Τα καλύτερα, τα χειρότερα και τα αλλόκοτα των χτεσινών Όσκαρ

Τα καλύτερα, τα χειρότερα και τα αλλόκοτα των χτεσινών Όσκαρ Facebook Twitter
2

Η 90η τελετή απονομής των Βραβείων Όσκαρ, με παρουσιαστή τον Τζίμι Κίμελ για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, είχε λίγο από όλα- εντυπωσιακούς καλεσμένους και εμπνευσμένους ευχαριστήριους λόγους, αμήχανα στιγμιότυπα και ένα αμφιλεγόμενο σκηνικό αλλά και μερικές άκρως κωμικές έως απόλυτα αλλόκοτες στιγμές. 

Αυτές είναι μερικές από τις καλύτερες, τις χειρότερες αλλά και τις πιο «περίεργες» στιγμές της χθεσινής βραδιάς:

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

Η ασπρόμαυρη έναρξη με «άρωμα» παλιού Χόλιγουντ

Προς τιμήν της φετινής 90ης επετείου των βραβείων, η χθεσινή τελετή ξεκίνησε με ένα ασπρόμαυρο βίντεο που πρόβαλε πλάνα από παλαιότερες απονομές της δεκαετίας του '40 με τον Τζίμι Κίμελ να κάνει μια τύπου ραδιοφωνική αφήγηση, κάνοντας αναφορά σε μερικούς από τους καλεσμένους, ανάμεσά τους την Μέριλ Στριπ, τον Γκάρι Όλντμαν, την Σάλμα Χάγιεκ και την Λουπίτα Νιόνγκο. 

 

 

Η εισαγωγή του Τζίμι Κίμελ και τα πολιτικά μηνύματα

Ο Τζίμι Κίμελ στον εναρκτήριο μονόλογό του κατάφερε με απόλυτη μαεστρία να περάσει από το περσινό φιάσκο με το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας και το μπέρδεμα επί σκηνής ανάμεσα στα «Moonlight» και «La La Land» σε ιστορίες σεξουαλικής παρενόχλησης και κατάχρησης εξουσίας στο Χόλιγουντ, χωρίς ωστόσο να προσβάλλει άμεσα οποιονδήποτε.

Για να τονίσει τα λεγόμενά του, δε δίστασε μάλιστα να χρησιμοποιήσει και το ίδιο το αγαλματίδιο του Όσκαρ, σχολιάζοντας: «Ο Όσκαρ είναι ο πιο αγαπητός και αξιοσέβαστος άντρας του Χόλιγουντ και υπάρχει καλή εξήγηση. Απλώς κοιτάξτε τον. Έχει τα χέρια του σε σημείο που μπορείς να τα δεις, ποτέ δεν μιλάει αγενώς και κυρίως δεν έχει καθόλου πέος». 

 

 

Το βραβείο για τον συντομότερο ευχαριστήριο λόγο

Στον εναρκτήριό του μονόλογο ο Τζίμι Κίμελ, σε μια προσπάθεια να κρατήσει τη διάρκεια της βραδιάς όσο γίνεται μικρότερη, είπε πως οι ευχαριστήριοι λόγοι θα χρονομετρούνται και ο πιο σύντομος θα κερδίσει ένα ολοκαίνουργιο τζετ σκι. Και για να αποδείξει πως σοβαρολογεί, άνοιξε το πίσω μέρος της σκηνής αποκαλύπτοντας το δώρο, με την Έλεν Μίρεν να εμφανίζεται απαστράπτουσα και να παίζει το ρόλο του μοντέλου που το παρουσιάζει.

 

 

Η Ρίτα Μορένο αλά 1962

Η 86χρονη πρωταγωνίστρια του «West Side Story» ήταν αναμφισβήτητα μία από τις μεγάλες νικήτριες της χτεσινής βραδιάς, χωρίς να είναι καν υποψήφια σε κάποια κατηγορία. Η διάσημη ηθοποιός εμφανίστηκε με το ίδιο ακριβώς φόρεμα που φορούσε όταν κέρδισε το Όσκαρ Β' Γυναικείου Ρόλου το 1962, βολτάροντας στα παρασκήνια με ένα ποτήρι σαμπάνιας στο χέρι. 

