Τι θα δούμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών 2017 και τι θεσμούς εισάγει ο Β. Θεοδωρόπουλος

Τι θα δούμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών 2017 και τι θεσμούς εισάγει ο Β. Θεοδωρόπουλος Facebook Twitter
Το Ηρώδειο αρέσει στον κ. Θεοδωρόπουλο για την γκλαμουριά του, τη σχέση του με τη μουσική, το κλασικό γενικότερα όπως είπε. Παρ' όλες τις νέες πρωτοβουλίες, το αρχαίο ρωμαϊκό θέατρο θα συνεχίσει να παίξει και φέτος κεντρικό ρόλο με την προσέλευση μεγάλων συναυλιών, κυρίως σημαντικών συμφωνικών ορχηστρών αλλά όχι μόνο. Φωτό: Κική Παπαδοπούλου
0

Πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη 4 Απριλίου 2017, ένα χρόνο ακριβώς μετά την ανάληψη της διεύθυνσης του Ελληνικού Φεστιβάλ από τον Βαγγέλη Θεοδωρόπουλο ως «διαχειριστή κρίσης», όπως ο ίδιος αποκάλεσε τον εαυτό του, η ετήσια συνέντευξη τύπου για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου για το πρόγραμμα της διοργάνωσης του 2017. Την εκδήλωση καλωσόρισε η υπουργός πολιτισμού κ. Λυδία Κονιόρδου  η οποία εξέφρασε την αισιοδοξία της για το εγχείρημα και τη βεβαιότητα της ότι όλα θα πάνε καλά. Αμέσως μετά πήρε το λόγο ο κύριος διευθυντής ο οποίος με πλατιά χαμόγελα μάς έδωσε μια πρώτη και γενναιόδωρη εικόνα του πώς θα διαμορφωθεί πολιτιστικά το αθηναϊκό μας καλοκαίρι έτσι όπως ο ίδιος και οι συνεργάτες του σχεδίασαν μέσα από αυτή τη μεγάλη γιορτή των παραστατικών τεχνών και της μουσικής.

Δύο είναι τα στοιχήματα, στα οποία θέλει να επενδύσει και να θεσμοθετήσει ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος. Το ένα είναι το Λύκειο Επιδαύρου, το οποίο ξεκινάει φέτος τις εργασίες του και το άλλο το «Άνοιγμα στην Πόλη». Αυτό σημαίνει ότι φέτος η σημαντικότερη διοργάνωση πολιτισμού της Αθήνας βγαίνει από τα στενά όρια του θεατρικού ή συναυλιακού χώρου και γίνεται ένα με το δρόμο. Οπότε δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι φέτος το φεστιβάλ ξεκινάει με μια σειρά εκδηλώσεων οι οποίες χρονικά τοποθετούνται σε μια προφεστιβαλική περίοδο από τις 22 έως τις 28 Μαΐου. Με έμφαση στη διαφορετικότητα και τη νεανική δημιουργία θα συμπεριλαμβάνει τις δράσεις του Bob Festival, όπως και την ακτιβιστική κουίρ πλατφόρμα Sounds Acts αφιερωμένη σε περιθωριοποιημένες και «παθολογικοποιημένες» κοινωνικές ομάδες όπως τρανς άτομα, και άτομα που έχουν στιγματιστεί λόγω οποιαδήποτε σωματικής ή πνευματικής διαφοράς. Αυτές οι δράσεις θα κλείσουν με ένα μεγάλο πάρτι που θα οργανώσει το ραδιόφωνο του BEST 92,6. Δύο μέρες μετά, στις 31 Μαΐου η επίσημη αυλαία σηκώνεται με τη Λυρική στο Ηρώδειο και τη Μαντάμα Μπατερφλάι.

Η Επίδαυρος φέτος για πρώτη φορά έχει κεντρική θεματική και που είναι «Η έλευση του ξένου», σε μια εποχή που το μεταναστευτικό πρόβλημα δοκιμάζει την ταυτότητα των δυτικών κοινωνιών. Η θεματική όπως ανιχνεύεται στα αρχαία κείμενα θα γίνει ένας διάλογος ανάμεσα στο αρχαίο δράμα και το σήμερα

