Οδηγίες προς νέες κινηματογραφίστριες (και όχι μόνο)

Οδηγίες προς νέες κινηματογραφίστριες (και όχι μόνο) Facebook Twitter
0

Αγαπάμε την Τζέιν Κάμπιον. Η σειρά Top of the Lake που έκανε για την τηλεόραση κράτησε αυτό το σαββατοκύριακο τους φίλους μας κλεισμένους στο σπίτι.
Και είπαμε να μοιραστούμε μαζί σας μερικά από αυτά που είπε σε μια πρόσφατη συνέντευξή της. Είναι πολύ ενδιαφέροντα.

Οδηγίες προς νέες κινηματογραφίστριες (και όχι μόνο) Facebook Twitter


«Η συμβουλή μου στις καινούργιες κινηματογραφίστριες: Μη παίζετε το χαρτί σας σαν γυναίκες. Μη λυπάστε τον εαυτό σας. Απλώς κάντε τη δουλειά σας και αφήστε τους άλλους να ασχολούνται με τις πολιτικές.»

«Το 50% των ταινιών πρέπει να γίνεται από γυναίκες. Αυτό θα μπορούσε να συμβεί με δημόσιο χρήμα. Αυτομάτως ο πολιτισμός θα αλλάξει. Είναι κάτι εφικτό. Μπορεί να γίνει.»

«Αισθάνομαι ότι η τηλεόραση έχει το έξυπνο κοινό. Στην τηλεόραση ένας δημιουργός μπορεί να είναι πιο τολμηρός από ότι στον κινηματογράφο, γιατί οι θεατές γνωρίζουν ότι ο κόσμος είναι ένα παράξενο μέρος και δ τους πειράζει να το δουν και αυτό. Στην τηλεόραση μπορείς να είσαι όσο φιλόδοξος θέλεις.»

«Οταν ήμουν δεκατεσσάρων ετών μισούσα τη ζωή μου. Ηταν όλα τόσο έντονα. Τόσο πολύ συναίσθημα και καθόλου εμπειρία να το διαχειριστείς. Η καλύτερη θεραπεία είναι το να μεγαλώνεις.»

«Δεν είμαι ενήλικας. Αν νοιώθω καλά μέσα μου είμαι αγέραστη.»

«Ποτέ, κανένας δε μιλάει ειλικρινά. Η αλήθεια είναι μια έννοια πολύ σχετική.»

«Οταν είσαι αποτυχημένος σε αγαπούν περισσότερο. Η επιτυχία είναι σαφώς καλύτερη από την αποτυχία, αλλά όχι τόσο διδακτική όσο πρέπει.»

«Στη δουλειά, δεν έχεις καταφέρει τίποτα, αν το καστ σου δεν είναι ευτυχισμένο. Ξέρω πόσο κοστίζει αυτή η αποξένωση. Πρέπει να είσαι ταπεινός για να μπορέσουν οι ηθοποιοί σου να γίνουν  μεγάλοι.»

Οδηγίες προς νέες κινηματογραφίστριες (και όχι μόνο) Facebook Twitter


«Προσωπικότητα αποκτάς στην πορεία. Είναι μια αντίδραση στον κόσμο, ένας τρόπος διαχείρισης. Οταν είσαι νέος, πιστεύεις ότι πρέπει να αναπτύξεις την προσωπικότητά σου και όσο μεγαλώνεις, ανυπομονείς να απαλλαγείς από αυτήν.»

«Δεν ξέρω τι είμαι, με τι μοιάζω. Είναι το μόνο πράγμα που δε θα μπορέσω να μάθω ποτέ...»

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ανάσταση της καταστροφικής «κωμωδίας» που γύρισε ο Τζέρι Λιούις για το Ολοκαύτωμα

Οθόνες / Η ανάσταση της καταστροφικής «κωμωδίας» που γύρισε ο Τζέρι Λιούις για το Ολοκαύτωμα

Στο Φεστιβάλ Βενετίας έκανε πρεμιέρα ένα ντοκιμαντέρ που αφηγείται την παράξενη ιστορία της ταινίας «Η μέρα που έκλαψε ο κλόουν», που ο διάσημος κωμικός ήθελε να θαφτεί για πάντα.
THE LIFO TEAM
Το καλύτερο animation και η πιο τρομακτική ταινία της χρονιάς στις 30ές Νύχτες Πρεμιέρας

Οθόνες / Το καλύτερο animation και η πιο τρομακτική ταινία της χρονιάς στις 30ές Νύχτες Πρεμιέρας

Το έτοιμο να βάλει πλώρη για τα Όσκαρ και γατόφιλο «Flow» και το ιρλανδικό «Oddity», που μας έκοψε τη χολή, θα κάνουν την πανελλήνια πρεμιέρα τους στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μήπως ο Τιμ Μπάρτον χρειαζόταν έναν δεύτερο «Σκαθαροζούμη» περισσότερο από εμάς;

The Review / Μήπως ο Τιμ Μπάρτον χρειαζόταν έναν δεύτερο «Σκαθαροζούμη» περισσότερο από εμάς;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Αλέξανδρος Παπαγεωργίου (aka Αλεκσάντερ Πλατς) συζητούν για τη νέα ταινία του Τιμ Μπάρτον, για τη φιλμογραφία του και τις εμμονές του, για τις μεγάλες παρεξηγήσεις γύρω από το πρόσωπο του και για το ειδύλλιό του με τη Μόνικα Μπελούτσι.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί έχει κολλήσει η Νικόλ Κίντμαν στο ρόλο της Θλιμμένης Συζύγου;

Οθόνες / Γιατί έχει κολλήσει η Νικόλ Κίντμαν στον ρόλο της θλιμμένης συζύγου;

Στο μεγαλύτερο μέρος της τελευταίας δεκαετίας, η ηθοποιός μοιάζει να υποδύεται αποκλειστικά όμορφες γυναίκες που υπάγονται σε υψηλές φορολογικές κλίμακες, τις βαρύνουν όμως τα κασμιρένια μαντήλια και το ταραγμένο παρελθόν τους.
THE LIFO TEAM