Θέατρο Online: διεθνείς και εγχώριες παραστάσεις σε live streaming και on demand Facebook Twitter
«Η κυρία του Μαξίμ» του Φεντό, σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου από το Εθνικό Θέατρο. Φωτ.: Πάτροκλος Σκαφίδας

Θέατρο Online: διεθνείς και εγχώριες παραστάσεις σε live streaming και on demand

0

Καθώς το δεύτερο κύμα της πανδημίας σαρώνει ολόκληρη την Ευρώπη και το δεύτερο lockdown μάς έχει κλείσει στο σπίτι, η πλειονότητα των Ευρωπαίων επέστρεψε στη συνθήκη της άνοιξης, δηλαδή στην παρακολούθηση παραστάσεων στο Διαδίκτυο. Τα περισσότερα θέατρα είναι κλειστά, παρ' όλα αυτά έχουν ανακοινώσει το ρεπερτόριό τους, ενώ πολλά βρίσκονται σε πρόβες, ευελπιστώντας να ανοίξουν, ενώ η πιθανότητα για μια σειρά από πρεμιέρες τον Δεκέμβρη δεν είναι μακρινή.

Όπως και να εξελιχθούν τα πράγματα, αυτήν τη στιγμή αρκετοί θεατρικοί οργανισμοί διεθνώς προβάλλουν, μέσω των επίσημων ιστοσελίδων τους, πετυχημένες βιντεοσκοπημένες παραστάσεις τους ή δείχνουν σε live streaming πρόσφατες παραγωγές ή ακόμα και πρεμιέρες. Αυτό ακριβώς κάνει στην Ελλάδα το Εθνικό Θέατρο, η Εθνική Λυρική Σκηνή, η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το Φεστιβάλ Αθηνών και το Θέατρο Πορεία.


Επισκεφθήκαμε τις ιστοσελίδες μερικών από αυτούς τους οργανισμούς και συλλέξαμε ενδιαφέρουσες παραστάσεις που οι θεατρόφιλοι μπορούν να παρακολουθήσουν διαδικτυακά. Ξεκινώντας από τη Μεγάλη Βρετανία και την πιο «θερμή» θεατρική πιάτσα του κόσμου, το Λονδίνο, διαπιστώσαμε ότι πράγματι η καλλιτεχνική της κοινότητα πλήττεται ιδιαίτερα. Το γεγονός της περιόδου είναι ότι το Old Vic ξεκινάει στις 12/12 την παράσταση Χριστουγεννιάτικα Κάλαντα του Κάρολου Ντίκενς σε διασκευή του Jack Thorne και σκηνοθεσία του Matthew Warchus, με πρωταγωνιστή τον Andrew Lincoln. Χωρίς κοινό, σε άδεια αίθουσα και σε μορφή live streaming, θα παίζεται μέχρι την παραμονή των Χριστουγέννων, 24/12. Το αντίτιμο (20, 30, 40, 55, 65 λίρες) εξαρτάται από το τι πιστεύει κάθε συνδρομητής ότι πρέπει να πληρώσει, λαμβάνοντας υπόψη πόσοι θα παρακολουθήσουν την παράσταση.

Τα περισσότερα θέατρα είναι κλειστά, παρ' όλα αυτά έχουν ανακοινώσει το ρεπερτόριό τους, ενώ πολλά βρίσκονται σε πρόβες, ευελπιστώντας να ανοίξουν, ενώ η πιθανότητα για μια σειρά από πρεμιέρες τον Δεκέμβρη δεν είναι μακρινή. 


Παράλληλα, κάποιες πρόσφατες βιντεοσκοπημένες επιτυχίες είναι αυτήν τη στιγμή online, όπως η βραβευμένη με 3 Ολίβιε φεμινιστική κωμωδία Emilia του Globe, που θα παίζεται μέχρι τις 2/12, με εισιτήριο που κυμαίνεται από 5 έως 100 λίρες (και εδώ ο θεατής πληρώνει κατά συνείδηση), και το γλυκόπικρο μιούζικαλ The last five years του δραστήριου Southwark Playhouse, που θα είναι διαθέσιμο μεταξύ 26 και 29/11 μέσω του stream.theatre, με το εισιτήριο στις 15 λίρες. Σε live streaming μπορεί κανείς να παρακολουθήσει και το Poltergeist του Φίλιπ Ρίντλεϊ, επίσης παραγωγή του Southwark Playhouse, για δύο παραστάσεις στις 21 και 22/11, με το εισιτήριο στις 15 λίρες.