Το Ηρώδειο αρέσει στον κ. Θεοδωρόπουλο για την γκλαμουριά του, τη σχέση του με τη μουσική, το κλασικό γενικότερα όπως είπε. Παρ' όλες τις νέες πρωτοβουλίες, το αρχαίο ρωμαϊκό θέατρο θα συνεχίσει να παίζει και φέτος κεντρικό ρόλο με την προσέλευση μεγάλων συναυλιών, κυρίως σημαντικών συμφωνικών ορχηστρών αλλά όχι μόνο, ενδεικτικά να αναφέρουμε την ΚΟΑ που θα παρουσιάσει μια βραδιά μουσικής Σοστακόβιτς, η οποία θα συνοδεύει την προβολή του Θωρηκτού Ποτέμκιν του Αϊζενστάιν, και μια βραδιά ρεσιτάλ της πιανίστα-θρύλου Μάρτα Άργκεριχ, τον Σωκράτη Σινόπουλο με τον Τούρκο δεξιοτέχνη του νέι Κούντσι Εργκιουνέρ σε μια συνάντηση της Βυζαντινής και Οθωμανικής μουσικής, την Καμεράτα με το μιούζικαλ Σουήνυ Τοντ, τον δαιμόνιο κουρέα της οδού Φλητ, τις σόλο εμφανίσεις του Γιαν Τίρσεν και της Ιμανύ. Στο Ηρώδειο θα πέσει και τυπικά η αυλαία το Σεπτέμβρη εκτάκτως (αφού το πρόγραμμα του φεστιβάλ θα έχει ολοκληρωθεί ήδη αρχές Αυγούστου) με την επανάληψη του Αμύντα, του Γεωργίου Μόρμορη, φόρο τιμής στον Σπύρο Ευαγγελάτο που το σκηνοθέτησε, σε μια αναβίωση σκηνοθεσίας από την κόρη του Κατερίνα Ευαγγελάτου.

Το Άνοιγμα στην Πόλη το οποίο θα πραγματοποιηθεί με τη στήριξη του Athens Culture Net και του Δήμου Αθηναίων θα μας βάλει μέσα σε στοές και ξεχασμένα εμβληματικά σπίτια της πόλης παράλληλα θα μας κατεβάσει μέχρι τον Πειραιά όπου με τη συνδρομή του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά θα γίνουν διάφορες δράσεις, όπως και στην Ελευσίνα με σύμμαχο την διοργάνωση Ελευσίνα 2021.

Η Επίδαυρος φέτος για πρώτη φορά έχει κεντρική θεματική και που είναι  «Η έλευση του ξένου», σε μια εποχή που το μεταναστευτικό πρόβλημα δοκιμάζει την ταυτότητα των δυτικών κοινωνιών. Η θεματική όπως ανιχνεύεται στα αρχαία κείμενα θα γίνει ένας διάλογος ανάμεσα στο αρχαίο δράμα και το σήμερα και η παράσταση που θα ανοίξει το φετινό πρόγραμμα είναι η επανάληψη των  ιδιαίτερα επιτυχημένων Επτά επί Θήβας του Αισχύλου από το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος σε σκηνοθεσία Τσέζαρις Γκραουζίνις. Θα ακολουθήσουν ο Οιδίπους επί Κολωνώ με τον Κώστα Καζάκο σε σκηνοθεσία Σταύρου Τσακίρη, οι συμπαραγωγές του Φεστιβάλ με τα ΔΗΠΕΘΕ Λάρισας, Βάκχες του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία Έκτορα Λυγίζο και Ιωαννίνων με το Θέατρο Τέχνης με Μήδεια του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία Μαριάννας Κάλμπαρη, παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου με Ειρήνη του Αριστοφάνη σκηνοθεσίας Κωνσταντίνου Αρβανιτάκη και Άλκηστη του Ευριπίδη σκηνοθεσίας Κατερίνας Ευαγγελάτου, το Θεατρικό Οργανισμό Κύπρου με Πέρσες του Αισχύλου σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη ενώ μια μεγάλη γιορτή λήξης με τίτλο «Εδώ είν’αλώνι για χορό!» θα συγκεντρώσει 250 χορευτές, μουσικούς και τραγουδιστές από όλο το Μοριά υπό την καλλιτεχνική και μουσική επιμέλεια του Λάμπρου Λιάβα.

Τι θα δούμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών 2017 και τι θεσμούς εισάγει ο Β. Θεοδωρόπουλος Facebook Twitter
Φωτό: Κική Παπαδοπούλου

Η Μικρή Επίδαυρος θα κρατήσει ένα πιο νεανικό και ερευνητικό χαρακτήρα αρχής γεννωμένης με τη Μήδεια του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καρατζά. Θα ακολουθήσουν η Άφιξις εμπνευσμένη από την Οδύσσεια σε σκηνοθεσία Ιούς Βουλγαράκη, ο Κύκλωπας του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία Παντελή Δεντάκη και ο Προμηθέας Δεσμώτης και τις Ικέτιδες του Αισχύλου από τον Ολιβιέ Πυ.

