"H Aρχαιολόγος"

"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
3

"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter

«Η αρχαιολόγος»  είναι το ντοκιμαντέρ του Κίμωνα Τσακίρη που θα βγει στις αίθουσες αυτήν την εβδομάδα και σήμερα μοιάζει πιο επίκαιρο από ποτέ. Όχι γιατί ασχολείται με μια ανασκαφή, αλλά γιατί ασχολείται με ένα πρόσωπο.  Η πρωταγωνίστρια, αρχαιολόγος Γεωργία Καραμήτρου, προσπαθεί να σώσει ότι μπορεί πριν χαθεί για πάντα στο βυθό μιας τεχνητής λίμνης στην Δυτική Μακεδονία. Μια ιστορία για αυτό που λέμε "προσωπική ευθύνη" και τι πραγματικά συμβαίνει όταν την αναλαμβάνεις.

 

"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
'Η αρχαιολόγος"

Η ιστορία αρχίζει από τα προϊστορικά χρόνια. Στις κοιλάδες και τις πεδινές ζώνες του Αλιάκμονα υπήρξαν σημαντικές εγκαταστάσεις, οι οποίες εξελίχθηκαν σε πόλεις στα πρώτα ιστορικά χρόνια. Πολύ αργότερα αναπτύχθηκαν στα βυζαντινά χρόνια τα κάστρα πόλεις και στα πιο δυσπρόσιτα σημεία τα μοναστήρια. Δίπλα στον Αλιάκμονα, οι αρχαιότητες εκτείνονται σε 450 στρέμματα. Οικιστικά κατάλοιπα, τεράστια νεκροταφεία και ταφές από την Νεολιθική εποχή ως την Πρώιμη Εποχή του Σιδήρου με πλούσια ευρήματα: αγγεία, κοσμήματα, ειδώλια, εργαλεία, οπλισμός. Αρχαιότητες της Αρχαϊκής, Κλασικής και Ελληνιστικής Εποχής με χρυσά, αργυρά και χάλκινα ευρήματα. Στο χώρο της λεκάνης του Λογκά έχουν ανασκαφθεί γύρω στους 100 ταφικούς περιβόλους και λιθοσωροί της Πρώιμης και Μέσης Εποχής Χαλκού.

 

Η περιοχή έχει πάρα πολλά στρώματα από διαφορετικές περιόδους, θα μπορούσε να υπάρχουνε πολύ σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα. Δε θα το μάθουμε ποτέ πια

 

Για την Γεωργία Καραμήτρου προϊσταμένη της Λ΄Εφορείας, ο χρόνος κυλά αντίστροφα. Το 2012 ο χώρος τον οποίο ανασκάπτει θα μετατραπεί σε λίμνη από το υπό κατασκευή φράγμα Ιλαρίωνα της ΔΕΗ. Η αρχαιολόγος καταβάλλει τεράστιες προσπάθειες ώστε να ολοκληρωθεί το σωστικό της έργο (με χρηματοδότηση της ΔΕΗ Α. Ε.) το οποίο αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην πιο αποδοτική φάση του.Ήδη έχουν έρθει στο φως σπουδαία ευρήματα που εντάσσουν την περιοχή στον αρχαιολογικό - ιστορικό χάρτη, αλλάζοντας τα έως τώρα δεδομένα. Ο αγώνας δρόμου έχει ξεκινήσει από το 2004 όταν ξεκινά το ανασκαφικό πρόγραμμα, ενώ ήδη από το 1985 είχε αρχίσει η έρευνα και η μελέτη της περιοχής. «Εμείς έχουμε να υπερηφανευόμαστε ότι στην προσπάθειά μας όλα αυτά τα χρόνια να σώσουμε τον πολιτισμό μας, δεν τηρήσαμε ποτέ ωράρια. Έχουμε κοιμηθεί στο μουσείο, έχουμε μείνει οκτώ μήνες σε τροχόσπιτο και πλενόμασταν με το λάστιχο. Ο αρχαιολόγος δεν εργάζεται με όρους δημοσίου υπαλλήλου», δηλώνει η Γεωργία Καραμήτρου, στο archaiologia.gr, όταν  το 2011 εντάσσεται σε προσυνταξιοδοτικό καθεστώς. «Με βγάζουν στην εφεδρεία, αλλά θα συνεχίσω εθελοντικά».

