Προβλέψτε τους φετινούς νικητές σε 8 μεγάλες κατηγορίες

Προβλέψτε τους φετινούς νικητές σε 8 μεγάλες κατηγορίες Facebook Twitter
0

 

Από την πρεμιέρα του Boyhood πριν από περίπου έναν χρόνο στο Φεστιβάλ Βερολίνου, οι πρώτες αντιδράσεις μιλούσαν για βραβεία. Το σκηνοθετικό επίτευγμα του Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ που γυριζόταν επί 12 χρόνια δεν θα μπορούσε να μείνει χωρίς παρουσία στα Όσκαρ. Τα Όσκαρ αγαπούν τα επιτεύγματα, τις ταινίες που απαιτούν κόπο και προσπάθεια για να γυριστούν, όπως και τις ερμηνείες που απαιτούν σωματικές μεταμορφώσεις. 

 

Όπως όμως συμβαίνει τα τελευταία δυο χρόνια (και έχει συμβεί πολλάκις στο παρελθόν), η αρχική φόρα της ταινίας μετριάστηκε από την άνοδο ενός άλλου φιλμ στις προτιμήσεις. Το Birdman του Αλεχάνδρο Γκονζάλες Ινιάριτου αγαπήθηκε πολύ από κοινό και κριτικούς, διαθέτει θεματολογία που αρέσει στην Ακαδημία (μια inside ματιά στη νεοϋορκέζικη θεατρική ελίτ), ενώ για τον ίδιο τον πρωταγωνιστή Μάικλ Κίτον αποτελεί μια σχεδόν αυτοβιογραφική ματιά στην καριέρα του.

 

Οι πιθανότητες να επαναληφθεί η διάσπαση ανάμεσα στα δύο μεγάλα βραβεία της χρονιάς, του Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας και Σκηνοθεσίας, και να καταλήξει το πρώτο στο Birdman και το δεύτερο στο Boyhood είναι μάλλον μεγάλες. Όπως πέρσι (12 Χρόνια Σκλάβος / Gravity) και πρόπερσι (Argo / Η Ζωή του Πι), το μοίρασμα θα είναι μια ασφαλής επιλογή.

 

Στους ρόλους, τα πράγματα φαίνονται κάπως πιο ξεκάθαρα, με τους Έντι Ρεντμέιν, Τζούλιαν Μουρ, Τζέι Κέι Σίμονς και Πατρίσια Αρκέτ να διατηρούν σαφές προβάδισμα έναντι των αντιπάλων τους, με βάση τα προγνωστικά και τα πολλαπλά βραβεία που έχουν ήδη αποσπάσει.

 

Σε αυτό το σημείο, όμως, ζητάμε τη δική σας γνώμη. Κάντε τις προβλέψεις σας για τις παρακάτω 8 βασικές κατηγορίες και δείτε τη βραδιά της ερχόμενης Κυριακής 22 Φεβρουαρίου σε πόσες από αυτές πέσατε μέσα. Περιμένουμε το σκορ σας στο ζωντανό chat που θα κάνουμε κατά τη διάρκεια της απονομής, παρέα με τη Nova.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ανάσταση της καταστροφικής «κωμωδίας» που γύρισε ο Τζέρι Λιούις για το Ολοκαύτωμα

Οθόνες / Η ανάσταση της καταστροφικής «κωμωδίας» που γύρισε ο Τζέρι Λιούις για το Ολοκαύτωμα

Στο Φεστιβάλ Βενετίας έκανε πρεμιέρα ένα ντοκιμαντέρ που αφηγείται την παράξενη ιστορία της ταινίας «Η μέρα που έκλαψε ο κλόουν», που ο διάσημος κωμικός ήθελε να θαφτεί για πάντα.
THE LIFO TEAM
Το καλύτερο animation και η πιο τρομακτική ταινία της χρονιάς στις 30ές Νύχτες Πρεμιέρας

Οθόνες / Το καλύτερο animation και η πιο τρομακτική ταινία της χρονιάς στις 30ές Νύχτες Πρεμιέρας

Το έτοιμο να βάλει πλώρη για τα Όσκαρ και γατόφιλο «Flow» και το ιρλανδικό «Oddity», που μας έκοψε τη χολή, θα κάνουν την πανελλήνια πρεμιέρα τους στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μήπως ο Τιμ Μπάρτον χρειαζόταν έναν δεύτερο «Σκαθαροζούμη» περισσότερο από εμάς;

The Review / Μήπως ο Τιμ Μπάρτον χρειαζόταν έναν δεύτερο «Σκαθαροζούμη» περισσότερο από εμάς;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Αλέξανδρος Παπαγεωργίου (aka Αλεκσάντερ Πλατς) συζητούν για τη νέα ταινία του Τιμ Μπάρτον, για τη φιλμογραφία του και τις εμμονές του, για τις μεγάλες παρεξηγήσεις γύρω από το πρόσωπο του και για το ειδύλλιό του με τη Μόνικα Μπελούτσι.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί έχει κολλήσει η Νικόλ Κίντμαν στο ρόλο της Θλιμμένης Συζύγου;

Οθόνες / Γιατί έχει κολλήσει η Νικόλ Κίντμαν στον ρόλο της θλιμμένης συζύγου;

Στο μεγαλύτερο μέρος της τελευταίας δεκαετίας, η ηθοποιός μοιάζει να υποδύεται αποκλειστικά όμορφες γυναίκες που υπάγονται σε υψηλές φορολογικές κλίμακες, τις βαρύνουν όμως τα κασμιρένια μαντήλια και το ταραγμένο παρελθόν τους.
THE LIFO TEAM