Άνοιγμα στην πόλη: Το Φεστιβάλ Αθηνών βγαίνει στους δρόμους με δράσεις πέρα από τη θεατρική σκηνή

Άνοιγμα στην πόλη: Το Φεστιβάλ Αθηνών βγαίνει στους δρόμους με δράσεις πέρα από τη θεατρική σκηνή Facebook Twitter
Οι κόρες, η νέα ποιητική της Αθήνας. Φωτό: Κική Παπαδοπούλου
0

Ο δεύτερος πιο σημαντικός θεσμός του φετινού Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου είναι το «Άνοιγμα στην Πόλη». Παραστάσεις και δράσεις πέρα από τα στενά όρια της σκηνής θα πραγματοποιηθούν σε «ευαίσθητες» περιοχές, υπαίθριους χώρους, εργατικές γειτονιές, προσφυγικές κατοικίες, ιστορικούς λόφους και ταβέρνες, τοποθετώντας με αυτό τον τρόπο στο επίκεντρο την πόλη, τους κατοίκους και τη δύναμη της συλλογικότητας ως μια απάντηση στην εσωστρέφεια που διακρίνει τη δημόσια σφαίρα. Με τη συνεργασία του Δικτύου Πολιτισμού Athens Culture Net του Δήμου Αθηναίων και τη σύμπραξη του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά αλλά και με τη συνεργασία της Ελευσίνας (Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης το 2021), το «Άνοιγμα στην Πόλη» έρχεται να γεφυρώσει όλες τις διαφορετικότητες.

Αθήνα

Άνοιγμα στην πόλη: Το Φεστιβάλ Αθηνών βγαίνει στους δρόμους με δράσεις πέρα από τη θεατρική σκηνή Facebook Twitter
Ο Αντώνης Κουτρουμπής και η ομάδα Πλεύσις, με το έργο τους Στο στόμα του λύκου, θα σχολιάσουν με μαύρο χιούμορ τα αδιέξοδα της ανθρώπινης ύπαρξης. Φωτο: Ζαφείρω Βλάχου

Στο Μικρό Χρηματιστήριο Αθηνών (Πεσμαζόγλου 1, Αθήνα, 23-26/6), ο Αντώνης Κουτρουμπής και η ομάδα Πλεύσις, με το έργο τους Στο στόμα του λύκου, θα σχολιάσουν με μαύρο χιούμορ τα αδιέξοδα της ανθρώπινης ύπαρξης. Η διαμάχη ανάμεσα στις προσωπικές επιθυμίες και στις κοινωνικές συμβάσεις, καθώς και τα διλήμματα του σύγχρονου ανθρώπου θα ξεδιπλωθούν μέσω της σωματικής αφήγησης σε ένα σκηνικό που υπενθυμίζει τη δύναμη του χρήματος. Στον ίδιο χώρο, ο Γιάννης Σκουρλέτης και η ομάδα bijoux de kant (30/6-3/7) θα αφηγηθούν λέξεις, τοπία και μουσικές μέσα από το έργο Οι κόρες, η νέα ποιητική της Αθήνας. Στον υπέροχο χώρο της Αγγλικανικής Εκκλησίας (Φιλελλήνων 29, Αθήνα, 27-29/6) η Χριστίνα Μαξούρη θα συνδυάσει την αρχοντιά του ρεμπέτικου με τον συναισθηματισμό της μπαρόκ μουσικής, δημιουργώντας μια μυσταγωγική ατμόσφαιρα με τα «20+1 μεταπολεμικά λαϊκά τραγούδια με μπαρόκ ορχήστρα». Στην πλατεία Ομονοίας η ομάδα όχι παίζουμε και οι άνθρωποι του UrbanDig Project κατεβαίνουν στη «Στάση Ομόνοια» (20-25/6), μια περιπατητική παράσταση με έξι διαφορετικές ιστορίες που έχουν ως κεντρική κατάληξη την πλατεία. Λίγο παραπάνω, στον Εθνικό Κήπο, ο Θοδωρής Γκόνης θα προτείνει έναν Περίπατο μαθητείας και αλητείας (22-26/6). Στην Αρχαία Αγορά (Νότια Πλευρά) και στον Ναό του Ηφαίστου, η Μαργαρίτα Αμαραντίδη και η ομάδα Homo Ludens Theatre, με το Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας (21-23/6) του Γουίλλιαμ Σαίξπηρ, θα δώσουν μια άλλη διάσταση στον αρχαιολογικό χώρο παρουσιάζοντας μια βιωματική εμπειρία που συνδέει το έργο του Σαίξπηρ με τη σύγχρονη ζωή. Στον Λυκαβηττό, η Άννα Τζάκου και η Ομάδα Γεωποιητική, με την περφόρμανς 277 μέτρα (3, 10, 17, 24/6, 1 & 8/7), θα βρεθούν στο υψηλότερο σημείο της Αθήνας, 277 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, την ώρα της ανατολής του ηλίου. Εκεί θα μπορεί ο καθένας να συνδεθεί με το σώμα της πόλης, να ονειρευτεί και να αντικρίσει τον τόπο του ως βίωμα.