Παράλληλα με όλα αυτά το Λύκειο Επιδαύρου θα φιλοξενεί περί τους 100 σπουδαστές υποκριτικής που θα επιλεγούν για την πρώτη χρονιά λειτουργίας του, όπου θα διδάξουν ο Ρώσος σκηνοθέτης Άντολφ Σαπίρο, ο επίσης σκηνοθέτης και δάσκαλος μεθόδου που συνδυάζει γιόγκα και πολεμικές τέχνες Φίλιπ Ζαρρίλι, οι συνεργάτες της Αριάν Μιουσκίν στο Θέαυτο του Ήλιου Σιμόν  και Κατρίν Σωμπ Αμπκαριάν, η Ροζάλμπα Τόρρες Γκερρέρο της ομάδας Rosas, ο χορογράφος ΚΟέν Ωγκουστίνεν, ο δραματουργός χορού Γκυ Κουλς, ο συνεργάτης του Πίκολο Ενρίκο Μποναβέρα, ο ερευνητής αρχαίας τραγωδίας από τη Βραζιλία Σωτήρης Καραμεσίνης, οι RootlessRoot, η Μάρθα Φριτζήλα, ο Σίμος Κακάλας, η δασκάλα φωνητικής Ρηνιώ Κυριαζή, ο σκηνοθέτης και χορευτής του Λυκείου Ελληνίδων Κωνσταντίνος Ντέλλας, η λαογράφος-εθνολόγος Μιράντα Τερζοπούλου και η θεατρολόγος Ελένη Βαροπούλου. Παιδιά και έφηβοι αλλά και ενήλικοι από τη γύρω περιοχή θα συμμετάσχουν σε βιωματικά εργαστήρια που θα ενταχθούν στις δραστηριότητες του Λυκείου Επιδαύρου.

Στην Πειραιώς 260 θα ανέβουν οι περισσότερες παραστάσεις ομάδων σύγχρονου ελληνικού θεάτρου με έργα των οποίων η θεματική επικεντρώνεται σε κομβικές όψεις της ετερότητας σε αρχετυπικά δίπολα όπως οικείος-ξένος, αρσενικό-θηλυκό, μέθη-αγιότητα, πατρίδα –ξενιτιά, κανονικό-αντικανονικό, άνοδος-πτώση. Έτσι, εμβληματικοί συγγραφείς όπως οι Γιόζεφ Ροτ, Ελβίρα Ντόνες, Σάμιουελ Μπέκετ, Ίβο Άντριτς, Τόμας Μαν, Ντίνο Μπουτζάτι θα προσφέρουν δημιουργικό υλικό σε τολμηρά δραματουργικά εγχειρήματα, συναντήσεις με μεγάλα έργα ρεπερτορίου, άπαιχτα έργα αλλά και μη αναμενόμενες ελληνικές υπογραφές όπως του Η.Χ.Παπαδημητρακόπουλου και του Κύριου λαϊκού ποιητή Παύλου Λιασίδη, οι οποίες θα αναδειχτούν από τολμηρούς Έλληνες σκηνοθέτες όπως ο Χρήστος Θεοδωρίδης, ο Σίμος Κακάλας, ο Νίκος Χατζόπουλος, η Γεωργία Μαυραγάνη, ο Βασίλης Νούλας, η Μαρία Πανουργιά ο Τσέζαρις Γκραουζίνις, ο Λϊλο Μπάουρ, η Φωτεινή Παπαδόδημα, ο Ένκε Φεζολάρι η Ζωή Χατζηαντωνίου, ο Δημήτρης Κουρτάκης, και οι blitz. Για πρώτη φορά ένα νέο έργο, Ο οικοδιδάσκαλος ή το δικαίωμα στην αμεριμνησιά του Γιάννη Κωνσταντινίδη θα παιχτεί από την ΕΡΤ σε ραδιοσκηνοθεσία του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου με κοινό!

