Καταδιώκοντας τον Ομάρ Σαρίφ στις γειτονιές του Πειραιά το 1971

Καταδιώκοντας τον Ομάρ Σαρίφ στις γειτονιές του Πειραιά το 1971 Facebook Twitter
0
Καταδιώκοντας τον Ομάρ Σαρίφ στις γειτονιές του Πειραιά το 1971 Facebook Twitter

Πέθανε ο Omar Sharif σε ηλικία 83 ετών. Όλοι θα τον θυμόμαστε για τις παρουσίες του στις ταινίες “Lawrence of Arabia” (1962) και “Doctor Zhivago” (1965) του David Lean, καθώς και για το “Funny Girl” (1968) του William Wyler, δίπλα στην Barbra Streisand, όμως εμείς σαν Έλληνες έχουμε έναν ακόμη λόγο, για να μην τον ξεχάσουμε ποτέ. Και αυτός ο λόγος έχει να κάνει με την παρουσία του στην ταινία “Le casse” (1971) του Henri Verneuil, που σε μεγάλο μέρος της γυρίστηκε στην Ελλάδα (στον Πειραιά και στην Αθήνα βασικά).

Η υπόθεση της ταινίας σε γενικές γραμμές είχε ως εξής:

Ο Azad (Jean-Paul Belmondo), που είναι αρχηγός μιας σπείρας ειδικευμένης σε ληστείες πολύτιμων λίθων, φθάνει σ’ ένα λιμάνι της Μεσογείου (απ’ όσο θυμάμαι στην ταινία δεν κατονομάζεται, παρότι πρόκειται για τον Πειραιά) για την κλοπή μιας συλλογής διαμαντιών ή κάτι τέτοιο, που ανήκουν σ’ έναν εφοπλιστή. Η ληστεία εξελίσσεται όπως ήταν σχεδιασμένη, όμως η… απόδραση καθυστερεί, καθότι το καράβι που θα μετέφερε τη σπείρα έχει μπει σε ναυπηγείο για επισκευή. Έτσι, ο Belmondo εγκλωβίζεται στον Πειραιά (και στην Αθήνα), με τον αστυνομικό επιθεωρητή Abel Zacharia (Omar Sharif) να τον εντοπίζει και να τον κυνηγά.

Τον Ομάρ Σαρίφ θα τον θυμόμαστε όλοι για τις παρουσίες του στις ταινίες «Λόρενς της Αραβίας» και «Δόκτωρ Ζιβάγκο» του Ντέιβιντ Λην, καθώς και για το «Ένα Αστείο Κορίτσι» του Γουίλιαμ Γουάιλερ, δίπλα στην Μπάρμπρα Στρέιζαντ, όμως εμείς σαν Έλληνες έχουμε έναν ακόμη λόγο, για να μην τον ξεχάσουμε ποτέ. Και αυτός ο λόγος έχει να κάνει με την παρουσία του στην ταινία "Le casse" (1971) του Ανρί Βερνέιγ, που σε μεγάλο μέρος της γυρίστηκε στη χώρα μας (στον Πειραιά, την Αθήνα και την Κέρκυρα).

Σ’ αυτό το σημείο καταγράφεται, μάλιστα, μία από τις ωραιότερες σκηνές καταδίωξης με αυτοκίνητα στην ιστορία του κινηματογράφου (μ’ ένα Opel Rekord να κυνηγά ένα Fiat 124 Special) και στην οποίαν πρωταγωνιστούν ο Omar Sharif με τον Belmondo (και βεβαίως οι κασκαντέρ τους). Η σκηνή είναι γυρισμένη σε όλο τον Πειραιά και γύρω απ’ αυτόν (λιμάνι, Καστέλλα, Προφήτης Ηλίας, παραλιακή κ.λπ.), παρέχοντας αλησμόνητες εικόνες.