 

 

Η ατάκα της Άλισον Τζάνεϊ

Η Άλισον Τζάνεϊ κέρδισε το Όσκαρ Β' Γυναικείου Ρόλου και η πρώτη ατάκα που είπε όταν ανέβηκε στη σκηνή για να το παραλάβει είναι σήμερα από τις πιο πολυσυζητημένες. «Το κατάφερα όλο μόνη μου», είπε η πρωταγωνίστρια του «I, Tonya» ευχαριστώντας στη συνέχεια συγγενείς και φίλους. Αυτή ήταν η πρώτη της υποψηφιότητα και νίκη. 

 

Ο απίστευτος λόγος της Φράνσις ΜακΝτόρμαντ

Η διάσημη ηθοποιός επέστρεψε χτες σπίτι της με το Βραβείο Α' Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της στο «Three Billboards Outside Ebbing, Missouri» και εκμεταλλεύτηκε την βράβευσή της για να κάνει μια σημαντική δήλωση επί σκηνής. 

Η Φράνσις ΜακΝτόρμαντ ζήτησε αρχικά από κάθε γυναίκα υποψήφια για Όσκαρ, που βρισκόταν στο κοινό, να σηκωθεί όρθια. Στη συνέχεια απηύθυνε κάλεσμα για ενότητα, ζητώντας παράλληλα από κάθε στέλεχος που παρακολουθεί να βοηθήσει της γυναίκες παραγωγούς ταινιών και τις σταρ να αφηγηθούν τις ιστορίες τους στη μεγάλη οθόνη. Τελείωσε την ομιλία της με τη φράση «Inclusion rider», έναν όρο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι ηθοποιοί στο συμβόλαιό τους κι οποίος απαιτεί από την παραγωγή να υπάρχει diversity στο καστ και τη λοιπή ομάδα. αλλιώς να μπορούν να φύγουν από την ταινία. 

 

Ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο που τσέκαρε το φάκελο για το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας

Όταν ο Γούορεν Μπίτι και η Φέι ΝΤάναγουεϊ απένειμαν το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας στο «The Shape of Water», ο νικητής Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο αφού πήρε στα χέρια του το χρυσό αγαλματίδιο στη συνέχεια τσέκαρε επίσης τον φάκελο με την ανακοίνωση, χαμογελώντας στο κοινό. Απολύτως λογικό μετά το περσινό μπέρδεμα με τα «Moonlight» και «La La Land».

 

ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ

Το περίεργο σκηνικό πάγου επί σκηνής

Κάθε χρόνο στα Βραβεία Όσκαρ δοκιμάζονται επί σκηνής διάφορα κόνσεπτ σχετικά με το design των σκηνικών, αλλά φέτος η ιδέα δεν ενθουσίασε πολύ αφού το θέαμα κατέληξε να παραπέμπει περισσότερο στην ταινία «Frozen» παρά σε φαντασμαγορική τελετή απονομής. Πολλοί μάλιστα σχολίασαν πως κάθε φορά που κάποιος ανέβαινε επί σκηνής έμοιαζε σαν να ήταν έτοιμος να κατασπαραχθεί από έναν τεράστιο καρχαρία, του οποίου τα δόντια είχαν αντικατασταθεί με διαμάντια. 

Τα καλύτερα, τα χειρότερα και τα αλλόκοτα των χτεσινών Όσκαρ Facebook Twitter

Ο Κίμελ που έφερε στην σκηνή τον 9χρονο εαυτό του (!)

Το συγκεκριμένο αστείο προκάλεσε γενικά μια αμηχανία και η προσπάθεια να βγει γέλιο από τον διάλογο του παρουσιαστή με τον εαυτό του σαν παιδί, ήταν εντελώς αποτυχημένη. Στη συνομιλία τους αντάλλαξαν μερικά αστεία για το πώς δείχνει ο Κίμελ σήμερα, με το παιδί να υποθέτει πως κουβεντιάζει με τον μελλοντικό του εαυτό στα 60 και το όποιο κωμικό στοιχείο χάθηκε στη μετάφραση. 

