10 micro-homes

Facebook Twitter
7

Η micro-architecture, ή αλλιώς, tiny houses movement, είναι η τελευταία αρχιτεκτονική και κοινωνική τάση, η οποία υποστηρίζει την κατοίκηση μικρών και λειτουργικών σπιτιών, με έμφαση στον έξυπνο σχεδιασμό και τις τεχνολογικές εξυπηρετήσεις. Παρακάτω, 10 από τα αντιπροσωπευτικότερα παραδείγματα αυτής:

1. Hut on Sleds by Crosson Clarke Carnachan Architects

 

2. Flake House by Olgga Architects

 

3. Diogene by Renzo Piano at Vitra Campus

 

4. Gypsy Junker by Derek Dierdricken

 

5. Micro House in Tsinghua by Studio Liu Lubin

 

6. Mini House by Jonas Wagell

 

7. Mini Home by Sustain Design Studio

 

8. Little House by Dwelle Architects

 

9. The Minimum House by Makoto Koizumi

 

10. Zero House by Specht Harpman

Design
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η μυστική ζωή της Όντρεϊ Χέπμπορν

Design / Τι σχέση είχαν οι γονείς της Όντρεϊ Χέπμπορν με τον ναζισμό;

Η διάσημη ηθοποιός του Χόλιγουντ βίωσε με πολλούς τρόπους τη φρίκη του Β’ Παγκοσμίου πολέμου. Ένα νέο ισπανικό graphic novel αποκαλύπτει το κεφάλαιο της ζωής της που η ίδια επιθυμούσε να παραμείνει κρυφό.
THE LIFO TEAM
milan_design_week

Design / Milan Design Week: Η εβδομάδα-υπερπαραγωγή δείχνει το μέλλον

Τεχνικές και τεχνολογία, ιστορικό design και πειραματισμοί, αρχιτεκτονική και διακόσμηση, υλικότητα και πνευματικοί στοχασμοί: αυτά είναι τα highlights της εβδομάδας design του Μιλάνου, που προτείνει τη σκηνογραφία της ζωής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Design / Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Ο σχεδιασμός της RETINAA στα νέα ελβετικά διαβατήρια συνδυάζει το υψηλό επίπεδο ασφαλείας με το graphic design ενώ είναι και μία αναφορά στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Ελβετίας, δημιουργώντας «κάτι παραπάνω από ένα επίσημο διοικητικό έγγραφο».
LIFO NEWSROOM
Ειρήνη Φρεζάδου: «Είμαστε οι αρχιτέκτονες της ζωής μας»

Ειρήνη Φρεζάδου / Ειρήνη Φρεζάδου: «Ό,τι κλείνει στο κέντρο, ανοίγει στη θέση του ένα μπαρ ή ένα εστιατόριο»

Αγωνίζεται ενάντια «στην απληστία που ξοδεύει τον αρχιτεκτονικό, φυσικό και πολιτιστικό μας πλούτο». Βγήκε μπροστά για το κτίριο «που ντροπιάζει την Ακρόπολη». Και τώρα, το νέο της σχέδιο είναι η αναβίωση του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Kεραμικά Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Design / Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Μια σημαντική έκθεση στο χωριό Φιοράνο της Εμίλια-Ρομάνα, όπου εδώ και είκοσι χρόνια τα κεραμικά Mutina παράγουν αισθητικό πολιτισμό με μια ομάδα σπουδαίων σύγχρονων σχεδιαστών.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Design / Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δύο πόλεις που προχωρούν προς μία επόμενη μέρα, μέσα από αστικές αναπλάσεις και αναπτύξεις. Δύο πόλεις που αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της ανοδικής πορείας του τουρισμού, της εκτόξευσης των ενοικίων και της ασύμμετρης ανάπτυξης των επιμέρους περιοχών τους. Σε αυτό το τοπίο, η δημιουργία νέων γειτονιών μοιάζει να είναι η λύση που τοποθετεί ξανά τον πολίτη στο ρόλο του πρωταγωνιστή, σύμφωνα με την Μαρία Δέδα, επικεφαλής των Deda Architects.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ

σχόλια

3 σχόλια
Αισθητικά ορισμένα αν όχι τα περισσότερα είναι όντως πολύ ωραία, αλλά από την άλλη με τρομάζει αυτή η μόδα να ζει κανείς σε 4 τετραγωνικά. Πόσο παράλογος μπορεί να είμαι που πιστεύω ότι τα 30 τετραγωνικά είναι ο ελάχιστος χώρος για μια άνετη διαβίωση;
Θα έπρεπε να έχετε βάλει links με παραπομπές σε σελίδες με περισσότερες πληροφορίες για τα σπίτια αυτά, την κατασκευή και το εσωτερικό τους... Μισές δουλειές...
Το θέμα δεν είναι να κάνω copy paste το όνομα στο google και να μπω στη διαδικασία να ψάξω για πληροφορίες. Αυτό θα το κάνω ούτως ή άλλως αν θέλω πιο εμπεριστατωμένη ενημέρωση. Ωστόσο και εδώ θα έπρεπε να μπορώ να κάνω κλικ στο όνομα του κάθε project να παραπέμπομαι στην επίσημη ιστοσελίδα του (ή εν πάσει περιπτώσει στην ιστοσελίδα με τις περισσότερες πληροφορίες για αυτό). Δεν αναφέρονται πουθενά οι πηγές.