Στις 29/11, στις 19:00 ώρα Βρετανίας, στη διαδικτυακή παράσταση One knight only θα πραγματοποιηθεί ένα live online Q&A μέσω Zoom ανάμεσα σε ιερά τέρατα όπως ο Ίαν Μακέλεν, ο Ντέρεκ Τζάκομπι, η Τζούντι Ντεντς και η Μάγκι Σμιθ. Ο Κένεθ Μπράνα θα αναλάβει τον ρόλο του συντονιστή. Το εισιτήριο, το οποίο πρέπει να κλείσει κανείς το αργότερο μία ώρα πριν ξεκινήσει η εκδήλωση, είναι φιξαρισμένο στις 45 λίρες και τα έσοδα θα διατεθούν για την ενίσχυση άπορων ηθοποιών. Κρατήσεις εδώ.

Θέατρο Online: διεθνείς και εγχώριες παραστάσεις σε live streaming και on demand Facebook Twitter
«Η Τρικυμία» του Σαίξπηρ, με τον Κρίστοφερ Πλάμερ ως Πρόσπερο, στις 3 και 4/12.


Στις 3 και 4/12, το Stratford Festival YouTube Channel παρουσιάζει την Τρικυμία του Σαίξπηρ, με τον Κρίστοφερ Πλάμερ ως Πρόσπερο. Η παραγωγή είναι του Φεστιβάλ του Στράτφορντ, του 2010, και είναι δωρεάν. Από τις 22/11 έως τις 4/12 θα παίζει στο PBS.org το Πολύ κακό για το τίποτα, μια ελεύθερη μεταφορά του νεοϋορκέζικου Shakespeare in the Park από τον βραβευμένο με Τόνι σκηνοθέτη Κένι Λέον. Από την ίδια πλατφόρμα θα διατίθεται έως τις 4/12 το περίφημο Red με τον Άλφρεντ Μολίνα, σε μια παραγωγή του 2018 από το Wyndham's Theatre του Λονδίνου. Μια άλλη παράσταση, την οποία μπορεί κανείς να δει ελεύθερα στο CurveOnline.co.uk, είναι η μεταφορά της ταινίας Ωραίο μου πλυντήριο, βασισμένη στην ταινία των '80s, παραγωγής του Leicester's Curve Τheatre. Περισσότερες βιντεοσκοπημένες αγγλόφωνες παραγωγές μπορεί να αγοράσει κανείς εδώ.


Επειδή όλα τα θέατρα της Νέας Υόρκης είναι κλειστά, τόσο του Broadway όσο και του off Broadway, έως τις 30/5 του 2021, όσοι ενδιαφέρονται να ζήσουν τη μυσταγωγία των μιούζικαλ και του αμερικανικού θεάτρου η πλατφόρμα Broadway HD προσφέρει με μηνιαία ή ετήσια συνδρομή εκατοντάδες επιλογές από ένα πλούσιο αρχείο, το οποίο έχει δωρεάν δοκιμή επτά ημερών.


Εν τω μεταξύ, η Μετροπόλιταν Όπερα της Νέας Υόρκης, η οποία έχει αναστείλει το πρόγραμμά της για τη χειμερινή σεζόν 2020-21, παρουσιάζει σε καθημερινή βάση, μέσω του προγράμματος «Nightly Met Opera Streams», κινηματογραφημένες παραστάσεις των τελευταίων 14 ετών. Η προβολή καθεμίας θα είναι διαθέσιμη για 23 ώρες. Η πρόσβαση γίνεται μέσω του Met Opera on Demand και apps της Apple και της Amazon, αλλά και από συσκευές Samsung Smart TV. Στις 20/11 θα παρουσιάσει το Dialogues des Carmélites του Πουλένκ, στις 21 την Tουραντότ του Πουτσίνι και στις 22 το Wozzeck του Berg.

