

Ηλέκτρα

Μία ιδιαιτέρως συγκινητική απόπειρα, καθώς μέσα στο κατακαλόκαιρο, δηλαδή όχι υπό τις ευνοϊκότερες συνθήκες, μια ομάδα νέων ανθρώπων καταπιάνεται με αυτό το κορυφαίο έργο του αρχαίου δράματος με διάθεση πειραματισμού. Η εταιρεία θεάτρου Λόγος έχει βάλει σκοπό της να παίζει την Ηλέκτρα του Σοφοκλή στο κλειστό Σύγχρονο Θέατρο όλη την περίοδο του καλοκαιριού και όσο και να τους βοηθάει ο καλός εξαερισμός, το εγχείρημα είναι ιδιαίτερα απαιτητικό. Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Ξανθόπουλος δηλώνει ότι η Ηλέκτρα αποτελεί το πιο αγαπημένο του έργο και προκειμένου να το ανεβάσει, παρέκαμψε κάθε εμπόδιο. Η μετάφραση είναι του Γιώργου Χειμωνά και τους ρόλους ερμηνεύουν οι Βάσω Καβαλιεράτου, Γιάννης Παπαδόπουλος, Μαρία Πανουργιά, Θανάσης Δόβρης, Κατερίνα Μαυρογεώργη, Γιάννης Λεάκος, Στέλλα Βογιατζάκη και Νάνσυ Σιδέρη. Μαζί με τους ηθοποιούς του, ο σκηνοθέτης φωτίζει τη σοφόκλεια εκδοχή της ηρωίδας που παίρνει εκδίκηση από τη μητέρα της Κλυταιμνήστρα στη μνήμη του χαμένου πατέρα της και βασιλιά Αγαμέμνονα, βάζοντας τον αδελφό της Ορέστη να σκοτώσει εκείνη μαζί με τον εραστή της και σφετεριστή Αίγισθο. Η παράσταση, πέρα από το σύγχρονο ανέβασμά της σε κλειστό χώρο, έχει και την πρωτοτυπία να προορίζεται για το τουριστικό κοινό. Η παραγωγή έχει προβλέψει ώστε το έργο να έχει καθημερινά υπέρτιτλους σε δύο γλώσσες: μονίμως στα αγγλικά και εναλλάξ σε γαλλικά, γερμανικά, ισπανικά και ρωσικά.

Σοφοκλή, «Ηλέκτρα» - Σκηνοθεσία: Δημήτρης Ξανθόπουλος. Πρωταγωνιστούν: Βάσω Καβαλιεράτου,Γιάννης Παπαδόπουλος, Μαρία Πανουργιά, Θανάσης Δόβρης, Κατερίνα Μαυρογεώργη, Γιάννης Λεάκος, Στέλλα Βογιατζάκη, Νάνσυ Σιδέρη, Δημήτρης Ξανθόπουλος

Σύγχρονο Θέατρο Αθήνας, Ευμολπιδών 41, Γκάζι, 210 3455020

Έως 28/9

Θέατρο μέχρι τον Ιούλιο Facebook Twitter

 

Κ.Π. Καβάφης Αυτοβιογραφούμενος

Μια παράσταση σε σύνθεση κειμένων του Γιάννη Φαλκώνη ο οποίος υπογράφει και τη σκηνοθεσία και στήνει το απολύτως προσωπικό σύμπαν-μικρόκοσμο του Αλεξανδρινού. Ημερολογιακές εκμυστηρεύσεις του ποιητή, καταχωρισμένες μαρτυρίες και ανέκδοτα που πέρασαν μέσα από τρίτους στον χώρο της καβαφικής μυθολογίας, τα ποιήματά του, οι πραγματικοί και οι φαντασιακοί του έρωτες, οι κουβέντες με έναν ομότεχνο, η «συνομιλία» με τον Όσκαρ Ουάιλντ, η σοφία του, το καυστικό του χιούμορ, η λεπτή ειρωνεία, που έτσι κι αλλιώς διαπερνούν ολόκληρο το ποιητικό του έργο. Μια αναδρομή ζωής-επίσκεψη στο διαμέρισμα της οδού Λέψιους στην Αλεξάνδρεια των αρχών του 20ού αιώνα. Οικοδεσπότης στον ρόλο του Κ.Π. Καβάφη ο ηθοποιός Κωνσταντίνος Τζούμας, ο οποίος συμπαρασύρει στο ταξίδι αυτό τους Αλέξανδρο Νταβρή και Λευτέρη Τσάτση. Συμμετέχει φιλικά η Κερασία Σαμαρά, η αυθεντική μουσική είναι του Γιώργου Ψυχογιού ενώ τραγουδάει ο Σπύρος Σακκάς.

