Ο Τζίμι Κίμελ εξηγεί τι ακριβώς συνέβη στα Όσκαρ και το παρασκήνιο πίσω από το επικό λάθος

Ο Τζίμι Κίμελ εξηγεί τι ακριβώς συνέβη στα Όσκαρ και το παρασκήνιο πίσω από το επικό λάθος Facebook Twitter
0
Ο Τζίμι Κίμελ εξηγεί τι ακριβώς συνέβη στα Όσκαρ και το παρασκήνιο πίσω από το επικό λάθος Facebook Twitter

Ο Jimmy Kimmel, οικοδεσπότης της τελετής απονομής των Βραβείων Όσκαρ την Κυριακή, αποκάλυψε κατά τη διάρκεια της εκπομπής του το βράδυ της Δευτέρας, όλες τις λεπτομέρειες και το παρασκήνιο για την πολυσυζητημένη στιγμή όπου οι Warren Beatty και η Faye Dunaway ανακοίνωσαν κατά λάθος νικητή του Βραβείου Καλύτερης Ταινίας το «La La Land» αντί για το «Moonlight». 

«Ήταν το πιο περίεργο φινάλε από την εποχή του Lost... Καταλαβαίνεις πως είναι παράξενη βραδιά όταν γίνεται trending topic στο Twitter η λέξη "envelope" [σ.σ.φάκελος]», είπε ο γνωστός παρουσιαστής, μιλώντας στη συνέχεια για όλα όσα διαδραματίστηκαν, όπως τα βίωσε ο ίδιος. 

«Είμαι σίγουρος, πως όλοι ξέρετε πως το "La La Land" ήταν ταυτόχρονα ο μεγαλύτερος νικητής και χαμένος της βραδιάς», σχολίασε ο Kimmel, δείχνοντας στη συνέχεια το στιγμιότυπο από το μπέρδεμα με τον φάκελο και τη λάθος ανακοίνωση. Όπως λέει, το σχέδιο ήταν να κλείσει την βραδιά βρισκόμενος ανάμεσα στο κοινό, οπότε βρισκόταν ήδη δίπλα στον Matt Damon, όταν άκουσε τον stage manager να λέει πως έχει γίνει λάθος. «Καθόμασταν εκεί και ξαφνικά είδαμε μια κινητικότητα. Νομίζω άκουσα τον stage manager να λέει πως είπαν λάθος τον νικητή. Οπότε, εκεί σκέφτηκα, εντάξει, τώρα θα ανέβει ο παρουσιαστής να το ξεκαθαρίσει. Και μετά θυμήθηκα πως εγώ είμαι ο παρουσιαστής», προσθέτει. 

Για την ιστορία, όταν ανέβηκε στη σκηνή ο Kimmel και αφού είχε ειπωθεί το λάθος, σκορπίζοντας τεράστια αμηχανία στην κατάμεστη αίθουσα, ήδη τρεις παραγωγοί του «La La Land» είχαν εκφωνήσει ευχαριστήριους λόγους. Ο Kimmel λέει πως πάνω στη σκηνή κανείς δεν ήξερε τι ακριβώς να κάνει, πως πηγαινοερχόταν κόσμος και από τις δύο ταινίες, και κανείς δεν ήξερε ποιος είναι ποιος και τελικά ήταν ο Denzel Washington που έσωσε την κατάσταση.

«Ξαφνικά βλέπω τον Denzel Washington στην πρώτη σειρά να μου κάνει νοήματα με τα χέρια. Μου φώναζε και έδειχνε κάποιον με το χέρι του. Φώναζε "Barry". Μου πήρε λίγο για να καταλάβω πως εννοούσε τον Jenkins, τον σκηνοθέτη του "Moonlight", που στεκόταν πίσω μου. Ο Denzel μου έκανε νόημα να τον βγάλω μπροστά στο μικρόφωνο για να μπορέσει να βγάλει λόγο. Ευχαριστώ το Θεό που ήταν εκεί ο Denzel για να βγάλει άκρη. Τον άκουσα, κι εσείς το ίδιο να κάνετε», είπε ο Kimmel. 

«Για να είμαι ειλικρινής κατά κάποιον τρόπο ήταν λίγο τρομακτικό όλο αυτό. Αλλά όχι πολύ. Καθόμουν εκεί σαν βλάκας, νιώθοντας άσχημα για ό,τι είχε συμβεί αλλά ταυτόχρονα προσπαθούσα πολύ έντονα να μην σκάσω στα γέλια», παραδέχεται ο Kimmel. Μάλιστα, όπως λέει, πολλοί ήταν εκείνοι που τον ρώτησαν μετά αν αυτό ήταν κάποιου είδους φάρσα που σκέφτηκε να οργανώσει ο ίδιος. «Δεν ήταν δική μου ιδέα. Αν εγώ τους έκανα μια πλάκα, δεν θα έλεγα απλώς λάθος όνομα, αλλά μέσα στο φάκελο θα τους είχα βάλει ένα εκπτωτικό κουπόνι», εξηγεί. 

Όσο για το τι ακριβώς συνέβη και ο Warren Beatty διάβασε λάθος όνομα, λέει πως συζητώντας μαζί του στα παρασκήνια μετά το τέλος της απονομής, ο ηθοποιός επέμεινε πως είχε στα χέρια του έναν φάκελο που έγραφε «La La Land- Emma Stone». Βέβαια, στον ευχαριστήριο λόγο της η Emma Stone είπε πως έχει εκείνη τον φάκελο με την συγκεκριμένη ανακοίνωση. Όπως εξηγεί ο Kimmel, για κάθε βραβείο υπάρχουν δύο φάκελοι- ο ένας εφεδρικός- κι αυτό που έγινε ήταν πως στον Beatty δόθηκε λάθος φάκελος. 