Οι διεθνείς παραγωγές, εμφανώς λιγότερες από προηγούμενες χρονιές, καθώς τα οικονομικά του Φεστιβάλ δεν επιτρέπουν μεγάλες μετακλήσεις, δεν υπολείπονται πάντως σημαντικών ονομάτων όπως είναι η παράσταση του Ρόμπερτ Γουίλσον με τον Μιχαήλ Μπαρίσνικοφ "Γράμμα σ'έναν άντρα" βασισμένο στο ημερολόγιο του Νιζίνσκι, το Democracy in America του Ρομέο Καστελλούτσι στην παραγωγή του οποίου συμμετέχει και το Ελληνικό Φεστιβάλ, και η επιστροφή του Ζυλιέν Γκοσλέν που θαυμάσαμε πέρυσι με το 2666 του Μπολάνιο με Τα στοιχειώδη σωματίδια του Μισέλ Ουελμπέκ. Αυτό που θα ξεχωρίσει είναι το δεκαήμερο αφιέρωμα στη Φολκσμπύνε με αφορμή την αποχώρηση του διευθυντή της Φρανκ Κάστορφ ο οποίος θα παρουσιάσει τον Παίκτη του Ντοστογιέφσκι. Θα παρουσιαστούν επίσης το «Μουρμουρητό» του Ντίτερ Ροτ σε σκηνοθεσία Χέρμπερτ Φριτς, το «Σ'αγαπώ, αλλά επέλεξα την αποδραματοποίηση» του Ρενέ Πόλλες ενώ ο σημαντικός δραματουργός Χανς-Τις Λέμαν θα δώσει ένα μάστρεκλας με τίτλο «Το μεταδραματικό θέατρο, ο Ρενέ Πόλλες και η βερολινέζικη Φoλκσμπύνε». Ο σπουδαίος Νοτιοαφρικανός εικαστικός και σκηνοθέτης Γουίλιαμ Κέντριτζ θα παρουσιάσει τη μεγάλης κλίμακας κινηματογραφική προβολή-εγκατάσταση σαράντα μέτρων και οκτώ οθονών, «Παίξτε θάνατο ακόμα πιο γλυκά», όπου κάνει την εμφάνισή του ένα καραβάνι από σκιές το οποίο πορεύεται υπό τους ήχους ορχήστρας χάλκινων. Μια πομπή η οποία προσομοιάζει στο μεσαιωνικό danse macabre, μια λιτανεία από σκιές που παρελαύνουν μέσα από τη σκιά του Πλάτωνα και παραπέμπει στην αέναη μετακίνηση πληθυσμών και στην προσφυγική κρίση των ημερών μας.

Ο χορός έχει για μια ακόμα χρονιά την τιμητική του με συμπαραγωγές και συμπράξεις με διεθνείς οργανισμούς και φορείς. Θα δούμε χορογραφίες των Χόφες Σέχτερ, Πέρε Φαούρα, Ευριπίδη Λασκαρίδη, Rootlessroot, Λενιώ Κακλέα, Κατερίνα Ανδρέου, Ιωάννα Πορτόλου, Αναστασία Βαλσαμάκη, Μέτε Ινγκβάρστεν, Μαρλένε Μοντέιρο Φρέιτας, Ντοροτέ Μυνιανεζά, της ομάδας Κινκαλέρι.

Με τη μεταφορά της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο ΚΠΙΣΝ παραχωρείται το Ολύμπια με ολόκληρο τον εξοπλισμό του για πολλές από τις μουσικές εκδηλώσεις του Φεστιβάλ. Ενδεικτικά να ξεχωρίσουμε το Transit Song της Λένιας Ζαφειροπούλου και του Αντρέι Χόβριν, το ρεσιτάλ πιάνου του Στέφανου Νάσου, το αφιέρωμα στον Φρανκ Ζάππα, το πολυφωνικό «….ο πόνος του πολέμου, το πένθος και η φυγή» του Φίλιππου Τσαλαχούρη και το «Homesickness Blues: οι Έλληνες στο υπόγειο της Αμερικής» σε σύλληψη, επιλογή κομματιών και ενορχήστρωση του Κώστα Βόμβολου.

Τέλος, το Φεστιβάλ τιμά το καλοκαίρι και το Stand Up Comedy  με ένα  Summer Commedy Party και τους καλύτερους του είδους!

Μία από τις τελευταίες εκδηλώσεις για την οποία ο διευθυντής του Φεστιβάλ δήλωσε υπερήφανος είναι η συναυλία της νεανικής ορχήστρας Sistema Europe που  αποτελείται από 190 νεαρούς μουσικούς ηλικίας 10 έως 20 χρονών και 30 δάσκαλους μουσικής από 27 χώρες που εφαρμόζουν το πρόγραμμα Sistema με στόχο την «κοινωνική δράση μέσα της μουσικής». Φέτος θα συναντηθούν στην Ελλάδα κι έτσι το SEYO 2017 Summer Camp θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα μεταξύ 19 Ιουλίου και 2 Αυγούστου με φιλοξενία του El Sistema Greece ενώ θα δώσουν τη συναυλία τους στο Ηρώδειο.

