Το αρχιτεκτονικό στούντιο OMA του Ρεμ Κούλχαας δημιούργησε ένα pop-up κατάστημα για την Tiffany & Co στο Παρίσι, το οποίο παρουσιάζει μια ποικιλία κομματιών από την 185χρονη ιστορία του κοσμηματοπωλείου.
Το pop-up λειτουργεί ως ένας συνδυασμός μπουτίκ και έκθεσης, προβάλλοντας κομμάτια Tiffany από το παρελθόν και το παρόν. Η Tiffany & Co έχει πλούσια ιστορία τόσο στην κατασκευή κοσμημάτων όσο και στον σχεδιασμό προϊόντων. Εκτός από μια ευκαιρία να ανακαλύψει κάποιος την τελευταία συλλογή της Tiffany, η επίσκεψη στο κατάστημα είναι ένα ταξίδι στον χρόνο.
Μπαίνοντας στο κατάστημα, οι επισκέπτες μπαίνουν σε μια ροτόντα με βαθύ μπλε χρώμα όπου η Tiffany & Co παρουσιάζει μερικά σχέδια κοσμημάτων από τα αρχεία της.
Τα κομμάτια παρουσιάζονται μέσα σε επιτοίχιες κόγχες ή μέσα σε πυραμιδοειδείς γυάλινες θήκες επάνω σε ογκώδη βάθρα. Μεγάλες οθόνες προβάλλουν μεγεθυμένες εικόνες των σχεδίων, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να ρίξουν μια ματιά στις μικρότερες λεπτομέρειές τους.
Η Tiffany & Co έχει πλούσια ιστορία τόσο στην κατασκευή κοσμημάτων όσο και στον σχεδιασμό προϊόντων. Εκτός από μια ευκαιρία να ανακαλύψει κάποιος την τελευταία συλλογή της Tiffany, η επίσκεψη στο κατάστημα είναι ένα ταξίδι στον χρόνο.
Ένας μικρός διάδρομος οδηγεί τους επισκέπτες σε ένα δωμάτιο σε χρυσό χρώμα, όπου εκτίθεται η τρέχουσα συλλογή της Tiffany & Co. Στην περιφέρεια του χώρου, έχει δημιουργηθεί μια μικρή γωνιά καθιστικού με μερικές απαλές ροζ πολυθρόνες και πουφ. Ένα κρεμαστό φωτιστικό-αντίκα από βιτρό απηχεί τις λάμπες που σχεδίασε ο πρώτος διευθυντής σχεδιασμού της Tiffany & Co Louis Comfort Tiffany στις αρχές του 1900. Σε αρμονία με αυτό το θέμα προστέθηκε επίσης στην πρόσοψη του pop-up καταστήματος μια επένδυση από ψεύτικο βιτρό.
Μια βελούδινη αψίδα οδηγεί στην τελευταία αίθουσα του καταστήματος, όπου πραγματοποιούνται τα ραντεβού για τα πολυτελή κοσμήματα.
Αυτός ο μικρότερος, πιο οικείος χώρος διαθέτει μεταλλικούς τοίχους και μπλε χαλί το χρώμα του οποίου βαθμιαία βαθαίνει σε ένα πιο σκούρο μπλε καθώς οι επισκέπτες επιστρέφουν στην είσοδο του καταστήματος.
Το pop-up κατάστημα της Tiffany & Co στο Παρίσι θα παραμείνει ανοιχτό έως τον Μάιο του 2023 και θα ανανεώνεται διακριτικά καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, ώστε να αντικατοπτρίζει τις νέες συλλογές της μάρκας καθώς αυτές εκτίθενται.
Η OMA έχει αναλάβει τη μεγάλη ανακαίνιση του καταστήματος-ναυαρχίδα της μάρκας κοσμημάτων στην Πέμπτη Λεωφόρο της Νέας Υόρκης. Στο πλαίσιο του έργου θα προστεθεί ένας τριώροφος γυάλινος όγκος στην οροφή του κτιρίου, ο οποίος θα παρέχει χώρο για εκθέσεις και εκδηλώσεις.