Ο Πίνατ έφαγε την έκθεση για τους θανάτους εκτός ΜΕΘ

Ο Πίνατ έφαγε την έκθεση για τους θανάτους εκτός ΜΕΘ Facebook Twitter
Ο πρωθυπουργός παλεύει να πάρει πίσω την έκθεση από το στόμα του υιοθετημένου σκύλου
0

Ακούγοντας τον κ. Οικονόμου σήμερα, απογοητεύτηκα σε καλλιτεχνικό επίπεδο πρωτίστως, ως θεατής του Netflix ή ως αναγνώστης μυθιστορημάτων επιστημονικής φαντασίας, και όχι τόσο ως πολίτης. 

Γιατί δεν είναι δυνατόν να εννοεί στα σοβαρά του πως ο πρωθυπουργός δεν γνώριζε για την έκθεση αυξημένης θνητότητας εκτός ΜΕΘ που βγήκε τον Μάιο ενώ έχουμε Δεκέμβριο. 

Και δεν είναι δυνατόν να το εννοεί επειδή, αν ισχύει αυτό που υποστηρίζει, αυτό σημαίνει πως άλλοι γνώριζαν στην κυβέρνηση και κανείς δεν μπήκε στον κόπο να ενημερώσει τόσους μήνες τον πρωθυπουργό για μια τόσο σοβαρή μελέτη.

Δηλαδή αν δεν ενημερώσεις για αυτή την έρευνα τον πρωθυπουργό, εν μέσω πανδημίας, για ποια έρευνα θα τον ενημερώσεις;  

Για όλους τους παραπάνω λόγους, έφτιαξα μια πρόχειρη λίστα με πέντε καλύτερες δικαιολογίες, για την επόμενη σημαντική έκθεση που δεν θα φτάσει στα χέρια του πρωθυπουργού:

  1. Ο Τσιόδρας άφησε την έκθεση στο χαμηλό τραπεζάκι και πέρασε ο Πίνατ και την έφαγε
  2. Ένα περιστέρι μπήκε από το παράθυρο και άρπαξε την έκθεση από το στόμα του Πίνατ
  3. Ένα ρακούν πήδηξε από το δέντρο και έκλεψε την έκθεση από το ράμφος του περιστεριού που είχε αιφνιδιάσει νωρίτερα τον Πίνατ
  4. Εξωγήινοι απήγαγαν το ρακούν μαζί με την έκθεση, με δέσμες λέιζερ από ιπτάμενο δίσκο
  5. Η NASA αναζητά την έκθεση που έκλεψαν οι εξωγήινοι στο Άλφα του Κενταύρου
Οπτική Γωνία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ghiblipocalypse»: Είναι η AI δώρο για τον εκδημοκρατισμό της τέχνης;

Οπτική Γωνία / «Ghiblipocalypse»: Είναι η AI δώρο για τον εκδημοκρατισμό της τέχνης;

Η μαζική χρήση AI για τη δημιουργία εικόνων με την αισθητική του Studio Ghibli ανοίγει ξανά τη συζήτηση για το ποια είναι τα όρια της αντιγραφής στην τέχνη. Γιορτάζουμε την προσβασιμότητα ή κηδεύουμε τη δημιουργία;
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
ειρήνη

Οπτική Γωνία / Η αδιάκοπη βία και ο ορίζοντας που έχει εξαφανιστεί

«Αυτό που με έχει επηρεάσει περισσότερο μετά την επιστροφή μας δεν είναι οι ελλείψεις, αλλά η παντελής απουσία χρώματος. Τα πάντα είναι γκρίζα. Το μόνο που βλέπεις είναι σκόνη, μισοκατεστραμμένα σπίτια, σοκάκια κομμένα ανάμεσα στα μπάζα»¹.
ΧΑΡΗΣ ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ
Γιατί η δίκη Φιλιππίδη θα πρέπει να διδάσκεται σε όλες τις νομικές σχολές;

