«The Shore»: Ο Άρης Δραγώνης έφτιαξε το κορυφαίο ελληνικό παιχνίδι του 2021

ΚΥΡΙΑΚΗ CHECK The Shore: Ο Άρης Δραγώνης έφτιαξε το κορυφαίο ελληνικό παιχνίδι του 2021 Facebook Twitter
«Όλα τα οπτικά (visuals) μέσα στο παιχνίδι είναι solo work, από τον σχεδιασμό των τεράτων μέχρι και την άμμο που πατάει ο χαρακτήρας».
0

Με τη VR version του παιχνιδιού μόλις διαθέσιμη και έχοντας κερδίσει τον τίτλο του Greek Game of The Year για το 2021 από το gameworld, το ελληνικό παιχνίδι «The Shore» αποτελεί ένα από τα λαμπρά παραδείγματα επιτυχίας του ελληνικού gaming.

Το παιχνίδι που κυκλοφόρησε την περασμένη χρονιά, ενθουσιάζοντας το gaming κοινό με τα γραφικά και τις φανταστικές μορφές από τη μυθολογία του H.P. Lovecraft, του τιτάνα της φανταστικής λογοτεχνίας τρόμου, διαδραματίζεται σε ένα απομακρυσμένο, μυστηριώδες νησί. Εκεί, ο πρωταγωνιστής ψάχνει την εξαφανισμένη κόρη του.

Περιπέτεια εξερεύνησης και survival horror συνδυάζονται. Ενώ ξεκινάει ομαλά, πολύ σύντομα καταλήγεις να έρχεσαι αντιμέτωπος με ορδές από κοσμικές οντότητες. Την ίδια στιγμή Gameover και μάχες δεν θα μπορούσαν να λείψουν, καθώς το παιχνίδι αποτελείται από γρίφους. 

Το παιχνίδι που κυκλοφόρησε την περασμένη χρονιά, ενθουσιάζοντας το gaming κοινό με τα γραφικά και τις φανταστικές μορφές από τη μυθολογία του H.P. Lovecraft, του τιτάνα της φανταστικής λογοτεχνίας τρόμου, διαδραματίζεται σε ένα απομακρυσμένο, μυστηριώδες νησί. Εκεί, ο πρωταγωνιστής ψάχνει την εξαφανισμένη κόρη του.

Το παιχνίδι του Άρη Δραγώνη, ενός νεαρού σχεδιαστή ψηφιακής εικόνας και τρισδιάστατων χαρακτήρων από τη Λάρισα, είναι one-man project. Έπειτα από έντεκα μήνες συνεχούς ενασχόλησης, συνεργάστηκε με έναν προγραμματιστή, ο οποίος ασχολήθηκε με το τεχνικό κομμάτι, και ακολούθησαν τέσσερις ακόμη αφίξεις στην ομάδα. 

ΚΥΡΙΑΚΗ CHECK The Shore: Ο Άρης Δραγώνης έφτιαξε το κορυφαίο ελληνικό παιχνίδι του 2021 Facebook Twitter
«Όσο ανέπτυσσα το "Τhe shore" έμεινα πιστός στις δημιουργίες του Lovecraft, αλλά με δικό μου storytelling».

«Ξεκίνησα να δουλεύω το Standard Version στα τέλη του 2018 και το VR version στα μέσα του '21. Εμπνεύστηκα από τη μυθολογία του H.P. Lovecraft αλλά και από ταινίες όπως το "Annihilation"», λέει ο Άρης. «Έχω δημιουργήσει δικό μου σενάριο πάνω σε αυτές τις διάφορες οντότητες, πήρα αρκετά βασικά στοιχεία από τα βιβλία. Όσο ανέπτυσσα το "Τhe Shore", έμεινα πιστός στις δημιουργίες του Lovecraft, αλλά με δικό μου storytelling».

dragonis
Ο Άρης Δραγώνης

«Όλα τα οπτικά (visuals) μέσα στο παιχνίδι είναι solo work, από τον σχεδιασμό των τεράτων μέχρι και την άμμο που πατάει ο χαρακτήρας. Για έντεκα συνεχόμενους μήνες δούλευα το πρότζεκτ μόνος μου. Όμως, με την πάροδο του χρόνου, συνειδητοποίησα πως ο όγκος εργασίας και οι απαιτήσεις αυξάνονταν, γεγονός που συνέβαλε στην επέκταση της ομάδας.

Αρχικά, ξεκίνησα να δουλεύω με έναν προγραμματιστή, ο οποίος ασχολούνταν με τα τεχνικά μέρη, ώστε εγώ να μπορέσω να επικεντρωθώ στη δημιουργία γραφικών, τεράτων, περιβάλλοντος και με ό,τι έχει να κάνει με τα οπτικά στο "The Shore". 

Θέλοντας να ξεπεράσω τις αρχικές βλέψεις μου για το παιχνίδι, δημιούργησα μια crowdfunding καμπάνια και με τη βοήθεια όλων των υποστηρικτών, τους οποίους ευχαριστώ, καταφέραμε να πάμε ένα βήμα παραπέρα όλο το παιχνίδι. Δίχως τη δράση αυτή, δεν θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε το συγκεκριμένο υλικό σε αυτό το χρονικό διάστημα.