Καταδιώκοντας τον Ομάρ Σαρίφ στις γειτονιές του Πειραιά το 1971 Facebook Twitter

  

Εκείνη την εποχή, τον Φλεβάρη του ’71, όλοι οι συντελεστές της ταινίας είχαν βρεθεί στην Αθήνα κι είχαν δώσει μια μεγάλη συνέντευξη τύπου, η οποία είχε καλυφθεί από τα μέσα και τον Τύπο. Σε ρεπορτάζ της εφημερίδας «Μακεδονία» της 23/2/1971 διαβάζουμε σχετικά:

Οι ευρισκόμενοι εις Αθήνας ηθοποιοί του κινηματογράφου Ομάρ Σαρίφ, Ζαν Πωλ Μπελμοντό, Ρομπέρ Οσσέν, Νικόλ Καλφάν και ο Γάλλος σκηνοθέτης Ανρύ Βερνέιγ έδωσαν την 3 μμ (σ.σ. 22/2/1971) συνέντευξιν τύπου είς την αίθουσαν «Εσπερίδες» του ξενοδοχείου «Χίλτον» και απήντησαν εις ερωτήσεις των δημοσιογράφων σχετικώς με την ταινίαν «Λε Κας» που γυρίζεται εις Αθήνας.

 

Κατά την εμφάνισίν τους εις την αίθουσαν, όπου τους ανέμενον δεκάδες Ελλήνων και ξένων αντιπροσώπων του τύπου, ο Ομάρ Σαρίφ φορούσε σακκάκι μπλε σταυρωτό και μπλούζα «ζιβάγκο». Ο Μπελμοντό φορούσε ένα μπουφάν με γούνα, γραβάτα δεμένη όχι στον γιακά του υποκαμίσου αλλά στον λαιμό του και παντελόνι κοτλέ, και όπως πάντα είχε ένα πούρο στο στόμα(…).

 

Τους αστέρες παρουσίασεν ο επί των δημοσίων σχέσεων της Κολούμπια κ. Γουίλινγκ, ο οποίος συνέστησεν εις τους δημοσιογράφους να μην ενοχλούν τους ηθοποιούς κατά το γύρισμα της ταινίας, διότι κατ’ αυτόν τον τρόπον παρακωλύουν το έργον τους. Στην σύσταση αυτή αντέδρασαν οι δημοσιογράφοι, οι οποίοι παρετήρησαν ότι εάν δεν έγραφαν για την άφιξη των ηθοποιών και για τις κινήσεις τους στην Αθήνα και τον Πειραιά, το αναγνωστικό κοινό θα έμενε ανενημέρωτο(…).

Καταδιώκοντας τον Ομάρ Σαρίφ στις γειτονιές του Πειραιά το 1971 Facebook Twitter

Στη συνέχεια ο Omar Sharif απάντησε σε ορισμένες… διευκρινιστικές ερωτήσεις:

— Σαν μανιώδης παίκτης του μπριτζ, αλλά και σαν πεπειραμένος, όπως θα μπορούσε να πη κανείς, τι συμβουλή θα δίνατε σ’ έναν αρχάριο που του αρέσει και σκοπεύει να επιδοθή σ’ αυτό;

Πρέπει να σπουδάση σε καλό δάσκαλο, γιατί αν το πάρη από την αρχή στραβά θα πληρώνη σπασμένα σ’ όλη του τη ζωή.

 

 Ποιες είναι οι γυναίκες που έπαιξαν σημαντικόν ρόλον στη ζωή σας και τι έχετε να πείτε γι’ αυτές;

Βασικόν ρόλο στην ζωή μου έπαιξαν δύο γυναίκες. Η μητέρα μου και η γυναίκα μου. Με τις άλλες γυναίκες που δεν ήσαν και πολλές δεν είχα τίποτε το ιδιαίτερο και δεν έπαιξαν ρόλο που να έχη ιδιαιτέραν σημασία για την ζωή μου. Ήταν απλώς φίλες.

 

 Ποιος ήταν ο χειρότερος ρόλος σας από πλευράς εμφανίσεως στον κινηματογράφο;

Εκεί που δεν απέδωσα όσα έπρεπε ήτο ο ρόλος που έπαιξα στο έργο «Η συνάντησις» (σ.σ. “TheAppointment” του Sidney Lumet), που πρωταγωνιστούσα με την Αννούκ Αιμέ. Αυτό ωφείλετο στο γεγονός ότι ξέφυγε εντελώς από τον έλεγχο του σκηνοθέτου ο ρυθμός του έργου. Γι’ αυτό και αποτύχαμε.