Γιάννης Φαλκώνης - «Κ.Π. Καβάφης Αυτοβιογραφούμενος»

Θέατρο «Τζένη Καρέζη», Ακαδημίας 3, 210 3625520, 210 3636144

Έως τις 18 Ιουνίου, εκτός Κυριακής 15 Ιουνίου

 

Θέατρο μέχρι τον Ιούλιο Facebook Twitter
Φωτογραφία: Πάτροκλος Σκαφίδας

 

Δυτική Αποβάθρα

Η τελευταία παράσταση του Εθνικού Θεάτρου για τη φετινή σεζόν που ξεκίνησε στις 5 Ιουνίου στη σκηνή «Νίκος Κούρκουλος». Ο Γάλλος σκηνοθέτης Ludovic Lagarde έστησε τη Δυτική Αποβάθρα (Quai Ouest, 1985) του Μπερνάρ Μαρί Κολτές, του «καταραμένου» αυτού ποιητή του γαλλικού θεάτρου που καθόρισε τη δεκαετία του ’80, στο τέλος της οποίας άφησε την τελευταία του πνοή χτυπημένος από το Έιτζ. Το έργο το εμπνεύστηκε μετά από ένα ταξίδι του στη Νέα Υόρκη. Άνθρωποι από εντελώς διαφορετικούς κόσμους συναντιούνται χωρίς να το έχουν επιδιώξει σε μια αποβάθρα και προσπαθούν ματαίως να επικοινωνήσουν. Οι αστοί από τη μια πλευρά (όπως μεγαλοαστός ήταν και ο ίδιος ο Κολτές) και οι περιθωριακοί τύποι από την άλλη, που συγχρωτίζονται σε μια απόμερη πλευρά της πόλης και του λιμανιού. Δεν θα καταφέρουν ποτέ να βρουν σημείο συνεννόησης και συνύπαρξης, όχι τόσο λόγω της ταξικής απόστασης αλλά περισσότερο λόγω της βαθιάς αποξένωσης στην οποία έχουν περιέλθει. Ο συγγραφέας δεν χαρίζεται σε κανέναν και δεν χαϊδεύει καμία πλευρά. Είναι σαν να λέει ότι ανήκουμε όλοι σε έναν κόσμο όπου όλα εξαγοράζονται και όλοι είμαστε υπεύθυνοι για την κατακρήμνισή μας στον ψυχολογικό μας Καιάδα.

Μπερνάρ Μαρί Κολτές - "Δυτική αποβάθρα"

Μτφρ.: Βασίλης Παπαβασιλείου, Σκηνοθεσία: Ludovic Lagarde. Με τους Νίκο Χατζόπουλο, Μαρία Ναυπλιώτου, Θέμιδα Μπαζάκα, Αναστασία- Ραφαέλα Κονίδη, Γιώργο Κοτανίδη, Δημήτρη Λάλο, Γιάννη Νιάρο, Μιχάλη Αφολαγιάν

Κτίριο Τσίλερ – Σκηνή «Νίκος Κούρκουλος», Αγίου Κωνσταντίνου 22-24

Μέχρι 15/6

www.n-t.gr

Θέατρο μέχρι τον Ιούλιο Facebook Twitter

 

Λυσιστράτη

Το ευφυέστατο θεατρικό εύρημα που αποτελεί ένα από τα κορυφαία έργα του Αριστοφάνη –ταυτόχρονα και εμβληματικός ρόλος του παγκόσμιου θεάτρου–, η Λυσιστράτη, στο οποίο οι γυναίκες ελληνικών πόλεων συνωμοτούν εναντίον των αντρών για να παύσει ο πόλεμος, κηρύσσοντας αποχή από την ερωτική πράξη. Αυτή η ιδιοφυής κωμωδία ανεβαίνει για μία ακόμα φορά με μια σπουδαία πρωταγωνίστρια. Η Μαρία Καβογιάννη είναι η Λυσιστράτη του φετινού καλοκαιριού με σκηνοθέτη τον Λιθουανό σκηνοθέτη Τσέζαρις Γκραουζίνις, που πριν από δύο χρόνια μας χάρισε έναν εξαιρετικό Οιδίποδα Τύραννο. Στους εξίσου σπουδαίους ρόλους εμφανίζονται δημοφιλείς κωμικοί όπως ο Αντώνης Λουδάρος ως Πρόβολος, ο Θανάσης Τσαλταμπάσης ως Κινησίας, η Καίτη Κωνσταντίνου ως Κλεονίκη, η Μαργαρίτα Βαρλάμου ως Λαμπιτώ και στον ρόλο της Μυρίνης η Νάντια Κοντογεώργη. Η μετάφραση είναι του Σπύρου Α. Ευαγγελάτου, επεξεργασμένη από τους ηθοποιούς, τα σκηνικά και τα κοστούμια του Γιώργου Πάτσα και η μουσική του Δημήτρη Θεοχάρη. Η πρεμιέρα έχει οριστεί για τις 3 Ιουλίου στο Θέατρο Βράχων «Μελίνα Μερκούρη», επαναλαμβάνεται στις 4 Ιουλίου στο Κατράκειο στη Νίκαια και μετά από μια μεγάλη περιοδεία ανά την Ελλάδα θα επιστρέψει τον Σεπτέμβριο στα ανοιχτά θέατρα της Αθήνας.

