Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές

Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
0

Πριν λίγο καιρό εκδόθηκε ένα βιβλίο για τα 400 χρόνια από το θάνατο του Σαίξπηρ. To βιβλίο περιλαμβάνει αφίσες από τα πιο αγαπημένα θεατρικά έργα του σπουδαίου δραματουργού που παίζονται εδώ και κάποιες δεκαετίες σε 56 διαφορετικές χώρες από την Ιαπωνία μέχρι τη Κολομβία. Φιλοξενούμε δέκα από τις καλύτερες:

Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Αυτή η υπέροχη αφίσα είναι από μία παραγωγή του 1865 του Μάκμπεθ για το Drury Lane Theatre του Λονδίνου (το σημερινό θέατρο Royal). Credit: Drury Lane Theatre, UK, 1865. D: Thomas Way /Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Μινιμαλιστική πολωνική αφίσα από μία παραγωγή του Άμλετ (2002).Credit: Dom Kultury, 2002. D: Monika Starowicz (Dydo Poster collection) /Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Βασιλιάς Ληρ, Πολωνία, 1991. Στην αφίσα του πολωνικού θεάτρου Teatr Nowy η κορώνα από στάχυα που φοράει ο βασιλίας μοιάζει σαν προέκταση των μαλλιών του και τον τυφλώνει. Credit: Teatr Nowy W Poznaniu,1991. D: Wieslaw Walkuski, (Dydo Poster collection) /Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Ελάχιστα θεατρικά έχουν τόσα πολλά αστεία σχετικά με κέρατα και απατημένους σύζυγους όσο το Οι γυναίκες του Ουίνσδορ. Η συγκεκριμένη αφίσα είναι από μία παραγωγή του θεάτρου Millington Drake στην Uruguay. Credit: Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Αυτό το απλό, τολμηρό σκίτσο από το γερμανικό Imagine Theatre αναπαριστά μία από τις πιο διάσημες σκηνές του Αντώνιος και Κλεοπάτρα. Credit: Imagine Theatre, DE, 2013. D: Lex Drewinski//Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Αφίσα από το community college του Portland, στο Oregon για την παράσταση: Πολύ κακό για το τίποτα. Credit: Portland Community College, US, 2014. AD: Cece Cutsforth, D/P: Anthony Catalan /Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Αυτή η πολύχρωμη αφίσα της Δωδέκατης Νύχτας αποτυπώνει το τρελλό κέφι της Σαιξπηρικής κωμωδίας. Είναι παραγωγή του βουλγαρικού Army Theatre. Credit: Bulgarian Army Theatre, BG, N/A. D: Asen Stateishinski/ Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Μία ψυχεδελική αφίσα για το Όνειρο Θερινής Νυκτός από το Serbian National Theatre. Credit: Serbian Νational Theatre, RS, 1982. AD: Stevo Zigon, D: Radule Boskovic/Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Αφίσα από το Tokyo's Ryogoku Theater για την Κωμωδία των Παρεξηγήσεων. Credit: Tokyo Ryogoku Theater X, JP, 2011. AD/D: Ayako Nagai/ Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Αφίσα για την πιο αιματοβαμένη τραγωδία του Σαίξπηρ ο Τίτος Ανδρόνικος από το πολωνικό θέατρο Rekwizytornia. Credit: Teatr Rekwizytornia PL, 2006. D: Tomasz Boguslawski (Dydo Poster Collection)/Princeton Architectural Press
Design
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