Θέατρο Online: διεθνείς και εγχώριες παραστάσεις σε live streaming και on demand Facebook Twitter
«Dialogues des Carmélites» του Πουλένκ στη Μετροπόλιταν Όπερα της Νέας Υόρκης στις 20/11. Φωτ.: Ken Howard / Met Opera


Όσον αφορά το γερμανικό θέατρο, η περίφημη Σάουμπινε του Βερολίνου διαθέτει δωρεάν για τρεις μέρες μια σειρά από παλιότερες παραστάσεις της. Μέχρι τις 20/11 θα παρουσιάζεται η αγγλόφωνη παραγωγή του 2017, Επιστροφή στη Ρεμ, βασισμένη στο βιβλίο του Ντιντιέ Εριμπόν, σε σκηνοθεσία Όστερμαϊερ. Την ίδια μέρα (και μέχρι και τις 23/11) θα παίζονται οι Βάκχες του Ευριπίδη, μια παραγωγή του 1974, από τις 24 έως τις 27/11 το Trust του Φαλκ Ρίχτερ, παραγωγής του 2009, και από τις 27 έως τις 30/11 το Ορλάντο της Βιρτζίνια Γουλφ, σε σκηνοθεσία της Κέιτι Μίτσελ, παραγωγής του 2019. Διαθέσιμα εδώ.


Το Maxim Gorki Theater, επίσης του Βερολίνου, παρουσιάζει το Und sicher ist mit mir die Welt verschwunden (Και σίγουρα ο κόσμος εξαφανίστηκε μαζί μου) της Σιμπίλε Μπεργκ, με αγγλικούς υπότιτλους και ένα συμβολικό εισιτήριο των 5 ή 3 ευρώ (20/11, 2 & 30/12) και στις 25 και 27/11 το Death Positive - States of Emergency του Γιάελ Ρόνεν. Αναζητήστε τα εδώ.


Το Deutsches Theater Berlin στις 20/11 κάνει μια live stream πρεμιέρα του Μαγικού Βουνού του Τόμας Μαν σε σκηνοθεσία του Σεμπάστιαν Χάρτμαν στο www.deutschestheater.de, ενώ η πλατφόρμα World Theatre in Sofia, τιμώντας τη μνήμη του σπουδαίου σκηνοθέτη βουλγαρικής καταγωγής Ντίμιτερ Γκότσεφ, ανεβάζει τη Μηχανή Άμλετ του Χάινερ Μίλερ, από τις 22 έως τις 25/11, με τον ίδιο στον κεντρικό ρόλο. Στα γερμανικά, με βουλγαρικούς υπότιτλους, εδώ.

Τέλος, για τους γαλλόφωνους, η πλατφόρμα του παριζιάνικου L'Officiel des spectacles προσφέρει μια μεγάλη γκάμα σημαντικών παραστάσεων κλασικού αλλά και σύγχρονου ρεπερτορίου από την Κομεντί Φρανσέζ και από άλλα σημαντικά θέατρα της Γαλλίας.

Θέατρο Online: διεθνείς και εγχώριες παραστάσεις σε live streaming και on demand Facebook Twitter
«Το Θείο Τραγί» του Άρη Μπινιάρη. Φωτ.: Γιώργος Βιτσαρόπουλος

ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ το Εθνικό Θέατρο έχει ξεκινήσει ζωντανές μεταδόσεις παραστάσεων της τρέχουσας παραγωγής του χωρίς κοινό. Στις 21/11 θα είναι διαθέσιμο στη σελίδα livestream.n-t.gr, στις 20:30, το Σ' εσάς που με ακούτε της Λούλας Αναγνωστάκη από τη Σκηνή Νίκος Κούρκουλος, σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Αβρανά, με εισιτήριο 8 ευρώ. Ακολουθούν οι παραστάσεις Η κυρία του Μαξίμ του Φεντό, σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, και το Φεγγάρι από χαρτί των Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου, σε δική τους σκηνοθεσία – ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί οι ημερομηνίες.