Αριστοφάνης - «Λυσιστράτη»

Σκηνοθεσία: Τσέζαρις Γκραουζίνις

Θέατρο Βράχων Μελίνα Μερκούρη, 3/7

 

Θέατρο μέχρι τον Ιούλιο Facebook Twitter
Φωτογραφία: Σπύρος Στάβερης

Εγώ ο Θουκυδίδης, ένας Αθηναίος

Το υποβλητικό κείμενο του Θουκυδίδη, αποσπάσματα από τον διάλογο Αθηναίων και Μηλίων, από τα Κερκυραϊκά, τον πρώτο εμφύλιο που ξέσπασε στην Ελλάδα, τον Επιτάφιο, την εκστρατεία στη Σικελία και, τέλος, από τον λοιμό, αναβιώνει με μοναδικό τρόπο η Άννα Κοκκίνου στο θέατρο Σφενδόνη. Έχοντας κερδίσει το σύγχρονο αθηναϊκό κοινό, η παράσταση πήρε παράταση με ακόμα περισσότερες παραστάσεις. Για όσους την έχουν ήδη παρακολουθήσει δεν είναι έκπληξη. Το

κλασικό και διαχρονικό κείμενο του σπουδαίου ιστορικού, μέσα από την επιλογή των κειμένων που έκανε η ίδια η εξαιρετική ηθοποιός σε συνεργασία με τον Νίκο Φλέσσα, αναδεικνύει πλευρές της ανθρώπινης εμπειρίας οι οποίες παραμένουν σοκαριστικά αναλλοίωτες μέσα στους αιώνες, καθιστώντας το τρομερά επίκαιρο. Η αλληλουχία των ιστορικών γεγονότων ακούγονται σαν ένα έπος όχι κάποιων μυθικών προσώπων αλλά ανθρώπων με σάρκα και οστά που πλήρωσαν με πόνο και αίμα την αλαζονεία κάποιων εξ αυτών. Μέσα από την αφήγηση του Θουκυδίδη η ανθρώπινη υπόσταση αποδεικνύεται μηδαμινή μπροστά στον θάνατο και στην ιστορία, αλλά και ιερή, ακόμα κι όταν η συντριβή είναι πια αναπόδραστα και τραγικά παρούσα. Αυτό το εξαίσιο και τόσο σύγχρονο κείμενο ερμηνεύει η Κοκκίνου για τους σημερινούς Αθηναίους, που ένας μακρινός τους, σοφός συγγενής είχε την ευφυΐα να αφήσει παρακαταθήκη στις μελλοντικές γενιές. Σε ένα λιτό σκηνικό που υπογράφει η ίδια και το διασχίζει ακατάπαυστα απ’ άκρη σ’ άκρη καθηλωμένη σε ένα αναπηρικό καροτσάκι που κινεί με ειδικό μηχανισμό, σαν την ίδια την ιστορία που έχει μείνει ασάλευτη, καταγραμμένη σε παπύρους και μαρμάρινες πλάκες. Δυο μεγάλα φτερά που ανοίγουν και κλείνουν σαν μυθικό τέρας που άλλοτε αγριεύει κι άλλοτε φουντώνει από περηφάνια, το μοναδικό «κοστούμι» της παράστασης, μαζί με τη μαύρη περιβολή- φουτουριστική πανοπλία. Παράλληλα, στον τοίχο παρακολουθούμε σχεδιάγραμμα της πορείας των Ελλήνων στην Κάτω Ιταλία. Η μετάφραση είναι του Ν.Μ. Σκουτερόπουλου, η δραματουργική επεξεργασία της Άννας Κοκκίνου και του Νίκου Φλέσσα, οι φωτισμοί του Χρήστου Τσόγκα και η μουσική του Δημήτρη Ιατρόπουλου. 

