Είμαι το Ταφ και είμαι ο αποκλεισμός προσωποποιημένος, η διάκριση με σάρκα, οστά και σιλικόνη

Το Ταφ Facebook Twitter
Είμαι ο άσος στο μανίκι του αρκτικόλεξου και κάθε φορά που θέλει να πάρει τη ρεβάνς από τους ασεβείς κακοποιητές του με επιδεικνύει ως τρόπαιο. Εικονογράφηση: bianka/ LIFO
0

ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΤΑΦ, ΑΝΗΚΩ ΣΤΗΝ οικογένεια των συμφώνων, για την ακρίβεια είμαι ένα από τα δεκαοκτώ σύμφωνα του αλφαβήτου, αν και με κάποια από αυτά συχνά διαφωνούμε. Διαφωνώ και με τα φωνήεντα, ενίοτε και με τους φθόγγους, και εκνευρίζομαι με τα πρόσημα του συν και του πλην. Και με τα γένη διαφωνώ, με όλα τα γένη, και όλα τα γένη διαφωνούν μαζί μου.

Είμαι το Ταφ, ένα σύμφωνο άηχο, κλειστό και οδοντικό. Είμαι ένα σύμφωνο που, αν εκλείψει, κάποιες λέξεις θα χάσουν την κατάληξή τους, το νόημά τους. Για παράδειγμα η λέξη «ισότητα», η λέξη «κοινότητα».

Είμαι το Ταφ και είμαι tough. Είμαι πάντα εκεί όταν τα αρκτικόλεξα χρειάζονται ενισχύσεις.

Είμαι ένα σκορ αυτοκτονίας ανάμεσα στις διαβουλεύσεις για τον γάμο και την τεκνοθεσία των ομόφυλων. Το κοινό των ασεβών κακοποιητών με αντικρίζει κάθε φορά σαν να είναι η πρώτη φορά. Σοκαρισμένο. «Το Ταφ!». Κι όμως, γνωριζόμαστε πολύ καλά.

Είμαι το Ταφ και παραδοσιακά βρίσκομαι ανάμεσα στο Σίγμα και το Ύψιλον. Ενίοτε βρίσκομαι ανάμεσα στο Λάμδα, το Όμικρον, το Άλφα, το Κάππα και το Γιώτα. «ΛΟΑΤΚΙ». Είμαι ο άσος στο μανίκι του αρκτικόλεξου και κάθε φορά που θέλει να πάρει τη ρεβάνς από τους ασεβείς κακοποιητές του με επιδεικνύει ως τρόπαιο.

Είμαι ένα σκορ αυτοκτονίας ανάμεσα στις διαβουλεύσεις για τον γάμο και την τεκνοθεσία των ομόφυλων. Το κοινό των ασεβών κακοποιητών με αντικρίζει κάθε φορά σαν να είναι η πρώτη φορά. Σοκαρισμένο. «Το Ταφ!». Κι όμως, γνωριζόμαστε πολύ καλά.

Σε αυτήν τη θέση είμαι ένα δράμα σε ζωντανή σύνδεση, η Barbie της γειτονιάς σας, μια σύγχρονη τραγωδία στις ειδήσεις των 8, ένα reality show στα social media, μια τσόντα στο YouPorn.

Είμαι ένα Τριώδιο που διαρκεί μια ολόκληρη ζωή, δίπλα μου χορεύουν φαλλοί σε διονυσιακούς ρυθμούς, ανάβουν καπνογόνα, ενώ ταυτόχρονα πάνω μου σπάνε τζάμια, σεξουαλικά ταμπού, ηθικά και θρησκευτικά διλήμματα. Μόνο τα θεσμικά διλήμματα δεν «σπάνε», οπότε αναγκαστικά «σπάω» εγώ.

«Σπάω» στην παιδεία, στην εργασία και στην υγεία. Είμαι ο αποκλεισμός προσωποποιημένος, η διάκριση με σάρκα οστά και σιλικόνη. Είμαι μια ΛΟΑΤΚΙ+ τρέσα για χορηγούς υπερηφάνειας.

Είμαι μια αμαρτία, είμαι η καταστροφή του ελληνικού DNA και το τέλος της χριστιανικής παραδοσιακής οικογένειας. Είμαι ένα ανεπιθύμητο παιδί, μια δυστυχία για κάθε ευτυχισμένη οικογένεια. Είμαι το παιδί που κανένα ζευγάρι –ομόφυλο και μη– δεν θα τεκνοθετούσε και δεν θα επιθυμούσε από μια παρένθετη μητέρα. Το παιδί που καμία παρένθετη μητέρα δεν θα επιθυμούσε να γεννήσει γιατί θα έχανε την καλή της φήμη. Είμαι το λάθος της φύσης και το θαύμα της επιστήμης, είμαι το θαύμα της φύσης και το λάθος της επιστήμης. Ένα λάθος παιδί μέσα σε έναν λάθος ενήλικα, είμαι παιδί χωρίς γονείς, είμαι γονέας χωρίς παιδί, είμαι παιδί μου και γονέας μου. Αυτό είμαι!

Είμαι το Ταφ και δεν χωράω στην ετεροκανονικότητα ούτε στην ομοκανονικότητα. Δεν χωράω ούτε στη μητρότητα ούτε στην πατρότητα. Χωράω όμως πάνω στη γλώσσα σου, ανάμεσα στα πάνω δόντια και το κάτω χείλος σου. Και εκεί θα μείνω.

