Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
1

Από την Άλκηστη Γεωργίου

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

Συνεχίζοντας την Θεσσαλονικιώτικη περιπλάνηση μας στο γοητευτικότερο χαρακτηριστικό του ελληνικού καλοκαιριού, τους θερινούς κινηματογράφους, δεν θα μπορούσαμε να μην κάνουμε μία στάση στον παλαιότερο εξ' αυτών, το θρυλικό cine Άλεξ.


Σε μία πόλη που κάποτε (μέσα των 60s) μετρούσε περισσότερους από 150 θερινούς κινηματογράφους, το Άλεξ είναι σήμερα το παλαιότερο από τα δέκα μόλις θερινά που λειτουργούν στην Θεσσαλονίκη.


Ανάμεσα σε μία 'ζούγκλα' από μπετόν, στον αριθμό 106 της οδού Ολύμπου, η οικογένεια Σιδέρη λειτουργεί εδώ και μισό περίπου αιώνα το Άλεξ, που έχει κι αυτό σήμερα χαρακτηριστεί ως Μνημείο Νεότερου Πολιτισμού.


Τους γνωρίσαμε.


Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
"Αγάπησα τον κινηματογράφο. Όχι μόνο τις ταινίες, τον ίδιο τον κινηματογράφο. Είναι σαν να έχει ζωή. Και να κερδίσω και να χάσω, δεν μου πάει ψυχή να μην τον ανοίξω ούτε μία χρονιά." φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO


Η κυρία Ντίνα Σιδέρη βρίσκεται επίσημα στο τιμόνι της οικογενειακής κινηματογραφικής επιχείρησης από τα μέσα περίπου της δεκαετίας του '80. Η ιστορία όμως του Άλεξ πάει πολύ πιο πίσω.


Όλα ξεκίνησαν το 1967 όταν ο πατέρας της κυρίας Ντίνας, ο δραστήριος έμπορος Χαράλαμπος Σιδέρης αποφασίζει να ανοίξει ένα θερινό κινηματογράφο.


"Δεν είχε ιδιαίτερη σχέση με τον κινηματογράφο πριν από το Άλεξ", μου εξηγεί η κυρία Ντίνα,"αλλά ήταν ένας εξαιρετικά δραστήριος και ευρηματικός άνθρωπος.

Είχε έναν φίλο που διατηρούσε ένα γραφείο εκμετάλλευσης ταινιών. Τον Αλέξανδρο, που ουσιαστικά παρακίνησε την όλη την ιστορία και βοήθησε πάρα πολύ στο στήσιμο του σινεμά. Εξ' ου και "Άλεξ", τιμής ένεκεν στον κύριο Αλέξανδρο."


Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO


Ο κινηματογράφος στήνεται από το μηδέν (ηλεκτρολογικά, υδραυλικά, τα πάντα) από τα χέρια του κύριου Χαράλαμπου, δίπλα στην ξυλαποθήκη του που δούλευε χειμώνα – καλοκαίρι επί της οδού Ολύμπου.

Αντίθετα με τους περισσότερους ιδιοκτήτες θερινών, ο κύριος Χαράλαμπος δεν επεκτάθηκε σε κάποια χειμερινή αίθουσα, ούτε στην δημιουργία ή αγορά κάποιου άλλου θερινού κινηματογράφου.


Σήμερα, η ξυλαποθήκη αυτή στεγάζει το ανθοπωλείο που αποτελεί την χειμερινή και παράλληλη καλοκαιρινή απασχόληση της κυρίας Ντίνας. Εκεί συναντάμε και την μεγαλύτερη αδερφή της, την κυρία Αθηνά Σιδέρη, που θυμάται ακόμα περισσότερα από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας του "Άλεξ":


"Εμείς, όλα τα αδέρφια μεγαλώσαμε εδώ, στον κινηματογράφο, τον οποίο ακόμα νιώθουμε σαν το δεύτερο σπίτι μας. Μεγαλώσαμε μέσα στις ταινίες, μαζί με τους πελάτες. Σήμερα έρχονται ακόμα και πελάτες υπερήλικες, με το μπαστούνι, με το ταξί. Γνωριζόμαστε δεκαετίες ολόκληρες, είναι πια οι δικοί μας άνθρωποι" μου εξηγεί, ενώ η κυρία Ντίνα θυμάται πως πάσχιζε να βρει τρόπους να παρακολουθήσει τις ταινίες, μιας που όντας η μικρότερη της οικογενείας συχνά δεν της... επιτρεπόταν η είσοδος.