Οπτική Γωνία / Γιατί η δίκη Φιλιππίδη θα πρέπει να διδάσκεται σε όλες τις νομικές σχολές;

Από τις ερωτήσεις του Εισαγγελέα έως την έμπρακτη στήριξη των ηθοποιών, η δίκη Φιλιππίδη βρίθει πατριαρχικών συμβολισμών και συμπυκνώνει ένα μέρος της φεμινιστικής θεωρίας.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Δημοτικό Θέατρο Ολύμπια: Πού το πάει ο δήμος Αθηναίων;

Ρεπορτάζ / Τι περίεργο συμβαίνει με το Δημοτικό Θέατρο Ολύμπια;

Είναι fake news το νέο άνοιγμα που επιχειρεί ο δήμος Αθηναίων με μεγάλο όμιλο θεατρικών επιχειρήσεων; Τι επιδιώκει ο επιχειρηματίας και πόσο υπαρκτός είναι ο κίνδυνος για τον πολιτιστικό οργανισμό να μετατραπεί σε εμπορική επιχείρηση.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Τα φανταστικά πτώματα του Λάνθιμου είναι το πρόβλημα ή η «θανατίλα» μας;

Οπτική Γωνία / Τα φανταστικά πτώματα του Λάνθιμου είναι το πρόβλημα ή η «θανατίλα» μας;

Η άρνηση του ΚΑΣ να παραχωρηθεί η Ακρόπολη στον Γιώργο Λάνθιμο για τα γυρίσματα της νέας του ταινίας εγείρει πολλά ερωτήματα για τον τρόπο που βλέπουμε τα μνημεία και το τι θεωρούμε πολιτιστικό κεφάλαιο σήμερα.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
ΕΠΕΞ Πεθαίνοντας στο πεζοδρόμιο…

Ακροβατώντας / Πεθαίνοντας στο πεζοδρόμιο

Το τραγικό περιστατικό στη Θήβα δεν είναι από αυτά που αποκαλούνται τυχαία γεγονότα. Πρόκειται για ένα από αυτά που συμβαίνουν συχνά, τα οποία απασχολούν την επικαιρότητα και τα ΜΜΕ, συνήθως επιδερμικά, μέχρι να ξεχαστούν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Πρακτικά Νομικά: Θα πάω φυλακή αν σκοτώσω τον θύτη μου; 

Οπτική Γωνία / Θα πάει φυλακή μια γυναίκα που θα σκοτώσει τον κακοποιητή της;

Μια συζήτηση με τη δικηγόρο Μαριάννα Βασιλείου για το «Σύνδρομο Κακοποιημένης Γυναίκας», τη δευτερογενή θυματοποίηση, και τη σημασία της άμυνας στο ελληνικό ποινικό δίκαιο.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Ο γιατρός της Σερίφου που έδωσε τα πάντα, μέχρι που δεν άντεξε άλλο

Οπτική Γωνία / Ο γιατρός της Σερίφου που έδωσε τα πάντα, μέχρι που δεν άντεξε άλλο

Ο Θανάσης Κοντάρης ήρθε από τη Σουηδία για να συμβάλει στη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας στις Κυκλάδες, μετέτρεψε την κλινική της Σερίφου σε μια πρότυπη μονάδα, αλλά αναγκάστηκε να φύγει ξανά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Οι λύκοι της Γκράβας, το Χάρβαρντ και το λαγούμι

Οπτική Γωνία / Οι λύκοι της Γκράβας, το Χάρβαρντ και το λαγούμι

Η αδυναμία του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος βρίσκεται μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας και βλέπει την πλάτη της Ζωής Κωνσταντοπούλου, επαναφέρει τα σενάρια συνεργασίας με το ΠΑΣΟΚ και την επιστροφή του Αλέξη Τσίπρα. Πόσο ρεαλιστικά όμως είναι όλα αυτά; 
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