Το 2012, ο σκηνοθέτης Κίμων Τσακίρης μαθαίνει ότι ένας μεγάλος αρχαιολογικός χώρος θα πήγαινε όλος στον πάτο μιας λίμνης και η υπεύθυνη αρχαιολόγος της περιοχής επί 30 χρόνια είχε 2-3 μήνες μπροστά της για να σώσει ότι μπορεί.«Έτσι ξεκινήσαμε το βασικό γύρισμα», μας λέει ο Κίμων Τσακίρης. «Ξεκίνησα και πήγα στην περιοχή, τη γνώρισα και τον Ιούλιο του 2012 είχαμε εγκατασταθεί εκεί και παρακολουθήσαμε όλη την έμφραξη του φράγματος, την άνοδο της στάθμης του νερού σε φυσικό χρόνο. Το ντοκιμαντέρ διήρκεσε δυο περίπου χρόνια και τον Ιανουάριο του 2014 κάναμε το τελευταίο μας γύρισμα».

Θα μου μιλήσετε για την πρωταγωνίστριά σας;

Η κυρία Καραμήτρου ανασκάπτει την περιοχή από τη δεκαετία του 80. Όταν πρωτοπήγε εκεί δεν υπήρχε κάτι, δεν είχανε γνώση οι κάτοικοι ότι υπάρχουν αρχαιολογικά ευρήματα, και ξεκίνησε με μία πολύ μικρή ομάδα ανθρώπων. Οι περισσότεροι είναι ντόπιοι. Τους μίλησε για την αγάπη της για την αρχαιολογία, προσπάθησε να τους κάνει να αγαπήσουν το παρελθόν τους, τον λόγο για τον οποίο θα πρέπει να προστατεύουν τα αρχαία. Έτσι δημιουργήθηκε μια μεγάλη ομάδα ανθρώπων. Άλλαξε η ζωή τους και ακόμα μέχρι και σήμερα είναι συγκινητική η αφοσίωση που έχουν στο πρόσωπό της.

Η ανασκαφή σε ποιό επίπεδο έφτασε;

Στην ουσία ήταν διασωστικές ανασκαφές. Μπόρεσαν τελικά και σώθηκαν πολλά. Η περιοχή έχει  πάρα πολλά στρώματα από διαφορετικές περιόδους, θα μπορούσε να υπάρχουνε πολύ σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα. Δε θα το μάθουμε ποτέ πια. Υπήρχε η πίεση του χρόνου, υπήρχαν θέματα αδειών. Υπήρχε ένας μεγάλος όγκος ευρημάτων τα οποία πήγαιναν στο μουσείο, το οποίο δε τα χωράει κιόλας, ακόμα δεν έχουν καθαριστεί καλά - καλά και καταλογογραφηθεί.

Το ντοκιμαντέρ σας έχει σχέση με μια αγάπη που πιθανώς έχετε για την αρχαιολογία;

Ναι μεν μου αρέσει, αλλά δεν πήγα να καταγράψω αυτό που βρέθηκε εκεί ή υπάρχει στο μουσείο. Εμένα με ενδιέφερε ο άνθρωπος ο ίδιος. Δηλαδή, με ενέπνευσε η Γεωργία, ένας άνθρωπος που ανέλαβε τη ευθύνη του να φέρει εις πέρας αυτό που θεωρούσε σημαντικό. Θα μπορούσε να είναι μία αρχαιολόγος, θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε, ένας νοσοκόμος, ένας επιστήμονας. Με ενέπνευσε αυτό το κομμάτι της προσωπικής ευθύνης. Σκεφθείτε είχε βγει σε εφεδρεία και όλο αυτό το έκανε εθελοντικά.