 

Ηλικία πάντως δεν έχει το θερινό, σύμφωνα με την ίδια, μιας που με χαρά βλέπει σήμερα τις θέσεις να γεμίζουν και πάρα πολλοί νέοι σινεφίλ.


Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO


Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
"Το 'Άλεξ' ήταν πάντα μία οικογενειακή επιχείρηση, και τέτοια είναι ακόμα. Εγώ στο ταμείο, ο ανιψιός μου ο Γιάννης στο κυλικείο, η αδερφή μου που βοηθάει στην συντήρηση και την καθαριότητα. Όλοι μαζί από πάντα." Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO


Τι έχει, όμως, αλλάξει από τότε;


"Από άποψη δουλειάς δεν έχουν αλλάξει τόσα πολλά πράγμα εδώ σε εμάς.

Το 'Άλεξ' ήταν πάντα μία οικογενειακή επιχείρηση, και τέτοια είναι ακόμα. Εγώ στο ταμείο, ο ανιψιός μου ο Γιάννης στο κυλικείο, η αδερφή μου που βοηθάει στην συντήρηση και την καθαριότητα. Όλοι μαζί από πάντα.

Ούτε και στον κινηματογράφο έχουν αλλάξει πολλά πράγματα από τότε. Ακόμα και η ταμπέλα μας είναι η ίδια από το 67.
Αυτό που άλλαξε είναι όλη η γύρω γειτονιά. Θυμάμαι ακόμα να είναι χωματόδρομος έξω, και εδώ που είναι τώρα το σχολείο την αψίδα στην οποία σκαρφάλωναν 30-40 πιτσιρίκια κάθε βράδυ για να δουν το έργο από έξω."


Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Στον υπάιθριο χώρο του σινεμά εκτίθεται η πρώτη μηχανή προβολής, ηλικίας 60 ετών. Η οικογένεια Σιδέρη φυλάει και συντηρεί με προσοχή τα οικογενειακά αυτά κειμήλια. Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

Τι είναι αυτό που κάνει τον θερινό κινηματογράφο τόσο ξεχωριστό

"Γιατί είναι ξεχωριστό το θερινό;

Μα πολύ απλά, είναι η ωραιότερη και η φθηνότερη δροσερή διασκέδαση. Αν δεν είσαι στην παραθέριση, το θερινό είναι η καλύτερη λύση.

Αλλάζεις αμέσως παραστάσεις, σαν να έχεις κάνει μία μικρή απόδραση, μία 'εκδρομή' μέσα στην πόλη. Σαν προσομοίωση διακοπών. Η αυλή, το χαλίκι, το τραπεζάκι, οι μπυρίτσες, η ελευθερία του να κάθεσαι όπως θέλεις, να καπνίζεις..."


Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
""Τα τελευταία χρόνια ο κόσμος έχει ξαναγυρίσει στο θερινό. Έχει ξαναγυρίσει στην απλότητα, στην γειτονιά, στην κοντινή και οικονομική διασκέδαση. Ίσως και να κουράστηκαν να κάθονται στο σπίτι με την τηλεόραση." Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
“Κάθε χρόνο αγωνιούμε για το πώς θα πάει το καλοκαίρι, και παρά τις δυσκολίες περιμένουμε με παιδική ανυπομονησία την επόμενη σεζόν. Είναι το οικογενειακό μας “ναρκωτικό” Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

" Τα χρόνια που ο θερινός κινηματογράφος ήταν στα πάνω του ήταν από το 65 μέχρι και το 85 περίπου. Όλη η διασκέδαση ήταν αλλιώς εκείνα τα χρόνια, ειδικά μέχρι την δεκαετία του 70.

Δεν υπήρχε τηλεόραση, και η έξοδος το καλοκαίρι ήταν ένα ταβερνάκι, ένα σινεμά, τέτοια πράγματα. Ερχόταν ο άλλος να φάει το λουκάνικο, τα σπόρια, να πιει την γκαζόζα, και να δει και μια ταινία. Από εκεί και πέρα βγήκε η ιδιωτική τηλεόραση, το βίντεο, άλλαξε η διασκέδαση και άρχισε η μεγάλη πτώση.

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

"Το βίντεο έκανε την μεγαλύτερη ζημιά στον κινηματογράφο" θυμάται η κυρία Αθηνά, η οποία κρατούσε για χρόνια το κυλικείο του κινηματογράφου από την εποχή ακόμα που αντί για ψυγεία δούλευαν με παγωνιέρες.

Δική της συνταγή ήταν και η περιβόητη μουστάρδα που έκανε τα hot dog του Άλεξ τα διασημότερα της πόλης.


Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
H ταμπέλα του Άλεξ χρονολογείται από το 1967. φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
“ Όταν κλείνουμε μελαγχολούμε. Νιώθουμε " άδειοι". Και όχι μόνο εμείς, αλλά και ολόκληρη η γειτονιά. Κλείνουν τα φώτα, νεκρώνει ο δρόμος.” Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

Τα χρόνια των μεγάλων επιτυχιών - Οι ταινίες που έσπασαν τα ταμεία του Άλεξ

"Δύσκολο να ξεχωρίσεις ένα μόνο φιλμ, μιας που τότε ο κόσμος πλημμύριζε τον κινηματογράφο, φτάνοντας καμιά φορά και τα χίλια εισιτήρια την βραδιά. Έπαιρνε ζωή ολόκληρη η γειτονιά."


Ξεχωριστές θέσεις στην ιστορία των επιτυχιών του Άλεξ, κατέχουν ταινίες όπως το 'Παρακαλώ, Συγχώρεσέ με' με τον Σίντνεϊ Πουατιέ, το γουέστερν ο "Κρεμμυδάς" (Ήταν ζόρικος και τον έλεγαν Κρεμμυδά) με τον Φράνκο Νέρο, κ.α, με αποκορύφωμα την "Νύχτα των Βρικολάκων" του Ρομάν Πολάνσκι, με πρωταγωνίστρια την σύζυγό του Σάρον Τέιτ.


"Το καλοκαίρι που το παίζαμε (1969)είχε μόλις συμβεί η άγρια δολοφονία της Σάρον Τέιτ από τον Τσαρλς Μάνσον, στην Αμερική, και ο κόσμος στηνόταν έξω στο δρόμο από τις πέντε το απόγευμα, μέσα στο λιοπύρι, για να βγάλει ένα εισιτήριο. Γέμιζαν οι σκάλες, ο εξώστης, κάθονταν ακόμα και στα κασόνια από τα αναψυκτικά. Γινόταν χαμός!"

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
"Αν δεν είσαι στην παραθέριση, το θερινό είναι η καλύτερη λύση μέσα στην πόλη. Αλλάζεις αμέσως παραστάσεις, σαν να έχεις κάνει μία μικρή απόδραση, μία 'εκδρομή". Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

Ο κόσμος επιστρέφει στην απλότητα του θερινού

Τι γίνεται όμως σήμερα όσον αφορά την προσέλευση του κόσμου;

Η κυρία Ντίνα είναι αισιόδοξη για το μέλλον του θερινού κινηματογράφου.


"Τα τελευταία χρόνια ο κόσμος έχει ξαναγυρίσει στο θερινό. Έχει ξαναγυρίσει στην απλότητα, στην γειτονιά, στην κοντινή και οικονομική διασκέδαση. Ίσως και να κουράστηκαν να κάθονται στο σπίτι με την τηλεόραση. Πάντως βλέπω τα πράγματα να πηγαίνουν καλύτερα, αυτό είναι το μόνο σίγουρο"

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Σύμφωνα με την ιδιοκτήτρια Ντίνα Σιδέρη, το θερινό δεν έχει ηλικία, μιας που με χαρά βλέπει σήμερα τις θέσεις να γεμίζουν και πάρα πολλοί νέοι σινεφίλ. φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
"Προσέχουμε τον κινηματογράφο με χίλιους κόπους. Να είναι καθαρός, σωστά συντηρημένος, να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή παροχή στον πελάτη.Μετά από τόσα χρόνια νιώθουμε όλοι σαν να έρχεται κάποιος επίσκεψη στο σπίτι μας" φωτ.: Γιώργος Πλανάκης

 

Σινέ Άλεξ – Ένα οικογενειακό "ναρκωτικό"

Κανείς από την οικογένεια Σιδέρη δεν μπορεί να φανταστεί τη ζωή του χωρίς τον θερινό κινηματογράφο. "Είναι το οικογενειακό μας ναρκωτικό", μου λέει η κυρία Αθηνά αστειευόμενη.


"Κάθε χρόνο, πριν καλά καλά μπει η Άνοιξη, αγωνιούμε για το πώς θα πάει το καλοκαίρι, και παρά τις δυσκολίες περιμένουμε με παιδική ανυπομονησία την επόμενη σεζόν. Όταν κλείνουμε μελαγχολούμε, όλοι μας. Νιώθουμε " άδειοι".

Και όχι μόνο εμείς, αλλά και ολόκληρη η γειτονιά. Κλείνουν τα φώτα, νεκρώνει ο δρόμος. Καμιά φορά φτάνει Δεκέμβρης μέχρι να συνειδητοποιήσουμε ότι τελείωσε και η φετινή χρονιά", καταλήγουν.

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Ένα θρύλος είχε δηιουργηθεί γύρω από το hot dog του Άλεξ, που για χρόνια ήταν το διασημότερο της πόλης. Υπέυθυνη η μυστική συνταγή της μουσταρδάς από τα χέρια της κυρίας Αθηνάς" Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
"Μεγαλώσαμε μέσα στις ταινίες, μαζί με τους πελάτες. Σήμερα έρχονται ακόμα και πελάτες υπερήλικες, με το μπαστούνι, με το ταξί. Γνωριζόμαστε δεκαετίες ολόκληρες, είναι πια οι δικοί μας άνθρωποι" φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/ LIFO


Φεύγοντας ρωτώ την κυρία Ντίνα τι είναι αυτό που της έχει "αφήσει" αυτή η δουλειά ως τώρα.


"Αγάπησα τον κινηματογράφο. Όχι μόνο τις ταινίες, τον ίδιο τον κινηματογράφο. Είναι σαν να έχει ζωή. Τον προσέχουμε με χίλιους κόπους. Να είναι καθαρός, σωστά συντηρημένος, να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή παροχή στον πελάτη.

Μετά από τόσα χρόνια νιώθουμε όλοι σαν να έρχεται κάποιος επίσκεψη στο σπίτι μας. Και να κερδίσω και να χάσω, δεν μου πάει ψυχή να μην τον ανοίξω ούτε μία χρονιά."

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 _______________________

Σινέ Άλεξ

Ολύμπου 106
Τηλ: 2310 265 884

*Facebook

1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς η μητριά μου, η Μπάρμπρα Στρέιζαντ, με βοήθησε να κόψω το ποτό

Οθόνες / Πώς η μητριά μου, η Μπάρμπρα Στρέιζαντ, με βοήθησε να κόψω το ποτό

Σε ένα απόσπασμα από τα απομνημονεύματά του που δημοσιεύτηκε στην Wall Street Journal, ο ηθοποιός Τζος Μπρόλιν εξηγεί πώς η «ζόρικη αγάπη» της συζύγου του πατέρα του τον έκανε να κόψει οριστικά τη συνήθεια που του είχε ρημάξει τη ζωή.
THE LIFO TEAM
Μιγκέλ Γκόμες

Οθόνες / «Θέλω το σινεμά να μοιάζει με σινεμά κι όχι με κάτι που προσποιείται την πραγματική ζωή»

Ο Πορτογάλος σκηνοθέτης του «Tabu» Μιγκέλ Γκόμες επιστρέφει με το «Grand Tour» που απέσπασε το βραβείο σκηνοθεσίας στο φετινό Φεστιβάλ Καννών, μια ταινία για τη δειλία των αντρών και το πείσμα των γυναικών. Μιλά στη LiFO με αφορμή την προβολή της στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, ως ταινία έναρξης του 13ου Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Η φιγούρα της Μελίνας με τρόμαζε και με έλκυε ταυτόχρονα»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ευριπίδη Σαμπάτη

Μυθολογίες / «Η φιγούρα της Μελίνας με τρόμαζε και με έλκυε ταυτόχρονα»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ευριπίδη Σαμπάτη