Πες το κι εσύ αργά και ξανά: «Ταφ-Ταφ-Ταφ».

Οπτική Γωνία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακροδεξιά και γάμοι ομοφύλων: στο όνομα του Θεού, της Φύσης και του Συντάγματος

Guest Editors / Ακροδεξιά και γάμοι ομοφύλων: Στο όνομα του Θεού, της Φύσης και του Συντάγματος

Στο δεύτερο σημείωμα του Παρατηρητηρίου της Ακροδεξιάς καταγράφουμε τη δυναμική που ανέπτυξε η ελληνική Ακροδεξιά εντός και εκτός ΝΔ στην πολυήμερη αντιπαράθεση για το νομοσχέδιο περί ισότητας στο γάμο. Ποιοι ήταν οι βασικοί «παίκτες» μέσα και έξω από τη Βουλή και ποιες οι κύριες πτυχές της επιχειρηματολογίας τους;
ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ-ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
«Σήμερα γάμος γίνεται σε rainbow περιβόλι!»

Οπτική Γωνία / «Σήμερα γάμος γίνεται σε rainbow περιβόλι!»

Υπερψηφίστηκε χτες με ευρεία συναίνεση παρά τις αντιδράσεις το νομοσχέδιο για τον ομόφυλο γάμο, σε μια ιστορική μέρα για τα ΛΟΑΤΚΙ+ –και όχι μόνο– δικαιώματα στην Ελλάδα και ανυπομονούμε όλ@ να ανοίξουν διάπλατα «οι πύλες της κολάσεως και της διαφθοράς», όπως μας τάξανε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Όσοι κινδυνολογούσαν, αναμένοντας ξαφνικά να καταστραφεί η ετερόφυλη οικογένεια, έπεσαν έξω»

Οπτική Γωνία / Ένας χρόνος ισότητας στον γάμο: οι αριθμοί, τα δικαιώματα και οι παραλείψεις

«Όσοι κινδυνολογούσαν, αναμένοντας ξαφνικά να καταστραφεί η ετερόφυλη οικογένεια, έπεσαν έξω», λέει στη LiFO η καθηγήτρια Συνταγματικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του ΑΠΘ, Λίνα Παπαδοπούλου.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο χριστιανός φυσιοθεραπευτής και άλλες άγριες ιστορίες

Ακροβατώντας / Ο χριστιανός φυσιοθεραπευτής και άλλες άγριες ιστορίες

Ακόμα και αν τα ΜΜΕ καταρρίπτουν κάθε τόσο τα ψέματα του Τραμπ, του Βανς και όλων των απίθανων αυτών τύπων, αυτοί έχουν στα χέρια τους ένα υπερόπλο που λέγεται «μέσα κοινωνικής δικτύωσης».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Κώστας Γιαννακίδης: «Ο Κασσελάκης είναι μια αποτυχημένη βαλκανική αμερικανιά»

Οπτική Γωνία / Κώστας Γιαννακίδης: «Ο Κασσελάκης είναι μια αποτυχημένη βαλκανική αμερικανιά»

Ο γνωστός δημοσιογράφος και ραδιοφωνικός παραγωγός σχολιάζει με τον δικό του καυστικό τρόπο την επικαιρότητα, την πολιτική και την τηλεόραση, ενώ μιλά για τη ζωή και την πορεία του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Λύση δεν είναι η υιοθέτηση της ακροδεξιάς ατζέντας

Ακροβατώντας / Λύση δεν είναι η υιοθέτηση της ακροδεξιάς ατζέντας

Όλες οι απώλειες εδώ και χρόνια είναι προς τα δεξιά κι αυτό δεν αλλάζει, παρά τις προσπάθειες επαναπατρισμού ψηφοφόρων με την υιοθέτηση, έστω εν μέρει, της ατζέντας της ακροδεξιάς. Το αντίθετο συμβαίνει.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Τα πεζοδρόμια της Αθήνας δεν θα μπορούσαν να είναι χειρότερα

Ρεπορτάζ / Τα πεζοδρόμια της Αθήνας δεν θα μπορούσαν να είναι χειρότερα

Το 70% δεν τηρεί τις απαιτούμενες προδιαγραφές πλάτους. Κάποια κρύβουν παγίδες, συνήθως τρύπες ή πλάκες που έχουν αποκολληθεί. Άλλα είναι στενά και γεμάτα εμπόδια. Ποια είναι η κατάσταση των πεζοδρομίων της πόλης και τι κάνει ο δήμος για να προστατεύσει το δικαίωμα της ασφαλούς μετακίνησης των πεζών στην Αθήνα; 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Η ομορφιά ως βία, ως εμπειρία και ως προϊόν

Κοκέτα / Η ομορφιά ως βία, ως εμπειρία και ως προϊόν

Τα πάντα ώστε τα πράγματα να μπουν σ’ ένα κουτί και το κλειστό κύκλωμα «ομορφιά - κατανάλωση - εκτόνωση» να διατηρηθεί ακέραιο, να μην υπάρχει τίποτα το καινούργιο, τίποτα το έντονο Ή το εκπληκτικό, παρά μόνο η ίδια Διαφορά παντού.
ΧΑΡΗΣ ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