Τον περίγυρο τον καταγράψατε;

Ο περίγυρος έχει εξίσου μεγάλο ενδιαφέρον. Υπάρχει η ΔΕΗ, οι κάτοικοι, ο τρόπος με τον οποίο βλέπει ο καθένας τα αρχαία. Υπάρχουν στο ντοκιμαντέρ και οι  αντικρουόμενες απόψεις και δράσεις. Έχουν γίνει καταλήψεις στο χώρο. Βλέπουμε πολλές οπτικές. Είναι δομημένο σαν ένα παζλ γύρω από ένα φράγμα.

"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
'Η αρχαιολόγος"
"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
'Η αρχαιολόγος"

Έχετε παραγωγό κύριε Τσακίρη;

Η παραγωγή είναι της Faliro House Productions. Ευτυχώς. Δυστυχώς δε λειτουργούν πια οι διεθνείς παραγωγές της ΝΕΡΙΤ, το μοναδικό κομμάτι που περιείχε τη λέξη εξωστρέφεια.  Μέχρι τώρα οι δουλειές που είχα κάνει ήταν διεθνείς παραγωγές, δηλαδή συμμετείχαν και φορείς από την υπόλοιπη Ευρώπη Στο προηγούμενο ντοκιμαντέρ μου συμμετείχαν οκτώ χώρες. Το τοπίο σε αυτό το χώρο έχει αλλάξει ριζικά. Η γνώμη μου είναι ότι δε μπορεί μία χώρα να κινείται με αυτό τον τρόπο και νομίζω ότι αυτό θα πρέπει να το συνειδητοποιήσουμε πολύ γρήγορα.

  

Εκτός από την τεκμηρίωση αγαπάτε τις ιστορίες;

Ναι, οι δουλειές μου δεν είναι μόνο πληροφορία. Είναι περισσότερο μια οπτικοακουστική συμφωνία. Πρέπει να το επεξεργαστείς όλο μαζί, και θεωρώ είναι πολυεπίπεδο. Δε λειτουργεί μόνο με τη λογική του να σου βάλει στο μυαλό μια πληροφορία , αλλά επιχειρεί να σου δημιουργήσει ένα συναίσθημα είτε δραματικό, είτε κωμικό, ώστε να μπορέσεις να το επεξεργαστείς.

Τώρα προσπάθησα να βρω κάποιους ανθρώπους, όπου μέσα σε αυτό το μπάχαλο, όλο αυτό το χρόνο, κατάφεραν να δημιουργήσουν κάτι από το τίποτα. 

Στο ντοκιμαντέρ σας μιλάτε για προσωπική ευθύνη. Σε προηγούμενη δουλειά σας το Sugar-Town, μιλούσατε για τη συλλογική ευθύνη. Θα μας περιγράψετε αυτή τη μετάβαση;

Η εποχή του Sugar-Town ήταν ακριβώς η αντίθετη εποχή. Ζούσαμε όλο αυτό το «μετά τους Ολυμπιακούς αγώνες» και πιστεύαμε ότι ήμασταν φοβερή κοινωνία, ότι έχουμε λύσει όλα μας τα θέματα. Οπότε, τότε ασχολήθηκα με το θέμα της συλλογικής ευθύνης, έτσι θεωρούσα, ότι έκανα μία κριτική στην κοινωνία μας μέσα και από τα Sugar Town, που κατά τη γνώμη μου δεν ήταν μόνο για τη Ζαχάρω αλλά γενικά για το πώς λειτουργεί η ελληνική κοινωνία.