Για να είμαι ειλικρινής, το συναίσθημα του να υποστηρίζει κάποιος την ιδέα σου ώστε να γίνει πραγματικότητα δεν μπορεί να αποδοθεί πλήρως με λέξεις». 

newestGif.gif

Για να ολοκληρώσει το παιχνίδι, ο Άρης δούλευε τουλάχιστον 8-12 ώρες τη μέρα. Μετά από χρόνια δουλειάς και συνεργασίας με indie studios του εξωτερικού είχε την εμπειρία και τις γνώσεις για να χτίσει κάτι δικό του. Έτσι, από το Standard Version στο VR, που κυκλοφόρησε την περασμένη βδομάδα, εντάσσοντας τον χρήστη σε μια ακόμα πιο έντονη εμπειρία gaming, δίνοντάς του τη δυνατότητα να το εξερευνήσει εις βάθος ως open world game, το «The Shore» έχει λάβει πολύ θετική ανταπόκριση από την gaming κοινότητα. 

«Όταν έφτιαχνα το Standard Version του παιχνιδιού έκανα συνήθως posts στα social media και πολύς κόσμος μού ζητούσε να το φτιάξω και για VR, γιατί τους άρεσαν πάρα πολύ τα γραφικά του παιχνιδιού. Το VR version είναι open world και σου δίνει τη δυνατότητα, ως παίχτης, να πηγαίνεις όπου θέλεις εσύ και να ανακαλύπτεις τα μυστήρια του νησιού».

Ο Άρης θεωρεί ότι το οικονομικό ρίσκο που δημιουργεί η αφοσίωση στη γέννηση ενός παιχνιδιού εξαρτάται από τον δημιουργό, το αν είναι ανεξάρτητος ή όχι, καθώς και από το πόσο χρόνο διαθέτει. «Τα μεγάλα ταλέντα», αναφέρει, «συνήθως φεύγουν στο εξωτερικό, γιατί στην Ελλάδα δεν υπάρχει μεγάλη ανάπτυξη στον τομέα των video games». 

Κατά πόσο εξελίσσεται σήμερα ο κόσμος του gaming, τελειοποιώντας την εμπειρία του παίχτη με τη χρήση ηθοποιών, μουσικής, τεχνικών προδιαγραφών και άλλων, καλλιτεχνικών κυρίως, χαρακτηριστικών; «Πλέον τα video games είναι πιο κερδοφόρα ακόμη και από τα σπορ και τις ταινίες. Αυτό θα συνεχίσει να συμβαίνει γιατί είναι το μέλλον», τονίζει ο Άρης. 

Τι άλλο θα δούμε από τον ίδιο στο επόμενο διάστημα; «Προς το παρόν, έχω φτιάξει το "The Shore" και το "The Shore VR", όμως ετοιμάζω το "Eresys", το οποίο είναι ένα Lovecraftian Horror Co-Op, που προς το παρόν μπορούμε να βρούμε στο Kickstarter. Έπειτα, έχω και το ονομαζόμενο "Game- Νecrophosis", για το οποίο θα βγάλω περισσότερες πληροφορίες αργότερα».

«The Shore» - Official Release Trailer

Βρείτε το «The Shore» εδώ: Steam / Instagram / TwitterReddit

Living
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πρέπει να μιλήσουμε σοβαρά για τον εθισμό στο gaming

Υγεία & Σώμα / Πρέπει να μιλήσουμε σοβαρά για τον εθισμό στο gaming

Ενώ το «Gaming Disorder» έχει πλέον αναγνωριστεί επίσημα από τον ΠΟΥ ως ψυχική διαταραχή, η πανδημία δυσχεραίνει κάθε διαδικτυακό εθισμό, πόσο μάλλον τον εθισμό στα βιντεοπαιχνίδια. Ένας πρώην εθισμένος παίκτης και δύο ψυχίατροι καταθέτουν τις εμπειρίες τους.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ
«Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Living / «Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Ποιο είναι το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τα ζώα συντροφιάς; Ιστορίες –με αίσιο και μη τέλος– για ανθρώπους που χώρισαν εκτός από τους συντρόφους τους και από το κατοικίδιό τους.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
ΕΠΕΞ CHECK «Ο τρόπος που βλέπω το ντύσιμο καθορίστηκε απ’ τον αυτισμό μου»

Living / «Δεν ήμουν το παράξενο παπί, απλώς δεν ήμουν ποτέ πάπια»: Όταν μια γυναίκα της μόδας διαγνώστηκε με αυτισμό στα 50

Για τη Ζ. τα ρούχα δεν είναι απλώς αισθητική επιλογή – είναι μια γλώσσα. Η διάγνωση της νευροδιαφορετικότητάς της την έκανε να ξαναδεί τη ζωή της, την αφοσίωσή της στα υλικά και την υφή τους μέσα από αυτό το πρίσμα.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Living / Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Με αφορμή το ο νέο microtrend «no buy challenge» του TikTok, τέσσερις άνθρωποι εξιστορούν τι έκοψαν και πώς, για να εξοικονομήσουν χρήματα και να κάνουν τους μικρούς οικονομικούς τους στόχους πραγματικότητα.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