Το λυπητερό τραγούδι του Ari

ari boulogne Facebook Twitter
Το 2019 κίνησε για μία ακόμη φορά τις νομικές διαδικασίες σε μια έσχατη, απέλπιδα (και μάταια εν τέλει) προσπάθεια να τον αναγνωρίσει ο άνθρωπος με τον οποίον τόσο σκανδαλωδώς έμοιαζε.
0



EMOIAZE AΠΟΛΥΤΩΣ
 προδιαγεγραμμένο το τραγικό και μοναχικό τέλος –και πολύ που άργησε– του γιου της Nico, που από βρέφος ακόμα υπήρξε αυτόπτης μάρτυρας αυστηρά ενήλικων και αλλόκοτων καταστάσεων, και μόλις μεγάλωσε λίγο βούτηξε κι ο ίδιος με τα μούτρα στις καταχρήσεις και την παράνοια. Το πτώμα του εξηντάχρονου Αρί βρέθηκε πριν από λίγες μέρες σε κατάσταση αποσύνθεσης στο διαμέρισμά του στο Παρίσι, ποιος ξέρει πόσες μέρες μετά το μοιραίο. Όμως το πιο τραγικό ίσως ήταν οι επικεφαλίδες στις ειδήσεις που συχνά δεν ανέφεραν καν το όνομά του (ούτε καν της μητέρας του), αλλά έκαναν λόγο μόνο για τον «άνδρα που ισχυριζόταν ότι είναι γιος του Αλέν Ντελόν».  

Οι διάσημοι συνήθως εξαγοράζουν την ευθύνη με το χρήμα – η Nico δεν το διέθετε (δεν την απασχόλησε ποτέ), ο Ντελόν δεν είχε καμιά διάθεση να το παραχωρήσει μαζί με το όνομά του στον πρώτο «μπάσταρδο» τυχόντα.

Κρίστιαν Ααρών τον είχε βαφτίσει η Nico, ελπίζοντας ότι το επίθετό του θα κατέληγε να είναι Ντελόν. Τελικά ο μικρός Αρί, σε μία από τις τραγικές ειρωνείες που θα συνέθεταν το καμβά της ζωής του, θα έπαιρνε το επίθετο Μπουλόν από τον δεύτερο σύζυγο της γιαγιάς του, της Εντίθ, μητέρας του Αλέν Ντελόν, η οποία ήταν εκείνη που ουσιαστικά τον μεγάλωσε, δηλώνοντας αργότερα ότι λειτούργησε ως η «ένοχη συνείδηση» του γιου της. Παρότι ως μικρό παιδάκι εμφανίζεται σε διάφορα στιγμιότυπα από την καθημερινότητα του Factory (αλλά και στην ταινία Chelsea Girls) και σε άλλες σκηνές από τη νομαδική και αγρίως μποέμικη και περιπετειώδη διαδρομή της μάνας του, ουσιαστικά συνδέθηκε μαζί της από τα δεκάξι του και μετά. 

ari boulogne nico Facebook Twitter
Κρίστιαν Ααρών τον είχε βαφτίσει η Nico, ελπίζοντας ότι το επίθετό του θα κατέληγε να είναι Ντελόν.

«Από τα 16 μου και μέχρι το τέλος [της], μοιραζόμαστε την ίδια σύριγγα, αυτός ήταν ο τρόπος για να είμαστε μαζί», έλεγε το 2018, έναν χρόνο προτού κινήσει για μία ακόμη φορά τις νομικές διαδικασίες σε μια έσχατη, απέλπιδα (και μάταια εν τέλει) προσπάθεια να τον αναγνωρίσει ο άνθρωπος με τον οποίον τόσο σκανδαλωδώς έμοιαζε. Υπό ιδανικές, παραμυθένιες συνθήκες (που, βέβαια, πολύ σπάνια συμβαίνουν σε οποιονδήποτε) αυτός ο πανέμορφος καρπός μιας ένωσης δύο ουράνιων πλασμάτων από τη βόρεια και από τη μεσογειακή Ευρώπη θα περνούσε ζωή χαρισάμενη και μαγική.

Για τον πατέρα του όμως απλώς δεν υπήρξε ποτέ, όπως δεν υπήρξε συχνά και για τη μάνα του, ασχέτως του αν υπήρξε η έμπνευση για κάποια από τα πιο τρυφερά όσο και στοιχειωμένα τραγούδια της («Ari’s Song», «My only child», «Le petit chevalier»). Οι διάσημοι συνήθως εξαγοράζουν την ευθύνη με το χρήμα – η Nico δεν το διέθετε (δεν την απασχόλησε ποτέ), ο Ντελόν δεν είχε καμιά διάθεση να το παραχωρήσει μαζί με το όνομά του στον πρώτο «μπάσταρδο» τυχόντα. Δεν ήταν λίγες οι φορές που η Nico, επηρεασμένη και από την τρομακτική φήμη και τις σκοτεινές διασυνδέσεις του Γάλλου σούπερ σταρ, έλεγε ότι ο Ντελόν είναι στην πραγματική του ζωή «ο δολοφόνος με το αγγελικό πρόσωπο», πέρα από τον ρόλο του στην ομώνυμη ταινία. 

ari boulogne chelsea girls Facebook Twitter
Ο Αρί Μπουλόν στην ταινία «Chelsea Girls» με την drag queen Mario Montez.

