Κάτι δεν πάει καλά με τον προσανατολισμό μου σε αυτή την πόλη

ΕΠΕΞ Το μπρελόκ Facebook Twitter
Όσο κι αν έχουν αλλάξει οι δρόμοι στις γειτονιές, όσο κι αν άλλαξα κι εγώ μέσα σε αυτές, δεν δικαιολογούνται τόσα λάθη. Εικονογράφηση: bianka/ LIFO
0


ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ βγω απόψε. Φυσάει κι αυτός ο αθηναϊκός αέρας, που δεν είναι ικανός να δροσίσει ούτε θάλαμο ασανσέρ. Τα μόνα που φέρνει είναι ντουμάνια από μπάφους και τσίκνα από το απέναντι σουβλατζίδικο στη Θεμιστοκλέους. Τόσο γκουρμέ και ακριβό σουβλάκι, και να βρομάει και να ζέχνει; Καλά τα λένε οι βίγκαν μπαχαλοσατανίστριες.

Άσε που άμα βγω και κατηφορίσω προς την πλατεία, θα τον κάνω τον κύκλο αναγκαστικά· καλησπέρα στην καλησπέρα, λαμαρίνα στη λαμαρίνα, θα τρακάρω με τον άλλον. Εγώ, αγάπη μου, δεν έχω κάνει ποτέ φιλική δήλωση με γκόμενο. Και καλά θα κάνει να προσέχει πού κυκλοφορεί. Άμα θέλει καραμπόλα μαζί μου, θα την έχει. Ποιος είναι στην τελική; Ούτε το όνομά του δεν θυμάμαι. Κλάντιο, Κλαούντιο ή μήπως Ντίο; Εύχομαι να έχει ξεμείνει από τον Δεκαπενταύγουστο στο ελεύθερο κάμπινγκ, ξάπλα στην αιώρα με τον φραπέ στο χέρι και την τζιβάνα στο στόμα. Το καλό που του θέλω, μην τυχόν και τον πετύχω να παρκάρει καμαρωτό πάνω στη μηχανή, με το κράνος στον αγκώνα, γιατί θα έχουμε δράματα.

Όσο κι αν έχουν αλλάξει οι δρόμοι στις γειτονιές, όσο κι αν άλλαξα κι εγώ μέσα σε αυτές, δεν δικαιολογούνται τόσα λάθη. «Δεν αλλάξαμε και τόσο πολύ, μωρή Αθήνα». 

Μήπως να περιμένω να πάει αργάμιση, να έχουν μαζευτεί και οι τουρίστες με τα παιδιά στα Αirbnb τους. Πρώτα θα βάλω μια λίστα best of Μοσχολιού να παίζει, μια βοτκίτσα να παγώνει, θα κάνω τα αφρόλουτρά μου, θα ισιώσω το μαλλί και θα κατέβω για μια μικρή τσάρκα. Ίσως τρακάρω και τα φιλαράκια μου. Τον Διπρόσωπο, τη La usurpadora, την αναπληρωματική Σταρ Δουργούτι 1996, τον Αντιδήμαρχο και τον λατρεμένο μου Κουταλιανό. Κι άμα δεν τους βρω στα γνωστά στέκια, θα ψάξω να βρω εμένα, κι έτσι ψάχνοντας όλο και σε κάποιο ψαγμένο καφέ μπαρ θα καταλήξω.

Κάτι δεν πάει καλά με τον προσανατολισμό μου σε αυτή την πόλη. Παίρνω λάθος τις στροφές και σπάνια φτάνω στον προορισμό μου. Όσο κι αν έχουν αλλάξει οι δρόμοι στις γειτονιές, όσο κι αν άλλαξα κι εγώ μέσα σε αυτές, δεν δικαιολογούνται τόσα λάθη. «Δεν αλλάξαμε και τόσο πολύ, μωρή Αθήνα».

Δεν μπορεί να φταίνε μόνο τα φτηνά τσιγάρα και τα φεγγάρια, τις νύχτες που κυκλοφορώ χτυπάνε οι καμπάνες στις εκκλησίες, οι λύκοι γρυλίζουν από τα μπαλκόνια των πολυκατοικιών όταν ακούνε το βάδισμά μου και κάθε Σάββατο βράδυ ξημερώνει τη Δευτέρα.

Δεν είμαι απόλυτα σίγουρη για την οδό και τον αριθμό, όπως δεν είμαι σίγουρη ότι περπατάω στο σωστό πεζοδρόμιο, ότι κουβεντιάζω με τον σωστό άγνωστο άντρα, ότι φοράω το σωστό χαμόγελο και το σωστό βλέμμα, ότι έστειλα το σωστό ηχητικό μήνυμα στον σωστό παραλήπτη και ότι είναι η σωστή ώρα της νύχτας για να πάνε όλα καλά. Ούτε τι θα μου κοστίσει αν κάτι απ’ όλα αυτά δεν είναι σωστό… Ούτε το μίνι φόρεμά μου είναι σωστό. Κι ας είναι second hand, miss sixty, 5 ευρώ!

Το μόνο σωστό είναι το μπρελόκ με τα κλειδιά μου. Ένας σιδερένιος κρίκος που χωράει μέσα μια γροθιά. Και η γροθιά μου είναι πολύ σωστή. Διαθέτει πέντε κόκκινα ακρυτζέλ νύχια, σωστά και αυτά, έτοιμα για επίθεση.

