Η σπουδαία μπαλαρίνα Julie Kent αποχαιρέτησε το χορό

 Η σπουδαία μπαλαρίνα Julie Kent αποχαιρέτησε το χορό Facebook Twitter
Aποχαιρετώντας το κοινό στο American Ballet Theatre...
0

Χόρεψε στο American Ballet Theatre 29 ολόκληρα χρόνια. Και το βράδυ του Σαββάτου αποχαιρέτησε το κοινό για πάντα. Επί είκοσι τρία λεπτά, οι θεατές της Metropolitan Opera House, την χειροκροτούσαν όρθιοι μετά το κύκνειο άσμα της, την παράσταση "Ρωμαίος και Ιουλιέτα".

Η Τζούλι Κεντ είναι η πεμπτουσία της εικόνας της Αμερικανίδας μπαλαρίνας. Αέρινη και κομψή, με αιθέρια κίνησε, πρωταγωνίστησε σε μια από τις μεγαλύτερες σκηνές του κόσμου. Ήταν η μακροβιότερη χορεύτρια στο American Ballet Theatre, στο οποίο εντάχθηκε το 1985 και έγινε πρίμα μπαλαρίνα το 1993.

Σε παλαιότερες συνεντεύξεις της είχε απαντήσει για την ώρα που μια χορεύτρια αποχαιρετά το μπαλέτο. «Ποτέ δε μπορείς να σταθείς σε ένα σημείο για πάντα. Η ζωή προχωρά προς τα εμπρός και φαντάζομαι αυτή η ώρα θα είναι δύσκολη γιατί είναι όλη μου η ζωή μέχρι εκείνη τη στιγμή που θα πρέπει να αποχαιρετήσω. Είναι δύσκολο, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι απαραιτήτως και κακό». Οι θαυμαστές της διαφωνούν. Πιστεύουν ότι στα 45 της χρόνια αποσύρεται νωρίς.

 


Ρωμαίος και Ιουλιέτα 

 

Ο Μπαρίσνικοφ δήλωνε πάντα «γοητευμένος από την εμφάνισή της». Ήταν ο καλλιτεχνικός νονός της Κέντ. Αυτός της πρότεινε αυτό το επώνυμο καθώς το κανονικό της είναι Κοξ. Η Τζούλι Κεντ τον αναφέρει συχνά. Για την ενθάρρυνση και τη στήριξή του αλλά και για την μεγάλη λάμψη του. Οι New York Times, έγραφαν κάθε φορά που ανέβαινε στη σκηνή ότι  χόρεψε με "εκθαμβωτική αίγλη". Η Κεντ είναι η μόνη Αμερικανίδα μπαλαρίνα που κέρδισε το αναγνωρισμένου κύρους Prix Benois de la Danse.

 


 Λίμνη των κύκνων

 

Δεν φτάνει μόνο να χορεύεις καλά αλλά να χρησιμοποιείς ένα πλήθος ταλέντων συνήθιζε να λέει. Δε φτάνει μόνο το ταλέντο στα πόδια. Χρειάζεται να είσαι καλός ακροατής, καλός παρατηρητής, να έχεις έναν φακό με τον οποίο να κοιτάζεις κάθε λεπτομέρεια, καθώς και το να μπορείς να κάνεις ένα βήμα προς τα πίσω για να έχεις μια ευρύτερη προοπτική. Η λατρεία και η κολακεία είναι απλώς μια παρενέργεια. Δε μπορεί να σε συντηρήσει καλλιτεχνικά. Το παν είναι να μπορεί ο καθένας να είναι επικεντρωμένος με αληθινό πάθος σε αυτό που κάνει. Πολλές φορές την έχουν ρωτήσει για τη μέρα της. Αρχίζει με τον ίδιο τρόπο στην πρώτη ποζισιόν από τότε που ήταν 8 ετών.