Ο τραγουδοποιός Ευριπίδης Σαμπάτης επιλέγει 10 ταινίες, καθεμιά απ' τις οποίες για διαφορετικούς λόγους τον ταρακούνησαν τόσο που η ζωή του δεν ήταν ποτέ πια η ίδια.
Είδαμε το «Juror#2» του Κλιντ Ίστγουντ και είναι η καλύτερη αμερικανική ταινία της χρονιάς

Οθόνες / To «Juror#2» του Κλιντ Ίστγουντ είναι η καλύτερη αμερικανική ταινία της χρονιάς

Αλλά δυστυχώς δεν θα προβληθεί στις κινηματογραφικές αίθουσες, επειδή οι υπεύθυνοι του στούντιο θεωρούν ότι το ενήλικο σινεμά αυτού του τύπου ανήκει στις streaming πλατφόρμες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Daily / Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Η αυτοτελής σειρά κατορθώνει να λειτουργεί συγχρόνως ως ιστορική αναπαράσταση, ως συνταρακτικό δράμα, ως καθηλωτικό θρίλερ, ακόμα και ως δραματοποιημένο true crime, ειδικά για τους θεατές που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις πολυσύνθετες πτυχές του ένοπλου αγώνα στη Βόρεια Ιρλανδία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά

Οθόνες / Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά μόλις κυκλοφόρησε

Τα κείμενα του Φώντα Τρούσα για τις «βαθιά υποτιμημένες ταινίες που απελευθέρωσαν τη ματιά του θεατή από την οικογενειακή τηλεοπτική εικόνα, απενοχοποιώντας περαιτέρω το γυμνό» και για τον underground και τον πειραματικό ελληνικό κινηματογράφο κυκλοφορούν σε ένα μοναδικό, κυριολεκτικά, βιβλίο, από τα LiFO Books.
M. HULOT
Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό νέο ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ

Ένα νέο ντοκιμαντέρ εξετάζει και αμφισβητεί όλα όσα νομίζουμε ότι γνωρίζουμε για τη διαβόητη φιγούρα, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά ηχογραφημένες συνομιλίες του σε διάστημα είκοσι ετών.
THE LIFO TEAM
Τα γεγονότα της ζωής

Οθόνες / Κασσαβέτης, Σκορσέζε, Ερίθε: 10 άχαστες προβολές στο φετινό Πανόραμα

Πρεμιέρες, παράλληλες εκδηλώσεις, αφιερώματα: Από τις 21 ως τις 27 Νοεμβρίου, οι κινηματογράφοι Τριανόν, Newman και Στούντιο φιλοξενούν το μακροβιότερο αθηναϊκό κινηματογραφικό φεστιβάλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Οθόνες / Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Ο αγαπημένος Έλληνας σκηνοθέτης ξεδίπλωσε σημαντικές στιγμές από τη ζωή και την πορεία του και αφηγήθηκε πολύτιμες ιστορίες που διαμόρφωσαν το queer σινεμά του στο φετινό Iconic Talks Powered by Mastercard που πραγματοποιήθηκε στο 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Τα δέκα αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

Μυθολογίες / Τα 10 αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

«Κάθε φορά που το βλέπω προσπαθώ να καταλάβω πώς έχει οργανωθεί αυτό το χάος»: Ο Αλέξανδρος Βούλγαρης μάς καλεί να ανακαλύψουμε δέκα animation διαφορετικών τεχνικών, που τον έχουν επηρεάσει βαθιά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Οθόνες / 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Η Fischer, επίσημος χορηγός των Βραβείων Κοινού εδώ και μια δεκαετία, στήριξε για μία ακόμη χρονιά τον θεσμό, απονέμοντας πέντε βραβεία στις ταινίες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους των θεατών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια
Δε μένω στη Θεσσαλονίκη. Τις λίγες φορές που επισκέπτομαι την πόλη το καλοκαίρι, το <<ΣΙΝΕ ΑΛΕΞ>> είναι μία από τις αγαπημένες μου βραδινές εξόδους.Πριν λίγα χρόνια, μία σεζόν ο κινηματογράφος δε λειτούργησε, (ανακαινίστηκε μήπως;) και νόμισα ότι έκλεισε κι αυτός οριστικά. Από τότε έχω να τον επισκεφτώ, και ειλικρινά χάρηκα όταν διάβασα το παρόν άρθρο διαπιστώνοντας ότι...επι-ζεί και βασιλεύει!