Οι πιο όμορφοι μαθητές παίρνουν υψηλότερους βαθμούς

Οι πιο όμορφοι μαθητές παίρνουν υψηλότερους βαθμούς Facebook Twitter
10

Σύμφωνα με νέα έρευνα οι μαθητές που θεωρούνται πιο όμορφοι, τείνουν να παίρνουν υψηλότερους βαθμούς και είναι πιο πιθανόν να προχωρήσουν στην ανώτατη εκπαίδευση. Οι ερευνητές ακολούθησαν περίπου 9.000 μαθητές Λυκείου στις ΗΠΑ από τη δεκαετία του '90 μέχρι τα τριάντα τους.

Την υψηλή βαθμολογία κέρδιζαν όσοι περνούσαν έστω και λίγο τον μέσο όρο, ενώ οι πάρα πολύ όμορφοι δεν έβλεπαν επιπλέον βαθμούς. Οι μαθητές εκείνοι που το παρουσιαστικό τους ενέπιπτε στον μέσο όρο δεν έβλεπαν καμιά διαφορά, θετική ή αρνητική, στους βαθμούς τους.

Διαβάστε όλη την έρευνα εδώ.

10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ
«Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Living / «Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Ποιο είναι το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τα ζώα συντροφιάς; Ιστορίες –με αίσιο και μη τέλος– για ανθρώπους που χώρισαν εκτός από τους συντρόφους τους και από το κατοικίδιό τους.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
ΕΠΕΞ CHECK «Ο τρόπος που βλέπω το ντύσιμο καθορίστηκε απ’ τον αυτισμό μου»

Living / «Δεν ήμουν το παράξενο παπί, απλώς δεν ήμουν ποτέ πάπια»: Όταν μια γυναίκα της μόδας διαγνώστηκε με αυτισμό στα 50

Για τη Ζ. τα ρούχα δεν είναι απλώς αισθητική επιλογή – είναι μια γλώσσα. Η διάγνωση της νευροδιαφορετικότητάς της την έκανε να ξαναδεί τη ζωή της, την αφοσίωσή της στα υλικά και την υφή τους μέσα από αυτό το πρίσμα.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ

σχόλια

7 σχόλια
Σχετικό. Η ομορφιά δεν είναι μόνο η ομορφιά των μοντέλων. Ειναι και η ομορφιά που βγαίνει μέσα από τη συνολική εικόνα ενός ανθρώπου. Κάποιος που έχει εμπιστοσύνη στον εαυτό του και γενικά τα έχει καλά μέσα του και είναι από συγκροτημένο περιβάλλον (με την έννοια των μη βίαιων, αδιάφορων κ.λπ. γονέων) λογικό είναι να αποδίδει και καλύτερα. Δεν χρειάζεται απαραίτητα να έχει γαλλική μυτούλα και τα μάτια του Μπραντ Πίτ.
εγώ ήμουν και άσχημος και έπαιρνα με το ζόρι 13. Βέβαια είμαι από τους λίγους στην τάξη μου που τελείωσε τη σχολή του στην ώρα της (άλλοι μαθηταράδες του 19 "βασανίζονται" δέκα χρόνια) και ίσως ο μοναδικός (από όσο ξέρω) που έχει σταθερή δουλεία. Παραμένω όμως άσχημος :p
Φαντάζομαι, εδώ ως ομορφιά δεν πρέπει να εννοήσουμε τη συμμετρία του προσώπου τόσο, όσο τις εκφράσεις του, οι οποίες και συνδέονται με την ευφυΐα του ανθρώπου, άρα με τις μαθησιακές επιδόσεις.