Νέοι κανόνες στα Όσκαρ για να αποφευχθούν τα περσινά λάθη

Νέοι κανόνες στα Όσκαρ για να αποφευχθούν τα περσινά λάθη Facebook Twitter
0

Με μια σειρά νέων κανόνων για την παράδοση φακέλων με τους νικητές των Όσκαρ, η Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών και οι εκπρόσωποι της εταιρείας PricewaterhouseCoopers (υπεύθυνοι για τον έλεγχο των αποτελεσμάτων) ελπίζουν να αποφύγουν ένα ατόπημα, όπως αυτό που συνέβη στην περσινή απονομή.

Στην τελετή απονομής του 2017, το μιούζικαλ «La La Land» ανακοινώθηκε κατά λάθος ως η καλύτερη ταινία, αν και το βραβείο είχε δοθεί στο «Moonlight». 

Όπως δήλωσε στο AP ο επικεφαλής της PwC στις ΗΠΑ, Τιμ Ράιαν, αρχής γενομένης από φέτος θα εργάζονται περισσότεροι άνθρωποι και θα γίνονται επιπλέον έλεγχοι κατά τη βραδιά της απονομής των βραβείων. 

Τους μήνες που ακολούθησαν από την περσινά όσκαρ, οι εκπρόσωποι της PwC συναντήθηκαν πολλές φορές με εκπροσώπους της Ακαδημίας για να βρουν νέα πρωτόκολλα και διασφαλίσεις, ώστε να αποτραπούν τέτοια σφάλματα στο μέλλον.

Ο Ράιαν αποκάλυψε έξι αλλαγές που αφορούν στο τελετουργικό παράδοσης και ανοίγματος των φακέλων.

- Ο ίδιος ο Ράιαν, πρόεδρος της PwC θα συμμετάσχει στη διαδικασία αυτή τη φορά.

- Μέχρι τώρα δύο εκπρόσωποι της εταιρίας εμφανίζονταν στην τελετή απονομής των βραβείων με τη βαλίτσα που περιείχε τους φακέλους. Φέτος θα υπάρξει και τρίτος, ο οποίος θα κάθεται μαζί με τους παραγωγούς του σόου στο control room. Όπως και οι άλλοι δύο που θα βρίσκονται στις δύο άκρες του Dolby Theatre, στο Λος Άντζελες θα έχει επίσης τη λίστα με τους νικητές, ως μια ασφαλιστική δικλείδα.

- Οι δύο υπεύθυνοι για τα βραβεία Όσκαρ του περασμένου έτους έχουν αντικατασταθεί, αν και ο Ράιαν επιβεβαιώνει ότι και οι δύο εργάζονται ακόμα για την PwC. Στους νέους υπεύθυνους σκηνής που θα επιβλέπουν τους φακέλους συμπεριλαμβάνεται ο Ρικ Ρόζας, ο οποίος εργαζόταν στη θέση αυτή 14 χρόνια και η συνάδελφος του, Κίμπερλι Μπόρντον από το γραφείο της εταιρείας στο Λος Άντζελες.

- Υπάρχει μια νέα επίσημη διαδικασία για την παράδοση των φακέλων. Τόσο ο παρουσιαστής των διάσημων όσο και ο stage manager θα επιβεβαιώσουν ότι τους έχει δοθεί o σωστός φάκελος για την κατηγορία που πρόκειται να παρουσιάσουν. (Πέρσι ο εκπρόσωπος της PwC κατά λάθος έδωσε στους παρουσιαστές τον φάκελο για την καλύτερη ηθοποιό αντί για την καλύτερη ταινία).

- Και οι τρεις συνεργάτες του PwC θα παρακολουθήσουν τις πρόβες και θα εξασκηθούν, ώστε να ξέρουν τι να κάνουν, αν κάτι πάει στραβά. «Όπως γνωρίζετε καλά, χρειάστηκε πολύς χρόνος για να ανταποκριθούμε πέρσι, μετά το λάθος που έγινε» δήλωσε ο Ράιαν. «Για αυτό και κάνουμε πρόβες για όλες τις πιθανές περιπτώσεις».

- Η τελευταία αλλαγή είναι εκείνη που υιοθετήθηκε ήδη πέρσι από την Ακαδημία: Οι εκπρόσωποι της PwC απαγορεύεται να χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής. «Θα εστιάσουμε στο σόου και την παράδοση των σωστών φακέλων» λέει ο Ράιαν.

Oscars News
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Οθόνες / 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Η Fischer, επίσημος χορηγός των Βραβείων Κοινού εδώ και μια δεκαετία, στήριξε για μία ακόμη χρονιά τον θεσμό, απονέμοντας πέντε βραβεία στις ταινίες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους των θεατών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM
Ο Άγγελος Φραντζής θέλησε να κάνει μια αστεία ταινία 

Οθόνες / Άγγελος Φραντζής: «Mόνο αν πας στην πηγή των τραυμάτων, μπορείς να απελευθερωθείς»

Μια κουβέντα με τον ακατάτακτο σκηνοθέτη λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της νέας του ταινίας «Ο Νόμος του Μέρφυ», μιας σουρεαλιστικής υπαρξιακής κωμωδίας που δεν μοιάζει με καμία από τις προηγούμενες δουλειές του.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

The Review / Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και η δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου Ιωσηφίνα Γριβέα συζητούν για την πιο αμφιλεγόμενη ταινία της χρονιάς, που έχει προκαλέσει έντονες διαμάχες στα social media, για τη φεμινιστική της διάσταση και για τις γυναικείες φωνές στο σινεμά, που επιτέλους ακούγονται πιο ηχηρά από ποτέ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Ματ Ντίλον: Outsider για πάντα

Οθόνες / Ματ Ντίλον: Outsider για πάντα

Ξεκίνησε ως εφηβικό είδωλο στα ’80s, πρωταγωνίστησε σε δύο εμβληματικές ταινίες του Κόπολα και έχτισε την καριέρα του επιλέγοντας ταινίες με γνώμονα τα ενδιαφέροντά του. Στα 60 του έχει συνδεθεί με μερικές από τις πιο αγαπημένες καλτ ταινίες διεθνώς, δηλώνει ζωγράφος και διατηρεί σημαντική συλλογή τέχνης. Έρχεται στη Θεσσαλονίκη για να παραλάβει έναν τιμητικό Χρυσό Αλέξανδρο. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance

Οθόνες / Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance

Οι κατηγορίες εναντίον του Φράνκο για σεξουαλική κακοποίηση έβαλαν στον γύψο όχι μόνο την καριέρα του στο Χόλιγουντ αλλά και τη στενή φιλία του με τον επί εικοσαετίας κολλητό και συνεργάτη του.
THE LIFO TEAM