Specialized Turbo: Ένα ολοκαίνουριο, φανταστικό, ηλεκτρικό ποδήλατο.

Specialized Turbo: Ένα ολοκαίνουριο, φανταστικό, ηλεκτρικό ποδήλατο. Facebook Twitter
1

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

Specialized Turbo: Ένα ολοκαίνουριο, φανταστικό, ηλεκτρικό ποδήλατο. Facebook Twitter

H εταιρεία Specialized ολοκλήρωσε, μετά από πέντε χρόνια εργασιών, την κατασκευή του ηλεκτρικού ποδήλατου Turbo.

To Turbo, που θεωρείται το πρώτο e-bike που δεν διαφέρει εξωτερικά από τα υπόλοιπα, συμβατικά, ποδήλατα, φορτίζει με μία μπαταρία 342 watt η οποία βρίσκεται διακριτικά ενσωματωμένη στον σκελετό του ποδηλάτου.

Η μπαταρία του φορτίζει 100% μέσα σε μόλις 2,5 ώρες.

Specialized Turbo: Ένα ολοκαίνουριο, φανταστικό, ηλεκτρικό ποδήλατο. Facebook Twitter

Specialized Turbo: Ένα ολοκαίνουριο, φανταστικό, ηλεκτρικό ποδήλατο. Facebook Twitter

Αντίθετα με τα περισσότερα ηλεκτρικά ποδήλατα των οποίων οι επαναφορτιζόμενες μπαταρίες 'κρέμονταν' άβολα στο πίσω μέρος του ποδηλάτου, το Turbo έχει πολύ προσεκτικό και design σχεδιασμό.

To 23 κιλών ποδήλατο κοστίζει 4.500 ευρώ, γεγονός που το κατατάσσει αυτόματα σε ένα προϊόν πολυτελείας..

Specialized Turbo: Ένα ολοκαίνουριο, φανταστικό, ηλεκτρικό ποδήλατο. Facebook Twitter

Για όσους δεν μπορούμε ακόμα να αποκτήσουμε το Turbo, είναι απολαυστικό να παρακολουθήσουμε, έστω, το πώς αυτό "κυλάει"...

Specialized Turbo: Ένα ολοκαίνουριο, φανταστικό, ηλεκτρικό ποδήλατο. Facebook Twitter

[ via ]

Design
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η μυστική ζωή της Όντρεϊ Χέπμπορν

Design / Τι σχέση είχαν οι γονείς της Όντρεϊ Χέπμπορν με τον ναζισμό;

Η διάσημη ηθοποιός του Χόλιγουντ βίωσε με πολλούς τρόπους τη φρίκη του Β’ Παγκοσμίου πολέμου. Ένα νέο ισπανικό graphic novel αποκαλύπτει το κεφάλαιο της ζωής της που η ίδια επιθυμούσε να παραμείνει κρυφό.
THE LIFO TEAM
milan_design_week

Design / Milan Design Week: Η εβδομάδα-υπερπαραγωγή δείχνει το μέλλον

Τεχνικές και τεχνολογία, ιστορικό design και πειραματισμοί, αρχιτεκτονική και διακόσμηση, υλικότητα και πνευματικοί στοχασμοί: αυτά είναι τα highlights της εβδομάδας design του Μιλάνου, που προτείνει τη σκηνογραφία της ζωής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Design / Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Ο σχεδιασμός της RETINAA στα νέα ελβετικά διαβατήρια συνδυάζει το υψηλό επίπεδο ασφαλείας με το graphic design ενώ είναι και μία αναφορά στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Ελβετίας, δημιουργώντας «κάτι παραπάνω από ένα επίσημο διοικητικό έγγραφο».
LIFO NEWSROOM
Ειρήνη Φρεζάδου: «Είμαστε οι αρχιτέκτονες της ζωής μας»

Ειρήνη Φρεζάδου / Ειρήνη Φρεζάδου: «Ό,τι κλείνει στο κέντρο, ανοίγει στη θέση του ένα μπαρ ή ένα εστιατόριο»

Αγωνίζεται ενάντια «στην απληστία που ξοδεύει τον αρχιτεκτονικό, φυσικό και πολιτιστικό μας πλούτο». Βγήκε μπροστά για το κτίριο «που ντροπιάζει την Ακρόπολη». Και τώρα, το νέο της σχέδιο είναι η αναβίωση του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Kεραμικά Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Design / Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Μια σημαντική έκθεση στο χωριό Φιοράνο της Εμίλια-Ρομάνα, όπου εδώ και είκοσι χρόνια τα κεραμικά Mutina παράγουν αισθητικό πολιτισμό με μια ομάδα σπουδαίων σύγχρονων σχεδιαστών.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Design / Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δύο πόλεις που προχωρούν προς μία επόμενη μέρα, μέσα από αστικές αναπλάσεις και αναπτύξεις. Δύο πόλεις που αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της ανοδικής πορείας του τουρισμού, της εκτόξευσης των ενοικίων και της ασύμμετρης ανάπτυξης των επιμέρους περιοχών τους. Σε αυτό το τοπίο, η δημιουργία νέων γειτονιών μοιάζει να είναι η λύση που τοποθετεί ξανά τον πολίτη στο ρόλο του πρωταγωνιστή, σύμφωνα με την Μαρία Δέδα, επικεφαλής των Deda Architects.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ

σχόλια

1 σχόλια
Οπως θα λεγε και ενας φιλος μου τρελαμενος με τα ποδηλατα, τα e-bike είναι για τους φλώρους. Η΄ κάνε ποδήλατο ή παρε μηχανακι. Χαλάει ολη την διασκεδαση που εχει το ποδηλατο και δεν ειναι καν σε μια προσιτη τιμη για καποιον που δεν εχει λεφτα να παρει μηχανακι. then what's for?