Δείτε το βίντεο με το απόσπασμα από την εκπομπή Jimmy Kimmel Live:

Oscars News
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«I love Lucy»: Οργή, αλκοόλ, χρήμα, ξύλο και απιστίες πίσω από το πιο διάσημο οικογενειακό σόου του κόσμου

Σαν σήμερα / Λουσίλ Μπολ: Η πιο αξιολάτρευτη νοικοκυρά της Αμερικής ήταν μια απάτη

Σαν σήμερα το 1989 πεθαίνει η Αμερικανίδα ηθοποιός Λουσίλ Μπολ, πρωταγωνίστρια της διάσημης τηλεοπτικής σειράς «I love Lucy». Αν και λατρεύτηκε από εκατομμύρια τηλεθεατές, η πραγματικότητα πίσω από το «Καλύτερο τηλεοπτικό σόου όλων των εποχών» ήταν γεμάτη βία, αλκοόλ και απιστίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Οθόνες / Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Το κλείσιμο μιας τριλογίας «Star Wars» που λοιδορήθηκε, για να επανεκτιμηθεί μερικώς όταν η νεότερη έπεσε θύμα των γενικευμένων culture wars και των ελάχιστων φιλοδοξιών της, επανεμφανίζεται στα σινεμά με αφορμή την επέτειο 20 χρόνων από την κυκλοφορία της.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Daily / Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Ο Τζον Χαμ υποδύεται τον επιτυχημένο επενδυτή που χάνει ξαφνικά το έδαφος κάτω από τα πόδια του σ΄αυτή την εκλεκτικά διασκεδαστική, κατά τόπους δραματική και συχνά διεισδυτική σάτιρα ηθών της πλουτοκρατικής ελίτ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Κωστής Χαραμουντάνης / Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Ο 31χρονος σκηνοθέτης νιώθει πως ενηλικιώθηκε μαζί με την πρώτη του βραβευμένη ταινία, «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού», κινηματογραφεί τις αναμνήσεις του και είναι μία από τις πιο μεγάλες ελπίδες του ελληνικού κινηματογράφου.
M. HULOT
«Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Thalia Mavros / «Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Η διεθνώς βραβευμένη παραγωγός και σκηνοθέτις Thalia Mavros μιλά στη LIFO για τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει η «αυτοκρατορία» του Τραμπ, καθώς και για τη θέση της γυναίκας σε έναν κόσμο που αλλάζει - και όχι προς το καλύτερο.
M. HULOT
«The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Οθόνες / «The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Το πρώτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν της αγαπημένης σειράς του HBO λειτουργεί ως εισαγωγή, συστήνοντας νέους χαρακτήρες, το περιβάλλον της δράσης, τη σχέση των παλιών χαρακτήρων με αυτό αλλά και μεταξύ τους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια ‘σύγχρονη’»

Οθόνες / «Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια σύγχρονη»

Ο επιφανής μελετητής του Ομήρου και διευθυντής του New York Times Review of Books, Ντάνιελ Μέντελσον, περιγράφει στην εφημερίδα Telegraph τους τρεις βασικούς κανόνες που ελπίζει να τηρηθούν κατά τη μεταφορά της «Οδύσσειας» στη μεγάλη οθόνη.
THE LIFO TEAM
Movies

Οθόνες / Μια ταινία για τον Bloody Hawκ και άλλοι 8 λόγοι για να πάτε σινεμά

Αυτή την εβδομάδα έχουν την τιμητική τους τα κατασκοπικά θρίλερ, παίζει η επανέκδοση του Delicatessen και ένα ντοκιμαντέρ για τον δημοφιλή ράπερ που δεν απευθύνεται μόνο στο fan base του — όχι άλλο Minecraft.
THE LIFO TEAM
«Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Οθόνες / «Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Με το βραβευμένο ντοκιμαντέρ Μουσείο της Νύχτας, ο Φερμίν Ελόι Ακόστα αναδεικνύει ένα πολύτιμο φωτογραφικό αρχείο για τη Νέα Υόρκη των δεκαετιών του ’70 και του ’80, ενώ μιλά στη LiFO για την αβεβαιότητα του μέλλοντος του κινηματογράφου στην Αργεντινή και τις πολιτικές αναταράξεις στη χώρα του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Μυθολογίες / «Ο Βέγγος είναι το αγχολυτικό μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Από τον Κουροσάβα και τον Μπέργκμαν, από τις ταινίες της Pixar μέχρι τα Batman του Nόλαν, ο ηθοποιός φτιάχνει μια ετερόκλητη και ειλικρινή λίστα και πιστεύει ότι «σινεμά είναι να βλέπεις άλλες πλευρές του κόσμου».
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

Oι Αθηναίοι / Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

«Μην παίξεις ποτέ κωμωδία», της είχαν πει, αλλά τελικά το ευρύ κοινό τη λάτρεψε ως Μαρίνα Κουντουράτου. Όταν αποφάσισε να ερμηνεύσει τον ρόλο μιας τρανς γυναίκας, της είπαν «θα καταστραφείς». Ήταν πάντα τολμηρή και άφοβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ: «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Pulp Fiction / «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Ο Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ επιστρέφει με το «Ο Κύριος των Νεκρών» και μιλά στη LiFO για τις σκέψεις του πάνω στο πένθος, την τεχνητή νοημοσύνη που του έλυσε τα χέρια, και εξηγεί γιατί ασχολείται διαρκώς με τρομακτικές καταστάσεις.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