Και κάπου εκεί, αρχές Αυγούστου θα φύγουμε για διακοπές… 

Θέατρο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επιστροφή στο σπίτι της γιαγιάς: Ένα θεατρικό τσουνάμι αναμνήσεων

Θέατρο / Επιστροφή στο σπίτι της γιαγιάς: Ένα θεατρικό τσουνάμι αναμνήσεων

Ο νεαρός σκηνοθέτης Δημήτρης Χαραλαμπόπουλος ανεβάζει στην Πειραματική του Εθνικού το «ΜΑ ΓΚΡΑΝ'ΜΑ», μια ευαίσθητη σκηνική σύνθεση, αφιερωμένη στη σιωπηλή ηρωίδα της οικογενειακής ιστορίας μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Ματαρόα στον ορίζοντα»: Φέρνοντας ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάσταση

Θέατρο / «Ματαρόα στον ορίζοντα»: Ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάσταση

Στην πολυεπίπεδη νέα παραγωγή της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ, λόγος, μουσική και σκηνική δράση συνυπάρχουν ισάξια και συνεισφέρουν από κοινού στην αφήγηση των επίδοξων ταξιδιωτών ενός ουτοπικού πλοίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το video art στο ελληνικό θέατρο

Θέατρο / Video art στο ελληνικό θέατρο: Έχει αντικαταστήσει τη σκηνογραφία;

Λειτουργεί το βίντεο ανταγωνιστικά με τη σκηνογραφία και τη σκηνική δράση ή αποτελεί προέκταση του εθισμού μας στην οθόνη των κινητών μας; Οι γιγαντοοθόνες είναι θεμιτές στην Επίδαυρο ή καταργούν τον λόγο και τον ηθοποιό; Πώς φτάσαμε από τη video art στα stage LED screens; Τρεις video artists, τρεις σκηνοθέτες και ένας σκηνογράφος καταθέτουν τις εμπειρίες τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κωνσταντίνος Ρήγος

Οι Αθηναίοι / «Έχω αισθανθεί να απειλούμαι τη μέρα, όχι δουλεύοντας τη νύχτα»

Οκτάνα, Επίδαυρος, ΚΘΒΕ, Πέγκυ Ζήνα, Εθνικό, Λυρική, «Brokeback Mountain» και «Ρωμαίος και Ιουλιέτα». Ως χορογράφος και σκηνοθέτης, ο Κωνσταντίνος Ρήγος έχει κάνει τα πάντα. Και παρότι έχει αρκετούς haters, νιώθει ότι αυτοί που τον καταλαβαίνουν είναι πολύ περισσότεροι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Οσιέλ Γκουνεό: «Είμαι πρώτα χορευτής και μετά μαύρος»

Χορός / «Δεν βλέπω τον εαυτό μου ως έναν μαύρο χορευτή μπαλέτου αλλά ως έναν χορευτή καταρχάς»

Λίγο πριν εμφανιστεί ως Μπαζίλιο στον «Δον Κιχώτη» της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, ο κορυφαίος κουβανικής καταγωγής χορευτής Οσιέλ Γκουνεό –έχει λάβει πολλά βραβεία, έχει επίσης εμφανιστεί στο Θέατρο Μπολσόι της Μόσχας, στην Όπερα του Παρισιού, στο Λίνκολν Σέντερ της Νέας Υόρκης και στο Ελίζιουμ του Λονδίνου– μιλά για την προσωπική του πορεία στον χορό και τις εμπειρίες που αποκόμισε, ενώ δηλώνει λάτρης της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Οι Αθηναίοι / Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Ηθοποιός, σκηνοθέτις, ακατάτακτη και αγαπημένη του κοινού, η Σμαράγδα Καρύδη θυμάται πως ανέκαθεν ήθελε το σύμπαν, χωρίς να περιορίζεται. Στον απολογισμό της μέχρι τώρα πορείας της, ως η Αθηναία της εβδομάδας, καταλήγει πως, ούτως ή άλλως, «στο τέλος ανήκεις εκεί που μπορείς να φτάσεις», ενώ δηλώνει πως πάντα θα επιλέγει συνειδητά να συντάσσεται με τη χαρά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Θέατρο / Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Πώς διαβάζουμε σήμερα τον «Γυάλινο Κόσμο» του Τενεσί Oυίλιαμς; Στην παράσταση του Θεάτρου Τέχνης ο Antonio Latella προσφέρει μια «άλλη» Λόρα που ορθώνει το ανάστημά της ενάντια στο κυρίαρχο αφήγημα περί επαγγελματικής ανέλιξης, πλουτισμού και γαμήλιας ευτυχίας.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