Άνοιγμα στην πόλη: Το Φεστιβάλ Αθηνών βγαίνει στους δρόμους με δράσεις πέρα από τη θεατρική σκηνή Facebook Twitter
Βιτόρια Κωτσάλου. Φωτο: Μυρτώ Αποστολίδου

Σε δημόσιους χώρους της Αθήνας η Βιτόρια Κωτσάλου θα παρουσιάσει την παράστασή της Day out of time (24/6), στο πλαίσιο της οποίας είκοσι ένας χορευτές, καθένας σε ξεχωριστό και επιλεγμένο σημείο, θα αφιερώσουν όλη την ημέρα στον χορό. Επίσης, στη Στοά Μπρόντγουαιη και στο 21ο Δημοτικό Σχολείο «Λέλα Καραγιάννη» η καλλιτεχνική κολεκτίβα Mkultra, με το After Lives (26-28/6), προτείνει μια διαφορετική προσέγγιση της πόλης μέσα από μια σειρά ομιλιών από καλλιτέχνες και αρχιτέκτονες, καθώς και μια ανοιχτή συζήτηση για την καλλιτεχνική παρέμβαση στον δημόσιο χώρο. Στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Ιερά Οδός 75), η Μαρία Σάββα και η Εταιρεία Θεάτρου Παίκτες θα αφηγηθούν ιστορίες ξεριζωμού με κύριο άξονα τη βίαιη αποκοπή από τη μάνα, την οικογένεια και το σπίτι-πατρίδα στην παράσταση Το ξύπνημα της μνήμης. Παιδιά-πρόσφυγες του ελληνικού Εμφυλίου (27-30/6). Στον Παλαιό Ατμοηλεκτρικό Σταθμό της ΔΕΗ στο Νέο Φάληρο η Αγγελική Γκιργκινούδη και η θεατρική ομάδα Vice Versa, με την Πεντηκοστή του Ντέιβιντ Έντγκαρ (23, 24, 25, 28, 29, 30/6), θα αναφερθούν στη μετανάστευση και τις θρησκευτικές αντιπαλότητες. Μια τοιχογραφία γίνεται η αφορμή για την αντιπαλότητα ανάμεσα στην Ορθόδοξη και στην Καθολική Εκκλησία, ενώ το σημαντικό είναι πως στη συγκεκριμένη παράσταση θα συμμετάσχουν 15 πρόσφυγες από 13 χώρες. Παράλληλα, στο Παλαιό Ελαιουργείο Ελευσίνας η Έλλη Παπακωνσταντίνου και η ομάδα ODC Ensemble πρωταγωνιστούν στο έργο Λουιζέττα: το καμαρίνι μιας επανάστασης (22-25/6). Η αστική δημοκρατία, η Γαλλική Επανάσταση καθώς και η Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Πολίτη αποτελούν το βασικό περιεχόμενο της παράστασης, η οποία θα προσπαθήσει να απαντήσει στο ερώτημα κατά πόσο ο σημερινός άνθρωπος έχει σχέση με το τρίπτυχο «ελευθερία - ισότητα - αδερφοσύνη». Στο πλαίσιο της ευαισθητοποίησης γύρω από το πρόβλημα των εξαρτήσεων το Φεστιβάλ Αθηνών συνεργάζεται με το ΚΕΘΕΑ και ομάδες ατόμων σε απεξάρτηση θα συμμετάσχουν στην ανάπλαση σημείων χρήσης σε διάφορες γειτονιές της Αθήνας (5/7). Επίσης, στο Μουσείο Ισλαμικής Τέχνης (16/6) θα ζωντανέψουν ήχοι από τη Μουσική Ρωμιών και άλλων συνθετών της Οθωμανικής Περιόδου. Τέλος, στην Αρχαία Αγορά (Νότια Πλευρά) στις 12/6 και 20/6 θα πραγματοποιηθεί ξενάγηση με βασικό άξονα τη Δημοκρατία. Η εκκίνηση θα γίνει στη Στοά του Αττάλου, θα συνεχιστεί στην Αρχαία Αγορά και στο Θησείο και θα φτάσει μέχρι το Αστεροσκοπείο.

