Από την πρεμιέρα του Boyhood πριν από περίπου έναν χρόνο στο Φεστιβάλ Βερολίνου, οι πρώτες αντιδράσεις μιλούσαν για βραβεία. Το σκηνοθετικό επίτευγμα του Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ που γυριζόταν επί 12 χρόνια δεν θα μπορούσε να μείνει χωρίς παρουσία στα Όσκαρ. Τα Όσκαρ αγαπούν τα επιτεύγματα, τις ταινίες που απαιτούν κόπο και προσπάθεια για να γυριστούν, όπως και τις ερμηνείες που απαιτούν σωματικές μεταμορφώσεις.
Όπως όμως συμβαίνει τα τελευταία δυο χρόνια (και έχει συμβεί πολλάκις στο παρελθόν), η αρχική φόρα της ταινίας μετριάστηκε από την άνοδο ενός άλλου φιλμ στις προτιμήσεις. Το Birdman του Αλεχάνδρο Γκονζάλες Ινιάριτου αγαπήθηκε πολύ από κοινό και κριτικούς, διαθέτει θεματολογία που αρέσει στην Ακαδημία (μια inside ματιά στη νεοϋορκέζικη θεατρική ελίτ), ενώ για τον ίδιο τον πρωταγωνιστή Μάικλ Κίτον αποτελεί μια σχεδόν αυτοβιογραφική ματιά στην καριέρα του.
Οι πιθανότητες να επαναληφθεί η διάσπαση ανάμεσα στα δύο μεγάλα βραβεία της χρονιάς, του Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας και Σκηνοθεσίας, και να καταλήξει το πρώτο στο Birdman και το δεύτερο στο Boyhood είναι μάλλον μεγάλες. Όπως πέρσι (12 Χρόνια Σκλάβος / Gravity) και πρόπερσι (Argo / Η Ζωή του Πι), το μοίρασμα θα είναι μια ασφαλής επιλογή.
Στους ρόλους, τα πράγματα φαίνονται κάπως πιο ξεκάθαρα, με τους Έντι Ρεντμέιν, Τζούλιαν Μουρ, Τζέι Κέι Σίμονς και Πατρίσια Αρκέτ να διατηρούν σαφές προβάδισμα έναντι των αντιπάλων τους, με βάση τα προγνωστικά και τα πολλαπλά βραβεία που έχουν ήδη αποσπάσει.
Σε αυτό το σημείο, όμως, ζητάμε τη δική σας γνώμη. Κάντε τις προβλέψεις σας για τις παρακάτω 8 βασικές κατηγορίες και δείτε τη βραδιά της ερχόμενης Κυριακής 22 Φεβρουαρίου σε πόσες από αυτές πέσατε μέσα. Περιμένουμε το σκορ σας στο ζωντανό chat που θα κάνουμε κατά τη διάρκεια της απονομής, παρέα με τη Nova.
σχόλια