ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Το μήλον της έριδος

Το μήλον της έριδος Facebook Twitter
0
Είστε fan του κόμικ «Asterix»;

 

Είναι μια πολύ ωραία ιστορία, για τα παιδιά ειδικά. Μαθαίνεις για μια διαφορετική κουλτούρα. Μαθαίνεις τι συνέβαινε 2000 χρόνια πριν στην Ελλάδα. Νομίζω ότι είναι καταπληκτική.

Πώς ήταν η εμπειρία να συνεργάζεστε με θρύλους του παγκόσμιου κινηματογράφου στη μεγαλύτερη μέχρι τώρα ευρωπαϊκή παραγωγή;

Ήταν λίγο τρομαχτικό για μένα στην αρχή. Όταν μου ‘παν ότι θα πρέπει να δουλέψω με τον Ντεπαρντιέ, τον Ντελόν, όλους αυτούς τους μεγάλους ηθοποιούς σε μια τόσο μεγάλη παραγωγή, φοβήθηκα στην αρχή, αλλά μόλις αρχίσαμε να δουλεύουμε μαζί και να γνωριζόμαστε -βλεπόμασταν κάθε μέρα για ένα δίμηνο- δημιουργήθηκε μια καλή ατμόσφαιρα, συνεργαστήκαμε ωραία και γενικά το απόλαυσα.

Και είναι μόλις η δεύτερη ταινία σας.

Έγινε κατά τύχη. Γνωρίστηκα με τον Τόμας Λάνγκμαν, τον παραγωγό, και φυσικά στην αρχή έλεγα «πρέπει να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ, αφού με διάλεξαν για την πριγκίπισσα Ειρήνη, για τον πρωταγωνιστικό ρόλο, πρέπει να τα δώσω όλα στον χαρακτήρα μου». Όπως όμως είπα και πριν, τελικά όλα ήρθαν φυσικά. Βέβαια ήμουν αγχωμένη, αλλά όλα τα υπόλοιπα ήρθαν φυσικά.

Είχατε δισταγμούς πριν δεχτείτε το ρόλο;

Μέχρι να κατανοήσω την ιστορία, ποιοι ήταν στην παραγωγή και πόσο μεγάλο θα ήταν αυτό το project, είχα δισταγμούς, αλλά όταν έμαθα πόσο σημαντική θα ήταν η ταινία, δέχθηκα αμέσως.

Αυτός δηλαδή ήταν ο καθοριστικός παράγοντας; Γιατί κάποιοι θα έβρισκαν το ρόλο ως εύκολο στόχο: μια κλισέ απεικόνιση, ένα όμορφο προσωπάκι σαν σκηνικό σε μια διαμάχη μεταξύ κυρίαρχων αρσενικών.

Μπορείς να το δεις και έτσι, αλλά δεν το νομίζω. Για μένα το θέμα δεν είναι η πανέμορφη πριγκίπισσα που απλά κάθεται και δεν κάνει τίποτα. Στην πραγματικότητα είδα το ρόλο μου περισσότερο ως έναν από τους αυστηρούς χαρακτήρες στην ταινία - αυτή είναι που πατάει στο έδαφος και λέει όχι όταν θέλει να πει όχι, δεν είναι η πανέμορφη θεά που κάθεται χωρίς να κάνει τίποτα. Έβαλα λίγο δύναμη στο ρόλο, γιατί νομίζω ότι τη χρειαζόταν. Είναι αναγκασμένη να επιδεικνύεται μπροστά σε όλο τον κόσμο και όλοι να την κοιτάζουν, οπότε δεν μπορεί απλώς να κάθεται και να είναι όμορφη.

Έχουν προηγηθεί άλλες δύο επίσημες πρεμιέρες της ταινίας. Ποιες ήταν οι μέχρι τώρα αντιδράσεις;

Απ' ό,τι κατάλαβα, άρεσε στον κόσμο και ελπίζω να συνεχίσει να αρέσει γιατί είναι κάτι που μπορεί να δει ο καθένας: είναι μια ταινία για την οικογένεια, για ενήλικες, για παιδιά, για εφήβους, έχει πολύ καλή αίσθηση του χιούμορ, είναι πολύ απολαυστική, πιστεύω.

Γράφτηκε κάτι για σας στον Τύπο που δεν σας άρεσε;

Αρχίζουν να με αντιμετωπίζουν ως ηθοποιό κι αυτό με κάνει περήφανη, γιατί αυτήν τη δουλειά θέλω να κάνω τώρα.

Υπάρχει κάποια επιπλέον αγωνία ή πίεση για την ελληνική πρεμιέρα δεδομένης της ελληνικότητας του θέματος;

Πίεση με ποια έννοια;

Οι Έλληνες είναι πολύ ευαίσθητοι για το πώς παρουσιάζονται στις ταινίες και ειδικά για το πώς παρουσιάζονται οι αρχαίοι πρόγονοί τους.