Άνοιγμα στην πόλη: Το Φεστιβάλ Αθηνών βγαίνει στους δρόμους με δράσεις πέρα από τη θεατρική σκηνή Facebook Twitter
Στάση Ομόνοια. Φωτό: Μαριλένα Σταφυλίδου

Πειραιάς

Σε γνωστές και άγνωστες τοποθεσίες, με ηθοποιούς αλλά και κατοίκους του Πειραιά, σε αυλές και σπίτια θα ξεδιπλωθούν οι εκδηλώσεις του Φεστιβάλ στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, δίνοντας ιδιαίτερη βάση στην ιστορία της πόλης αλλά και στο προσφυγικό πρόβλημα. Κύριος άξονας θα είναι η σύμπτυξη των αντιθέσεων που συναντά κανείς στον Πειραιά.


Η Μάνια Παπαδημητρίου στο B.ound - Το σκηνικό που φοβάται της Christiana Lambrinidis (27/6-2/7) επικεντρώνεται στο θέμα της ιθαγένειας και μιλά για ανθρώπους που έχασαν τις πατρίδες τους και ζουν το μαρτύριο της αναζήτησης νέας (Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, λεωφ. Ηρώων Πολυτεχνείου 32). Το Ντουέτο Κριστόφ Κα Ρολ, στη Σκιά των ήχων - Ηχητική βιβλιοθήκη με αφηγήσεις ονείρων, στην Πλαζ Βοτσαλάκια (Καραγιώργη Σερβίας 6, Πειραιάς, 20-23/6), συλλέγουν αφηγήσεις ονείρων και δημιουργούν μια ηχητική βιβλιοθήκη. Ο Κωνσταντίνος Μίχος με το Ιφιγένεια εν... (25/6) στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος (λεωφ. Δημοκρατίας) θα παρουσιάσει μια διασκευή της τραγωδίας του Ευριπίδη Ιφιγένεια εν Αυλίδι με θέμα τη θυσία, ξεκινώντας από τις θυσίες που χρειάζονται για να ξεκινήσει ένα πλοίο το ταξίδι του, που δεν είναι άλλες από τις ανθρώπινες. Δύο σύγχρονοι συγγραφείς, ο Χρήστος Οικονόμου και ο Γιάννης Χρυσούλης, καταπιάνονται με δύο βασανιστικά προβλήματα της σημερινής κοινωνίας: τη μετανάστευση και την ανεργία. Την προσπάθειά τους θα δούμε στους μονολόγους των Διαδρομών με την Ελένη Γερασιμίδου και τον Πέρη Μιχαηλίδη (27-30/6). Η Αποστολία Παπαδαμάκη στο In the eyes of god - Ολονυχτία (17/6), που θα πραγματοποιηθεί στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, καλεί τους θεατές-πρωταγωνιστές σε μια ολονυχτία αλληλεπίδρασης και ανθρώπινης επαφής μέσα από την τέχνη. Η Άρια Μπουμπάκη στο dance meetings - piraeus version (12-16/6, Δημοτικό Θέατρο Πειραιά) συναντά κατοίκους της πόλης, δίνοντας έναν άλλο ρυθμό στον Πειραιά. Η Βάσια Βαλκανιώτη και η Βιτόρια Κωτσάλου συνεργάζονται στους Ορίζοντες Δρόμου (10/6), πραγματοποιώντας μια χαρτογραφημένη πορεία από τον σταθμό ΗΣΑΠ του Πειραιά μέχρι την πλατεία του Δημοτικού Θεάτρου, σε ένα δρώμενο ελεύθερου χορού. Οι Ανθή Γουρουντή, Χρύσα Καψούλη και Τσιμάρας Τζανάτος έχουν ετοιμάσει την παράσταση Κώστας Νούρος: ξένος δύο φορές (10-19/6) που θα λάβει χώρα σε ταβέρνες στον Πειραιά, στον Κορυδαλλό και στο Κερατσίνι. Μοναχικός και ταλαντούχος, ο Κώστας