 

ΤΑ ΑΛΛΟΚΟΤΑ

O Κιθ Στάνφιλντ να προσπαθεί να «τρομάξει» το κοινό

Εκτός από το δώρο του τζετ σκι, ο Τζίμι Κίμελ για να αποτρέψει τους νικητές να μιλήσουν πολύ είπε πως σε περίπτωση που το κάνουν θα τους κυνηγήσει ο Κιθ Στάνφιλντ, που βγήκε στη σκηνή ενσαρκώνοντας τον ρόλο του στο «Get Out» -φορούσε μέχρι και τα ίδια ακριβώς ρούχα- κι άρχισε να ουρλιάζει «Get out!». Το αποτέλεσμα ήταν για ελάχιστα δευτερόλεπτα λίγο αστείο περνώντας πολύ γρήγορα στην κατηγορία «awkward» και κανείς δεν ξέρει αν αυτός ήταν ο στόχος ή απλώς το πείραμα απέτυχε. 

 

 

Ο προσχεδιασμένος αιφνιδιασμός των θεατών του «A Wrinkle in Time»

Πέρυσι ο Τζίμι Κίμελ είχε φέρει τυχαίο κόσμο από το δρόμο μέσα το Dolby Theatre για να γνωρίσουν μεγάλους σταρ της βραδιάς. Φέτος αποφασίστηκε να κάνει το αντίστροφο, πήρε διάσημους μέσα από την αίθουσα της τελετής και τους πήγε στον διπλανό κινηματογράφο όπου προβαλλόταν ένα sneak preview του «A Wrinkle in Time». Ωστόσο οι φωνές ενθουσιασμού των θεατών που είδαν ξαφνικά μπροστά τους τους Margot Robbie, Ansel Elgort, Armie Hammer, Gal Gadot το μόνο που κατάφεραν ήταν να δημιουργήσουν ένα μικρό ακουστικό χάος που ήταν περισσότερο αμήχανο παρά αστείο. 

 
Oscars News
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Κωστής Χαραμουντάνης / Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Ο 31χρονος σκηνοθέτης νιώθει πως ενηλικιώθηκε μαζί με την πρώτη του βραβευμένη ταινία, «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού», κινηματογραφεί τις αναμνήσεις του και είναι μία από τις πιο μεγάλες ελπίδες του ελληνικού κινηματογράφου.
M. HULOT
«Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Thalia Mavros / «Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Η διεθνώς βραβευμένη παραγωγός και σκηνοθέτις Thalia Mavros μιλά στη LIFO για τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει η «αυτοκρατορία» του Τραμπ, καθώς και για τη θέση της γυναίκας σε έναν κόσμο που αλλάζει - και όχι προς το καλύτερο.
M. HULOT
«The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Οθόνες / «The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Το πρώτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν της αγαπημένης σειράς του HBO λειτουργεί ως εισαγωγή, συστήνοντας νέους χαρακτήρες, το περιβάλλον της δράσης, τη σχέση των παλιών χαρακτήρων με αυτό αλλά και μεταξύ τους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια ‘σύγχρονη’»

Οθόνες / «Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια σύγχρονη»

Ο επιφανής μελετητής του Ομήρου και διευθυντής του New York Times Review of Books, Ντάνιελ Μέντελσον, περιγράφει στην εφημερίδα Telegraph τους τρεις βασικούς κανόνες που ελπίζει να τηρηθούν κατά τη μεταφορά της «Οδύσσειας» στη μεγάλη οθόνη.
THE LIFO TEAM
Movies