Όσες ρακές και να πιω με τον Κουταλιανό θα καταφέρω να επιστρέψω στο σωστό δυάρι, σε αυτό που με περιμένει το σωστό ασπρόμαυρο γατί, και το κλειδί που κρατάω στο χέρι μου θα ανοίξει μία από τις ελάχιστες πόρτες που δεν χρειάζεται να σπάσω. Επειδή καταφέρνω να την πληρώνω κάθε μήνα.

Κάθε βράδυ που κλειδώνω όλες τις πληρωμένες πόρτες πίσω μου για να μπορώ να κοιμηθώ ήσυχη ξαγρυπνάω στη σκέψη πως την ίδια στιγμή, κάποια άλλη, κάπου αλλού, περιπλανιέται στον δρόμο κι εύχομαι να περάσει όμορφα το βράδυ της και να έχει το σωστό μπρελόκ με τα σωστά κλειδιά στο χέρι.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Οπτική Γωνία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπορεί μια φεμινίστρια να είναι χριστιανή; 

Οπτική Γωνία / Μπορεί μια φεμινίστρια να είναι χριστιανή; 

Υπάρχει τελικά ασυμβίβαστο μεταξύ χριστιανισμού και φεμινισμού; Μπορούν οι δύο ταυτότητες να συνυπάρξουν ή πρόκειται για έναν αδύνατο συνδυασμό; Δύο γυναίκες παραθέτουν τα επιχειρήματα κάθε πλευράς.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Το πράσινο της Αθήνας και τα πάθη του

Ρεπορτάζ / Το πράσινο της Αθήνας και τα πάθη του

Το πράσινο της πόλης μπορεί να είναι περιορισμένο, αλλά σε αρκετές περιπτώσεις είναι αξιόλογο - και η άνοιξη το φέρνει ξανά στο προσκήνιο, μαζί με τα προβλήματά του. Λύσεις υπάρχουν· το ζητούμενο είναι να εισακουστούν.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ζωή, όπως Ζορό

Βασιλική Σιούτη / Ζωή, όπως Ζορό

Τιμωρός του κατεστημένου ή εκπρόσωπος μιας δήθεν αντισυστημικής ελίτ που παίζει με τα σπίρτα; Η δημοσκοπική εκτόξευσή της είναι γεγονός και όλοι προσπαθούν να μαντέψουν πόσο θα κρατήσει και ποιες θα είναι οι συνέπειες.   
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
«Πράγματι, μεγάλος αριθμός των Ένορκων Διοικητικών Εξετάσεων καταλήγουν σε απαλλακτικά πορίσματα»

Οπτική Γωνία / Οι ΕΔΕ στην Ελλάδα: Πόσες καταλήγουν σε απαλλακτικά πορίσματα;

Πότε διενεργείται μια Ένορκη Διοικητική Eξέταση; Είναι αλήθεια ότι μεγάλος αριθμός ΕΔΕ καταλήγουν στο αρχείο και τι πρέπει να αλλάξει στο ρυθμιστικό πλαίσιο; Μιλά στη LiFO ο δικηγόρος στον Άρειο Πάγο, Νίκος Βιτώρος.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ακαρνανικά Όρη: Ενεργειακές Κοινότητες-«μαϊμού» και διά της πλαγίας

Ρεπορτάζ / Ακαρνανικά Όρη: Ενεργειακές κοινότητες-«μαϊμού» και διά της πλαγίας

Μια κραυγαλέα κατάχρηση του θεσμού των ενεργειακών κοινοτήτων στα Ακαρνανικά Όρη αμαυρώνει τον θεσμό, παρακάμπτει την περιβαλλοντική νομοθεσία και αποκαλύπτει την αδυναμία της διοίκησης να ελέγξει την επιχειρηματική δραστηριότητα που βλάπτει το περιβάλλον και την οικονομία.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Τελικά αν οι γκέι δεν κάνουν παιδιά θα σωθούν οι γυναίκες απ’ το trafficking; 

Οπτική Γωνία / Τελικά, αν οι γκέι δεν κάνουν παιδιά, θα σωθούν οι γυναίκες από το trafficking; 

Τι αλλάζει με την τροποποίηση Φλωρίδη για την παρένθετη κυοφορία και γιατί ο όρος «παρένθετη μητρότητα» είναι λάθος; Η νομικός Μαριάννα Βασιλείου λύνει όλες μας τις απορίες.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιώργος Φλωρίδης, υπουργός Α-δικαιοσύνης

Οπτική Γωνία / Γιώργος Φλωρίδης, υπουργός Α-δικαιοσύνης

Πολιτικός «παντός καιρού», κυνικός, αλαζόνας, οπορτουνιστής, οπισθοδρομικός με εκσυγχρονιστικό προσωπείο, γίνεται όλο και περισσότερο «βασιλικότερος του βασιλέως» μετά τη μετεγγραφή του στο κυβερνητικό στρατόπεδο, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τις δηλώσεις του για τα Τέμπη, τον νέο Π.Κ. και τη χρήση της παρενθεσίας από ζευγάρια ανδρών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghiblipocalypse»: Είναι η AI δώρο για τον εκδημοκρατισμό της τέχνης;

Οπτική Γωνία / «Ghiblipocalypse»: Είναι η AI δώρο για τον εκδημοκρατισμό της τέχνης;

Η μαζική χρήση AI για τη δημιουργία εικόνων με την αισθητική του Studio Ghibli ανοίγει ξανά τη συζήτηση για το ποια είναι τα όρια της αντιγραφής στην τέχνη. Γιορτάζουμε την προσβασιμότητα ή κηδεύουμε τη δημιουργία;
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