 

Μετά την κρίση, είχα την ανάγκη να βρω ανθρώπους οι οποίοι μέσα σε αυτό το πλαίσιο που περιγράψαμε τα προηγούμενα χρόνια, πήραν το δικό τους δρόμο, ανέλαβαν την προσωπική τους ευθύνη, προχώρησαν με την δική τους αισθητική και τα δικά τους θέλω. Έτσι δημιουργήθηκε και το προηγούμενο ντοκιμαντέρ, το Μichigan, για έναν αγρότη που έχει μια φάρμα στη Μεσσηνία, αλλά είναι και ένας ιδιαίτερος χαρακτήρας. Έτσι προέκυψε και η Γεωργία Καραμήτρου.  Είναι άνθρωποι που πήγαν κόντρα στο ρεύμα. Η πορεία της ζωής τους με εμπνέει και με συγκινεί. Τώρα προσπάθησα να βρω κάποιους ανθρώπους, όπου μέσα σε αυτό το μπάχαλο, όλο αυτό το χρόνο, κατάφεραν να δημιουργήσουν κάτι από το τίποτα.

"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
'Η αρχαιολόγος"
"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
'Η αρχαιολόγος"

  

Η αρχαιολόγος:

Η Γεωργία Καραμήτρου-Μεντεσίδη διορίστηκε στην περιοχή το 1981 και δύο χρόνια αργότερα της ανατέθηκε η ευθύνη της αρχαιολογικής έρευνας του νομού Κοζάνης, που δεν είχε συστηματοποιηθεί μέχρι τότε. Έθεσε σε εφαρμογή ένα επίμονο πρόγραμμα διάσωσης, προστασίας και ανάδειξης αρχαιοτήτων. Διηύθυνε τις πολυάριθμες και σε μεγάλη έκταση σωστικές ανασκαφές που επιβλήθηκαν από την κατασκευή της Εγνατίας Οδού και των καθέτων της, καθώς και των ερευνών σε λιγνιτωρυχεία και φράγματα της ΔΕΗ, ενώ συνέδεσε το όνομά της με την αποκάλυψη του σημαντικού αρχαιολογικού χώρου της αρχαίας Αιανής. Αποκορύφωμα ήταν η ίδρυση του Αρχαιολογικού Μουσείου Αιανής, ενός σύγχρονου ερευνητικού ιδρύματος πανελλήνιας εμβέλειας, που φέτος ήταν υποψήφιο για τη διάκριση του μουσείου της χρονιάς σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Ο σκηνοθέτης:

Ο Κίμων Τσακίρης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1974. Σπούδασε Νομική με εξειδίκευση στα Ευρωπαϊκά ΜΜΕ  και Οικονομικά). Παράλληλα, σπούδασε Σκηνοθεσία, παρακολουθώντας μαθήματα στο Λονδίνο (στο City Lit, στο Lux theatre και στο Raindance), στην Ουτρέχτη (Utrecht School of Visual Arts), στο Τρέντο- Ιταλία (Universita di Trento) και στη Βαρκελώνη (Universitat de Barcelona).Από το 2001, ζει και εργάζεται στην Αθήνα ως ανεξάρτητος σκηνοθέτης και παραγωγός. Οι ταινίες του: 86.400 (ΗΕπόμενηΜέρα;), ΟΞένος (όνειροή πραγματικότητα;), Sugartown – ΟιΓαμπροί (2006), Sugartown-ΗΕπόμενηΜέρα, Μίτσιγκαν, Η αρχαιολόγος. Οι ταινίες του έχουν αποσπάσει δεκάδες βραβεία σε ελληνικά και διεθνή φεστιβάλ.

Η ταινία:

ΤΙΤΛΟΣ: Η ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ 

Διάρκεια: 90' 

ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: FALIRO HOUSE 

Σενάριο / Σκηνοθεσία 

Κίμων Τσακίρης 

Παραγωγή  

Χρήστος Β. Κωνσταντακόπουλος

Διεύθυνση Φωτογραφίας 

Γιάννης Δρακουλαράκος 

Μοντάζ 

Τατιάνα Πανηγύρη 

Πρωτότυπη Μουσική 

Κωσταντής Παπακωνσταντίνου

Θανάσης Παπακωνσταντίνου

Ηχοληψία 

'Αρης Καφεντζής 

Μιξάζ 

Κώστας Βαρυμποπιώτης

Εκτέλεση Παραγωγής 

Λέλια Ανδρόνικου

Φωτογραφίες από την ανασκαφή στο Λογκά Ελάτης, στις όχθες του Αλιάκμονα

"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
Η ανασκαφή στο Λογκά Ελάτης

"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
Η ανασκαφή στο Λογκά Ελάτης
"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
Η ανασκαφή στο Λογκά Ελάτης
"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
Η ανασκαφή στο Λογκά Ελάτης

"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
Η ανασκαφή στο Λογκά Ελάτης

"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
Η ανασκαφή στο Λογκά Ελάτης

"H Aρχαιολόγος" Facebook Twitter
Η ανασκαφή στο Λογκά Ελάτης

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Οθόνες / Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Το κλείσιμο μιας τριλογίας «Star Wars» που λοιδορήθηκε, για να επανεκτιμηθεί μερικώς όταν η νεότερη έπεσε θύμα των γενικευμένων culture wars και των ελάχιστων φιλοδοξιών της, επανεμφανίζεται στα σινεμά με αφορμή την επέτειο 20 χρόνων από την κυκλοφορία της.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Daily / Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Ο Τζον Χαμ υποδύεται τον επιτυχημένο επενδυτή που χάνει ξαφνικά το έδαφος κάτω από τα πόδια του σ΄αυτή την εκλεκτικά διασκεδαστική, κατά τόπους δραματική και συχνά διεισδυτική σάτιρα ηθών της πλουτοκρατικής ελίτ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Κωστής Χαραμουντάνης / Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Ο 31χρονος σκηνοθέτης νιώθει πως ενηλικιώθηκε μαζί με την πρώτη του βραβευμένη ταινία, «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού», κινηματογραφεί τις αναμνήσεις του και είναι μία από τις πιο μεγάλες ελπίδες του ελληνικού κινηματογράφου.
M. HULOT
«Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Thalia Mavros / «Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Η διεθνώς βραβευμένη παραγωγός και σκηνοθέτις Thalia Mavros μιλά στη LIFO για τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει η «αυτοκρατορία» του Τραμπ, καθώς και για τη θέση της γυναίκας σε έναν κόσμο που αλλάζει - και όχι προς το καλύτερο.
M. HULOT
«The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Οθόνες / «The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Το πρώτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν της αγαπημένης σειράς του HBO λειτουργεί ως εισαγωγή, συστήνοντας νέους χαρακτήρες, το περιβάλλον της δράσης, τη σχέση των παλιών χαρακτήρων με αυτό αλλά και μεταξύ τους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια ‘σύγχρονη’»

Οθόνες / «Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια σύγχρονη»

Ο επιφανής μελετητής του Ομήρου και διευθυντής του New York Times Review of Books, Ντάνιελ Μέντελσον, περιγράφει στην εφημερίδα Telegraph τους τρεις βασικούς κανόνες που ελπίζει να τηρηθούν κατά τη μεταφορά της «Οδύσσειας» στη μεγάλη οθόνη.
THE LIFO TEAM
Movies