Αλήθεια; Λοιπόν δεν νομίζω ότι αυτή η ταινία θα έχει τέτοια αντιμετώπιση, πρώτα απ' όλα γιατί είναι μια αστεία ταινία και με πολύ χιούμορ. Ναι, η ταινία υποτίθεται ότι διαδραματίζεται στην Ελλάδα, εκεί εξελίσσεται η πλοκή, κι εγώ υποτίθεται ότι είμαι Ελληνίδα, όπως και ο πατέρας μου, αλλά δεν υπάρχει τίποτα που να μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα... Θέλω να πω, κάνουμε τους Ολυμπιακούς στην Ελλάδα, κι αυτό μπορεί να τραβήξει το βλέμμα ανθρώπων από παντού, από όλη την Ευρώπη και να εντυπωσιάσει. Μπορεί ακόμα και να κάνει την Ελλάδα πιο δημοφιλή σε ανθρώπους που δεν ξέρουν ότι οι Αγώνες ξεκίνησαν από εδώ. Νομίζω ότι στην πραγματικότητα είναι καλή για την Ελλάδα. Δεν βλέπω το λόγο να έχει κακή επίδραση. Είναι μια αστεία ταινία - αν κάποιος την ερμηνεύσει ανάποδα, λυπάμαι γι' αυτόν γιατί δεν έχει καμία απολύτως αρνητική χροιά.

0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Είδαμε το «Juror#2» του Κλιντ Ίστγουντ και είναι η καλύτερη αμερικανική ταινία της χρονιάς

Οθόνες / To «Juror#2» του Κλιντ Ίστγουντ είναι η καλύτερη αμερικανική ταινία της χρονιάς

Αλλά δυστυχώς δεν θα προβληθεί στις κινηματογραφικές αίθουσες, επειδή οι υπεύθυνοι του στούντιο θεωρούν ότι το ενήλικο σινεμά αυτού του τύπου ανήκει στις streaming πλατφόρμες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Daily / Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Η αυτοτελής σειρά κατορθώνει να λειτουργεί συγχρόνως ως ιστορική αναπαράσταση, ως συνταρακτικό δράμα, ως καθηλωτικό θρίλερ, ακόμα και ως δραματοποιημένο true crime, ειδικά για τους θεατές που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις πολυσύνθετες πτυχές του ένοπλου αγώνα στη Βόρεια Ιρλανδία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά

Οθόνες / Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά μόλις κυκλοφόρησε

Τα κείμενα του Φώντα Τρούσα για τις «βαθιά υποτιμημένες ταινίες που απελευθέρωσαν τη ματιά του θεατή από την οικογενειακή τηλεοπτική εικόνα, απενοχοποιώντας περαιτέρω το γυμνό» και για τον underground και τον πειραματικό ελληνικό κινηματογράφο κυκλοφορούν σε ένα μοναδικό, κυριολεκτικά, βιβλίο, από τα LiFO Books.
M. HULOT
Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό νέο ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ

Ένα νέο ντοκιμαντέρ εξετάζει και αμφισβητεί όλα όσα νομίζουμε ότι γνωρίζουμε για τη διαβόητη φιγούρα, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά ηχογραφημένες συνομιλίες του σε διάστημα είκοσι ετών.
THE LIFO TEAM
Τα γεγονότα της ζωής

Οθόνες / Κασσαβέτης, Σκορσέζε, Ερίθε: 10 άχαστες προβολές στο φετινό Πανόραμα

Πρεμιέρες, παράλληλες εκδηλώσεις, αφιερώματα: Από τις 21 ως τις 27 Νοεμβρίου, οι κινηματογράφοι Τριανόν, Newman και Στούντιο φιλοξενούν το μακροβιότερο αθηναϊκό κινηματογραφικό φεστιβάλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Οθόνες / Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Ο αγαπημένος Έλληνας σκηνοθέτης ξεδίπλωσε σημαντικές στιγμές από τη ζωή και την πορεία του και αφηγήθηκε πολύτιμες ιστορίες που διαμόρφωσαν το queer σινεμά του στο φετινό Iconic Talks Powered by Mastercard που πραγματοποιήθηκε στο 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Τα δέκα αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

Μυθολογίες / Τα 10 αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

«Κάθε φορά που το βλέπω προσπαθώ να καταλάβω πώς έχει οργανωθεί αυτό το χάος»: Ο Αλέξανδρος Βούλγαρης μάς καλεί να ανακαλύψουμε δέκα animation διαφορετικών τεχνικών, που τον έχουν επηρεάσει βαθιά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Οθόνες / 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Η Fischer, επίσημος χορηγός των Βραβείων Κοινού εδώ και μια δεκαετία, στήριξε για μία ακόμη χρονιά τον θεσμό, απονέμοντας πέντε βραβεία στις ταινίες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους των θεατών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM