Γιατί ολοένα και περισσότεροι άντρες κάνουν πλαστική για να αποκτήσουν χείλη σαν του Μπραντ Πιτ

Γιατί ολοένα και περισσότεροι άντρες κάνουν πλαστική για να αποκτήσουν χείλη σαν του Μπραντ Πιτ Facebook Twitter
0

Τελικά τις πλαστικές επεμβάσεις προκειμένου να μοιάσουν σε διάσημους δεν αγαπούν μόνο οι γυναίκες αλλά πλέον και οι άντρες, που «συρρέουν» στους πλαστικούς για να αυξήσουν τα χείλη τους και να φτιάξουν «macho» στόμα, όπως προστάζει η νέα τάση. 

Παρόλο που στην συντριπτική τους πλειονότητα οι γυναίκες είναι εκείνες που προβαίνουν σε αισθητικές επεμβάσεις στα χείλη τους ώστε να αποκτήσουν το στόμα, για παράδειγμα, της Αντζελίνα Τζολί, τελευταία έχει παρατηρηθεί ραγδαία αύξηση και στο ποσοστό των ανδρών που κάνουν πλαστική για να μοιάσουν με διάσημους, όπως ο Μπραντ Πιτ, ο Τσάνινγκ Τέιτουμ και ο Χάρι Στάιλς. 

Το 2016 ο αριθμός των αντρών που έκαναν κάποια πλαστική εγχείρηση αυξήθηκε κατά 3% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, ενώ από το 2005 μέχρι σήμερα έχει αυξηθεί κατά 28%. Η επέμβαση που έχει την μεγαλύτερη απήχηση στους άντρες, είναι τα επιθέματα στα χείλη, η οποία κι έχει σημειώσει άνοδο κατά 74% (!) στο διάστημα 2015-2016. 

Γιατί ολοένα και περισσότεροι άντρες κάνουν πλαστική για να αποκτήσουν χείλη σαν του Μπραντ Πιτ Facebook Twitter

Σύμφωνα με τον Dr Rian Maercks, πλαστικό χειρουργό στο Μαϊάμι της Φλόριντα, οι άντρες επιλέγουν την συγκεκριμένη επέμβαση σε μια προσπάθεια να αποκτήσουν ένα πιο «πεταχτό» κάτω χείλος (λεπτότερο από το πάνω) και ένα φυσικό μειδίαμα. Ο ίδιος εξηγεί, πως η νέα τάση οφείλεται σχεδόν αποκλειστικά στην «ναρκισσιστική κουλτούρα των selfie». «Τα social media, τα dating apps, η κουλτούρα των selfie, όλα αυτά έχουν παίξει τεράστιο ρόλο. Ακόμη και οι πολιτικοί μας ενσαρκώνουν και γιορτάζουν τον ναρκισσισμό- ποτέ άλλοτε δεν μας έχουν ενθαρρύνει περισσότερο να αναλύουμε σε τέτοιο βαθμό τα χαρακτηριστικά του προσώπου μας», λέει.

Γιατί ολοένα και περισσότεροι άντρες κάνουν πλαστική για να αποκτήσουν χείλη σαν του Μπραντ Πιτ Facebook Twitter
Ο ηθοποιός ο Τσάνινγκ Τέιτουμ.

Όπως διευκρινίζει ο Dr Rian Maercks, μέσα σε λίγους μήνες τα «menjections», όπως αποκαλούνται να επιθέματα που βάζουν στα χείλη τους οι άντρες, έχουν γίνει η δημοφιλέστερη επέμβαση στις κλινικές πλαστικής χειρουργικής, αφού παλαιότερα το ζητούσαν ελάχιστοι άντρες και σήμερα ο αριθμός έχει φτάσει τους πέντε ημερησίως. «Πολλοί άντρες έχουν ταυτίσει τα χείλη με μια γενικότερη αίσθηση εξουσίας και αυτοπεποίθησης. Μετά την επέμβαση, όλοι αναφέρουν δραστική αλλαγή στην αυτοπεποίθησή τους», σχολιάζει. 

Η επέμβαση, που περιλαμβάνει μια μικρή διόρθωση στο κάτω μέρος της μύτης και αύξηση του κάτω χείλους, κοστίζει περίπου 4.000 δολάρια. 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