Θέατρο Σφενδόνη - «Εγώ ο Θουκυδίδης, ένας Αθηναίος»

Μακρή 4, Μέχρι 20/6

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κωνσταντίνου

Θέατρο / Ανδρέας Κωνσταντίνου: «Δεν μ' ενδιαφέρει τι υποστηρίζεις στο facebook, αλλά το πώς μιλάς σε έναν σερβιτόρο»

Ο ηθοποιός που έχει υποδυθεί τους πιο ετερόκλητους ήρωες και θα πρωταγωνιστήσει στην τηλεοπτική μεταφορά της «Μεγάλης Χίμαιρας» αισθάνεται ότι επιλέγει την τηλεόραση για να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι πιο «χειροποίητο» στο θέατρο.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Ο Στρίντμπεργκ και η «Ορέστεια» προσγειώνονται στον κόσμο της Λένας Κιτσοπούλου

Θέατρο / Η Μαντώ, ο Αισχύλος και ο Στρίντμπεργκ προσγειώνονται στον κόσμο της Κιτσοπούλου

Στην πρόβα του νέου της έργου όλοι αναποδογυρίζουν, συντρίβονται, μοντάρονται, αλλάζουν μορφές και λένε λόγια άλλων και τραγούδια της καψούρας. Ποιος θα επικρατήσει στο τέλος;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Οι Αθηναίοι / «Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Η ηθοποιός Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου θυμάται τα χρόνια του Θεάτρου Τέχνης, το πείραμα και τις επιτυχίες του Χυτηρίου, περιγράφει τι σημαίνει γι' αυτή το θεατρικό σανίδι και συλλογίζεται πάνω στο πέρασμα του χρόνου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Θωμάς Μοσχόπουλος

Θέατρο / «Άρχισα να βρίσκω αληθινή χαρά σε πράγματα για τα οποία πριν γκρίνιαζα»

Έπειτα από μια δύσκολη περίοδο, ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανεβάζει τον δικό του «Γκοντό». Έχει επιλέξει μόνο νέους ηθοποιούς για το έργο, θέλει να διερευνήσει την επίδρασή του στους εφήβους, πραγματοποιώντας ανοιχτές πρόβες. Στο μεταξύ, κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με την Αργυρώ Μποζώνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Θέατρο / Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Ένα συναρπαστικό υβρίδιο θεάτρου, συναυλίας, πολιτικοκοινωνικού μανιφέστου και rave party, βασισμένο στο έργο του επικηρυγμένου στη Ρωσία δραματουργού Ιβάν Βιριπάγιεφ, ανεβαίνει στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή και αποπειράται να δώσει απάντηση σε αυτό το υπαρξιακό ερώτημα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

The Review / Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος και κριτικός θεάτρου Γιώργος Βουδικλάρης μιλούν για την παράσταση «Ο Χορός των εραστών» της Στέγης, τα υπαρξιακά ερωτήματα που θέτει το κείμενο του Τιάγκο Ροντρίγκες και τη χαρά τού να ανακαλύπτεις το next best thing στην τέχνη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Όπερα / Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Πολυσχιδής και ανήσυχη, η Φανί Αρντάν δεν δίνει απλώς μια ωραία συνέντευξη αλλά ξαναζεί κομμάτια της ζωής και της καριέρας της, με αφορμή την όπερα «Αλέκο» του Σεργκέι Ραχμάνινοφ που σκηνοθετεί για την Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το «Κυανιούχο Κάλιο» είναι μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων 

Θέατρο / «Κυανιούχο Κάλιο»: Μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Όχι μόνο σε ανελεύθερα ή σκοταδιστικά καθεστώτα, αλλά και στον δημοκρατικό κόσμο, η συζήτηση για το δικαίωμα της γυναίκας σε ασφαλή και αξιοπρεπή ιατρική διακοπή κύησης παραμένει τρομακτικά επίκαιρη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

Θέατρο / Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

«Εκείνο που με σπρώχνει να δημιουργώ θεατρικούς χαρακτήρες είναι ο έρωτας», έλεγε ο Ουίλιαμς, που πίστευε ότι ο πόθος «είναι κάτι που κατακλύζει πολύ μεγαλύτερο χώρο από αυτόν που μπορεί να καλύψει ένας άνθρωπος». Σε αυτόν τον πόθο έχει συνοψίσει τη φυγή και την ποίηση, τον χρόνο, τη ζωή και τον θάνατο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