Τον Ιούλιο του 1988, δύο μέρες αφότου η «Libération» είχε δημοσιεύσει τη νεκρολογία της Nico, όπου αναφερόταν ως πατέρας του παιδιού της ο Ντελόν, η εφημερίδα, υπό την πίεση των δικηγόρων του, αναγκάστηκε να επανορθώσει: «Ο Αλέν Ντελόν, πατέρας του Άντονι Ντελόν, διαψεύδει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο (όπως πάντα έκανε) τις πληροφορίες που περιέχονται σε δημοσίευμα της 23ης Ιουλίου στην εφημερίδα μας σχετικά με τον Άρι, 25 ετών, γιο της τραγουδίστριας Nico». Τέσσερα χρόνια πριν, η μητέρα του Ντελόν έλεγε σε έναν Γερμανό δημοσιογράφο: «Τα παιδιά δεν μεγαλώνουν πάντα όπως τα περιμένεις… Νομίζω ότι όσο καλή είμαι εγώ τόσο κακός είναι ο γιος μου… Όλοι οι άνθρωποι, σημαντικοί ή ασήμαντοι για εκείνον, που βρέθηκαν πολύ κοντά στον γιο μου έπαθαν μεγάλη ζημιά».  

Νico - Ari's Song

Daily
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

velvet underground

Daily / The Velvet Underground: Ένα έγκυρο ντοκιμαντέρ αλλά και μια μοναδική αισθητική εμπειρία

Η ταινία του Τοντ Χέινς είναι απολύτως αντάξια του μύθου, της αισθητικής και της αντίληψης όχι μόνο της θρυλικής μπάντας, αλλά και ολόκληρης της νεοϋορκέζικης πρωτοπορίας του ’60 απ’ όπου προήλθε, ως σαρξ εκ της σαρκός της.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το θέμα με τον Καζαντζίδη

Daily / Το θέμα με τον Καζαντζίδη

Έχει προ πολλού περάσει στην περιοχή των συμβόλων, πάνω στα οποία προβάλλονται αμφίσημα και αντιφατικά πράγματα, σαν αυτά που εξέφραζε κατά καιρούς και ο ίδιος. Μουσικά όμως, είναι αδύνατον να τον αρνηθείς, όσο κι αν θα το ήθελες ίσως.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Yacht Rock»: Το πιο απολαυστικό μουσικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς 

Daily / «Yacht Rock»: Το πιο απολαυστικό μουσικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς 

Από τους Steely Dan, τους Toto και τον Kenny Loggins μέχρι τον Questlove, τον Thundercat και τον Mac De Marco, τo ντοκιμαντέρ του HBO συνδέει τις κουκίδες ενός φαινομένου που αποτελεί λιγότερο ένα μουσικό είδος και περισσότερο μια αίσθηση, μια ιδέα, ένα vibe.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το αιώνιο μεγαλείο του Λεονάρντο ντα Βίντσι

Daily / Το αιώνιο μεγαλείο του Λεονάρντο ντα Βίντσι

Στο νέο ντοκιμαντέρ του σπουδαίου Αμερικανού κινηματογραφιστή Κεν Μπερνς ξετυλίγεται η ζωή και το έργο του ανθρώπου που εκτός από το μεγαλειώδες εικαστικό έργο του, πρόλαβε πριν από μισή χιλιετία να αντιληφθεί, να ανακαλύψει, να εφεύρει ή να προβλέψει τα πάντα σχεδόν, από τη βαρύτητα μέχρι τον κινηματογράφο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Beatles ’64: Πριν από εξήντα χρόνια, κάτι μαγικό κι ανεπανάληπτο

Daily / Beatles ’64: Πριν από εξήντα χρόνια, κάτι μαγικό κι ανεπανάληπτο

Βασισμένο σ’ ένα εκπληκτικό πρωτότυπο υλικό, αυτό το εξαίρετο ντοκιμαντέρ του Disney+ σε παραγωγή του Μάρτιν Σκορσέζε μάς μεταφέρει με μοναδικό τρόπο σ’ αυτό που βίωσαν τα μέλη του θρυλικού συγκροτήματος όταν πάτησαν για πρώτη φορά το πόδι τους σε μια Αμερική που έμοιαζε να τους έχει απόλυτη ανάγκη.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η «παλιά, ωραία Αθήνα» της νεανικής ασφυξίας  

Daily / Η «παλιά, ωραία Αθήνα» της νεανικής ασφυξίας  

Περί της νοσταλγίας για «τα παλιά», με αφορμή τον θάνατο του ηθοποιού Θάνου Παπαδόπουλου που έπαιξε σε εκατοντάδες ταινίες αλλά θα μείνει αξέχαστος για την εμφάνισή του ως διαπομπευόμενος «τεντιμπόις» στην ταινία «Νόμος 4000».
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Daily / Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Η αυτοτελής σειρά κατορθώνει να λειτουργεί συγχρόνως ως ιστορική αναπαράσταση, ως συνταρακτικό δράμα, ως καθηλωτικό θρίλερ, ακόμα και ως δραματοποιημένο true crime, ειδικά για τους θεατές που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις πολυσύνθετες πτυχές του ένοπλου αγώνα στη Βόρεια Ιρλανδία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Από πού έρχεται και πού πάει η κριτική κινηματογράφου;

Daily / Από πού έρχεται και πού πάει η κριτική κινηματογράφου;

Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται το πρώτο μεγάλο συνέδριο για την κινηματογραφική κριτική στην Ελλάδα, που θα διεξαχθεί από την Πέμπτη ως και το Σάββατο στο Πάντειο Πανεπιστήμιο με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