Καταδιώκοντας τον Ομάρ Σαρίφ στις γειτονιές του Πειραιά το 1971 Facebook Twitter

 

— Διαβάσαμε προ καιρού στις ιταλικές εφημερίδες δηλώσεις σας, στις οποίες αναφέρετε ότι θα παίξετε στο θέατρο. Είναι γεγονός;

Μου αρέσει πολύ το θέατρο και θέλω να παίξω σ’ αυτό. Είναι όμως δύσκολο γιατί απαιτεί αφ’ ενός μεν αφοσίωσι σ’ αυτό και αφ’ ετέρου τα οφέλη, εδώ που τα λέμε, είναι πενιχρά έναντι εκείνων του κινηματογράφου. Άλλωστε οφείλω να ομολογήσω ότι καλώς ή κακώς έχω χόμπυ και εγώ στα ακριβά πράγματα, τα οποία οπωσδήποτε απαιτούν πολλά χρήματα. Είναι αμφίβολο αν τα χρήματα που θα παίρνω από το θέατρο θα είναι αρκετά για να ανταποκρίνομαι στα γούστα και στα χόμπυ αυτά.

 

Οι σχετικοί παράγοντες του χουντικού καθεστώτος είχαν προθυμοποιηθεί να βοηθήσουν, φυσικά, στην ολοκλήρωση του φιλμ, στα πλαίσια πάντα της έξωθεν καλής μαρτυρίας που επεδίωκαν, αν και δεν αποκλείεται να ζητήθηκε η μη κατονομασία της λέξης «Πειραιάς» και άλλων σχετικών τοπωνυμιών στο σενάριο. (Το λέω με μιαν επιφύλαξη αυτό, επειδή την ταινία έχω να την δω, ολόκληρη, πολύ καιρό). Πιθανώς να ενοχλούσε το… αμοραλιστικό στόρι της, ή κάτι άλλο.

Πάντως, στην σκηνή με την αυτοκινητική καταδίωξη, βλέπουμε στους δρόμους κανα-δυο φορές τα «πουλιά», κάτι όχι αναγκαστικώς τυχαίο…

Καταδιώκοντας τον Ομάρ Σαρίφ στις γειτονιές του Πειραιά το 1971 Facebook Twitter

Αβανταδόρικες προς το καθεστώς ερωτήσεις (σε σχέση με τον τότε διορισμένο δήμαρχο Πειραιά Αριστείδη Σκυλίτση ή την ΕΤΒΑ) τέθηκαν, μάλιστα, και στον Henri Verneuil. Αξίζει να δούμε τι απάντησε ο γαλλοαρμένης σκηνοθέτης (πάντα από την «Μακεδονία»):

— Θα λάβουν μέρος Έλληνες ηθοποιοί εις την ταινίαν σας και πόσοι;

Δεν πρόκειται να λάβουν μέρος Έλληνες ηθοποιοί, εκτός βεβαία των κομπάρσων. Τούτο δε διότι εσκόπευα να γυρίσω την ταινίαν στο Αμβούργο και εκεί είχα προετοιμάσει πρόσωπα και πράγματα. Προ εβδομάδων επισκέφτηκα τον Πειραιά και γοητεύτηκα πραγματικά από τα κάλλη του και γενικά από τα τοπία του. Κατόπιν τούτου έκρινα σκόπιμο ότι η ταινία και το γύρισμά της θα απέδιδαν περισσότερον στον Πειραιά, γι’ αυτό απεφάσισα να την κάνω στην χώρα σας.

 

 Η ταινία σας «Λε Κας» χρηματοδοτείται από την ΕΤΒΑ (σ.σ. Εμπορική Τράπεζα Βιομηχανικής Αναπτύξεως);

Όχι. Οικονομικήν βοήθεια δεν μας παρέσχε η ΕΤΒΑ. Το μόνον το οποίον μας έδωσε ήτο ηθική συμπαράστασις και διευκόλυνσις σε ωρισμένες τυπικές διαδικασίες που πρέπει να γίνουν στην Ελλάδα.