Οθόνες / Μια ταινία για τον Bloody Hawκ και άλλοι 8 λόγοι για να πάτε σινεμά

Αυτή την εβδομάδα έχουν την τιμητική τους τα κατασκοπικά θρίλερ, παίζει η επανέκδοση του Delicatessen και ένα ντοκιμαντέρ για τον δημοφιλή ράπερ που δεν απευθύνεται μόνο στο fan base του — όχι άλλο Minecraft.
THE LIFO TEAM
«Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Οθόνες / «Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Με το βραβευμένο ντοκιμαντέρ Μουσείο της Νύχτας, ο Φερμίν Ελόι Ακόστα αναδεικνύει ένα πολύτιμο φωτογραφικό αρχείο για τη Νέα Υόρκη των δεκαετιών του ’70 και του ’80, ενώ μιλά στη LiFO για την αβεβαιότητα του μέλλοντος του κινηματογράφου στην Αργεντινή και τις πολιτικές αναταράξεις στη χώρα του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Μυθολογίες / «Ο Βέγγος είναι το αγχολυτικό μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Από τον Κουροσάβα και τον Μπέργκμαν, από τις ταινίες της Pixar μέχρι τα Batman του Nόλαν, ο ηθοποιός φτιάχνει μια ετερόκλητη και ειλικρινή λίστα και πιστεύει ότι «σινεμά είναι να βλέπεις άλλες πλευρές του κόσμου».
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

Oι Αθηναίοι / Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

«Μην παίξεις ποτέ κωμωδία», της είχαν πει, αλλά τελικά το ευρύ κοινό τη λάτρεψε ως Μαρίνα Κουντουράτου. Όταν αποφάσισε να ερμηνεύσει τον ρόλο μιας τρανς γυναίκας, της είπαν «θα καταστραφείς». Ήταν πάντα τολμηρή και άφοβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ: «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Pulp Fiction / «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Ο Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ επιστρέφει με το «Ο Κύριος των Νεκρών» και μιλά στη LiFO για τις σκέψεις του πάνω στο πένθος, την τεχνητή νοημοσύνη που του έλυσε τα χέρια, και εξηγεί γιατί ασχολείται διαρκώς με τρομακτικές καταστάσεις.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βαλ Κίλμερ: Ο άνθρωπος που θα (μπορούσε να) γινόταν σταρ

Απώλειες / Βαλ Κίλμερ (1959-2025): Ο άνθρωπος που θα μπορούσε να είχε γίνει σούπερσταρ

Έφυγε από τη ζωή ο Κρις του «Heat», ο Iceman του «Top Gun», ο «ξανθός» Μπάτμαν του Τζόελ Σουμάχερ, ο Τζιμ Μόρισον του Όλιβερ Στόουν, ο γκέι ντέτεκτιβ του «Kiss Kiss Bang Bang», ένας ηθοποιός που κατέγραψε μερικές αξέχαστες εμφανίσεις στο ενεργητικό του, μα δεν έκανε την αναμενόμενη καριέρα μεγάλου σταρ λόγω ατυχών συγκυριών αλλά και προσωπικών επιλογών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Η Λάιζα Μινέλι σήμερα δηλώνει ευτυχισμένη. ή Λάιζα Μινέλι: Mια απίστευτη ιστορία επιβίωσης.

Οθόνες / Λάιζα Μινέλι: Mια απίστευτη ιστορία επιβίωσης

Gay icon, μια χαρισματικά αφοσιωμένη performer, αλλά και αντικείμενο χλεύης. Το ντοκιμαντέρ του Μπρους Ντέιβιντ Κλάιν «Liza: A Truly Terrific, Absolutely True Story» σίγουρα δεν αφηγείται την ιστορία ενός τυπικού nepo baby.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
τομ χάρντι

Οθόνες / 10 τηλεοπτικές σειρές που θα δούμε την άνοιξη

Από τη μεγάλη επιστροφή του «The Last of Us» σε εκείνη του «Αστερίξ» και από τη σεξουαλική αναζήτηση της Μισέλ Ουίλιαμς σε μια απολαυστική ματιά στον κόσμο του σύγχρονου μπαλέτου, αυτές είναι οι σειρές που θα μας κρατήσουν καθηλωμένους στη μικρή οθόνη το επόμενο διάστημα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