Ταξίδι στον χρόνο μέσα στο pop-up κατάστημα του οίκου Tiffany στο Παρίσι

Ταξίδι στον χρόνο μέσα στο pop-up κατάστημα του οίκου Tiffany στο Παρίσι Facebook Twitter
Tiffany Temporary Store Paris / OMA. Φωτο: Benoit Florençon, courtesy of OMA
0

Το αρχιτεκτονικό στούντιο OMA του Ρεμ Κούλχαας δημιούργησε ένα pop-up κατάστημα για την Tiffany & Co στο Παρίσι, το οποίο παρουσιάζει μια ποικιλία κομματιών από την 185χρονη ιστορία του κοσμηματοπωλείου.

Το pop-up λειτουργεί ως ένας συνδυασμός μπουτίκ και έκθεσης, προβάλλοντας κομμάτια Tiffany από το παρελθόν και το παρόν. Η Tiffany & Co έχει πλούσια ιστορία τόσο στην κατασκευή κοσμημάτων όσο και στον σχεδιασμό προϊόντων. Εκτός από μια ευκαιρία να ανακαλύψει κάποιος την τελευταία συλλογή της Tiffany, η επίσκεψη στο κατάστημα είναι ένα ταξίδι στον χρόνο.

Μπαίνοντας στο κατάστημα, οι επισκέπτες μπαίνουν σε μια ροτόντα με βαθύ μπλε χρώμα όπου η Tiffany & Co παρουσιάζει μερικά σχέδια κοσμημάτων από τα αρχεία της.

Τα κομμάτια παρουσιάζονται μέσα σε επιτοίχιες κόγχες ή μέσα σε πυραμιδοειδείς γυάλινες θήκες επάνω σε ογκώδη βάθρα. Μεγάλες οθόνες προβάλλουν μεγεθυμένες εικόνες των σχεδίων, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να ρίξουν μια ματιά στις μικρότερες λεπτομέρειές τους.

Η Tiffany & Co έχει πλούσια ιστορία τόσο στην κατασκευή κοσμημάτων όσο και στον σχεδιασμό προϊόντων. Εκτός από μια ευκαιρία να ανακαλύψει κάποιος την τελευταία συλλογή της Tiffany, η επίσκεψη στο κατάστημα είναι ένα ταξίδι στον χρόνο.

Ένας μικρός διάδρομος οδηγεί τους επισκέπτες σε ένα δωμάτιο σε χρυσό χρώμα, όπου εκτίθεται η τρέχουσα συλλογή της Tiffany & Co. Στην περιφέρεια του χώρου, έχει δημιουργηθεί μια μικρή γωνιά καθιστικού με μερικές απαλές ροζ πολυθρόνες και πουφ. Ένα κρεμαστό φωτιστικό-αντίκα από βιτρό απηχεί τις λάμπες που σχεδίασε ο πρώτος διευθυντής σχεδιασμού της Tiffany & Co Louis Comfort Tiffany στις αρχές του 1900. Σε αρμονία με αυτό το θέμα προστέθηκε επίσης στην πρόσοψη του pop-up καταστήματος μια επένδυση από ψεύτικο βιτρό.

Μια βελούδινη αψίδα οδηγεί στην τελευταία αίθουσα του καταστήματος, όπου πραγματοποιούνται τα ραντεβού για τα πολυτελή κοσμήματα.

Αυτός ο μικρότερος, πιο οικείος χώρος διαθέτει μεταλλικούς τοίχους και μπλε χαλί το χρώμα του οποίου βαθμιαία βαθαίνει σε ένα πιο σκούρο μπλε καθώς οι επισκέπτες επιστρέφουν στην είσοδο του καταστήματος.

Το pop-up κατάστημα της Tiffany & Co στο Παρίσι θα παραμείνει ανοιχτό έως τον Μάιο του 2023 και θα ανανεώνεται διακριτικά καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, ώστε να αντικατοπτρίζει τις νέες συλλογές της μάρκας καθώς αυτές εκτίθενται.

Η OMA έχει αναλάβει τη μεγάλη ανακαίνιση του καταστήματος-ναυαρχίδα της μάρκας κοσμημάτων στην Πέμπτη Λεωφόρο της Νέας Υόρκης. Στο πλαίσιο του έργου θα προστεθεί ένας τριώροφος γυάλινος όγκος στην οροφή του κτιρίου, ο οποίος θα παρέχει χώρο για εκθέσεις και εκδηλώσεις.

Ταξίδι στο χρόνο μέσα στο pop-up κατάστημα του οίκου Tiffany στο Παρίσι Facebook Twitter
Tiffany Temporary Store Paris / OMA. Φωτο: Benoit Florençon, courtesy of OMA
Ταξίδι στο χρόνο μέσα στο pop-up κατάστημα του οίκου Tiffany στο Παρίσι Facebook Twitter
Tiffany Temporary Store Paris / OMA. Φωτο: Benoit Florençon, courtesy of OMA
Ταξίδι στο χρόνο μέσα στο pop-up κατάστημα του οίκου Tiffany στο Παρίσι Facebook Twitter
Tiffany Temporary Store Paris / OMA. Φωτο: Benoit Florençon, courtesy of OMA
Ταξίδι στο χρόνο μέσα στο pop-up κατάστημα του οίκου Tiffany στο Παρίσι Facebook Twitter
Tiffany Temporary Store Paris / OMA. Φωτο: Benoit Florençon, courtesy of OMA
Ταξίδι στο χρόνο μέσα στο pop-up κατάστημα του οίκου Tiffany στο Παρίσι Facebook Twitter
Tiffany Temporary Store Paris / OMA. Φωτο: Benoit Florençon, courtesy of OMA
Ταξίδι στο χρόνο μέσα στο pop-up κατάστημα του οίκου Tiffany στο Παρίσι Facebook Twitter
Tiffany Temporary Store Paris / OMA. Φωτο: Benoit Florençon, courtesy of OMA
Ταξίδι στο χρόνο μέσα στο pop-up κατάστημα του οίκου Tiffany στο Παρίσι Facebook Twitter
Tiffany Temporary Store Paris / OMA. Φωτο: Benoit Florençon, courtesy of OMA
Ταξίδι στο χρόνο μέσα στο pop-up κατάστημα του οίκου Tiffany στο Παρίσι Facebook Twitter
Tiffany Temporary Store Paris / OMA. Φωτο: Benoit Florençon, courtesy of OMA
Ταξίδι στο χρόνο μέσα στο pop-up κατάστημα του οίκου Tiffany στο Παρίσι Facebook Twitter
Tiffany Temporary Store Paris / OMA. Φωτο: Benoit Florençon, courtesy of OMA
Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

KaDeWe: Ο Ρεμ Κούλχαας αλλάζει το εσωτερικό ενός ιστορικού πολυκαταστήματος στην καρδιά του Βερολίνου

Design / KaDeWe: Ο Ρεμ Κούλχαας αλλάζει το εσωτερικό ενός ιστορικού πολυκαταστήματος στην καρδιά του Βερολίνου

Η πρόταση του Κούλχαας ήταν να χωριστεί ο χώρος σε τέσσερα μεγάλα τετράγωνα, το καθένα με διαφορετικές αρχιτεκτονικές και εμπορικές ιδιότητες, που απευθύνονται σε διαφορετικά κοινά: κλασικό, πειραματικό, νέο, γενικό.
THE LIFO TEAM

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