Saturated India

Saturated India Facebook Twitter
9

Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Πώς φωτογραφίζει λοιπόν κανείς όλο αυτό το patchwork;


Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Πρώτα από όλα με χρώμα, πολύ χρώμα. Κορεσμένο χρώμα. Τόσο στην κάμερα όσο και κατά το post-processing. Για ασπρόμαυρο, ούτε λόγος. Δεν υπάρχει ασπρόμαυρη Ινδία. Η ασπρόμαυρη φωτογραφία είναι η αναζήτηση της «φόρμας» και πολύ απλά, φόρμα στην Ινδία δεν υφίσταται.


Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Επίσης με ταχύτητα και διαρκή ελεύθερη κίνηση. Χρόνος για το τέλειο καδράρισμα απλώς δεν υπάρχει σε μια πόλη 8 εκατομμυρίων κατοίκων. Μερικές φορές δεν υπήρχε χρόνος ούτε καν για στοιχειώδες καδράρισμα. Μόνο λήψεις adhoc, εν κινήσει, σε burst mode των 4-5 φωτογραφιών με την ελπίδα ότι η τυφλή στόχευση του φακού θα είναι η ορθή και ότι θα έχω πιάσει το θέμα που είχε τραβήξει το βλέμμα. Σχεδόν συναισθητικά.


Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Eventually it worked.


Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Αν λοιπόν βλέποντας τις φωτογραφίες, αναρωτηθείτε για την Ινδία αυτό που αναρωτήθηκε μια καλή μου φίλη όταν τις πρωτοείδε:


Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

- «Είναι πράγματι έτσι;»


Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

θα σας απαντήσω με τον ίδιο ακριβώς τρόπο με τον οποίο της αποκρίθηκα:

- «Είναι έτσι όπως την βλέπω.»


Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Saturated India Facebook Twitter

Σπύρος Βάθης - Twitter: @sVathis

(Περισσότερη Saturated India στο σχετικό Flickr album.)

Φωτογραφία
9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
100 χρόνια από τη γέννηση του Ρόμπερτ Φρανκ

Φωτογραφία / 100 χρόνια από τη γέννηση του Ρόμπερτ Φρανκ

Κατέγραψε την πραγματική Αμερική, έβρισκε τους πιο συναρπαστικούς χαρακτήρες ανάμεσα στους λιγότερο προνομιούχους, κατάφερε να αλλάξει για πάντα την πορεία της φωτογραφίας και του κινηματογράφου.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Μάρτιν Παρ επιστρέφει για να φωτογραφίσει το ελληνικό καλοκαίρι

Φωτογραφία / Ο Μάρτιν Παρ ετοιμάζεται να φωτογραφίσει ξανά το ελληνικό καλοκαίρι

Ένας από τους πιο σημαντικούς Βρετανούς φωτογράφους θα εκθέσει έργα του στο Hyper Hypo και θα υπογράψει βιβλία και αναμνηστικά που θα είναι διαθέσιμα για όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.
M. HULOT
Η φωτογραφική γλώσσα της Erieta Attali για το εφήμερο των τοπίων

ADM 2024: New Vision / Η φωτογραφική γλώσσα της Erieta Attali για το εφήμερο των τοπίων

Έχει αφιερώσει πάνω από δύο δεκαετίες στην εξερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στην αρχιτεκτονική και το τοπίο και το πρωτοποριακό καλλιτεχνικό της έργο έχει χαράξει μια νέα πορεία στην αρχιτεκτονική φωτογραφία.
ERIETA ATTALI
Photography - A Queer History

Φωτογραφία / Η queer πλευρά της φωτογραφίας σε μια μνημειακή φωτογραφική έκδοση

Δύο Βρετανοί ιστορικοί τέχνης επιμελήθηκαν το «Photography – A Queer History», μια πολυεπίπεδη συλλογή αφιερωμένη στη φωτογραφία που προκαλεί τις κατεστημένες αντιλήψεις για τη σεξουαλικότητα, την ταυτότητα και την έκφραση φύλου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

7 σχόλια
Οι αφορισμοί σχετικά με το αν υπάρχει φόρμα η όχι στην Ινδία η οπουδήποτε κτλ κτλ και ο "μοναδικός τρόπος για να φωτογραφίζουμε στην Ινδία " κτλ κτλ .. υπερβολές.. ότι μπορεί κάνει ο καθένας αλλά ας μην είμαστε απόλυτοι. Δείτε μερικές όντως καλές φωτογραφίες από Ινδία http://vimeo.com/40309821 michael ackerman και δείτε και τις δικές μου εδώ http://dimitrisparthimos.com/impressionsofindia
ΝamasteTα χρώματα των φωτό έχουν κάτι που χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω τι είναι, δεν...γυαλιστερό πολύ ισως...τι να πω...Τέλος πάντων... Η Ινδία δεν είναι ένας κλασσικός τουριστικός προορισμός ,για Sun,beach καινα περάσουμε καλά.Γι¨αυτά είναι η Ταϋλάνδη.Στην Ινδία, πας, γιατί, για κάποιο λόγο το θέλεις να πας.Είναι όχι απλά ταξιδιωτική εμπειρία είναι πολιτισμική εμπειρία.H Ινδία δεν είναι απλά μία χώρα είναι ...Planet India!
πολύ ωραίες οι φωτογραφίες. όσο για το αν είναι έτσι η Ινδία, πράγματι, οι περισσότερες φωτογραφίες δίνουν μια πολύ καλή αίσθηση της χώρας και της κατάστασης που επικρατεί. θα πω όμως αυτό που έλεγα και σε όλους όσους έβλεπαν τις φωτογραφίες μου (καμία σχέση φυσικά...) γυρνώντας από εκεί: τίποτα δεν μπορεί να σε προετοιμάσει γι'αυτό που βιώνεις βγαίνοντας από το αεροπλάνο και περπατώντας στους δρόμους. το ασταμάτητο βουητό (πληθυσμός άνω του 1 δις!), η αφόρητη μπόχα και η βαριά ατμόσφαιρα (βαριά από την αφόρητη υγρασία, την μόλυνση που είναι χειρότερη από οπουδήποτε στον κόσμο, τα μυρωδικά που βάζουν στα φαγητά τους...) είναι η πραγματική εμπειρία της Ινδίας που καταρρίπτει το μύθο του τουριστικού παραδείσου.
Εν πολλοίς συμφωνώ. Ωστόσο η μπόχα, η βαριά ατμόσφαιρα και εν γένει κάθε είδους μυρωδιά δεν δύνανται να περάσουν μέσα από τον φωτογραφικό φακό. Και όντως η Ινδία δύσκολα χαρακτηρίζεται τουριστικός παράδεισος, είναι όμως IMHO ένας πολύ ενδιαφέρον προορισμός.
ετσι ακριβως βιωσα το ιδιο ταξιδι κ γω! ειχε πολλες αντιφασεις κ αν κ μπορω να πω οτι θα ξαναπηγαινα, πραγματικα (οσο και αν περιμενεις να δεις φτωχια κ βρωμια)η πραγματικοτητα της χωρας σε ξεπερναει! (και οχι δεν περιμενα να δω κανενα ονειρικα πλασμενο κοσμο...)