 

— Μήπως ο Πειραιεύς επελέγη για το γύρισμα της ταινίας σας αντί για το Αμβούργο επειδή είναι φθηνότερη η ζωή και οπωσδήποτε θα σας στοιχίση λιγώτερα;

Το χρηματικόν ποσόν που θα δαπανηθή στην χώραν σας για το γύρισμα της ταινίας είναι σχεδόν το ίδιο που θα εδαπανάτο και στο Αμβούργο. Εάν υπάρξη διαφορά αυτή θα κινηθή μεταξύ 50 έως 60 χιλιάδες δραχμές.

Καταδιώκοντας τον Ομάρ Σαρίφ στις γειτονιές του Πειραιά το 1971 Facebook Twitter
Omar Sharif και Dyan Canon

 

— Είπατε ότι γοητευθήκατε από τον Πειραιά και κατά την τελευταία σας επίσκεψη, αλλά και τις άλλες φορές που ήλθατε στην Ελλάδα. Γοητευθήκατε καθόλου από την οργάνωση του κ. Σκυλίτση που έκανε τώρα τελευταία τον Πειραιά αγνώριστο;

Εμένα δεν μ’ ενδιαφέρει η ιστορία του Πειραιώς, δηλαδή η πριν ή η τωρινή εμφάνισίς του. Εγώ τον Πειραιά με τα σοκάκια του και τις θαυμάσιες τοποθεσίες του τον βλέπω πολύ κατάλληλο από κινηματογραφικής πλευράς.

 

— Κατά την διάρκεια της εδώ παραμονής όλων των ηθοποιών παρατηρείται μεγάλη νυχτερινή δραστηριότης. Που οφείλεται αυτό;

Μας παρασύρουν οι Αθηναίοι… Εμείς είμαστε μάλλον αρχάριοι και μας παρασύρουν…

 

— Μπορεί ο κ. Βερνέιγ να μας πη τη γνώμη του για τον ελληνικό κινηματογράφο;

Δεν είμαι σε θέση να απαντήσω στην ερώτησή σας, διότι δεν έχω πλήρη γνώση του θέματος. Είδα μέχρι σήμερα πολύ λίγες ταινίες από τις οποίες δεν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα σε ποια στάθμη ευρίσκεται ο ελληνικός κινηματογράφος.

Καταδιώκοντας τον Ομάρ Σαρίφ στις γειτονιές του Πειραιά το 1971 Facebook Twitter
 

Και όμως ο Henri Verneuil είχε γνώμη για κάποιες τουλάχιστον ελληνικές ταινίες, καθότι είχε παραβρεθεί, ως προσκεκλημένος, στο 11ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (21-27 Σεπτεμβρίου 1970). Από το site του Φεστιβάλ διαβάζουμε:

«Θύελλα χειροκροτημάτων θα συνοδεύσουν επίσης την “Αναπαράσταση” του Θόδωρου Αγγελόπουλου, που θεωρείται φαβορί για τα βραβεία. Την γνώμη αυτή πάντως δε συμμερίζεται ο γάλλος σκηνοθέτης Ανρύ Βερνέιγ, που ήλθε σαν προσκεκλημένος του Φεστιβάλ, ο οποίος δήλωσε σε μια ιδιωτική συζήτηση ότι η ταινία του Αγγελόπουλου αν βραβευθεί, θα κάνει κακό στον ελληνικό κινηματογράφο. Η άποψη αυτή διέρρευσε προς τα έξω, με αποτέλεσμα ο Τύπος να είναι εριστικός απέναντί του, θεωρώντας ότι ένας κατ’ εξοχήν εμπορικός σκηνοθέτης δεν είναι σωστό να κάνει κρίσεις αυτού του είδους γι’ αυστηρά καλλιτεχνικές ταινίες».

Η ταινία “Le casse” γυρίστηκε στην Αθήνα, τον Πειραιά και την Κέρκυρα την άνοιξη του 1971 (με τα «εσωτερικά», φυσικά, να γυρίζονται στα παρισινά στούντιο). Είχε καλό σενάριο, ωραία κινηματογράφιση, καλούς ηθοποιούς (πέραν των Omar Sharif και Jean-Paul Belmondo πρωταγωνιστούσαν οι Dyan Cannon, Robert Hossein, Nicole Calfan και Renato Salvatori), δυναμική και περιπετειώδη αφήγηση και φυσικά ένα ακόμη πολύ καλό σάουντρακ από τον μαέστρο Ennio Morricone.