Το Θέατρο Πορεία, που από την πρώτη στιγμή έχει δείξει μεγάλη δραστηριότητα με παραστάσεις real time live streaming, έχει ανακοινώσει την Ευρυδίκη της Σάρα Ρουλ, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου (22/11), το Θείο Τραγί του Άρη Μπινιάρη (29/11) και τον Αρίστο του Γιώργου Παπαγεωργίου, εμπνευσμένο από τον Γύρο του θανάτου του Θωμά Κοροβίνη (29/11). Η ώρα έναρξης των προβολών είναι στις 21:00 και η τιμή του εισιτηρίου στα 7 ευρώ. 


Το Φεστιβάλ Αθηνών ξεκινάει τον Δεκέμβριο μια δική του πρωτοβουλία, ανασύροντας την παλιά συνθήκη του ραδιοφωνικού θεάτρου, με το «Radio Plays / Ραδιοφωνικό θέατρο με κομμένη την ανάσα». Πέντε σημαντικοί δημιουργοί, ο Γιάννης Χουβαρδάς, o Δημήτρης Καταλειφός, ο Αργύρης Ξάφης, η Μαρία Μαγκανάρη και ο Γιώργος Κουτλής, ανέλαβαν τη σκηνοθεσία ισάριθμων ραδιοφωνικών έργων, βασισμένων σε ελληνικά αστυνομικά διηγήματα, ενώ κορυφαίοι ερμηνευτές της ελληνικής τζαζ σκηνής συνθέτουν μουσική ειδικά γραμμένη για τα έργα αυτά. Η πρεμιέρα των έργων θα γίνει μέσα από τα podcasts της LiFO με δωρεάν ακρόαση για όλους. Τα έργα είναι ο Ξένος της Αθηνάς Κακούρη, σε σκηνοθεσία Μαρίας Μαγκανάρη, οι Κορυδαλλοί της πλατείας Αμερικής του Φίλιππου Φιλίππου, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καταλειφού, το Θα σε δω στην κόλαση, γλυκιά μου του Βασίλη Δανέλλη, σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά, το Μέλλον της ελληνικής αστυνομικής λογοτεχνίας του Νεοκλή Γαλανόπουλου, σε σκηνοθεσία Αργύρη Ξάφη, και η Ανθρώπινη Συμπύκνωση της Αμάντας Μιχαλοπούλου, σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή.


Εν τω μεταξύ, η Εθνική Λυρική Σκηνή ξεκινάει μια νέα διαδικτυακή τηλεόραση με όπερα, μπαλέτο, μουσική και μουσικό θέατρο με την επωνυμία GNO TV. Η πρεμιέρα της έχει οριστεί για τις 25/11 με την πρώτη διαδικτυακή προβολή της πρόσφατης επιτυχημένης παραγωγής Μαντάμα Μπατερφλάι και τη σπουδαία υψίφωνο Ερμονέλα Γιάχο στον ομώνυμο ρόλο. Συνδεθείτε εδώ και παρακολουθήστε σπουδαίες παραστάσεις με εισιτήριο 10 ευρώ.

Θέατρο Online: διεθνείς και εγχώριες παραστάσεις σε live streaming και on demand Facebook Twitter
«Μαντάμα Μπατερφλάι» με τη σπουδαία υψίφωνο Ερμονέλα Γιάχο. Φωτ.: Valeria Isaeva/Εθνική Λυρική Σκηνή


To Mέγαρο Μουσικής Αθηνών, που είναι ιδιαίτερα δραστηριοποιημένο ψηφιακά σε ό,τι έχει να κάνει με μουσική, έχει εξασφαλίσει αποκλειστική συνεργασία με τη διάσημη ομάδα χορού Βatsheva Dance Company για την παγκόσμια πρεμιέρα του Υag - The Movie, του νέου έργου του χορογράφου Ohad Naharin. Μια παραγωγή ειδικά σχεδιασμένη για την οθόνη (one-time screening), όπου ο δημιουργός χρησιμοποιεί την κινηματογραφική γλώσσα, την οποία συνδυάζει με τον χορό. Το Μέγαρο προσφέρει με μειωμένο ηλεκτρονικό εισιτήριο των 10 ευρώ την online αναμετάδοση στις 21/11, στις 21:00. Συνδεθείτε στην ιστοσελίδα.


Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει η πάντα δυναμική και δραστήρια Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, που, μέσω του καναλιού της στο YouTube, έχει αρχίζει να ανεβάζει από το προηγούμενο lockdown sold-out παραστάσεις, podcasts, εκπαιδευτικά προγράμματα, virtual κινηματογραφικές πρεμιέρες, online μαθήματα, συναυλίες. Καθημερινά προσφέρει καλλιτεχνικές δημιουργίες υψηλής αισθητικής, χωρίς αντίτιμο ή χρονικό περιορισμό. Οι πιο πρόσφατες παραγωγές που ανέβηκαν στο Διαδίκτυο είναι το Σώσε του Mάικλ Φρέιν, σε σκηνοθεσία Έκτορα Λυγίζου, και η Αντιγόνη-Lonely Planet της Λένας Κιτσοπούλου, ενώ αυτή την Κυριακή 22/11 κάνει πρεμιέρα η Αποκάλυψη του Ιωάννη, σε σκηνοθεσία Θάνου Παπακωνσταντίνου. Αναζητήστε το πλήρες πρόγραμμα εδώ.

To άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δημήτρης Λιγνάδης: «Αντί να χτίζω, προσπαθώ να δω τι δεν θα γκρεμιστεί»

Θέατρο / Δημήτρης Λιγνάδης: «Αντί να χτίζω, προσπαθώ να δω τι δεν θα γκρεμιστεί»

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου μιλά στη LiFO για τις επιπτώσεις της πανδημίας στον κλάδο του, τα επόμενα βήματα του Εθνικού και τη σημασία του θεάτρου στη ζωή μας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελένη Ράντου: «Η Ελληνίδα μάνα είναι τεράστιο κεφάλαιο για την ψυχιατρική»

Portraits 2025 / «Το "δημοφιλής" είναι ό,τι πιο προσβλητικό έχουν πει για μένα»

Με την παράσταση-φαινόμενο «Το πάρτυ της ζωής μου» η Ελένη Ράντου ξετυλίγει με χιούμορ και αφοπλιστική ειλικρίνεια πενήντα χρόνια «τραυμάτων» με φόντο τη μεταπολιτευτική Ελλάδα και αναζητά τους λόγους που αξίζει να ζεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Νεφέλη Θεοδότου είναι ο λόγος που όλο το ελληνικό TikTok χόρευε Φουρέιρα το 2024

Portraits 2025 / Η Νεφέλη Θεοδότου είναι ο λόγος που όλο το ελληνικό TikTok χόρευε Φουρέιρα το 2024

Η χορογράφος και στενή συνεργάτιδα της Ελένης Φουρέιρα, αφού έφτιαξε την πιο viral χορογραφία της χρονιάς για το «Αριστούργημα», αποφάσισε να δοκιμαστεί και στη συναυλία της Άννας Βίσση στο Καλλιμάρμαρο. Και ναι, πήγε καλά αυτό.
ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ
Άκης Δήμου

Θέατρο / «Ζούμε σε καιρούς φλυαρίας· έχουμε ανάγκη τη σιωπή του θεάτρου»

Άφησε τη δικηγορία για το θέατρο, δεν εγκατέλειψε ποτέ τη Θεσσαλονίκη για την Αθήνα. Ο ιδιαίτερα παραγωγικός συγγραφέας Άκης Δήμου μιλά για τη Λούλα Αναγνωστάκη που τον ενέπνευσε, και για μια πόλη όπου η ζωή τελειώνει στην προκυμαία, δίχως να βρίσκει διαφυγή στο λιμάνι της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Επιστροφή στο σπίτι της γιαγιάς: Ένα θεατρικό τσουνάμι αναμνήσεων