Νούρος ήταν μια μυθιστορηματική προσωπικότητα κι ένας ρεμπέτης που υπήρξε δύο φορές πρόσφυγας, ενώ η ερωτική του συμπεριφορά δεν χωρούσε στη συντηρητική κοινωνία. Η Ελένη Κυραμαργιού με την ομάδα παιχνιδιού «Από το μηδέν στο άπειρο» θα παρουσιάσει το Παίζοντας με την Ιστορία (9/6) στο Εργοστάσιο Λιπασμάτων Δραπετσώνας, (Γρ. Λαμπράκη 2, Δραπετσώνα). Μέσα από δημιουργικά παιχνίδια και κατασκευές θα προσπαθήσουν να ζωντανέψουν το ξεχασμένο εργοστάσιο. Ο Γιάννης Γονατίδης και ο Χρήστος Χρυσανθόπουλος και η ομάδα τους Αρχείων Τάξις παρουσιάζουν την Πειραιολογία (3-29/6) σε διάφορα σημεία της πόλης, όπως το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, η Μαρίνα Ζέας, η πλατεία Αλεξάνδρας, το Πάρκο Δηλαβέρη, τα Μανιάτικα και τα Προσφυγικά Νίκαιας, επιχειρώντας έναν διάλογο μέσω ανταλλαγής αναμνήσεων και περνώντας από το χθες στο σήμερα. Η Ειρήνη Μαργαρίτη φέρνει το Οι Πειραιώτες ανοίγουν τα σπίτια τους (10-24/6) σε σπίτια του Πειραιά, της Νίκαιας και του Ρέντη, εντρυφώντας σε ζωές και ιστορίες που εκτυλίσσονται γύρω από τους τέσσερις τοίχους. Ο Χρήστος Χρυσόπουλος και η Αναστασία Δούκα με τον Κοινό Τόπο (23 & 30/6) στο Ανοιχτό Σχολείο Μεταναστών (Δημοτική Αγορά Πειραιά) παρουσιάζουν με διάφορα μέσα το σχολείο ως ιδανικό τόπο μάθησης, κατανόησης, ονείρου και ζωής. Η Άννα Τσίχλη και η Χριστίνα Ζώνιου, μέσα από τις παραστάσεις του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πελοποννήσου δημιουργούν στο Εργοστάσιο Λιπασμάτων Δραπετσώνας το Έρωτας ή τίποτα-Ιστορίες του Πειραιά (25-29/6). Ιστορίες διαφορετικών χώρων και χρόνων που αφορούν τους βομβαρδισμούς του Πειραιά κατά τη διάρκεια του πολέμου, τους πρόσφυγες του χθες αλλά και του σήμερα, την πύλη Ε7 του λιμανιού, τον σταθμό του ΗΣΑΠ αλλά και τα παράνομα στέκια του Πειραιά. Η Σεβαστή Στρογγυλού και το Ενιαίο Λύκειο Καμινίων στο έργο Καπέλων Δρώμενα (13-14/6) που θα παρουσιαστεί στις πλατείες Κανάρη και Κοραή, παρουσιάζουν τη σημειολογία του καπέλου, βασισμένη σε συνεντεύξεις ατόμων που φορούν καπέλο είτε από επιλογή είτε υποχρεωτικά. Ο Νίκος Διαμαντής και το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ, στο Bridging Diversities (12-23/6) καταπιάνονται με τις διαφορετικότητες μέσα από τη ματιά της τέχνης, αξιοποιώντας διαβάσεις της πόλης, την Τρούμπα και χώρους λατρείας.

Άνοιγμα στην πόλη: Το Φεστιβάλ Αθηνών βγαίνει στους δρόμους με δράσεις πέρα από τη θεατρική σκηνή Facebook Twitter
Οι Ανθή Γουρουντή, Χρύσα Καψούλη και Τσιμάρας Τζανάτος έχουν ετοιμάσει την παράσταση "Κώστας Νούρος: ξένος δύο φορές" που θα λάβει χώρα σε ταβέρνες στον Πειραιά, στον Κορυδαλλό και στο Κερατσίνι.

ΑΓΟΡΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Θέατρο / Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Πώς διαβάζουμε σήμερα τον «Γυάλινο Κόσμο» του Τενεσί Oυίλιαμς; Στην παράσταση του Θεάτρου Τέχνης ο Antonio Latella προσφέρει μια «άλλη» Λόρα που ορθώνει το ανάστημά της ενάντια στο κυρίαρχο αφήγημα περί επαγγελματικής ανέλιξης, πλουτισμού και γαμήλιας ευτυχίας.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κωνσταντίνου

Θέατρο / Ανδρέας Κωνσταντίνου: «Δεν μ' ενδιαφέρει τι υποστηρίζεις στο facebook, αλλά το πώς μιλάς σε έναν σερβιτόρο»

Ο ηθοποιός που έχει υποδυθεί τους πιο ετερόκλητους ήρωες και θα πρωταγωνιστήσει στην τηλεοπτική μεταφορά της «Μεγάλης Χίμαιρας» αισθάνεται ότι επιλέγει την τηλεόραση για να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι πιο «χειροποίητο» στο θέατρο.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Ο Στρίντμπεργκ και η «Ορέστεια» προσγειώνονται στον κόσμο της Λένας Κιτσοπούλου

Θέατρο / Η Μαντώ, ο Αισχύλος και ο Στρίντμπεργκ προσγειώνονται στον κόσμο της Κιτσοπούλου

Στην πρόβα του νέου της έργου όλοι αναποδογυρίζουν, συντρίβονται, μοντάρονται, αλλάζουν μορφές και λένε λόγια άλλων και τραγούδια της καψούρας. Ποιος θα επικρατήσει στο τέλος;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Οι Αθηναίοι / «Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Η ηθοποιός Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου θυμάται τα χρόνια του Θεάτρου Τέχνης, το πείραμα και τις επιτυχίες του Χυτηρίου, περιγράφει τι σημαίνει γι' αυτή το θεατρικό σανίδι και συλλογίζεται πάνω στο πέρασμα του χρόνου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Θωμάς Μοσχόπουλος

Θέατρο / «Άρχισα να βρίσκω αληθινή χαρά σε πράγματα για τα οποία πριν γκρίνιαζα»

Έπειτα από μια δύσκολη περίοδο, ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανεβάζει τον δικό του «Γκοντό». Έχει επιλέξει μόνο νέους ηθοποιούς για το έργο, θέλει να διερευνήσει την επίδρασή του στους εφήβους, πραγματοποιώντας ανοιχτές πρόβες. Στο μεταξύ, κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με την Αργυρώ Μποζώνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Θέατρο / Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Ένα συναρπαστικό υβρίδιο θεάτρου, συναυλίας, πολιτικοκοινωνικού μανιφέστου και rave party, βασισμένο στο έργο του επικηρυγμένου στη Ρωσία δραματουργού Ιβάν Βιριπάγιεφ, ανεβαίνει στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή και αποπειράται να δώσει απάντηση σε αυτό το υπαρξιακό ερώτημα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

The Review / Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος και κριτικός θεάτρου Γιώργος Βουδικλάρης μιλούν για την παράσταση «Ο Χορός των εραστών» της Στέγης, τα υπαρξιακά ερωτήματα που θέτει το κείμενο του Τιάγκο Ροντρίγκες και τη χαρά τού να ανακαλύπτεις το next best thing στην τέχνη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Όπερα / Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Πολυσχιδής και ανήσυχη, η Φανί Αρντάν δεν δίνει απλώς μια ωραία συνέντευξη αλλά ξαναζεί κομμάτια της ζωής και της καριέρας της, με αφορμή την όπερα «Αλέκο» του Σεργκέι Ραχμάνινοφ που σκηνοθετεί για την Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το «Κυανιούχο Κάλιο» είναι μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων 

Θέατρο / «Κυανιούχο Κάλιο»: Μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Όχι μόνο σε ανελεύθερα ή σκοταδιστικά καθεστώτα, αλλά και στον δημοκρατικό κόσμο, η συζήτηση για το δικαίωμα της γυναίκας σε ασφαλή και αξιοπρεπή ιατρική διακοπή κύησης παραμένει τρομακτικά επίκαιρη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

Θέατρο / Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

«Εκείνο που με σπρώχνει να δημιουργώ θεατρικούς χαρακτήρες είναι ο έρωτας», έλεγε ο Ουίλιαμς, που πίστευε ότι ο πόθος «είναι κάτι που κατακλύζει πολύ μεγαλύτερο χώρο από αυτόν που μπορεί να καλύψει ένας άνθρωπος». Σε αυτόν τον πόθο έχει συνοψίσει τη φυγή και την ποίηση, τον χρόνο, τη ζωή και τον θάνατο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