Υπάρχουν διάφορα παραλειπόμενα από τις κραιπάλες του Μπελμοντό και του Σαρίφ στις ταβέρνες της Πλάκας και αλλαχού, αλλά αυτά δεν έχουν και μεγάλη σημασία τώρα…

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Phyllis Dalton (1925-2025): Η κορυφαία ενδυματολόγος της κινηματογραφικής ιστορίας

Pulp Fiction / Phyllis Dalton (1925-2025): Η κορυφαία ενδυματολόγος της κινηματογραφικής ιστορίας

Πέθανε στα 99 της χρόνια η Βρετανή ενδυματολόγος που έντυσε χιλιάδες πρωταγωνιστές και κομπάρσους, πάντα με το βλέμμα στραμμένο στην αναπαραγωγή της αυθεντικότητας και στην αντίληψη της δραματικότητας του σεναρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το υπερβατικό σινεμά του Ντέιβιντ Λιντς διέρρηξε δια παντός την πραγματικότητα

Απώλειες / Το υπερβατικό σινεμά του Ντέιβιντ Λιντς διέρρηξε διά παντός την πραγματικότητα

Το όνομα του Ντέιβιντ Λιντς (1946-2025) έγινε επιθετικός προσδιορισμός και οι ταινίες του μας προσκάλεσαν να βλέπουμε και να αισθανόμαστε αλλιώς τον κόσμο: με τα μάτια μιας απόκοσμης ψευδαίσθησης και την ψυχή της υπέροχης εμμονής.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Αχιλλέα ΙΙΙ

Μυθολογίες / «Μετά το “Blues Brothers” φορούσα μαύρα γυαλιά στην τάξη»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Αχιλλέα ΙΙΙ

Έχοντας συμπεριλάβει στη λίστα του από τους αδελφούς Μαρξ μέχρι μια ταινία με τον Θανάση Βέγγο, o συγγραφέας πιστεύει πως το τραγικό και το γελοίο συναντιούνται σε κάποιο σημείο, το οποίο δεν είναι πάντα ευδιάκριτο.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
pamela anderson

Οθόνες / H όψιμη δικαίωση της Πάμελα Άντερσον

Μια γυναίκα που επί δεκαετίες αντιμετωπιζόταν από τον πλανήτη ως αντικείμενο (ηδονής και χλεύης) βρίσκει στο «Last Showgirl» την ευκαιρία να αποδείξει ότι υπάρχει θέση γι’ αυτήν και σε άλλους ρόλους από εκείνους που της φόρεσε η βιομηχανία του θεάματος.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Movie Galaxy: Το βιντεοκλάμπ που κρατάνε ανοιχτό οι σινεφίλ Εξαρχιώτες

Οθόνες / Movie Galaxy: Το βιντεοκλάμπ που κρατάνε ανοιχτό οι σινεφίλ Εξαρχειώτες

Ο Λευτέρης Τζώρτζης έχει συγκεντρώσει 50.000 τίτλους. Το όνομά του έχει αναφερθεί σε έργο της Κιτσοπούλου, «ξεπουλάει» Ταρκόφσκι και έχει ζήσει επικούς καβγάδες για ταινίες - πιο πρόσφατα για τα «Μαγνητικά Πεδία».
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βαγγέλης Μουρίκης: «Tι σχέση έχω εγώ με τον Ντε Νίρο;»

Οθόνες / Βαγγέλης Μουρίκης: «Tι σχέση έχω εγώ με τον Ντε Νίρο;»

Λίγο πριν από την κυκλοφορία του «Arcadia» του Γιώργου Ζώη στις αίθουσες, ο Βαγγέλης Μουρίκης μιλάει στη LiFO για τον τρόπο με τον οποίο δουλεύει έναν ρόλο, για τον Οικονομίδη, τον Γραμματικό, τα spoilers και τη χαμένη αρετή τού να ακούμε.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Oι δέκα αγαπημένες ταινίες του Spyros Rennt

Μυθολογίες / «Αγάπησα τόσο τη "Lola Rennt" που βάσισα το καλλιτεχνικό μου όνομα πάνω της»: Oι δέκα αγαπημένες ταινίες του Spyros Rennt