Οθόνες / Μια ταινία για τον Bloody Hawκ και άλλοι 8 λόγοι για να πάτε σινεμά

Αυτή την εβδομάδα έχουν την τιμητική τους τα κατασκοπικά θρίλερ, παίζει η επανέκδοση του Delicatessen και ένα ντοκιμαντέρ για τον δημοφιλή ράπερ που δεν απευθύνεται μόνο στο fan base του — όχι άλλο Minecraft.
THE LIFO TEAM
«Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Οθόνες / «Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Με το βραβευμένο ντοκιμαντέρ Μουσείο της Νύχτας, ο Φερμίν Ελόι Ακόστα αναδεικνύει ένα πολύτιμο φωτογραφικό αρχείο για τη Νέα Υόρκη των δεκαετιών του ’70 και του ’80, ενώ μιλά στη LiFO για την αβεβαιότητα του μέλλοντος του κινηματογράφου στην Αργεντινή και τις πολιτικές αναταράξεις στη χώρα του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Μυθολογίες / «Ο Βέγγος είναι το αγχολυτικό μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Από τον Κουροσάβα και τον Μπέργκμαν, από τις ταινίες της Pixar μέχρι τα Batman του Nόλαν, ο ηθοποιός φτιάχνει μια ετερόκλητη και ειλικρινή λίστα και πιστεύει ότι «σινεμά είναι να βλέπεις άλλες πλευρές του κόσμου».
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

Oι Αθηναίοι / Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

«Μην παίξεις ποτέ κωμωδία», της είχαν πει, αλλά τελικά το ευρύ κοινό τη λάτρεψε ως Μαρίνα Κουντουράτου. Όταν αποφάσισε να ερμηνεύσει τον ρόλο μιας τρανς γυναίκας, της είπαν «θα καταστραφείς». Ήταν πάντα τολμηρή και άφοβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ: «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Pulp Fiction / «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Ο Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ επιστρέφει με το «Ο Κύριος των Νεκρών» και μιλά στη LiFO για τις σκέψεις του πάνω στο πένθος, την τεχνητή νοημοσύνη που του έλυσε τα χέρια, και εξηγεί γιατί ασχολείται διαρκώς με τρομακτικές καταστάσεις.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βαλ Κίλμερ: Ο άνθρωπος που θα (μπορούσε να) γινόταν σταρ

Απώλειες / Βαλ Κίλμερ (1959-2025): Ο άνθρωπος που θα μπορούσε να είχε γίνει σούπερσταρ

Έφυγε από τη ζωή ο Κρις του «Heat», ο Iceman του «Top Gun», ο «ξανθός» Μπάτμαν του Τζόελ Σουμάχερ, ο Τζιμ Μόρισον του Όλιβερ Στόουν, ο γκέι ντέτεκτιβ του «Kiss Kiss Bang Bang», ένας ηθοποιός που κατέγραψε μερικές αξέχαστες εμφανίσεις στο ενεργητικό του, μα δεν έκανε την αναμενόμενη καριέρα μεγάλου σταρ λόγω ατυχών συγκυριών αλλά και προσωπικών επιλογών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

3 σχόλια
"Ο αρχαιολόγος δεν εργάζεται με όρους δημοσίου υπαλλήλου», δηλώνει η Γεωργία Καραμήτρου, στο archaiologia.gr, όταν το 2011 εντάσσεται σε προσυνταξιοδοτικό καθεστώς. «Με βγάζουν στην εφεδρεία, αλλά θα συνεχίσω εθελοντικά»."Μόνο και μόνο για αυτή της την αφοσίωση στην αρχαιολογία αξίζει πολλούς επαίνους από όλους μας η κα Καραμήτρου. Μπράβο και στον κ. Τσακίρη που ανέδειξε, για άλλη μία φορά, πόσο πλούσια είναι η πατρίδα μας σε αρχαιολογικούς θησαυρούς και στην προσπάθεια ελαχίστων να διασώσουν ότι μπορούν από την ιστορία μας, εργαζόμενοι πολλές φορές με δικά τους μέσα και έξοδα ή με ελάχιστα κρατικά κονδύλια.
παρακολούθησα εχθές την ταινία στο φεστιβάλ. η κυρία Καραμήτρου με συγκίνησε και με έκανε να αναλογιστώ τις δικές μου ευθύνες. μπράβο στον κ. Τσακίρη.