 

 Η σπουδαία μπαλαρίνα Julie Kent αποχαιρέτησε το χορό Facebook Twitter
Τζούλι Κεντ- Ρόμπερτ Χιλ

 

 Η σπουδαία μπαλαρίνα Julie Kent αποχαιρέτησε το χορό Facebook Twitter
Από την καμπάνια του ΑΒΤ

 

 Η σπουδαία μπαλαρίνα Julie Kent αποχαιρέτησε το χορό Facebook Twitter
Τζούλι Κέντ - Ρομπέρτο Μπολ

 

 Η σπουδαία μπαλαρίνα Julie Kent αποχαιρέτησε το χορό Facebook Twitter

 


 Η κυρία με τις καμέλιες

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κωνσταντίνου

Θέατρο / Ανδρέας Κωνσταντίνου: «Δεν μ' ενδιαφέρει τι υποστηρίζεις στο facebook, αλλά το πώς μιλάς σε έναν σερβιτόρο»

Ο ηθοποιός που έχει υποδυθεί τους πιο ετερόκλητους ήρωες και θα πρωταγωνιστήσει στην τηλεοπτική μεταφορά της «Μεγάλης Χίμαιρας» αισθάνεται ότι επιλέγει την τηλεόραση για να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι πιο «χειροποίητο» στο θέατρο.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Ο Στρίντμπεργκ και η «Ορέστεια» προσγειώνονται στον κόσμο της Λένας Κιτσοπούλου

Θέατρο / Η Μαντώ, ο Αισχύλος και ο Στρίντμπεργκ προσγειώνονται στον κόσμο της Κιτσοπούλου

Στην πρόβα του νέου της έργου όλοι αναποδογυρίζουν, συντρίβονται, μοντάρονται, αλλάζουν μορφές και λένε λόγια άλλων και τραγούδια της καψούρας. Ποιος θα επικρατήσει στο τέλος;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Οι Αθηναίοι / «Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Η ηθοποιός Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου θυμάται τα χρόνια του Θεάτρου Τέχνης, το πείραμα και τις επιτυχίες του Χυτηρίου, περιγράφει τι σημαίνει γι' αυτή το θεατρικό σανίδι και συλλογίζεται πάνω στο πέρασμα του χρόνου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Θωμάς Μοσχόπουλος

Θέατρο / «Άρχισα να βρίσκω αληθινή χαρά σε πράγματα για τα οποία πριν γκρίνιαζα»

Έπειτα από μια δύσκολη περίοδο, ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανεβάζει τον δικό του «Γκοντό». Έχει επιλέξει μόνο νέους ηθοποιούς για το έργο, θέλει να διερευνήσει την επίδρασή του στους εφήβους, πραγματοποιώντας ανοιχτές πρόβες. Στο μεταξύ, κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με την Αργυρώ Μποζώνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Θέατρο / Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Ένα συναρπαστικό υβρίδιο θεάτρου, συναυλίας, πολιτικοκοινωνικού μανιφέστου και rave party, βασισμένο στο έργο του επικηρυγμένου στη Ρωσία δραματουργού Ιβάν Βιριπάγιεφ, ανεβαίνει στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή και αποπειράται να δώσει απάντηση σε αυτό το υπαρξιακό ερώτημα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

The Review / Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος και κριτικός θεάτρου Γιώργος Βουδικλάρης μιλούν για την παράσταση «Ο Χορός των εραστών» της Στέγης, τα υπαρξιακά ερωτήματα που θέτει το κείμενο του Τιάγκο Ροντρίγκες και τη χαρά τού να ανακαλύπτεις το next best thing στην τέχνη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Όπερα / Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Πολυσχιδής και ανήσυχη, η Φανί Αρντάν δεν δίνει απλώς μια ωραία συνέντευξη αλλά ξαναζεί κομμάτια της ζωής και της καριέρας της, με αφορμή την όπερα «Αλέκο» του Σεργκέι Ραχμάνινοφ που σκηνοθετεί για την Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το «Κυανιούχο Κάλιο» είναι μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων 

Θέατρο / «Κυανιούχο Κάλιο»: Μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Όχι μόνο σε ανελεύθερα ή σκοταδιστικά καθεστώτα, αλλά και στον δημοκρατικό κόσμο, η συζήτηση για το δικαίωμα της γυναίκας σε ασφαλή και αξιοπρεπή ιατρική διακοπή κύησης παραμένει τρομακτικά επίκαιρη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

Θέατρο / Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

«Εκείνο που με σπρώχνει να δημιουργώ θεατρικούς χαρακτήρες είναι ο έρωτας», έλεγε ο Ουίλιαμς, που πίστευε ότι ο πόθος «είναι κάτι που κατακλύζει πολύ μεγαλύτερο χώρο από αυτόν που μπορεί να καλύψει ένας άνθρωπος». Σε αυτόν τον πόθο έχει συνοψίσει τη φυγή και την ποίηση, τον χρόνο, τη ζωή και τον θάνατο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