Λάρι Κλαρκ, Μίκαελ Χάνεκε, «Στρέλλα», «Κυνόδοντα» και Κωνσταντίνο Γιάνναρη περιλαμβάνει η δεκάδα αγαπημένων ταινιών του φωτογράφου Spyros Rennt.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
«Threads»: Η συγκλονιστική βρετανική ταινία που απεικόνισε τον φόβο του πυρηνικού ολέθρου /«Threads»: To βρετανικό «Chernobyl» εξακολουθεί να συγκλονίζει 40 χρόνια μετά

Οθόνες / «Threads»: Η ανατριχιαστική βρετανική ταινία που απεικόνισε τον φόβο του πυρηνικού ολέθρου

Σαράντα χρόνια κλείνει η σοκαριστική δημιουργία του BBC, που κάνει το «Chernobyl» του HBO να μοιάζει με τη «Mary Poppins» και αφορά τις πιθανές επιπτώσεις πυρηνικής επίθεσης σε μια βρετανική πόλη, όπως προκύπτουν μέσα από τις φριχτές δοκιμασίες των κατοίκων της.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι δέκα αγαπημένες ταινίες του Θάνου Κόη των Lost Bodies

Μυθολογίες / «Ο Καουρισμάκι είναι θεούλης»: Οι δέκα αγαπημένες ταινίες του Θάνου Κόη

Ο μουσικός και το ½ των Lost Bodies μοιράζεται μια ψαγμένη και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα λίστα, που περιλαμβάνει από μια ταινία που του προκαλεί αβίαστο γέλιο μέχρι ένα βαθιά ποιητικό και φιλοσοφικό έργο με στοιχεία επιστημονικής φαντασίας.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
40 χρόνια cyberpunk: Το δυστοπικό όραμα που έγινε πραγματικότητα

Οθόνες / 40 χρόνια cyberpunk: Το δυστοπικό όραμα που έγινε πραγματικότητα

Τέσσερις δεκαετίες μετά την κυκλοφορία του «Νευρομάντη» του Γουίλιαμ Γκίμπσον, τα βασικά στοιχεία της cyberpunk λογοτεχνίας – η τεχνοφεουδαρχία, η άνοδος της τεχνητής νοημοσύνης, η ακραία ανισότητα – αντικατοπτρίζονται στον σημερινό κόσμο.
THE LIFO TEAM
CHECK Squid Game 2: «Το παιχνίδι δεν θα τελειώσει, αν ο κόσμος δεν αλλάξει»

Οθόνες / Squid Game 2: Αξίζει η πολυαναμενόμενη επιστροφή της σειράς φαινόμενο;

Ο δημιουργός της σειράς αρχικά δεν ήθελε να δώσει συνέχεια, αλλά παραδέχτηκε πως συμφώνησε για τα λεφτά – και ότι, αν το ήξερε, δεν θα είχε σκοτώσει τόσο κόσμο στην πρώτη σεζόν. — SPOILER ALERT
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
My Sunshine

Οθόνες / 10 ταινίες της χρονιάς που αξίζουν μια δεύτερη ευκαιρία

Από τη γέννηση του Κακού στο «Apprentice» έως το ψυχαγωγικό όργιο του «Kneecap», ταινίες που άξιζαν να βρουν μεγαλύτερο κοινό και συνθέτουν μια εναλλακτική κινηματογραφική λίστα, πλάι σ' εκείνη με τις καλύτερες της χρονιάς.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Κοιμήθηκα με 100 άντρες σε μια μέρα»: Το viral ντοκιμαντέρ που φτάνει την κουλτούρα του Only Fans στα όριά της

Οθόνες / «Κοιμήθηκα με 100 άντρες σε μια μέρα»: Το viral ντοκιμαντέρ που φτάνει την κουλτούρα του Only Fans στα όριά της

Η ταινία που ανέβηκε πρόσφατα στο YouTube, με πρωταγωνίστρια τη 23χρονη δημιουργό του Only Fans, Lily Phillips, αποτυπώνει την κλειστοφοβική πραγματικότητα της διαδικτυακής φήμης και την αναπόφευκτη εξέλιξή της.
THE LIFO TEAM