Θέατρο / Επιστροφή στο σπίτι της γιαγιάς: Ένα θεατρικό τσουνάμι αναμνήσεων

Ο νεαρός σκηνοθέτης Δημήτρης Χαραλαμπόπουλος ανεβάζει στην Πειραματική του Εθνικού το «ΜΑ ΓΚΡΑΝ'ΜΑ», μια ευαίσθητη σκηνική σύνθεση, αφιερωμένη στη σιωπηλή ηρωίδα της οικογενειακής ιστορίας μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Ματαρόα στον ορίζοντα»: Φέρνοντας ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάσταση

Θέατρο / «Ματαρόα στον ορίζοντα»: Ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάσταση

Στην πολυεπίπεδη νέα παραγωγή της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ, λόγος, μουσική και σκηνική δράση συνυπάρχουν ισάξια και συνεισφέρουν από κοινού στην αφήγηση των επίδοξων ταξιδιωτών ενός ουτοπικού πλοίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το video art στο ελληνικό θέατρο

Θέατρο / Video art στο ελληνικό θέατρο: Έχει αντικαταστήσει τη σκηνογραφία;

Λειτουργεί το βίντεο ανταγωνιστικά με τη σκηνογραφία και τη σκηνική δράση ή αποτελεί προέκταση του εθισμού μας στην οθόνη των κινητών μας; Οι γιγαντοοθόνες είναι θεμιτές στην Επίδαυρο ή καταργούν τον λόγο και τον ηθοποιό; Πώς φτάσαμε από τη video art στα stage LED screens; Τρεις video artists, τρεις σκηνοθέτες και ένας σκηνογράφος καταθέτουν τις εμπειρίες τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κωνσταντίνος Ρήγος

Οι Αθηναίοι / «Έχω αισθανθεί να απειλούμαι τη μέρα, όχι δουλεύοντας τη νύχτα»

Οκτάνα, Επίδαυρος, ΚΘΒΕ, Πέγκυ Ζήνα, Εθνικό, Λυρική, «Brokeback Mountain» και «Ρωμαίος και Ιουλιέτα». Ως χορογράφος και σκηνοθέτης, ο Κωνσταντίνος Ρήγος έχει κάνει τα πάντα. Και παρότι έχει αρκετούς haters, νιώθει ότι αυτοί που τον καταλαβαίνουν είναι πολύ περισσότεροι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Οσιέλ Γκουνεό: «Είμαι πρώτα χορευτής και μετά μαύρος»

Χορός / «Δεν βλέπω τον εαυτό μου ως έναν μαύρο χορευτή μπαλέτου αλλά ως έναν χορευτή καταρχάς»

Λίγο πριν εμφανιστεί ως Μπαζίλιο στον «Δον Κιχώτη» της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, ο κορυφαίος κουβανικής καταγωγής χορευτής Οσιέλ Γκουνεό –έχει λάβει πολλά βραβεία, έχει επίσης εμφανιστεί στο Θέατρο Μπολσόι της Μόσχας, στην Όπερα του Παρισιού, στο Λίνκολν Σέντερ της Νέας Υόρκης και στο Ελίζιουμ του Λονδίνου– μιλά για την προσωπική του πορεία στον χορό και τις εμπειρίες που αποκόμισε, ενώ δηλώνει λάτρης της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Οι Αθηναίοι / Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Ηθοποιός, σκηνοθέτις, ακατάτακτη και αγαπημένη του κοινού, η Σμαράγδα Καρύδη θυμάται πως ανέκαθεν ήθελε το σύμπαν, χωρίς να περιορίζεται. Στον απολογισμό της μέχρι τώρα πορείας της, ως η Αθηναία της εβδομάδας, καταλήγει πως, ούτως ή άλλως, «στο τέλος ανήκεις εκεί που μπορείς να φτάσεις», ενώ δηλώνει πως πάντα θα επιλέγει συνειδητά να συντάσσεται με τη χαρά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